Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!Ali ?e komu cvilijo prednje zavore :unsure: ?Mene to moti,cvilijo pa ko pri majhni hitrosti "zabremzam".Na servisu so mi,ko sem jim omenil te?avo zavore pregledali in mi zamenjali neke plehnate plo??ice,ki pridejo na zavorne plo??ice,ker naj bi bil to vzrok,ampak o?itno je nekaj drugega <_< .Mogo?e je problem v zavornih plo??icah ?eprav so po zagotovilu serviserja dobre :ne vem: ?

Napisano

Lep pozdrav!Ali ?e komu cvilijo prednje zavore :unsure: ?Mene to moti,cvilijo pa ko pri majhni hitrosti "zabremzam".Na servisu so mi,ko sem jim omenil te?avo zavore pregledali in mi zamenjali neke plehnate plo??ice,ki pridejo na zavorne plo??ice,ker naj bi bil to vzrok,ampak o?itno je nekaj drugega <_< .Mogo?e je problem v zavornih plo??icah ?eprav so po zagotovilu serviserja dobre :ne vem: ?

 

 

Meni tudi cvilijo.... in sicer na mazdi 3....

 

Pravijo da je verjeten rezlog v tem da niso drejali diskov po zamenjavi plo??ic.... :ne vem:

 

Jaz sem se ?e navadu.... Ahhh.... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Naj bi se tudi ena mast namazala na hrbtno stran plo??ic, da manj cvili. Mogo?e se je zapekla gornja plast na plo??icah in zato cvili, se pa samo po?mirglajo malo, da se odstrani za?gana plast.

Napisano

Naj bi se tudi ena mast namazala na hrbtno stran plo??ic, da manj cvili. Mogo?e se je zapekla gornja plast na plo??icah in zato cvili, se pa samo po?mirglajo malo, da se odstrani za?gana plast.

 

Ja,obstaja pa tudi ena mast,ki jo nama?e? na diske in pol sigurne ne cvilijo ve?. :P

 

 

Napisano

V?asih smo take probleme re?evali, da smo na hrbtno stran, kjer je pri M6 plehek namazali z lakom za nohte.In je lak absorbiral vibracije oz. cviljenje.

Napisano

V?asih smo take probleme re?evali, da smo na hrbtno stran, kjer je pri M6 plehek namazali z lakom za nohte.In je lak absorbiral vibracije oz. cviljenje.

 

A lahko kdo prilepi sliko kaj to?no je treba pofarbat oz. namazat, ker meni tudi cvilijo ampak samo pri majhni hitrosti, npr. pri parkiranju... in izpade? ko da si se s clijotom pripeljal in ne z Mazdo :blink:

 

Itak imam v planu pofarbat ?eljusti na srebrno pa lahko ?e kak plehec zravn pihnem, ?e bo pol tiho... :hohoho:

 

Lp Kuscar

5578_1.png
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da malo obudim temo :) Tudi meni so pri majhni hitrosti, predno pohodim do konca, za?ele cviliti zavore. Zacvili tudi, ko spustim zavoro, isto pri majhni hitrosti. Kot da bi na istem mestu zacvililo, ko se ?eljusti premikajo narazen in potem skupaj :blink: A se da kaj narediti ali pa? zamenja? diske in plo??ice, ?e cvili vedno bolj?

 

Lp Mi_c_ho

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.