Don Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 ?ist slu?ajno na?u ... http://www.diariomotor.com/2007/12/15/mazd...t-a-tokio-2008/ Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Symon Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 Lepa je ful. AMPAK: Naj raje naredijo Coupe verzijo, po vzoru P406, Honde Accord, nove Lagune itd... To bi bil ?ele lep stroj. Citiraj
poky Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 Jaz bi jo kr menjal za mojo. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
Boss Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 uuuuaaaaaoooo.... to je to sem ?e pozabil trenutno MPS-ko. Symon, a Impreza in Lancer sta tud kupeja? C'mon MPS-ko lahko primerja? s tema dvema ne pa z raznimi Pugiji, Hondami in Renoji Citiraj
qwerty Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 to je TO STROJ na kvadrat mazda me vedno znova presene?a joj, japonci so znova in znova polni skrivnosti Citiraj If in doubt, flat out...
Symon Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 uuuuaaaaaoooo.... to je to sem ?e pozabil trenutno MPS-ko. Symon, a Impreza in Lancer sta tud kupeja? C'mon MPS-ko lahko primerja? s tema dvema ne pa z raznimi Pugiji, Hondami in Renoji A ti Mazdo 6 primerja? z Imprezami in Lancerji? Kolikor vem je Mazda 6 bolj v razredu P407 in Honde Accord, Lancer in Impreza sta pa bolj kompakten razred, torej Golf. Posledi?no bi lahko bila Mazda 6 en tak udoben zabaven kupe. :ne vem: Tako jaz gledam na Mazdo 6 konec koncev so za 6ko MPS tudi rekli, da ni ravno Impreza ampak to niti ni njen namen. In ja, Impreza je obstajala tudi v kupe izvedbi in zaradi le treh vrat je bila karoserijsko bolj trdna in imela ?e za malenkost bolj?o lego. Citiraj
Alex Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 ?ist slu?ajno na?u ... http://www.diariomotor.com/2007/12/15/mazd...t-a-tokio-2008/ Ne smemo pozabiti,da je to samo prototip in bo verjetno v kon?ni izdaji(serijski)izgledal najbr? druga?e. Citiraj
Boss Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 niti Honda niti 407 nista 4wd - in ?e bi ?e dal kaj v primerjavo z njima bi bil to RX-8... ?e gleda? po velikosti je tako, da Lancer pri ve? kot ?tirih metrih in pol nikakor ne spada v ni?ji srednji razred... ?e impreza, ki je malenkost manj?a od BMW trojke je prej v srednjem razredu, kjer je recimo tudi ford Mondeo pri 4,8 metra dol?ine. No ja pa sej ni bistveno samo z MPS-ko je dosti ve? zabave kot pa z P407 in Accordom. Mogo?e ne toliko kot pri Imprezi in Lancerju sam je definitivno bli?je tema dvema kot pa omenjenima kupejema. Citiraj
Symon Napisano 23. februar, 2008 Prijavi Napisano 23. februar, 2008 Hmm lahko se kregava lahko pa le povem moj pogled ti svojega pa da vidiva, ?e se strinjava: -Subaru Impreza (4x4, FWD), Mitsubishi Lancer (FWD, 4x4), Honda Civic (FWD), Golf (FWD, delo 4x4), Mazda 3 (FWD) in BMW 1 (opa celo RWD!), Audi A3 (FWD in delno 4x4) spadajo v kompakten razred, pa ne glede na pogon a imam prav?-Mazda 6 (FWD, MPS pa 4x4), Honda Accord (FWD), Subaru Legacy (4x4!), BMW 3 (RWD), Audi A4 (FWD, 4x4), Peugeot 407 (FWD) pa lahko damo v en razred vi?e pa imajo spet pogon vsak druga?e. Lahko se kregava glede centimetrov ampak tako nekako bi jih (jaz) razdelil. Itak vemo, da (ve?inoma) avti z leti rastejo in je bil Golf 1 tako velik kot danes Polo pa je en razred ni?e, Civici so zrastli ful.... Cenovno res niso ?isto primerljivi (predvsem zaradi vi?je cene znamke kot je BMW) ampak, ?e bi nabavljal avte v teh razredih bi gledal takole kot sem napisal. In tudi pogon tu nima veze ker sem napisal, da imajo kar razli?ne. BMW 1 in 3 pa ima celo zadnji pogon in obstaja tudi coupe verzija. 407 obstaja Coupe. Accord je v?asih obstajal, za Laguno se je nekaj govorilo in v davnih ?asih je obstajala Mazda 626 coupe ali pa sem imel privid (EDIT: v bistvu je bila MX-6 1.gen na osnovi Mazde 626 in se je pri nas prodajala kot 626 coupe)! Torej ne bi bila Mazda 6 Coupe ni? nenavadnega. To, da je M6 pa? 4x4 je pa? odlo?itev pri Mazdi saj ga ima tudi Legacy, BMW pa vztraja pri RWD in tudi to ni slabo. Vsakemu svoje. RX-8 je pa spet razred zase oziroma je veliko pre?porten za P407 in Accord, tako zaradi pogona kot motorja, ki ima ?isto druga?en razpon kot pri konkurenci. Zanimivo, pri BMI so jo testirali skupaj z S2000 in Nissanom 350Z. Torej je bolj ?portnik (RWD) kot poslovna limuzina v coupe preobleki. Ironi?no je pa Mazda 6 MPS (po mojem) bolj?i nakup (udobje, mo?, prostornost). Aja in a se ni neko? ?e govorilo o Mazdi 6 coupe? :ne vem: Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 24. februar, 2008 Prijavi Napisano 24. februar, 2008 Sam to bom reku, kon?no so pogruntal kol velike luknje je treba narest v blatnike tam kjer so kolesa. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
uklopko Napisano 24. februar, 2008 Prijavi Napisano 24. februar, 2008 Sam to bom reku, kon?no so pogruntal kol velike luknje je treba narest v blatnike tam kjer so kolesa. To vid? to! Sucer pa itak da po?evnooki delajo zato tok velke koloteke ,ker pa? za na mo?virje kjer raste ri? to prav pride Lep stroj ni kej....! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Boss Napisano 24. februar, 2008 Prijavi Napisano 24. februar, 2008 Symon delno ima? prav - po evropski specifikaciji je res impreza v ni?jem srednjem razredu skupaj z Golfom in Mazdo 3. Lancer je pa v srednjem skupaj z Mazdo 6, Accordom in 407-ko. ?e bi pa gledali samo specifikacije in zmogljivosti je pa vseeno MPS-ka bolj zmogljiva od RX-8. Vpra?anje pa je ali tudi po ?portnosti oziroma kako se sploh ?teje faktor ?portnosti. Zame je RX-8 bolj kot kupe izvedba nekega klasi?nega limuzinskega modela, ki ga pa? ni. Je namre? ?isto spodoben zmogljiv 4 sede?nik s hudo zunanjostjo , ki lahko tudi na dalj?e razdalje preva?a potnike zadaj. Zadnji pravi Mazdin ?portnik je le RX-7 in kot pravi ?portni dvosede?nik bolj spada v kategorijo S2000 in Z350, ?eprav je slednji vseeno 2+2. Je pa tako, da vsak si po svoje predstavlja kaj je to ?portnost samo naj mi lastni RX-8 oprostijo ampak zame je 6 MPS bolj ?porten. Ampak tako to jaz gledam ni pa nujno, da imam prav. Citiraj
Symon Napisano 24. februar, 2008 Prijavi Napisano 24. februar, 2008 Zadnji pravi Mazdin ?portnik je le RX-7 in kot pravi ?portni dvosede?nik bolj spada v kategorijo S2000 in Z350, ?eprav je slednji vseeno 2+2. No pa sva na?la skupen jezik vidi?. Za Lancerja pa mo?no, da spada vi?e (?eprav je ironija, da je potem konkurenca Imprezi) ?e zato ker ni ve? Galanta, ki bi bil bolj primeren za v ta razred. RX-8ka je res nek zanimiv koncept ?eprav je M6 MPS bolj zmogljiva. Ker sem pa te?en naj te pa opomnim, da je 350Z dvosede?nik tako kot S2000. Citiraj
Boss Napisano 24. februar, 2008 Prijavi Napisano 24. februar, 2008 Ker sem pa te?en naj te pa opomnim, da je 350Z dvosede?nik tako kot S2000. Ma ja sej vem samo me je info na carfolio.com zavedel in sem butl kr napisal - mea culpa Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 24. februar, 2008 Prijavi Napisano 24. februar, 2008 RX-7 je 2+2 druga dva sta pa samo 2 Citiraj
Boss Napisano 24. februar, 2008 Prijavi Napisano 24. februar, 2008 RX-7 je 2+2 druga dva sta pa samo 2 Zadnji model (1993) je bil dvosede?nik, prej?nje RX-7 pa so res bile 2+2. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.