Skoči na vsebino

Gume 2008

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bodi ziher,da se bodo dobro obnesle. :bravo: Sn sam vozo ?e GY UG6,pa so tudi ble zakon. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • Odgovori 500
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Baje,da bodo po novem prodajali zimske gume,ki "primejo" nad 20°C.Mislim,da bomo take v bodo?e rabili pozimi. :P:D

 

 

Napisano

Evo, gume ?e pri meni, tak?ne kot sem ?elel, Made in Germany DOT 1508 po 57,50 EUR komad. :bravo: Zdej pa sam ?e feltne ?akam pa hop na avto.

Napisano

Kire dimenzije ma? to? Kje si to najdo?

 

Aja, eno vpra?anje za mojstre....?e vedno ne vem kaj pomenijo tiste barvne ?rte pri novih gumah, pri enih gumah so rumene, pri enih rde?e itd...ene imajo eno ?rto, druge pa dve, tri..

 

V ?em je fora?

 

Hvala, lp

Icewoman is here!
Napisano

Pri Savi je razli?na barva ?rt-da se da tudi od spredaj dolo?it debelino in presek gume.Se pravi,da ko mojster pogleda ?elno gumo ve,kak?na je.

verjetno je tudi pri ostalih enako. :ne vem:

 

 

Napisano

aha, js i??em 205 65 15, in glej ga zlomka, guma draga ko :rolleyes:

 

dej gor raje 195 60 15, se mi zdi da je bolj prava dimenzija zate.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se to ni za njo,ampak za avto. :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Se to ni za njo,ampak za avto. :P:lol:

 

Nkol ne ve?. :rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:blink: Ne ne...dimenzija ne ?tima. :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ni to za Mazdo, niti za mene. Za najin family avto c5... Tak da bo kar prava dimenzija.

Cena pa je tudi prava, bi blo bolj? 195 met ampak ni prava...

Icewoman is here!
Napisano

Pa vzemi 195/65/15, sej na feltno bi ?la komot. O?ja je guma je bolj?a za sneg. Pa na tak normalen dru?inski avto se policaj ne bo spravu gledat homolomo, sploh pa 195 ni zelo ekstremno o?ja od 205. ?udno da ?e v homolomo ni vpisana o?ja.

Napisano

grega 195/65 15 ni isto kot 205/65 15

 

Sammm reesss, matr sem nepremi?ljeno bleknil ven kot ena intelegentna blondinka :hohoho: my mistake

Napisano

Nimam ?asa brati vse zapise, zato bom mogo?e tudi kaj ponovil.

Tudi sam sem pred veliko dilemo kaj izbrati. Pogledal sem malo ADAC-ove teste in dilema je ?e ve?ja. Pri veliki ve?ini gum je cena ?e kako pomembna. Ve? denarja praviloma pomeni tudi ve? kvalitete. Poleg tega obstajajo razlike med blagovnimi znamkami, ?eprav iz istega "hleva". Tudi debata, ali imeti samo eno vrsto gum, je smiselna. Namre? starost gum vpliva na oprijemljivost. V neki reviji sem zasledil test nerabljenih mi?elink starih 7 let in kljub neobrabljenemu profilu nisi dobile zadovoljive ocene. ?e ena priznana blagovna znamka je padla na enakem testu. Torej vozniki, ki prevozijo malo km in imajo dva kompleta gum tudi ve? kot 6 let, se vozijo, premo sorazmerno s starostjo gum, nevarno. Zato se bom jaz odlo?il, pravzaprav sem se ?e pred leti odlo?il za samo eno vrsto gum. In izmed dveh slabih mo?nosti, se mi zdi izbira celoletne variante M+S nekako najbolj smiselna. Logika je v tem, da nekako la?je polovim avto v letnih razmerah z zimskimi gumami, kot obratno.

Torej izbira je padla na zimske M+S. Sedaj pa ?e katere. Najbolj?e rezultate so pokazale znamke Vredestein, Continental, Dunlop, Goodyear, Pirelli (pomemben je tudi tip gume). Dobile so po 4 zvezdice, ali zelo priporo?ljivo. Nato sledi Mishelin idr. O tistih, ki niso dobile ocene priporo?ljivo, ne gre razpravljati.

Ker za na?e zimske razmere ni toliko pomembno nekoliko slab?e obna?anje na snegu in ledu, kar je Mishelinu odneslo eno zvezdico, sem jaz izbral prav to vrsto za celoletnega kandidata, ?eprav je (skoraj) najdra?ja.

Razlog: Michelin ima najmanj?o obrabo in najmanj?i kotalni upor. V praksi mali kotalni upor pomeni od 6-15% manj?o porabo goriva, kar visoko ceno prika?e v nekaj bolj ugodni lu?i in ?e pri?tejemo ?e najmanj?o obrabo, dobimo najugodnej?o ceno/performanse.

Sicer je izbira povezana tudi z starostjo vozila in odlo?itvijo, koliko ?asa bo le to v lasti. ?e je predvideno za odprodajo, pride v po?tev tudi druga blagovna znamka gum, ki je dobila oceno priporo?ljivo, npr. Fulda. Ta je cenovno najbolj ugodna, ?e upo?tevamo zgolj ceno/performanse, ne pa tudi obrabo,glasnost ipd.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Michelin zimske (nazadnje sem imel Alpin A2) so prvo leto zelo dobre, se posebej na suhem.

Drugo leto pa je to kot bi imel eno drugo gumo...

 

Se mi pa zdi, da od vseh moznosti si se odlocil za najslabso: torej za celo leto imeti M+S

Jaz bi rajs kupil dobro mehko letno gumo (ala Continental itd), katera funkcionira takoj od zacetka in ne rabi "ogrevalnega" casa kot nekatere druge letne...

Ce je pa mocan sneg pa das verige in to je to. Moje misljenje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Naj prosim mi eden razlo?i kak?ne gume so celoletne, razen da ima? avto ?ez zimo parkiran. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

...

Razlog: Michelin ima najmanj?o obrabo in najmanj?i kotalni upor. V praksi mali kotalni upor pomeni od 6-15% manj?o porabo goriva, kar visoko ceno prika?e v nekaj bolj ugodni lu?i in ?e pri?tejemo ?e najmanj?o obrabo, dobimo najugodnej?o ceno/performanse.

Sicer je izbira povezana tudi z starostjo vozila in odlo?itvijo, koliko ?asa bo le to v lasti. ?e je predvideno za odprodajo, pride v po?tev tudi druga blagovna znamka gum, ki je dobila oceno priporo?ljivo, npr. Fulda. Ta je cenovno najbolj ugodna, ?e upo?tevamo zgolj ceno/performanse, ne pa tudi obrabo,glasnost ipd.

...

 

"mi?elinke" Alpin A3 imam na svojem avtu drugo sezono in zaenkrat so performansi na razmo?eni in skoraj spolzki cesti super. Obraba je res fenomenalno nizka, kar pride pri meni zelo do izraza, saj je moja vo?nja dokaj agresivna do gum. Kako pa se obnese na snegu 2. sezono, kjer pogori veliko zimskih gum, pa ti povem ko bo zapadel pevi sneg. Zaenkrat sem z gumami zelo zadovoljen, kljub prvim skepti?nim pomislekom glede francozkih re?i. Zraven njihovega poljuba so to druga re? o kateri nimam negativnega mnenja.

 

Sicer nisem zasledil da bi gume vozil celo leto, vendar to kljub temu odsvetujem.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu.

 

?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko.

 

Tudi ?e pade nekaj snega se da vozit z novimi letnimi gumami ?e kar v redu in tudi kak?ni manj?i klan?ki jim ne delajo te?av. Par let nazaj sem obul spomladi nove letne gume in ?ez par tednov je padel sneg pa sem tudi z njimi pri?el brez nekih pretresov ?ez klance na dolenjskem. Pri ve?jih zametih in obilnem sne?enju je pa itak bolje pustiti avto doma in se sploh ne odpraviti na pot razen ?e je to res nujno potrebno pa ne glede katere vrste gume imamo obute.

 

?e ima? pozimi letne in pade sneg, ki te ujame na cesti pa? prilagodi? vo?njo temu dejstvu ter ustrezno zmanj?a? hitrost. Tako ali tako jo ve?inoma vsi in potovalne hitrosti ve? ali manj padejo takrat na polovico ali pa celo na tretjino obi?ajnih in tudi zaradi majhnih hitrosti, ?e se slu?ajno zgodi situacija le ta ni tako huda oz. so posledice zaradi malih hitrosti tudi ustrezno majhne in nenevarne... (?e kakih 6 ali 7 let od kar spremljam to problematiko se v ?asu sne?anja ni zgodila nesre?a s smrtnimi ?rtvami. Tudi trkov in zvite plo?evine je izredno malo celo manj kot ob kakem obilnem de?ju spomladi ali pa jeseni).

 

Ravno kontra situacije so poleti ?e posebej ko pade rahel de? na gladek umazan asfalt... verjemi, da bo? preklinjal dan, ko si se odlo?il, da se bo? poleti vozil z gumami na katerih pi?e, da so prilagojene snegu in blatu (mad+snow).

 

Tipi?no zimske razmere (sneg, plundra, itd) se letno merijo v nekaj dneh ali max kak?en teden mogo?e dva, vse skupaj za vse ostale dni pa je letna guma bolj?i sopotnik in omogo?a ve?jo varnost in bolj?i oprijem... ne bo? verjel ampak tudi pri nizkih temperaturah na suhem asfaltu.

33112_1.png

Napisano

Naj prosim mi eden razlo?i kak?ne gume so celoletne, razen da ima? avto ?ez zimo parkiran. ?zmeden?

 

To so gume, ki jih ima? gor celo leto, ne glede ali so zimske, ali pa letne. Stvar je lastne odlo?itve ne glede na tipologijo. Torej je stvar kompromisa, ki je za nekoga tak?en, za drugega pa druga?en, tako je bilo pa? mi?ljeno v moji navedbi.

 

 

 

 

Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu.

 

?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko.

 

 

 

Mogo?e je za vas mlade, ?e energi?ne voznike, to res, pri meni pa to ne igra velike vloge. To poletje sem prevozil z Goodyearovimi Ultra grip UG6 pa ni bilo zaznati problemov z oprijemljivostjo, razen na zlizanem starem mokrem asfaltu, na katerem pa imajo te?ave vse vrste gum. Tudi pred leti sem brez te?av kar nekaj sezon prevozil z zimskimi gumami, ker nikoli ne vozim v mejnih obmo?jih oprijemljivosti. To pa? navajam iz lastnih izku?en, ker me bolj skrbijo zimske razmere, kot letne, se pa? odlo?am za zimske.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To so gume, ki jih ima? gor celo leto, ne glede ali so zimske, ali pa letne. Stvar je lastne odlo?itve ne glede na tipologijo. Torej je stvar kompromisa, ki je za nekoga tak?en, za drugega pa druga?en, tako je bilo pa? mi?ljeno v moji navedbi.

Mogo?e je za vas mlade, ?e energi?ne voznike, to res, pri meni pa to ne igra velike vloge. To poletje sem prevozil z Goodyearovimi Ultra grip UG6 pa ni bilo zaznati problemov z oprijemljivostjo, razen na zlizanem starem mokrem asfaltu, na katerem pa imajo te?ave vse vrste gum. Tudi pred leti sem brez te?av kar nekaj sezon prevozil z zimskimi gumami, ker nikoli ne vozim v mejnih obmo?jih oprijemljivosti. To pa? navajam iz lastnih izku?en, ker me bolj skrbijo zimske razmere, kot letne, se pa? odlo?am za zimske.

 

Hm,samo do zime jih ti verjetno ?e po?teno "spili?".In potem nima? ne dobrih zimskih gum ne letnih.

V glavnem je to zame en neposre?en kompromis,ki ni ne ti? ne mi?. :whatever:

 

 

Napisano

Hm,samo do zime jih ti verjetno ?e po?teno "spili?".In potem nima? ne dobrih zimskih gum ne letnih.

V glavnem je to zame en neposre?en kompromis,ki ni ne ti? ne mi?. :whatever:

 

Kot sem ?e zgoraj navedel, gre za kompromis pri voznikih, ki na leto prevozijo manj km. Po treh letih se guma postara in izgubi oprijem. Torej bi bilo priporo?ljivo, ne glede na prevo?ene km vsaka tri leta zamenjati gume, ne glede na ohranjenost profila. ?e ima? dva para garnitur gum in prevozi? 15.000 km na leto, se ekonomska ra?unica ne izide, saj bi z 22.500 prevo?enimi km moral zavre?i ?e "dobre" gume z veliko profila. Tako pa s ?tirimi gumami (letnimi, ali zimskimi) odvozi? tri sezone in jih zamenja?. Stro?ek za gume se tako prepolovi.

Pri nas so zime sedaj loterija. Napovedi so toplej?ih sezonskih obdobij, kar pomeni manj snega in ledu. Ker pa so dolgoro?ne prognoze velika loterija in bolj domnevanje, oz. modrovanje, se lahko zgodi tudi ve? snega, kot je po ob?utku prognozirano.

Zato sem jaz za zimsko varianto skozi celo leto, nekateri pa so za letno varianto.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Moja varianta je:

najboljse letne gume vedno, ko ni snega

in pa najboljse zimske gume ko je sneg

(strosek 250eur/2 leti za zimske gume se mi ne zdi velik)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉
    • Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 
    • @Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
    • Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
    • Idealnega sistema ni in ga ne bo. Tukaj se nas 5 ne bi znalo zmenit kaj je prav, kako narediti prav za več kot 1 mio lastnikov? Zato sam zagovarjam čim bolj enostaven model, čim manj izjem, ... V tem smislu mi je všeč celo hrvaški, ko upoštevajo samo m2 stanovanjske površine in lokacijo. Več ko je parametrov, več je možnosti za izogibanje. In državljani Slovenije smo pri tem pravi mojstri. Spomnimo se, da se lahko zatakne že pri velikosti hišnega poštnega nabiralnika ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.