Skoči na vsebino

Gume 2008

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 500
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Opa...cestitam :bravo:

Si pa vzel verjetno najboljse sportne gume :)

 

V?eraj je bilo prav fajhtno po tleh in sem zadevo sprobal na enem ovinku, kjer je tako drse? asfalt, da se pri zimskih konstantno DSC ogla?a. Sre?a, da je ovinek pregleden, da lahko prilagodi? hitrost, ?e nasproti prihaja vozilo- No v glavnem sred tega ovinka cuknem z volanom v ovinek, da bi videl kdaj zdrsne avto pa je tako prijelo, da sta se moja draga in tamal zna?la s ksihtom na stranski ?ip.

 

Draga je sicer nekaj pizdila, da bi jo lahko vsaj opozoril ampak sem bil ?e sam presene?en, da je tako prijelo in to pri temperaturi 0°C. Men je ?lo pa samo na smeh in sem komaj razlo?il, da se ne smejim njima, ko butata z glavo ob ?ipo ampak temu, kako odli?ne so te gume napram M+S sranju.

33112_1.png

Napisano

Na kok jih mas pa napumpane?

Jaz sem jih mel med 2.4 pa 2.6 pa je blo to super.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

2,8 spredaj in 2,6 zadaj -ko so bile tople... bom preveril, kolk je to ko so hladne oziroma, ko se temperature dvignejo.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem tudi v?eraj razre?il dilemo in namontiral nove gume. Sem se pa spet izneveril samemu sebi in namesto touring gum sem spet na ?portnih - Bridgeston Potenza ER050A.

 

Prvi ob?utki so fenomenalni ?eprav to ?e ni? ne pomeni saj je tako vedno, ko zamenjam letne z zimskimi. Po treh mesecih kon?no spet ?utim cesto :bravo:

 

?isti u?itek, ko lahko avto tudi na vla?ni cesti zapeljem v ovinek tako kot se zagre. Nobenega drsenja, vrtenja v prazno, da o zaviranju sploh ne govorim.

 

V glavnem - poezija :danzoman::danzoman:

 

Bravo,jaz bom najverjetneje tudi na teh pristal. :bravo: A si jih dobil kje po ugodni ceni?

 

 

Napisano

Bravo,jaz bom najverjetneje tudi na teh pristal. :bravo: A si jih dobil kje po ugodni ceni?

 

La?i? - 83?

33112_1.png

Napisano

Koliko so se pocenile gume v primerjavi z 2 leti nazaj...to mi je vsec...ce bi blo za vsako stvar tko :(

prihodnji teden grem v brezice po gume. Kocka je padla: Bridgestone Potenza RE050A, za 23900/kos. Montaza brezplacno :bravo:

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Boss,kaj ma? ti 16 ali 17" ??

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

He he,samo vpra?am............ :hohoho: Druga?e pa jebe? minimalno razliko v porabi,izgled je va?n. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

He he,samo vpra?am............ :hohoho: Druga?e pa jebe? minimalno razliko v porabi,izgled je va?n. :bravo:

 

Ce ni postimano podvozje, se 16" Mazde 6 bolje peljejo kot tiste z 17"....

ampak res bolje zgleda, to je res

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ce ni postimano podvozje, se 16" Mazde 6 bolje peljejo kot tiste z 17"....

ampak res bolje zgleda, to je res

 

Kako misli?"bolje peljejo" 16-ke? ?zmeden? Kaj avto bolj?e dr?i v ovinkih,ali je bolj?e udobje ali manj trese v avtu?Ker sem mislil,da 17-ka bolj?e dr?i,ker ima ni?je boke,pa ?e ?ir?a je ponavadi. :D

 

 

Napisano

Da ne kompliciram prevec: ce se ne zniza podvozje je avto z 16" bolj odziven kot un z 17". Je sicer res, da se zdi da je 17" bolj stabilen (pri zaviranju na suhem je tudi res) ampak glede handlinga je boljs 16" (na originalnem podvozju).

 

Glede udobja se itak ve

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Da ne kompliciram prevec: ce se ne zniza podvozje je avto z 16" bolj odziven kot un z 17". Je sicer res, da se zdi da je 17" bolj stabilen (pri zaviranju na suhem je tudi res) ampak glede handlinga je boljs 16" (na originalnem podvozju).

 

Glede udobja se itak ve

 

Na kratko-?e misli? dat gor 17-ke ali 18-ke,ti to prinese ?e en kup stro?kov zdraven z fedri in ?e ho?e? res top performance,mora? zamenjati ?e amortizerje. :whatever:

 

 

Napisano

Pa dobr a se hecas ti al kaj?

A ves kaksna je poraba z 17"???

 

ma ja no... kako lahko sploh vpra?a? :hohoho::hohoho:

 

?e si velik v avtu so ?al na?e ceste preslabe za 17". Zato odpade tudi ni?anje kot tudi tr?anje amortizerjev. Tako, da ostanejo le 16" za dokaj normalno vo?njo. Je pa tako, da mogo?e je res fino kako avto zgleda ampak ve?ino ?asa si notri in ga ne vidi? od zunaj, takrat je pa bistvo kako se avto vozi in ?e ima? veliko za prevozit je verjetno najbolj pomembno kako je udoben. ;)

33112_1.png

Napisano

ma ja no... kako lahko sploh vpra?a? :hohoho::hohoho:

 

?e si velik v avtu so ?al na?e ceste preslabe za 17". Zato odpade tudi ni?anje kot tudi tr?anje amortizerjev. Tako, da ostanejo le 16" za dokaj normalno vo?njo. Je pa tako, da mogo?e je res fino kako avto zgleda ampak ve?ino ?asa si notri in ga ne vidi? od zunaj, takrat je pa bistvo kako se avto vozi in ?e ima? veliko za prevozit je verjetno najbolj pomembno kako je udoben. ;)

 

Ah,ni ga ?ez udobje- ima? prav. :D

 

 

Napisano

ma ja no... kako lahko sploh vpra?a? :hohoho::hohoho:

 

?e si velik v avtu so ?al na?e ceste preslabe za 17". Zato odpade tudi ni?anje kot tudi tr?anje amortizerjev. Tako, da ostanejo le 16" za dokaj normalno vo?njo. Je pa tako, da mogo?e je res fino kako avto zgleda ampak ve?ino ?asa si notri in ga ne vidi? od zunaj, takrat je pa bistvo kako se avto vozi in ?e ima? veliko za prevozit je verjetno najbolj pomembno kako je udoben. ;)

 

No tukaj se mogo?e ne strinjam najbolj s tabo....

 

Na leto prevozim cca 50 000km... od tega kakih 30 000 na letnih 17" gumah in seveda tudi na malo ni?jih fedrih....

 

Pa morem re?t da resni?no nimam problema z udobjem... neglede kje se vozim... mislim da se s ?asom kar navadi? na ob?asne mo?nej?e tresljaje.... in jih dejansko ne ?utim ve?... :P

Feel free....

Napisano

ma zdj ste me pa ?ist zme?al :(

 

zdj pa ?e tega ne vem ve? a ho?m 16 al 17 feltne <_<:(:(:(

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

17 " ho?e?. :D Nisi ti taki extrem ko Labi,tak da........ ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

No tukaj se mogo?e ne strinjam najbolj s tabo....

 

Na leto prevozim cca 50 000km... od tega kakih 30 000 na letnih 17" gumah in seveda tudi na malo ni?jih fedrih....

 

Pa morem re?t da resni?no nimam problema z udobjem... neglede kje se vozim... mislim da se s ?asom kar navadi? na ob?asne mo?nej?e tresljaje.... in jih dejansko ne ?utim ve?... :P

 

Jaz sem zase govoril zakaj ne grem na 17" - Glede na to, da nisem ve? rosno mlad in da ne bi ?e rad imel te?av s hrbtenico se mi pa? zdi pomembno, da ve?ino lukenj in tresljajev poberejo gume, vzmeti in amortizerji in ne moja hrbtenica.

 

Sploh mi pa ?e najbolj dol visi to, da avto kao bolj? zgleda (od zuni ga vidim samo, ko je parkiran :P ), ?e je ni?ji in da se mnogo bolje dr?i ceste. To zadnje je bolj urbani mit kot ne, saj je ?isto odvisno od cestne podlage. Ja, dr?i, ?e je cesta lepa gladka in ne dr?i, ?e je poflikana, narebrena in z veliko jamami. To zadnje se najlep?e vidi v kak?nem ovinku, kjer je razlika ?e v tem koliko ima? napumpane gume kaj ?ele od vsega ostalega.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.