Skoči na vsebino

Potovalni ra?unalnik me je nasankal ali

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer mi je malce nerodno o tem pisat ampak sem vseeno zbral pogum po treh tednih od dogodka. :unsure:

 

V glavnem - peljem se po primorski avtocesti proti morju. Lu?ka za gorivo mi gori ?e nekaj ?asa a potovalni ra?unalnik ka?e "domet" ?e 111km. Kar naenkrat avto na ravnem delu ceste (ni bil klanec) za?ne pocukavati in se tudi ustavi. Ni? mi ni bilo jasno, spet ?ekiram domet in isto 111km, poskusim v?gati ampak zaman. Pokli?em MES povem natan?no kje sem in mi obljubijo pomo? v 30min. Ok trajalo je sicer uro pa pol, ker so poklicali napa?nega in je moral priti iz Nove gorice (cca 40km od tam kjer sem stal). ?e dobro, da me je ta z avtovleke prej poklical in da sem ga prepri?al naj pripelje ?e 10L nafte.

 

Nato?iva nafto, napumpava v sistem in avto v?ge brez te?av - men sicer nerodno in razlagam kako me je potovalni ra?unalnik zavedel. Odpeljem naprej do pumpe (?e cca 25km) in nato?im do vrha. ?ok ?tevilka 2 - skupaj z 12 litri, ki mi jih je pripeljal in recimo, da sem porabil za teh 25km do pumpe cca 1,5 litra je ?lo v rezervor zgolj 48 litrov. ?e to se?tejemo in od?tejemo tisti liter in pol pomeni, da sem vseskupaj lahko natankal slabih 59 litrov (58,5L). Po specifikaciji naj bi imela Mazda 6 rezervoar velik 64 litrov, kar se pravi, da je avto crknil ko je bilo v tanku ?e cca 5 litrov goriva.

 

Danes sem bil v salonu/servisu in sem razlo?il te?avo ampak baje ni nobene pametnej?e re?itve kakor, da hodim na pumpo ko pade domet pod 200km ?!?!?

33112_1.png

Napisano

Meni se je zgodilo natanko ista stvar. No, nisi ti kriv ampak porazen diesel v Sloveniji. Namrec meni je stal avto ko sem mel se priblizno 8 litrov. In potem naslednji dan sem sel na servis in smo pogledal filter goriva in noter je bil (razen vode) se en tak pesek (!!!???).

Zarad tega (najbrz) je avto stal. No, pol so mi dali en tak ala QMI fuel pipe cleaner, in so mi rekli (kot tebi) naj ne cakam da se prizge rezerva. Zdaj ni vec problema. Tankam pa na Agipu.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Meni se to ?e ni zgodilo. Ampak bom pa zdaj previdnej?i.

 

Najmanj nafte v tanku je bilo 3 litre, ko sem ?el tankat in mi ni crknil.

Napisano

Mislim da je to stvar nastavitev potovalnega ra?unalnika kako tolerira porabo v + ali - in potem to o?itn od?teje od nekega zneska. In ?e nima? prav nastavljenega.....

 

Po moje bi moral na servisu omeniti, da ti to nastavijo druga?e.

 

Zanimivo bi bilo sli?ati kako sploh meri Mazdin potovalni ra?unalnik stanje goriva.

 

Ali kdo ve?

Mazda6 CD120 TE

 

Napisano

Hmmmm kako meri?! Tako, da je uporabnik zadovolje. Ko pa porabo racuna? na roke pogrunta?, da avto rabi vsaj 1 liter vec.

 

Poskusi pa javi.

Veliko smeha in dobre volje - pa varno vo?njo, seveda !

Napisano

Vse tako ka?e, da dr?i in najbolj so zadovoljni tisti uporabniki, ki ne ra?unajo porabe na roko. Povpre?no je liter na sto km razlike kar precej in dostikrat to pomeni razliko med :D in :(

33112_1.png

Napisano

Ja seveda je pomemba poraba za :D Sploh, ce si se odlocu za nakup glede na porabo....... Jaz sem tehtala med Corollo in Mazdo 3....in ker je bilo vse skori isto je prevagalo le katera je definitivno lep?a in sploh bolj?a(ta zadni kriterij) ......

Veliko smeha in dobre volje - pa varno vo?njo, seveda !

Napisano

Hmmmm kako meri?! Tako, da je uporabnik zadovolje. Ko pa porabo racuna? na roke pogrunta?, da avto rabi vsaj 1 liter vec.

 

Poskusi pa javi.

Na tem forumu sem ze videl postopek kako se to lahko nastavi, pa tudi na servisih baje to znajo.

 

Torej, je treba sam re?t.

 

Kaze pa da 1 liter / 100 km premalo kaze, torej ra?unica je jasna.

 

Za ziher.

Mazda6 CD120 TE

 

Napisano

Ja seveda je pomemba poraba za :D Sploh, ce si se odlocu za nakup glede na porabo....... Jaz sem tehtala med Corollo in Mazdo 3....in ker je bilo vse skori isto je prevagalo le katera je definitivno lep?a in sploh bolj?a(ta zadni kriterij) ......

Saj to je to ...

 

Jaz sem moral mo?no tehtat in poraba je bila skoraj na vrhu kriterijev za izbiro, ker naredim letno okoli 60.000km in ?e je poraba samo za liter vi?ja to pomeni okoli 600 litrov ve? pokurjenega goriva ter ?e vzamem cca 200sit za liter je to 120.000sit/leto.

 

Ta cifra pa ni ve? tako majhna, da bi bila lahko zanemarljiva.

33112_1.png

Napisano

Se strinjam s tabo, ki jaz bi za tistih 120.000 ?la raj poleti za mal vec casa polet na morje..... ko pa da jih dam bencinarjem - oni ?e itak predobro slu?ijo !!!!!

 

:o)

Veliko smeha in dobre volje - pa varno vo?njo, seveda !

Napisano

Jst ?e nism meu taksnih problemov. Sicer pa pogosto vozim na rezervi, oz. skoraj vedno :) Rekord mi je bil da sm potem ko se je prizgala lucka za rezervo prevozil se 200km!!! Res da je to bilo zelo nezno in pocasi, ampak JE!!! Potem sem natankal 62,5l (tank 64l). Nimam potovalnega racunalnika, ampak mislim da je pri 626 vsaj 15 litrov rezerve. ?e za 100 sigurno prevozenih kilometrov. Pogosto vozim z rezervo, na relaciji RI - LJ in dotocim manj kot 60l do vrha. Jebes racunalnike :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Ko sem kupoval novo 6ko je bila ra?unica nekje v 25000 km/leto v 5 letih.

 

Sedaj pa je sicer ve? zaradi manj?e razlike v ceni litra goriva, pa mislim da se ?e vedno spla?ajo ?e si veliko na cesti.

Mazda6 CD120 TE

 

Napisano

Konkretno za Mazdo 6. Sem vedno mel bencinske avte. Pol sem sel vozit 1.8 bencin in 2.0 dizel. Dizel, v primerjavi z 1.8 (pa tudi 2.0) bolj leti. Je hitrejsi in tisji. In ma nizjo porabo. Tko da se ni blo tezko odlocit.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Konkretno za Mazdo 6. Sem vedno mel bencinske avte. Pol sem sel vozit 1.8 bencin in 2.0 dizel. Dizel, v primerjavi z 1.8 (pa tudi 2.0) bolj leti. Je hitrejsi in tisji. In ma nizjo porabo. Tko da se ni blo tezko odlocit.

No hitrosti pa drugi?, ko bodo policaji ustavl. Ker razliko se ze dejansko v tistih tarde?ih - nedovoljenih ?tevilkah..... ;)

:whatever:

Mazda6 CD120 TE

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hmmmm kako meri?! Tako, da je uporabnik zadovolje. Ko pa porabo racuna? na roke pogrunta?, da avto rabi vsaj 1 liter vec.

 

Poskusi pa javi.

Na tem forumu sem ze videl postopek kako se to lahko nastavi, pa tudi na servisih baje to znajo.

 

Torej, je treba sam re?t.

 

Kaze pa da 1 liter / 100 km premalo kaze, torej ra?unica je jasna.

 

Za ziher.

Ja je blo, ampak se vedno ne vem kako nastavitev pripraviti do tega da ostane v spominu. Se mi namrec ne ljubi vsakic ko avto vzgem se to nastavljat.

LP

 

OOTBOXZY

Napisano

Najboljs je racunat na roko vsakic ko tankas pa nimas problema....vem, nepopularen odgovor, ampak tko je. :D LP

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hmmmm kako meri?! Tako, da je uporabnik zadovolje. Ko pa porabo racuna? na roke pogrunta?, da avto rabi vsaj 1 liter vec.

 

Poskusi pa javi.

Meni porabo (Mazda 6, 1.8, bencinski) kar to?no ka?e. Maksimalno odstopanje je +/- 0,2 l/100km. Vedno napolnim do vrha in resetiram BC.
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

:blink: Jaz sem zadevo z rezervo testiral takole:

 

- kupil sem 10literski kanister za gorivo v Bauhausu. (?e vedno ga imam v prtlja?niku, pogosto pride prav, na dalj?ih poteh, kot dodatna rezerva): cena 2.500SIT

- Napolnil sem kanister. Ko se je lu?ka za gorivo pri?gala prvi? sem ?tevec resetiral.

- Ko je avto za?el cukati (na ravnem, na hribu gor bo prej) sem zabele?il kilometre.

- dotankal in ?el na ?rpalko.

---------------------------------

- prilo?nostno ponavljal postopek, igral se z dolivanjem iz kanistra po liter ko za?ne cukati do najbli?je ?rpalke. Na ?rpalki napolnil rezervoar (zabele?il koli?ino), dolil tudi v kanister (spet zabele?il) in z malo matematike pri?el do pomembnih ?tevilk.

 

Za mojega Xedosa6 V6 sem ugotovil:

 

- Rezervoar je velik nekaj ?ez 60 litrov (manj kot 61)

- Lu?ka se pri?ge ko je noter ?e 10 litrov

- Avto za?ne cukati ko je noter ?e 3-4 litre

- Pod 3 litre ne dela ve?

- Ko se lu?ka pri?ge ima? ?e zanesljivo 100km (po RAVNEM, oz AutoCesti!!)

- ?e se vozi? po makadamskih rovtah se razdalja zmanj?a na 60, lahko obstane? ?e ima? manj kot 5l v klanec navzgor! (iz izku?enj, :blink: )

 

Toliko o tem!

 

L.p. ?uki

Napisano

to pa je bilo temeljito...bravo! :))

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ker imam ravno xedosa6 V6, se mi pribli?no pri 500-550 km pri?ge lu?ka vedno naredim ?e nekje od 100-150 kilometrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ker imam ravno xedosa6 V6, se mi pribli?no pri 500-550 km pri?ge lu?ka vedno naredim ?e nekje od 100-150 kilometrov.

torej ?uki ni lagal :D

 

jaz mam na mx-3 tak mali rezervoar, tak da mi lu?ka miga ?e pri 36 litrih oz. od 300-350km odvisno od na?ina vo?nje, problem pa nastane pri mali koli?ini goriva v rezervoarju in hitri vo?nji v ovinke, takrat pa se ?e lahko zgodi, da benz. pumpa zrak potegne <_< , kar zelo neprijetno vpliva na vo?njo, ampak, grem pa pa? tankat, pa je to to...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Nastavi si ra?unalnik na +10% pol pa ka?e ok

Ne ostane v spominu! Vsaj meni ne.

 

Drugace pa tudi meni je pri 6-ki zmanjkalo nafte... 10m pred bencinsko crpalko... tako da sem se ravno pripeljal do tocilnega mesta. Je pa slo notri samo 60l.

 

Nekako ko zacne goreti lucka naredim se 100km in ponavadi tankam za nekje 56l

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.    Tipična družinska hiša v urejenem naselju podobnih hiš na Danskem pred 20-timi leti
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
    • Če bi imeli vodkarji normalnega vodjo in ne psihiča, bi lahko vse super funkcioniralo. Ne bi bili sicer prijatelji a bi lahko  lepo sodelovali. Tako pa si z njegovo diktaturo in ozemeljskimi  težnjami  ne moremo trenutno nič pomagati. Sedaj, ko imamo na drugi strani luže še enega pacienta, bo pestro.  Tvoje pisanje me spominja na dneve v jugo armiji. Vsako jutro na zboru so nam rdeči polit komisarji predavali o nevarnosti, ki nam preti z zahoda. Pa smo že prej lepo hodili vsi v Trst in glej ga zlomka, nikjer vkopanih zahodnih vojakov in nikjer nobene grožnje. Mi z obale smo se samo smejali njihovim blodnjam. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.