Skoči na vsebino

Kako se obnesejo obrabljene gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem brskal za testi gum sem naletel ?e na ta test, ki je v bistvu zelo ?okanten

 

Motorevija

 

Z obrabo zimske gume padejo ravno tam kjer bi morale biti najmo?nej?e in to je sneg. Izka?e se da so dobre le takrat, ko so nove. Katastrofa je predvsem oprijem v snegu in ravno zaradi tega jih sploh kupujemo.

 

Za tako stanje je torej krivda predvsem na lamelah, ki z obraboo postajajo ?edalje bolj okrogle - predvsem na zadnjem delu lamele. Spredaj ni tako hudo, ker se tam lamela obrablja le ob hudem zaviranju, zato so ?e vedno dovolj "ostre" da zaviranje v snegu ni mnogo slab?e pri obrabljenih.

 

Se pa ravno zaradi obrabljanja lamel in bru?enja robov le teh to pozitivno odra?a pri vo?nji na suhem, kjer obrabljena pnevmatika zavira bolje. Zanimivo je, da se avtorju prispevka ni "dalo" napisati kak?ne so dejanske vrednosti saj razlika 18% pomeni, da pri hitrosti od 100-0km/h se nove zimske ustavijo recimo pri 50 metrih tiste s 4mm mesa pa ?e pri 42metrih. :blink:

 

 

?koda, da niso podani podatki ?e za letne, ker iz teksta je razvidno, da so testirali tudi letne. Hmmm, le zakaj ne? ;)

33112_1.png

Napisano

Ja,?e bi hoteli,da zimske gume "delajo" prav,bi jih morali zamenjati najkasneje v dveh letih.Finan?na konstrukcija po mojem ne bi bila ugodna... :whatever:

 

 

Napisano

Ja,?e bi hoteli,da zimske gume "delajo" prav,bi jih morali zamenjati najkasneje v dveh letih.Finan?na konstrukcija po mojem ne bi bila ugodna... :whatever:

 

Ma tako drasti?no ji padajo performance v snegu, da je slaba za v sneg ?e po 4-5000km, ?e velja njihov izra?un, da pridejo na 4mm po 17.000km.

 

ampak po na?i zakonodaji je va?no, da ima? 3mm profila in M+S gume pa si bolj varen za na cesto, kot nekdo, ki ima nove letne pa nima verig v prtlja?niku - sick :(

33112_1.png

Napisano

Ja sej jaz moje zimske gume mecem stran, ceprav majo se veliko profila...ampak kaj, ko nc ne primejo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ma tako drasti?no ji padajo performance v snegu, da je slaba za v sneg ?e po 4-5000km, ?e velja njihov izra?un, da pridejo na 4mm po 17.000km.

 

ampak po na?i zakonodaji je va?no, da ima? 3mm profila in M+S gume pa si bolj varen za na cesto, kot nekdo, ki ima nove letne pa nima verig v prtlja?niku - sick :(

 

Sej zato sem se skoraj raje zdej pozimi vozil okoli z pugijem,ki ni imel zimskih gor,ampak skoraj nove letne Bridgeston-ke.. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.