Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da se mal pohvalim kak?ne avte vozim… sramezljiv

 

Sicer se avtomobilov in ?ensk ne posoja, vendar mi je sino?i prijatelj za en krog zaupal svojega Espaca (model letnik 1991 - 96) :danzoman: . Ni? posebnega bi rekel kdo, ?e nebi zadeve poganjala elektrika ?zmeden? .

Kak?nega temeljitega preizkusa po ozkih in mo?no ovinkastih gozdnih cesticah okoli ?e?njice pri Kropi ni bilo mogo?e naredit ? vse sem prevozil v 1. prestavi, ker ve? kot 60 se tam ni dalo peljati. Zanimiva je ?ista ti?ina dokler ne spelje? in se ne oglasi podvozje. Speljava? lahko samo s pritiskom na stopalko za plin ? po?asi, ali pa z uporabo sklopke kot pri obi?ajnih avtih ? hitreje, kajti pri ni? obratih je navora malo. Za vzvratno vo?njo samo preklopi? stikalo na armaturi tik ob volanu. Precej?nja te?a svin?evih akumulatorjev se pozna v strmih klancih (tam okol ?e?nice so kar strmi), kamor mora? zato pripeljat z ustreznimi vrtljaji, pri nizkih ima trofazni 51kW motor manj navora :whatever: .

Prijatelj trenutno dela na shuj?evalni ? avto pri homologaciji tudi tehtajo :huh: . Original prednji zici v Espacu tehtajo toliko, da jih te?ko dvigne?, zato jih menja s plasti?nimi ?koljkastimi. Naro?ene ima tudi nove najsodobnej?e litij-polimer akumulatorje, ki so bistveno zmogljivej?i in po kilogramih kar nekajkrat la?ji od sedanjih (cenovno naj bi tanovi "tehtali" 18 000 ojrotov ?zmeden? ). Z novimi akumulatorji bi bil lahko njegov E-Espace ?e ?isto spodoben avto. :bravo:

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

zakaj se avtov ne posoja? tega nisem nikol razumel?

sploh pa avtov in zensk ne posoja...fak...

kera primerjava ?zmeden?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, mogo?e pa zato, ker nekateri svoje avte nekako personaliziramo in imamo do njih prav ?ustven odnos :ljubezen: .

 

Po pribli?no ?estih letih lastni?tva suzukija swifta sem moral poslu?at od vsepovsot, naj ga vendarle ?e prodam, ker po 6 letih se avta ja ?e vsak naveli?a. Moj odgovor takrat: "Po 6 letih se naveli?a? ?enske, avto ti pa po tolik?nem ?asu k srcu priraste". In ko sem po 12 letih peljal swifta na zadnjo vo?njo (prodal prijatelju), sem v grlu ?util ornk cmok :(

 

Lp M :)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

pa to poganja cist samo elektrika a ma tud kej bencinske pomoci?

pa zanima me kako mu bodo cestnino obracunal glede nato da nima nc ccm

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

pa to poganja cist samo elektrika a ma tud kej bencinske pomoci?

pa zanima me kako mu bodo cestnino obracunal glede nato da nima nc ccm

 

Ta najmanj?o saj namre? pi?e do 1350ccm :P

33112_1.png

Napisano

Avto je mi?ljen bolj kot elektri?no gnani avtomobil in ne kot hibrid. Vseeno ima kot rezervo pod pokrovom motorja dizel agregat za primer, ?e bi v akumulatorjih zmanjkalo »?upe«. V prednjem odbija?u ima vti?nico na katero se priklopi ?ez no?. Kak?na je trenutno avtonomija ne vem. Z novimi akumulatorji bi moral imeti bistveno ve?jo in bolj?e pospe?ke, saj bo imel v njih kar 43 kWh energije ? za primerjavo, Toyota Prius ima v akujih le za 1.4 kWh energije.

 

Nekaj o tem: http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecar1.htm

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.