poky Napisano 5. november, 2008 Prijavi Napisano 5. november, 2008 Bodi ziher,da se bodo dobro obnesle. Sn sam vozo ?e GY UG6,pa so tudi ble zakon. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
Alex Napisano 6. november, 2008 Prijavi Napisano 6. november, 2008 Baje,da bodo po novem prodajali zimske gume,ki "primejo" nad 20°C.Mislim,da bomo take v bodo?e rabili pozimi. Citiraj
Grega_ Napisano 7. november, 2008 Prijavi Napisano 7. november, 2008 Evo, gume ?e pri meni, tak?ne kot sem ?elel, Made in Germany DOT 1508 po 57,50 EUR komad. Zdej pa sam ?e feltne ?akam pa hop na avto. Citiraj
icewoman12 Napisano 9. november, 2008 Prijavi Napisano 9. november, 2008 Kire dimenzije ma? to? Kje si to najdo? Aja, eno vpra?anje za mojstre....?e vedno ne vem kaj pomenijo tiste barvne ?rte pri novih gumah, pri enih gumah so rumene, pri enih rde?e itd...ene imajo eno ?rto, druge pa dve, tri.. V ?em je fora? Hvala, lp Citiraj Icewoman is here!
Alex Napisano 9. november, 2008 Prijavi Napisano 9. november, 2008 Pri Savi je razli?na barva ?rt-da se da tudi od spredaj dolo?it debelino in presek gume.Se pravi,da ko mojster pogleda ?elno gumo ve,kak?na je. verjetno je tudi pri ostalih enako. :ne vem: Citiraj
Grega_ Napisano 9. november, 2008 Prijavi Napisano 9. november, 2008 Kire dimenzije ma? to? Kje si to najdo? Hvala, lp 195/65/15, najdu na www.mimovrste.com Citiraj
icewoman12 Napisano 9. november, 2008 Prijavi Napisano 9. november, 2008 aha, js i??em 205 65 15, in glej ga zlomka, guma draga ko Citiraj Icewoman is here!
YavarYe X6V6 Napisano 10. november, 2008 Prijavi Napisano 10. november, 2008 aha, js i??em 205 65 15, in glej ga zlomka, guma draga ko dej gor raje 195 60 15, se mi zdi da je bolj prava dimenzija zate. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
poky Napisano 10. november, 2008 Prijavi Napisano 10. november, 2008 Se to ni za njo,ampak za avto. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
YavarYe X6V6 Napisano 10. november, 2008 Prijavi Napisano 10. november, 2008 Se to ni za njo,ampak za avto. Nkol ne ve?. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
poky Napisano 10. november, 2008 Prijavi Napisano 10. november, 2008 Ne ne...dimenzija ne ?tima. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
icewoman12 Napisano 10. november, 2008 Prijavi Napisano 10. november, 2008 Ni to za Mazdo, niti za mene. Za najin family avto c5... Tak da bo kar prava dimenzija. Cena pa je tudi prava, bi blo bolj? 195 met ampak ni prava... Citiraj Icewoman is here!
Grega_ Napisano 10. november, 2008 Prijavi Napisano 10. november, 2008 Pa vzemi 195/65/15, sej na feltno bi ?la komot. O?ja je guma je bolj?a za sneg. Pa na tak normalen dru?inski avto se policaj ne bo spravu gledat homolomo, sploh pa 195 ni zelo ekstremno o?ja od 205. ?udno da ?e v homolomo ni vpisana o?ja. Citiraj
LabiGT Napisano 10. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 10. november, 2008 grega 195/65 15 ni isto kot 205/65 15 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
icewoman12 Napisano 10. november, 2008 Prijavi Napisano 10. november, 2008 grega 195/65 15 ni isto kot 205/65 15 Hvala, Labi Citiraj Icewoman is here!
Grega_ Napisano 11. november, 2008 Prijavi Napisano 11. november, 2008 grega 195/65 15 ni isto kot 205/65 15 Sammm reesss, matr sem nepremi?ljeno bleknil ven kot ena intelegentna blondinka my mistake Citiraj
Sirius Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 Nimam ?asa brati vse zapise, zato bom mogo?e tudi kaj ponovil. Tudi sam sem pred veliko dilemo kaj izbrati. Pogledal sem malo ADAC-ove teste in dilema je ?e ve?ja. Pri veliki ve?ini gum je cena ?e kako pomembna. Ve? denarja praviloma pomeni tudi ve? kvalitete. Poleg tega obstajajo razlike med blagovnimi znamkami, ?eprav iz istega "hleva". Tudi debata, ali imeti samo eno vrsto gum, je smiselna. Namre? starost gum vpliva na oprijemljivost. V neki reviji sem zasledil test nerabljenih mi?elink starih 7 let in kljub neobrabljenemu profilu nisi dobile zadovoljive ocene. ?e ena priznana blagovna znamka je padla na enakem testu. Torej vozniki, ki prevozijo malo km in imajo dva kompleta gum tudi ve? kot 6 let, se vozijo, premo sorazmerno s starostjo gum, nevarno. Zato se bom jaz odlo?il, pravzaprav sem se ?e pred leti odlo?il za samo eno vrsto gum. In izmed dveh slabih mo?nosti, se mi zdi izbira celoletne variante M+S nekako najbolj smiselna. Logika je v tem, da nekako la?je polovim avto v letnih razmerah z zimskimi gumami, kot obratno. Torej izbira je padla na zimske M+S. Sedaj pa ?e katere. Najbolj?e rezultate so pokazale znamke Vredestein, Continental, Dunlop, Goodyear, Pirelli (pomemben je tudi tip gume). Dobile so po 4 zvezdice, ali zelo priporo?ljivo. Nato sledi Mishelin idr. O tistih, ki niso dobile ocene priporo?ljivo, ne gre razpravljati. Ker za na?e zimske razmere ni toliko pomembno nekoliko slab?e obna?anje na snegu in ledu, kar je Mishelinu odneslo eno zvezdico, sem jaz izbral prav to vrsto za celoletnega kandidata, ?eprav je (skoraj) najdra?ja. Razlog: Michelin ima najmanj?o obrabo in najmanj?i kotalni upor. V praksi mali kotalni upor pomeni od 6-15% manj?o porabo goriva, kar visoko ceno prika?e v nekaj bolj ugodni lu?i in ?e pri?tejemo ?e najmanj?o obrabo, dobimo najugodnej?o ceno/performanse. Sicer je izbira povezana tudi z starostjo vozila in odlo?itvijo, koliko ?asa bo le to v lasti. ?e je predvideno za odprodajo, pride v po?tev tudi druga blagovna znamka gum, ki je dobila oceno priporo?ljivo, npr. Fulda. Ta je cenovno najbolj ugodna, ?e upo?tevamo zgolj ceno/performanse, ne pa tudi obrabo,glasnost ipd. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
LabiGT Napisano 16. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 16. november, 2008 Michelin zimske (nazadnje sem imel Alpin A2) so prvo leto zelo dobre, se posebej na suhem. Drugo leto pa je to kot bi imel eno drugo gumo... Se mi pa zdi, da od vseh moznosti si se odlocil za najslabso: torej za celo leto imeti M+S Jaz bi rajs kupil dobro mehko letno gumo (ala Continental itd), katera funkcionira takoj od zacetka in ne rabi "ogrevalnega" casa kot nekatere druge letne... Ce je pa mocan sneg pa das verige in to je to. Moje misljenje Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 Naj prosim mi eden razlo?i kak?ne gume so celoletne, razen da ima? avto ?ez zimo parkiran. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
grasales Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 ...Razlog: Michelin ima najmanj?o obrabo in najmanj?i kotalni upor. V praksi mali kotalni upor pomeni od 6-15% manj?o porabo goriva, kar visoko ceno prika?e v nekaj bolj ugodni lu?i in ?e pri?tejemo ?e najmanj?o obrabo, dobimo najugodnej?o ceno/performanse. Sicer je izbira povezana tudi z starostjo vozila in odlo?itvijo, koliko ?asa bo le to v lasti. ?e je predvideno za odprodajo, pride v po?tev tudi druga blagovna znamka gum, ki je dobila oceno priporo?ljivo, npr. Fulda. Ta je cenovno najbolj ugodna, ?e upo?tevamo zgolj ceno/performanse, ne pa tudi obrabo,glasnost ipd.... "mi?elinke" Alpin A3 imam na svojem avtu drugo sezono in zaenkrat so performansi na razmo?eni in skoraj spolzki cesti super. Obraba je res fenomenalno nizka, kar pride pri meni zelo do izraza, saj je moja vo?nja dokaj agresivna do gum. Kako pa se obnese na snegu 2. sezono, kjer pogori veliko zimskih gum, pa ti povem ko bo zapadel pevi sneg. Zaenkrat sem z gumami zelo zadovoljen, kljub prvim skepti?nim pomislekom glede francozkih re?i. Zraven njihovega poljuba so to druga re? o kateri nimam negativnega mnenja. Sicer nisem zasledil da bi gume vozil celo leto, vendar to kljub temu odsvetujem. lp, Ale?. Citiraj
Boss Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu. ?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko. Tudi ?e pade nekaj snega se da vozit z novimi letnimi gumami ?e kar v redu in tudi kak?ni manj?i klan?ki jim ne delajo te?av. Par let nazaj sem obul spomladi nove letne gume in ?ez par tednov je padel sneg pa sem tudi z njimi pri?el brez nekih pretresov ?ez klance na dolenjskem. Pri ve?jih zametih in obilnem sne?enju je pa itak bolje pustiti avto doma in se sploh ne odpraviti na pot razen ?e je to res nujno potrebno pa ne glede katere vrste gume imamo obute. ?e ima? pozimi letne in pade sneg, ki te ujame na cesti pa? prilagodi? vo?njo temu dejstvu ter ustrezno zmanj?a? hitrost. Tako ali tako jo ve?inoma vsi in potovalne hitrosti ve? ali manj padejo takrat na polovico ali pa celo na tretjino obi?ajnih in tudi zaradi majhnih hitrosti, ?e se slu?ajno zgodi situacija le ta ni tako huda oz. so posledice zaradi malih hitrosti tudi ustrezno majhne in nenevarne... (?e kakih 6 ali 7 let od kar spremljam to problematiko se v ?asu sne?anja ni zgodila nesre?a s smrtnimi ?rtvami. Tudi trkov in zvite plo?evine je izredno malo celo manj kot ob kakem obilnem de?ju spomladi ali pa jeseni). Ravno kontra situacije so poleti ?e posebej ko pade rahel de? na gladek umazan asfalt... verjemi, da bo? preklinjal dan, ko si se odlo?il, da se bo? poleti vozil z gumami na katerih pi?e, da so prilagojene snegu in blatu (mad+snow). Tipi?no zimske razmere (sneg, plundra, itd) se letno merijo v nekaj dneh ali max kak?en teden mogo?e dva, vse skupaj za vse ostale dni pa je letna guma bolj?i sopotnik in omogo?a ve?jo varnost in bolj?i oprijem... ne bo? verjel ampak tudi pri nizkih temperaturah na suhem asfaltu. Citiraj
Sirius Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 Naj prosim mi eden razlo?i kak?ne gume so celoletne, razen da ima? avto ?ez zimo parkiran. To so gume, ki jih ima? gor celo leto, ne glede ali so zimske, ali pa letne. Stvar je lastne odlo?itve ne glede na tipologijo. Torej je stvar kompromisa, ki je za nekoga tak?en, za drugega pa druga?en, tako je bilo pa? mi?ljeno v moji navedbi. Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu. ?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko. Mogo?e je za vas mlade, ?e energi?ne voznike, to res, pri meni pa to ne igra velike vloge. To poletje sem prevozil z Goodyearovimi Ultra grip UG6 pa ni bilo zaznati problemov z oprijemljivostjo, razen na zlizanem starem mokrem asfaltu, na katerem pa imajo te?ave vse vrste gum. Tudi pred leti sem brez te?av kar nekaj sezon prevozil z zimskimi gumami, ker nikoli ne vozim v mejnih obmo?jih oprijemljivosti. To pa? navajam iz lastnih izku?en, ker me bolj skrbijo zimske razmere, kot letne, se pa? odlo?am za zimske. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Alex Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 To so gume, ki jih ima? gor celo leto, ne glede ali so zimske, ali pa letne. Stvar je lastne odlo?itve ne glede na tipologijo. Torej je stvar kompromisa, ki je za nekoga tak?en, za drugega pa druga?en, tako je bilo pa? mi?ljeno v moji navedbi.Mogo?e je za vas mlade, ?e energi?ne voznike, to res, pri meni pa to ne igra velike vloge. To poletje sem prevozil z Goodyearovimi Ultra grip UG6 pa ni bilo zaznati problemov z oprijemljivostjo, razen na zlizanem starem mokrem asfaltu, na katerem pa imajo te?ave vse vrste gum. Tudi pred leti sem brez te?av kar nekaj sezon prevozil z zimskimi gumami, ker nikoli ne vozim v mejnih obmo?jih oprijemljivosti. To pa? navajam iz lastnih izku?en, ker me bolj skrbijo zimske razmere, kot letne, se pa? odlo?am za zimske. Hm,samo do zime jih ti verjetno ?e po?teno "spili?".In potem nima? ne dobrih zimskih gum ne letnih.V glavnem je to zame en neposre?en kompromis,ki ni ne ti? ne mi?. Citiraj
Sirius Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 Hm,samo do zime jih ti verjetno ?e po?teno "spili?".In potem nima? ne dobrih zimskih gum ne letnih.V glavnem je to zame en neposre?en kompromis,ki ni ne ti? ne mi?. Kot sem ?e zgoraj navedel, gre za kompromis pri voznikih, ki na leto prevozijo manj km. Po treh letih se guma postara in izgubi oprijem. Torej bi bilo priporo?ljivo, ne glede na prevo?ene km vsaka tri leta zamenjati gume, ne glede na ohranjenost profila. ?e ima? dva para garnitur gum in prevozi? 15.000 km na leto, se ekonomska ra?unica ne izide, saj bi z 22.500 prevo?enimi km moral zavre?i ?e "dobre" gume z veliko profila. Tako pa s ?tirimi gumami (letnimi, ali zimskimi) odvozi? tri sezone in jih zamenja?. Stro?ek za gume se tako prepolovi.Pri nas so zime sedaj loterija. Napovedi so toplej?ih sezonskih obdobij, kar pomeni manj snega in ledu. Ker pa so dolgoro?ne prognoze velika loterija in bolj domnevanje, oz. modrovanje, se lahko zgodi tudi ve? snega, kot je po ob?utku prognozirano. Zato sem jaz za zimsko varianto skozi celo leto, nekateri pa so za letno varianto. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
LabiGT Napisano 16. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 16. november, 2008 Moja varianta je: najboljse letne gume vedno, ko ni snega in pa najboljse zimske gume ko je sneg (strosek 250eur/2 leti za zimske gume se mi ne zdi velik) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.