Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Opazil sem, da mi recimo ko avto stoji in sunkovito obra?am volan levo-desno malo ropota oz. dela tk tk..., prav tako, ?e se po?asi zapeljem ?ez kak?no neravnino, se ?uti kot da bi bil kak?en luft na volanu. Zadeva se ne ob?uti izrazito, me pa vsekakor moti... Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo in kak?en udarec po ?epu lahko pri?akujem...

Napisano

aha, hvala! Koliko pa stane eno in drugo pri uradnemu serviserju?

pri koliko km pa se ponavadi tak?ne stvari obrabijo? Jaz jih imam namre? 87.000...

 

hvala!

Napisano

aja, nisem vedel da je toliko malo kilometrov, zato malo mogo?e da je to kar sem na?tel.

 

a je avto ?e v garanciji ali ni? ve??

 

Lahko je tudi kaj narobe z volansko letvijo, te?ko je dolo?iti kaj je narobe. Mogo?e je imel ?e kdo drug kak?ne podobne probleme z 6ko.

Napisano

hvala za odgovore, avto pa ?al ni ve? v garanciji :( se pa vsekakor mislim oglasit na servisu, samo malo sem hotel preverit, ?e je imel kdo ?e kak?ne izku?nje, da me ne bi na servisu vozili levo desno :D

 

Grem v kratkem na servis pa sporo?im.

 

LP

Napisano

bil na servisu, potrebno bo podmazat volan... vodja servisa je volan spustil gor in dol po vi?ini in je bilo OK... razlog je v tem, da naj bi se mast na tem sklopu umaknila.

Napisano

aha, potem sem kot ka?e imel celo prav.... :D

 

Da? za :pepsi: ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, upam, da je res samo to. Dokon?no bodo povedali, ko bo avto obdelavi... in ?e bo samo to, bi moral jaz dat za pivo :mi pijemoo:

Napisano

Zadeva kon?no dela :D

Sem dol?en ?e poro?ilo s servisa. Res je bilo sam za podmazat :ouje: So mi zadevo podmazal, pa nardil ?e preventivni pregled, mal teko?ine, dve ?arnice in sem ob pogledu na ra?un spet :jupiii: Vse skupi me je pri?lo 32 EUR. Za enkrat so me na temle servisu samo pozitivno presene?al!

 

LP

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Opazil sem, da mi recimo ko avto stoji in sunkovito obra?am volan levo-desno malo ropota oz. dela tk tk..., prav tako, ?e se po?asi zapeljem ?ez kak?no neravnino, se ?uti kot da bi bil kak?en luft na volanu. Zadeva se ne ob?uti izrazito, me pa vsekakor moti... Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo in kak?en udarec po ?epu lahko pri?akujem...

 

Ba? to sm jst tud opazu, moja ma 125.000 zdej.

Sm pa v?eri res volan parkar not pa ven potegnu, pa pustu v polo?aju "ven" (prej se sploh nism zrajtu, da gre tud not-ven), in trenutno zgleda, da je ok.

 

A pol pravte, da je cajt, da ga podma?em? <_<

Lp,

D

Napisano

Ba? to sm jst tud opazu, moja ma 125.000 zdej.

Sm pa v?eri res volan parkar not pa ven potegnu, pa pustu v polo?aju "ven" (prej se sploh nism zrajtu, da gre tud not-ven), in trenutno zgleda, da je ok.

 

A pol pravte, da je cajt, da ga podma?em? <_<

 

Jap,ti ga samo not-ven,pa bo podmazan. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.