Alex Napisano 16. november, 2008 Prijavi Napisano 16. november, 2008 Moja varianta je:najboljse letne gume vedno, ko ni snegain pa najboljse zimske gume ko je sneg(strosek 250eur/2 leti za zimske gume se mi ne zdi velik) Se strinjam. S to razliko,da pa? imam gor zimske gume tudi,ko ni snega(pri nas itak je to eksotika)....samo je pa vseeno ?e ful pretoplo in bodo po?akale na hladnej?e ?ase. Citiraj
jernic Napisano 17. november, 2008 Prijavi Napisano 17. november, 2008 Jaz pa rajtam, de je narbol? met pri rok eno rajdo kules , de ?louk lahku zbira... takole na primer... ja, se na bere z leti te robe v gara?i.. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
Carr Napisano 17. november, 2008 Prijavi Napisano 17. november, 2008 Ra?unica se izide takoj, ko zaradi kompromisa z gumami razbije? avto . To je tako kot z varnostno opremo (ESP...), za katero je treba pri precej avtih ?e vedno dodatno pla?at, pa tudi za vzdr?evanje avta (zavore...). ?e te to enkrat potegne iz dreka, si nadoknadil stro?ke in zraven ?e po?teno zaslu?il. Tako jaz mislim - var?ujem pa kje drugje. Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Sirius Napisano 17. november, 2008 Prijavi Napisano 17. november, 2008 Vsekakor naj dela vsak po svoji glavi in logiki. Imam ve? kot 35 let ?oferskih izku?enj, veliko zim in poletij z raznimi vrstami gum. V drugem letu ?oferske "delovne" dobe sem brez posledic zletel z zasne?ene dolenjke. V teh letih sem veliko krat re?eval sebe zaradi drugih. Trikrat sem dobil "od zadaj" (v avtomobil, da ne bo pomote), najnovej?e pred kratkim, enkrat naletel pri 30 hm/h na pe?ca - dijaka, ki je za prehodom za pe?ce sko?il izza kombija pred avto - dijak malo potol?en), enkrat v tujini me je kamion prikoli?ar pri prehitevanju spregledal in me dobesedno skoraj zrinil s ceste , vendar nikoli kriv in nikoli po?kodovan. Nekaj malega je plo?evina trpela. To kar sem napisal v zvezi z gumami ima nekaj podlage v izku?njah, vendar ni vzeti to kot nasvet, ker pa? ima vsak svoj stil vo?nje in iz postov je zaklju?iti, da ste kar v dobrem ?tevilu ljubitelji hitrosti in pri mejnih vrednosti zdrsa je seveda ?e kako pomembna vrsta gum in njihova kakovost. S svojim pisanjem sem ?elel opozoriti na problem, ki se lahko kljub "ta pravim" gumam po tretjem letu starosti zgodi, da kljub temu, da imamo letu primerne gume in zadosti profila, nimamo zadosti oprijema. Osebno se lahko vozim tudi z zimskimi celo leto, zaradi negativne izku?nje pozimi pa si ne upam voziti z letnim gumami pozimi. To je vsa moja "modrost" Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Alex Napisano 17. november, 2008 Prijavi Napisano 17. november, 2008 Sej je res,da vsak za sebe najbolj?e ve,kaj mu pa?e.Tudi jaz imam izpit ?e ve? kot pol stoletja. No,in od kar pomnim,sem imel pozimi gor zimske gume,poleti pa letne.In moram povedati,da glede starosti letnih gum vsaj pri meni ne dr?i ta teorija o 3 letih.Na Pugiju imam montirane Bridgestone in so stare ?e 5 let in imajo ful profila,ker naredim z njim malo km.Prej sem imel gor Dunlop.In te Bridgestonke izgledajo bolj?e in lep?e "primejo",kot tiste Dunlopke,ko so bile stare 2 leti.Da ne govorimo o razpokanosti le-teh. Mislim,da je najbolj pomembno to,da kupi? vedno optimalne gume-se pravi,najbolj?e,ki si jih lahko privo??i?. ?e kupi? kake poceni ti ne pomaga niti menjava vsake dve leti. ?e,ko jih montira? nove gor,je lahko nevarno. Citiraj
KAALman Napisano 17. november, 2008 Prijavi Napisano 17. november, 2008 @Alex: pol stoletja nima? izpita, ker ?e nisi star dovolj 1/4 pa ja Citiraj LP KAALman
Alex Napisano 17. november, 2008 Prijavi Napisano 17. november, 2008 @Alex: pol stoletja nima? izpita, ker ?e nisi star dovolj 1/4 pa ja He,he .Jap,ima? prav.Bi bila malo prehuda ta. Citiraj
brezy Napisano 21. november, 2008 Prijavi Napisano 21. november, 2008 Danes sem zmontiral GY UG7+. Zaenkrat se mi zdijo dost tihe bomo pa vidl kako se bodo obnesle na poti do Krvavca (tam bo pravi test). Citiraj
brezy Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 Labi a ma? kak?en nasvet na kolk barov naj napumpam gume UG7+ 195/65/15 na ?estici? Citiraj
LabiGT Napisano 22. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2008 probaj z 2.8 (manj kot 2.6 ne bi sel) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Stipe Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 probaj z 2.8(manj kot 2.6 ne bi sel) 2,8?Jaz sem te iste na petici napumpal na 2,2, pa se mi ?e zdi, kot da se po stopnicah peljem... Citiraj Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.
poky Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 2.2 je premalo,sploh pa za Mazdo 5. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
Sirius Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 probaj z 2.8(manj kot 2.6 ne bi sel) Bo kar dr?alo na. Na C5 v predhodnicah tega modela gum ni bilo zadosti predpisanih 2,5 in 2,2 zadaj. Na sredini so se na tem pritisku manj obrabljale. Bi pa to znalo biti ve? kot 2,5 (2,2) preve? za sneg in led. ?e ni dobrega oprijema jih pa? nekoliko izpiha?. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Boss Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 2.2 je ?ist premalo saj se avto na zimakih ziblje kot barka in ni na volanu ?ist nobenga ob?utka. Pri men je 2.6 na vseh ?tirih kolesih, pri Oplu, ki je la?ji pa 2.5 spredi in 2.4 zadi - pri tem razmerju se mi zdi ?e najbolj uravnote?en, ?e sploh lahko govorim o uravnote?enosti Citiraj
RoKo Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 Pri meni 2.8 spredaj 2.5 zadaj.. Citiraj
Stipe Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 Hvala za info, grem direkt na pumpo . Citiraj Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.
Alex Napisano 22. november, 2008 Prijavi Napisano 22. november, 2008 ...pri meni zimaki- 2.6 spredaj in zadaj. Citiraj
kowkele Napisano 26. november, 2008 Prijavi Napisano 26. november, 2008 tud jst mam dunlop 3d spredaj 2.8 zadaj 2.5.. In sedaj, ko smo imeli pri nas(tolminska) kar precej snega so se super obnesle (glede na to da so nam splu?ili cesto ?ele 15 ur po za?etku sne?enja) po pribli?no 20 cm snega na cesti. P.S. Ne vem, kako lahko cestarje sneg preseneti, ko cel teden na veliko govorijo, kako bo v ponedeljek sne?ilo...jah je treba pit encijan in pelinkovec v betulah namesto plu?it in posipat... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 26. november, 2008 Prijavi Napisano 26. november, 2008 Smo roko na srce mazda 6 ni nevem kako bleste? avto za v sneg, preve? te?e je na zadnjih kolesh in potem za?ne takoj me?at sprednja kolesa, lu?ka ?migat v armaturi in ?arat z motorjem, samo rezultat pa je samo pedal za gas na podnu obrati pa padajo. Jaz sem to kar izklopil, druga?e ne gre nikamor, potem pa je druga?na muzika na sporedu. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 26. november, 2008 Prijavi Napisano 26. november, 2008 hehe... to sem ?e pred ?asom pisal, kako je s tem TSC-jem in DSC-jem v snegu - ?imprej izklopit, ker ne pomaga prav dosti, kve?emu ?talo ti naredi, ?e ho?e? mal bolj na po?rekt vozit, da ro?ne sploh ne omenjam Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 26. november, 2008 Prijavi Napisano 26. november, 2008 hehe... to sem ?e pred ?asom pisal, kako je s tem TSC-jem in DSC-jem v snegu - ?imprej izklopit, ker ne pomaga prav dosti, kve?emu ?talo ti naredi, ?e ho?e? mal bolj na po?rekt vozit, da ro?ne sploh ne omenjam Sem testiral in med vo?njo po snegu, s tempomatom, potegnil ro?no in lej ga zlomka avta ne zana?a, smo obrati za?nejo padat. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 26. november, 2008 Prijavi Napisano 26. november, 2008 Moje so Uniroyal MS Plus 55 moram rec presenetljivo dobre, ker ta mini enoprostorec ni ravno snegoljub. ?e posebej ce ga nalozis s 4 osebami zadaj + prtljaznik. Imajo dva zelo siroka kanala kamor se naba?e plundra in sneg in zelo dobro drzijo linijo. Lani na smucanju so vlekle 6 oseb v po?ten klanec s steptanim snegom brez problema, seveda s pametjo in vi?jo prestavo. To je dobra stran dizla - navor za take primere v nizkih obratih. Pod klancem je obupalo kar nekaj ?mekerskih avtov z zadnjim pogonom, pa tudi kar nekaj druzinskih. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 26. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 26. november, 2008 najboljse mazde 6 so tiste brez DSC-ja za prave "true" voznike ostalo je za pusije kako se tolazim je pa res, da me DSC-ji ESP-ji ful motijo in jih ponavadi ugasnem...ni mi vsec, da mi nekdo narekuje kako bom popravil zanasanje pa to... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 26. november, 2008 Prijavi Napisano 26. november, 2008 huh... ?e dobro, da nisi rekel, da je DSC+TSC samo za pedre Citiraj
jures Napisano 26. november, 2008 Prijavi Napisano 26. november, 2008 CX-7 ima auto 4WD vklop...no ce izklopis DSC ima stalen 4WD....preverjeno... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.