Skoči na vsebino

elektrana

Ustvari kratki URL


ice

Priporočeno sporočilo

fantje in dekleta imam problem

 

doma imam postavljeno mlinsko kolo in nanj pritrjen asihronski (klasicni 3fazn) motor. namen tega je da bi proizvajal elektriko.

 

zdej pa problem: ne da vn stroma!!!!!!

 

ksni nasveti?

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mlinsko kolo :ne vem: kolko obratov :ne vem: valda ne misli? parkrat obrnt kolo pa celo bajto osvetlit... :bravo: kako ve? da ni stroma - z voltmetrom al si kej gor prklju?u? pa upam da ne cirkular :hohoho::hohoho:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm. Sicer se ne spoznam na ?trom kaj dosti ampak kolikor mi je znano ve?je (in tudi tak?ne manj?e, privatne) elektrarne le te proizvajajo ?trom s turbino. Zadevo ima moj so?olec iz S? ampak do sedaj ?e nisem imel prilo?nosti videti zadeve znotraj (smo pa bili v O? enkrat na eni HE ampak tega je ?e davno :hohoho: ).

 

Malo sem se sicer igral v Googleu ampak ne kaj dosti. Mi je pa tak?na zadeva zanimiva saj si na tak na?in prakti?no neodvisen od velikih elektrarn, privar?uje? pa ?e dokaj "zelena" energija je. :rispekt:

 

Na to?en odgovor pa po?akaj ?tromarje, ti bodo ?e vedeli kako in kaj. Pa ?e dosti jih je tu gor. B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ne more bit asinhronski motor vzbujan, ?e ho?e?, da ti da ven ?trom? malo pogledi po googlu.

 

lp

 

evo...se mi je zdelo, da mora biti vzbujan...in seveda google vse ve...

 

Trifazni asinhronski motor.Predelava v generator ni tako enostavna, kot morda izgleda. Problem je zagon, pri katerem polje rotorja toliko zaostaja (ang. slip), da je frekvenca generirane napetosti bistveno manj?a od rotorjeve. Pri tako nizki frekvcenci imajo induktivna bremena (npr. motor kot breme) zelo majhno impedanco, kar posledi?no pomeni, da v fazi zagona preobremenijo generator in ta se ne uspe "postaviti".

 

Za re?itev tega problema generatorji uporabljajo posebna vezja, ki pri vklopu prilagodijo impedanco bremena na na?in, da se generator lahko za?ene. Pri tem kontrolirano dodajajo izhodno mo? in zadeva ?ele po dolo?enem ?asu obratuje s polno mo?jo. Najpreprostej?e vezje je nastavljiv omski upor, ki zmore zadostne mo?i. Vendar se izka?e, da za prakti?no rabo to ni vredu (preve? zamudno, preve? neuspelih poskusov) in je potrebno uporabiti vezje z ve? pameti. Izka?e se, da generator brez omenjene prilagoditve v zagonu zmore le do 10% svoje sicer?nje mo?i za induktivna bremena.

 

Le kot opozorilo, ?e ?elite tak generator priklju?iti v omre?je, je seveda potrebna natan?na sinhronizacija faze in frekvence, za kar spet potrebujemo elektronska vezja in nadzor mehanskega pogona generatorja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fantje in dekleta imam problem

 

doma imam postavljeno mlinsko kolo in nanj pritrjen asihronski (klasicni 3fazn) motor. namen tega je da bi proizvajal elektriko.

 

zdej pa problem: ne da vn stroma!!!!!!

 

ksni nasveti?

 

sicer nisem ?tromar in se ne spoznam glih najbolj bom pa vseeno zapametoval. Kolikor se spomnim za nastanek elektrike mora? neko navitje peljati skozi magnetno polje. Asinhroni motor nima stalnega magneta ampak ima elektromagnet - se pravi, da mora? z elektriko najprej napajati elektromagnet, da ustvari magnetno polje in potem bi ?ele lahko z vrte?im se rotorjem (navitjem) proizvajal elektriko.

 

hmm, a kdo razume kaj sem hotel povedati

 

Torej ?e 1x: asinhroni motorji nikakor niso generatorji saj za generiranje elektri?ne energije potrebujejo fizikalne pogoje za indukcijo - se pravi spremenljivo magnetno polje in elekti?ni vodnik.

Generator ima vzbujanje za magnetno polje (dinamo pa stalno magnetno polje), ki ga je potrebno dovajat in spreminjat z obremenitvijo (stator, vzbujan z elektriko) - ?e se ne motim zato skrbi regulator, ki ga pa asinhroni motor nima.

Dinama pa imajo stalni-permanentni magnet, ter rotor, ki se vrti v tem magnetnem polju. Napetost je odvisna od hitrosti vrtenja, ker nimamo regulacije vzbujanja (stalni magnet).

 

eee... ?e se ne motim je to to in zvzrok zakaj zadeva ne daje elektrike :P

 

edit: kowkele me je malce prehitel :jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fantje in dekleta imam problem

 

doma imam postavljeno mlinsko kolo in nanj pritrjen asihronski (klasicni 3fazn) motor. namen tega je da bi proizvajal elektriko.

 

zdej pa problem: ne da vn stroma!!!!!!

 

ksni nasveti?

 

Pust ti to pa pejd mazdo skup spravt !!!!!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O lubi bog, na kaj se eni ne spomnite, v kleti najdete elektromotor od stare cirkularke pa mislite da bo ?e proizvajala elektri?no energijo preko potoka... Svaka ti ?ast... Probaj z Son?nimi celicami :D ali pa najbol?e bi bilo z sobnim kolesom, bi ?e kaj naredil zase samo ne vem kako hitro bi moral gonit...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se mi je zdel da bodo razlicna mnenja

 

@Mazda323 motor ni od cirkularke ker ima okrog 700 nazivnih obratov. mlin se vrti z priblizno 12 obrati po reduktorju jih je pa 950

 

@YavarYe to ni moj projekt ampak je ocetov :P

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tisto v koloni gre z ICE tudi lepo, samo radarski tempomat rabiš. Lahko daš nogo lepo dol z gasa. Avto se sam ustavi in potem pritisneš resume na volanu in se odpelje naprej do naslednjega ustavljanja. Brez tikanja bremz in gasa s podplati.
    • Prvi novembe je letos v Vipavi precej bol topel kot lani. lani smo bili na pokopališču v bundici in kabi, letos bomo pa v krathih rokavih
    • Medtem, ko se vi prepucavata EV da ali ne, sem jaz včeraj postavil nov dnevni osebni rekord glede razdalje, prevožene z EV. Ta je sedaj pri 978,5 km. 😃    In ker so bile že včeraj po Evropi "selitve narodov", pa še en butelj avstrijski se je spomnil, da bi zaprl več kot tretjino "Tauern autobahn" zaradi "extreme size/load" prevoza, je bilo nenačrtovano več vožnje po lokalnih cestah. Za piko na i so na cestninski postaji še vedno obračunali 13,50€ za tunele, čeprav se skozi ene 7 sploh nisem peljal ... Ampak slednje je že za drugo temo in sem pač delil usodo voznikov ICE. Je pa z EV bistveno lažje shajati in se po polžje premikati v kolonah.
    • Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.   sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.