Skoči na vsebino

Kako se obnesejo obrabljene gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem brskal za testi gum sem naletel ?e na ta test, ki je v bistvu zelo ?okanten

 

Motorevija

 

Z obrabo zimske gume padejo ravno tam kjer bi morale biti najmo?nej?e in to je sneg. Izka?e se da so dobre le takrat, ko so nove. Katastrofa je predvsem oprijem v snegu in ravno zaradi tega jih sploh kupujemo.

 

Za tako stanje je torej krivda predvsem na lamelah, ki z obraboo postajajo ?edalje bolj okrogle - predvsem na zadnjem delu lamele. Spredaj ni tako hudo, ker se tam lamela obrablja le ob hudem zaviranju, zato so ?e vedno dovolj "ostre" da zaviranje v snegu ni mnogo slab?e pri obrabljenih.

 

Se pa ravno zaradi obrabljanja lamel in bru?enja robov le teh to pozitivno odra?a pri vo?nji na suhem, kjer obrabljena pnevmatika zavira bolje. Zanimivo je, da se avtorju prispevka ni "dalo" napisati kak?ne so dejanske vrednosti saj razlika 18% pomeni, da pri hitrosti od 100-0km/h se nove zimske ustavijo recimo pri 50 metrih tiste s 4mm mesa pa ?e pri 42metrih. :blink:

 

 

?koda, da niso podani podatki ?e za letne, ker iz teksta je razvidno, da so testirali tudi letne. Hmmm, le zakaj ne? ;)

33112_1.png

Napisano

Ja,?e bi hoteli,da zimske gume "delajo" prav,bi jih morali zamenjati najkasneje v dveh letih.Finan?na konstrukcija po mojem ne bi bila ugodna... :whatever:

 

 

Napisano

Ja,?e bi hoteli,da zimske gume "delajo" prav,bi jih morali zamenjati najkasneje v dveh letih.Finan?na konstrukcija po mojem ne bi bila ugodna... :whatever:

 

Ma tako drasti?no ji padajo performance v snegu, da je slaba za v sneg ?e po 4-5000km, ?e velja njihov izra?un, da pridejo na 4mm po 17.000km.

 

ampak po na?i zakonodaji je va?no, da ima? 3mm profila in M+S gume pa si bolj varen za na cesto, kot nekdo, ki ima nove letne pa nima verig v prtlja?niku - sick :(

33112_1.png

Napisano

Ja sej jaz moje zimske gume mecem stran, ceprav majo se veliko profila...ampak kaj, ko nc ne primejo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ma tako drasti?no ji padajo performance v snegu, da je slaba za v sneg ?e po 4-5000km, ?e velja njihov izra?un, da pridejo na 4mm po 17.000km.

 

ampak po na?i zakonodaji je va?no, da ima? 3mm profila in M+S gume pa si bolj varen za na cesto, kot nekdo, ki ima nove letne pa nima verig v prtlja?niku - sick :(

 

Sej zato sem se skoraj raje zdej pozimi vozil okoli z pugijem,ki ni imel zimskih gor,ampak skoraj nove letne Bridgeston-ke.. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.