Skoči na vsebino

Gume 2008

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni je z letnimi v prvem sne?enju prej?nji mesec kopalo, z mesta je bilo te?ko speljati v koloni in na ravnini, na parkiri??u pred blokom sem pa skoraj ostal v 5-7cm nesplu?enem snegu, gume so pa ?e original Bridgestonke 205/60/16, profila ?e dosti. Tudi po mokrem se tele zimske zelo zelo zelo bolje dr?ijo kot letne na mojem avtu. ?e dobro da sem potem v dveh dneh namontiral zimake ker prej nisem felten dobil.

  • Odgovori 500
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?voh al pa ne, je pa ?e z mesta la?je bencinarja spelat kot pa dizla.

 

Ja, tole je dr?al za mojo prej?njo trojko s CD 110 ma?ino, ki je ?e imela tisti sunek okrog 2500 rpm. V spodnjem obmo?ju vrtljajev je bil len, kar se je pokazalo tud pri speljevanju. Motor pri novi ?estici CD 140 je druga?en. Precej enakomerno vle?e ?ez celo obmo?je vrtljajev, zato se tudi z mesta bistveno la?je spelje. Mislim, da glede tega sploh ni ve? bistvene razlike do bencinarja.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ja, tole je dr?al za mojo prej?njo trojko s CD 110 ma?ino, ki je ?e imela tisti sunek okrog 2500 rpm. V spodnjem obmo?ju vrtljajev je bil len, kar se je pokazalo tud pri speljevanju. Motor pri novi ?estici CD 140 je druga?en. Precej enakomerno vle?e ?ez celo obmo?je vrtljajev, zato se tudi z mesta bistveno la?je spelje. Mislim, da glede tega sploh ni ve? bistvene razlike do bencinarja.

 

Po moje nima smisl, da razlaga?, ker ne vem ?e verjamejo... :hohoho: saj ve? bencin je zakon ;) diesel se iz mesta sploh ne premakne, ?e ne stopi? ven pa mal porine? :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

sicer brezveze napisat, ker je ze znano ampak vseen:

mazda na letnih (michelin pilot exalto pe2) prisel cez ljubelj (okoli je sneg, na cesti pa samo mokro, temperatura 0 stopinj) in se pelje kot po tracnicah...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ok nisem dobu konkretnega in pametnega odgovora.. mogoce kdo ve kok morem napumpat gume?boss mogoce?

 

Zimske 205/60 R16 napumpam na 2.4 bara.

 

LP A

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Zimske 205/60 R16 napumpam na 2.4 bara.

 

LP A

 

16 colske jaz mal ve? za cca 0,2 bara ve? kot ti

33112_1.png

Napisano

zimske so mehkejse (bok gume je mehkejsi) in se zato taka guma "vec" deformira (zvija)

zato jo moras vec napumpat da bo "trsa"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Letne 205/55/16 pumpam 2,6,zimske Dunlop D3 195/65/15 pa 2,8 spredaj in zadaj.

?e so manj je res vse skupaj kot ena barka-twist in to. :D

 

 

Napisano

18 colske pumpam tam nekje med 2,6 do 2,8

 

sej sem ti ?e napisal za 18-ke

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

imam mazdo 6 2.0 diesel , 2004 Nov (trenutno imam letne gume 205/55 R16)

 

?e nikoli nisem kupoval gum pa me zanima...

 

ali raje kupiti za zimo gume 205/55 R16 ali 195/65 R15 skupaj s plati??i..

 

gledaj sem teste za 195/65 R15 in videl da so ok goodyear UG7+, za 205/55 R16 pa pojma nimam..

 

kaj mi torej svetujete?

 

lp

Napisano

15 colske zimske so bistveno cenej?e pa ravno tako se bo? lepo vozil tako, da na tvojem mestu bi vzel prav to dimenzijo.

33112_1.png

Napisano

Dr?i, sam ima? nato dva kompleta koles in na leto prihrani? za dve menjavi koles kar je na u? cca 70?. ?e pa pri?teje? teh 70?, ki si jih prihranil, v nakup plati??, pa namesto kovinskih ?e dobi? alu feltne. Govorim za nove feltne, ?e pa kupi? rabljene pa si lahko celo ceneje skozi, kot pri 16 colskih. Razmisli ;)

33112_1.png

Napisano

Se strinjam, pa tudi za feltne in sploh gume ni dobro, da jih dvakrat letno vulkanizer dol "mesari", poleg tega, ?e ima? dvojna plati??a, si jih lahko v cca. pol urce (odvisno pa? od motori?nih sposobnosti in pripomo?kov) sam premontira?, s tem prihrani? na ?asu, ?ivcih ter tudi denarcih! :bravo::P

 

Se je pa dobro pozanimat ?e sploh gredo gor 15, da nima morda prevelikih diskov in je najmanj?a mo?na dimenzija 16 (samo ugibam)? B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ni problema ... na ?estko prve generacije so serijsko gor kovinska plati??a 15 col pri opremah CE in TE.

 

Boj? recimo ima zimske na 15 colah alu pa avtu prav dobr pa?ejo. Moj fotr recimo tudi, sam da so gor letne, ampak letnim vseeno bolj pa?ejo vsaj 16 al pa raje 17 colske ;)

33112_1.png

Napisano

raje 17 colske ;)

 

hehe odkar mas 18col si spremenil mnenje o velikosti feltn...bom moral mal iskat, ko si govoril da je 16 vrh glave :ph34r:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe odkar mas 18col si spremenil mnenje o velikosti feltn...bom moral mal iskat, ko si govoril da je 16 vrh glave :ph34r:

 

?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje sramezljiv

33112_1.png

Napisano

?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje sramezljiv

 

Meni pa se zdi,da so vseeno 17 optimalne-kar se ti?e izgleda in "udobje" je ?e vedno tu.(stare 6-ke,se razume :D Lahko dobi? 17-ke z rahlim dopla?ilom za ceno 16-k.)

Sem pa ?e videl novo z 19-kami gor in moram re?i,da je izgledalo fenomenalno.Boss?? :P

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉
    • Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 
    • @Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
    • Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
    • Idealnega sistema ni in ga ne bo. Tukaj se nas 5 ne bi znalo zmenit kaj je prav, kako narediti prav za več kot 1 mio lastnikov? Zato sam zagovarjam čim bolj enostaven model, čim manj izjem, ... V tem smislu mi je všeč celo hrvaški, ko upoštevajo samo m2 stanovanjske površine in lokacijo. Več ko je parametrov, več je možnosti za izogibanje. In državljani Slovenije smo pri tem pravi mojstri. Spomnimo se, da se lahko zatakne že pri velikosti hišnega poštnega nabiralnika ...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.