Skoči na vsebino

Gume 2008

Ustvari kratki URL


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Moja varianta je:

najboljse letne gume vedno, ko ni snega

in pa najboljse zimske gume ko je sneg

(strosek 250eur/2 leti za zimske gume se mi ne zdi velik)

 

Se strinjam. :bravo: S to razliko,da pa? imam gor zimske gume tudi,ko ni snega(pri nas itak je to eksotika).

...samo je pa vseeno ?e ful pretoplo in bodo po?akale na hladnej?e ?ase. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 500
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ra?unica se izide takoj, ko zaradi kompromisa z gumami razbije? avto :blink: . To je tako kot z varnostno opremo (ESP...), za katero je treba pri precej avtih ?e vedno dodatno pla?at, pa tudi za vzdr?evanje avta (zavore...). ?e te to enkrat potegne iz dreka, si nadoknadil stro?ke in zraven ?e po?teno zaslu?il. Tako jaz mislim - var?ujem pa kje drugje.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsekakor naj dela vsak po svoji glavi in logiki. Imam ve? kot 35 let ?oferskih izku?enj, veliko zim in poletij z raznimi vrstami gum. V drugem letu ?oferske "delovne" dobe sem brez posledic zletel z zasne?ene dolenjke. V teh letih sem veliko krat re?eval sebe zaradi drugih. Trikrat sem dobil "od zadaj" (v avtomobil, da ne bo pomote), najnovej?e pred kratkim, enkrat naletel pri 30 hm/h na pe?ca - dijaka, ki je za prehodom za pe?ce sko?il izza kombija pred avto - dijak malo potol?en), enkrat v tujini me je kamion prikoli?ar pri prehitevanju spregledal in me dobesedno skoraj zrinil s ceste , vendar nikoli kriv in nikoli po?kodovan. Nekaj malega je plo?evina trpela.

 

To kar sem napisal v zvezi z gumami ima nekaj podlage v izku?njah, vendar ni vzeti to kot nasvet, ker pa? ima vsak svoj stil vo?nje in iz postov je zaklju?iti, da ste kar v dobrem ?tevilu ljubitelji hitrosti in pri mejnih vrednosti zdrsa je seveda ?e kako pomembna vrsta gum in njihova kakovost. S svojim pisanjem sem ?elel opozoriti na problem, ki se lahko kljub "ta pravim" gumam po tretjem letu starosti zgodi, da kljub temu, da imamo letu primerne gume in zadosti profila, nimamo zadosti oprijema. Osebno se lahko vozim tudi z zimskimi celo leto, zaradi negativne izku?nje pozimi pa si ne upam voziti z letnim gumami pozimi.

 

To je vsa moja "modrost"

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej je res,da vsak za sebe najbolj?e ve,kaj mu pa?e.Tudi jaz imam izpit ?e ve? kot pol stoletja.

No,in od kar pomnim,sem imel pozimi gor zimske gume,poleti pa letne.In moram povedati,da glede starosti letnih gum vsaj pri meni ne dr?i ta teorija o 3 letih.Na Pugiju imam montirane Bridgestone in so stare ?e 5 let in imajo ful profila,ker naredim z njim malo km.Prej sem imel gor Dunlop.In te Bridgestonke izgledajo bolj?e in lep?e "primejo",kot tiste

Dunlopke,ko so bile stare 2 leti.Da ne govorimo o razpokanosti le-teh.

Mislim,da je najbolj pomembno to,da kupi? vedno optimalne gume-se pravi,najbolj?e,ki si jih lahko privo??i?.

?e kupi? kake poceni ti ne pomaga niti menjava vsake dve leti.

?e,ko jih montira? nove gor,je lahko nevarno. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex: pol stoletja nima? izpita, ker ?e nisi star dovolj ;)

 

1/4 pa ja :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

probaj z 2.8

(manj kot 2.6 ne bi sel)

 

Bo kar dr?alo na. Na C5 v predhodnicah tega modela gum ni bilo zadosti predpisanih 2,5 in 2,2 zadaj. Na sredini so se na tem pritisku manj obrabljale. Bi pa to znalo biti ve? kot 2,5 (2,2) preve? za sneg in led. ?e ni dobrega oprijema jih pa? nekoliko izpiha?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.2 je ?ist premalo saj se avto na zimakih ziblje kot barka in ni na volanu ?ist nobenga ob?utka. Pri men je 2.6 na vseh ?tirih kolesih, pri Oplu, ki je la?ji pa 2.5 spredi in 2.4 zadi - pri tem razmerju se mi zdi ?e najbolj uravnote?en, ?e sploh lahko govorim o uravnote?enosti ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tud jst mam dunlop 3d spredaj 2.8 zadaj 2.5.. In sedaj, ko smo imeli pri nas(tolminska) kar precej snega so se super obnesle (glede na to da so nam splu?ili cesto ?ele 15 ur po za?etku sne?enja) po pribli?no 20 cm snega na cesti.

 

P.S. Ne vem, kako lahko cestarje sneg preseneti, ko cel teden na veliko govorijo, kako bo v ponedeljek sne?ilo...jah je treba pit encijan in pelinkovec v betulah namesto plu?it in posipat... :blink::D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo roko na srce mazda 6 ni nevem kako bleste? avto za v sneg, preve? te?e je na zadnjih kolesh in potem za?ne takoj me?at sprednja kolesa, lu?ka ?migat v armaturi in ?arat z motorjem, samo rezultat pa je samo pedal za gas na podnu obrati pa padajo. Jaz sem to kar izklopil, druga?e ne gre nikamor, potem pa je druga?na muzika na sporedu. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe... to sem ?e pred ?asom pisal, kako je s tem TSC-jem in DSC-jem v snegu - ?imprej izklopit, ker ne pomaga prav dosti, kve?emu ?talo ti naredi, ?e ho?e? mal bolj na po?rekt vozit, da ro?ne sploh ne omenjam ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe... to sem ?e pred ?asom pisal, kako je s tem TSC-jem in DSC-jem v snegu - ?imprej izklopit, ker ne pomaga prav dosti, kve?emu ?talo ti naredi, ?e ho?e? mal bolj na po?rekt vozit, da ro?ne sploh ne omenjam ;)

 

Sem testiral in med vo?njo po snegu, s tempomatom, potegnil ro?no in lej ga zlomka avta ne zana?a, smo obrati za?nejo padat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje so Uniroyal MS Plus 55 moram rec presenetljivo dobre, ker ta mini enoprostorec ni ravno snegoljub. ?e posebej ce ga nalozis s 4 osebami zadaj + prtljaznik. Imajo dva zelo siroka kanala kamor se naba?e plundra in sneg in zelo dobro drzijo linijo.

 

Lani na smucanju so vlekle 6 oseb v po?ten klanec s steptanim snegom brez problema, seveda s pametjo in vi?jo prestavo. To je dobra stran dizla - navor za take primere v nizkih obratih. Pod klancem je obupalo kar nekaj ?mekerskih avtov z zadnjim pogonom, pa tudi kar nekaj druzinskih.

 

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najboljse mazde 6 so tiste brez DSC-ja

za prave "true" voznike

ostalo je za pusije

kako se tolazim :)

 

je pa res, da me DSC-ji ESP-ji ful motijo in jih ponavadi ugasnem...ni mi vsec, da mi nekdo narekuje kako bom popravil zanasanje pa to...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.