Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Motoklub medvode. :bravo:

V kranj pa ziher ne hodi? skoz ?k.Loko, ampak jo na jeprci pi?i? naravnost.

 

Res je... v bistvu pridem na Jeprci ponavadi sele na glavno cesto Medvode - Kranj :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kar se ti?e tehleh ropotanj izpod pokrova motorja, se mi zdi (glede na ?t. dizlov, ki sem jih do sedaj sli?al/vozil), da je to neke vrste tipi?ni oz. statisti?ni feler oz. posebnost "po dizajnu". Sem se pa mal spustu v tehnologijo sodobnih dizlov (po Wikipedii) in pri?el do taiste teorije, za katero i??ete re?itev:

?e so ti zvoki tak?ni, kot so tam govorijo, potem bi lahko zaklju?ili tudi k problemu neoptimalnega me?anja zmesi goriva in zraka (Detonation), kar ima za posledico neoptimalno fronto v?iga zmesi in kar posledi?no privede do "ropotajo?ega" zvoka (hkrati pa menda tudi k znatnem pove?anju temperature v cilindru). Na tej osnovi pa lahko sumimo sistem vbrizga goriva oz. najverjetneje kar same ?obe. Mogo?e bi v tej fazi res prvo lahko probal z nekaj mese?no uporabo aditiva / ?istila za sistem vbrizga goriva, nato pa ?ele menjava ?obe. Kar se pa ti?e diagnoze, bi se pa pomoje ziher to moralo nekako videti na testerjih za ECU.

 

Varianta 2, za katero prav tako ne morem re?i, kak?en je "njen" zvok (strojniki, mehaniki bi to naj bolje obvladal :rolleyes: ), pa so "raz?telani" ventili, ki pa imajo za nastavljanje mehani?no nastavljive vijake (- http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_...282.0_MZR-CD.29

 

Diesel motorji so na?eloma bolj "prone" za to to?enje, vendar imajo sodobni "common rail" motorji bistveno ni?ji nivo teh zvokov (dokler vse dela kot mora, po tem pa :whatever: ). No, sej ubistvu nism n? novga povedu, sam mal potrdil ideje :P

 

lp,

D

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.