Skoči na vsebino

LJ-D?sseldorf-LJ

Ustvari kratki URL


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Ker sem vedel, da bo to dolgcas od voznje (tocno 1030km) sem se odlocil, da malo dokumentiram "life on the road"...sam kaj, ko je zmanjkal baterij v Frankfurtu (sem se tam srecal z bodocim sefom) sramezljiv

 

1. Start iz LJ

Objavljena slika

 

2.Dolgcas v Karavnkah (pa se slabo povprecje, skor 1 ura, kilometrov pa 76?)

Objavljena slika

 

 

3. Avstrija...zacelo je snezit...Dunlopke po treh letih so malo popustile in je to njihova zadnja sezona

Objavljena slika

 

 

4. Snezilo je se bolj...

Objavljena slika

 

5.Ok, zdaj je pa res sneg na cesti...avstrijski cestarji so ocitno vsi "nasi", ker ni blo nobenga nikjer :)

Objavljena slika

 

6. Priblizujem se Nemciji...sneg se je spremenil v zoprn dez...

Objavljena slika

 

7. Brez hrane ne gre :)

Objavljena slika

 

8. Vhod v Nemcijo

Objavljena slika

 

 

 

9. Das Autobahn. Ja.

Objavljena slika

 

10. Za fene najbolj kmeckeg avta...

Objavljena slika

 

11. Prva pavza za lulanje in dizel, pri 532km, ob 10.43

Objavljena slika

 

12. Samo najboljse za Mazdo...Shell V power, moram pa rec, da je s tem dizlom poraba mnogo nizja (ne bom povedal za kok manj, ker mi ne bo noben verjel...se sam ne morem verjet)

Objavljena slika

 

13. Tko zgleda v resnici autobahn...veliko avtov se vec tovornjakov in neskoncne kolone..

Objavljena slika

 

14. 7 ur od starta in 815km dalec...

Objavljena slika

 

15. Vhod v Frankfurt...

Objavljena slika

 

16. Tukaj desno je Razstavisce kjer so tudi znameniti avtosalon...ogromen je.

Objavljena slika

 

 

No in pol je blo konc z baterijo...do D?sseldorfa je se nadaljnih 200km, s tem, da je blo kar guzva in je trajal...

Nauk zgodbe: mirne zivce, mocan motor (tempo je kar hud) in predvsem dobre zavore (ko moras iz 200km/h zavirat na 100 zaradih "padalcev") je vse kar rabis za voznjo po Nemciji :)

 

Skupaj je blo nekaj vec kot 2000km, 148litrov dizla, cestnine:

2x1.6(slovenija) + 7.4(vinjeta) + 2x6.5(karavanke) + 2x9.5 (tauer) + 190(dizel)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimivo :ouje: lahka bi ?el mojo teto v wiesbaden pozdravit :zvizga::P zdej jo pa ti? tam ko lahka :jupiii: k v slo. je itaq ne sme? <_< u?ivaj :rispekt:

pa vidim da si, ?e se ne motim celo pot mp3 player, ali kaj podobnega poslu?al, ker dvomim, da ?e ma kdo kasete doma :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep opis - ampak Labi saj ve? ob kaj se bom obregni?

 

Ob porabo s Shellovim dieslom seveda. :P

 

Pri ceni, ki je za 40% vi?ja kot v Sloveniji bi morala bit tud poraba temu primerno manj?a. ?e imam z na?imi gorivi porabo 6,5l/100km bi moral imeti s Shellom 4,6l/100km, da bi bil na istem :hohoho::hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep opis - ampak Labi saj ve? ob kaj se bom obregni?

 

Ob porabo s Shellovim dieslom seveda. :P

 

Pri ceni, ki je za 40% vi?ja kot v Sloveniji bi morala bit tud poraba temu primerno manj?a. ?e imam z na?imi gorivi porabo 6,5l/100km bi moral imeti s Shellom 4,6l/100km, da bi bil na istem :hohoho::hohoho::hohoho:

 

Boss ker je tolk dau za nafto, pa mu je zmanjkal za baterije, zato pa ni vsega dokonca poslikal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je pol mo?no da zaradi slabe nafte BC la?e :ne vem:

 

Hmm zanimivo razmi?ljanje. Glede na to, da ne more merit pretok goriva saj se del goriva vra?a v tank sta potem verjetno mo?ni dve opciji in sicer ali se pretok meri na injektorju ali pa se pretok ra?una s pomo?jo vsesanega zraka na merilcu pretoka zraka. :ne vem:

 

?e velja slednje potem je ?isto mo?no, da bi z bolj?im gorivom BC kazal pravilno povpre?no porabo.

 

 

 

 

Please popravte me ?e se motim, ker v bistvu nimam pojma kako BC ra?una porabo. sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prisegam na dobri stari cager :bravo:

(to sam zato, ker nimam BC-ja) :hohoho:

 

Ja kje pa ti ?ivi?? :D

 

Aja sej ga jaz tud nimam in tudi na cager ne gledam rad, ker me ponavadi za?n glava boleti. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brad Pitt bo sigurno naredil velemojstrovino.....:) kaj v stilu neverjetnega comebacka kjer junak potem za eno tocko premaga vse, vmes se mu pa se dekle, ki ga je zapustilo zaradi velike pomote vrne tik pred zadnjo dirko....en bo pa moral umreti da bo intriga, vsaka dirka pa bo mela carnage.....
    • Ker so EV vsi avtomatiki, z vsakim AT je lazje v koloni. Edino start stopa ni vec, to res ne pogresam vec
    • Tako razdaljo sem jaz že večkrat opravil, samo da nisem potreboval "krompirjevih počitnic" za to ampak je šlo v enem dnevu...
    • Mogoče bi bilo res boljše, a se mi zdi, da tega ne bomo nikoli izvedeli. Vem pa, da sem se že dvakrat zeznil, ker sem vzel direktivo iz Bruslja, naredil, kot predpisuje, potem pa ni bilo dobro, ker so v Sloveniji predpisali precej strožje kot je to zahteval Bruselj. Mimo grede, "čebelarski zakonik" je bil v Bruslju napisan na treh straneh, ko so ga pa "prevedli" v slovenščino, je pa ratalo preko 60 strani (mislim, da 64, se ne spomnim več natančno).  Eno je, kaj Bruselj zahteva, drugo je pa, kaj naša nacionalna zakonodaja trdi, da Bruselj zahteva.   Poleg tega ni potrebno, da smo prvi, ki bomo to uvedli. Če res Bruselj to zahteva - kolikor vem, v Italiji ne bo omejitev glede bojlerjev, IR-panelov, električnega talnega gretja in podobno.    Vsekakor pa se moraš strinjat (in vsi ostali tudi): kar smo izvolili, to imamo - pa če ti je všeč ali pa ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.