PeGo Napisano 29. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 29. marec, 2008 Imam slede? problem. Ena xenonka mi v?asih dela v?asih ne (?isto naklju?no). A bi bla kriva ?arnica ali kaj druga, kontakt, balast, ...?? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mraušk Mčk Napisano 30. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 Zamenjaj med seboj balasta (ali pa ?arnici, ?e ti je la?je) in potem bo? videl, kam se in ?e se napaka preseli. Lp M Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
PeGo Napisano 30. marec, 2008 Avtor Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 Zamenjaj med seboj balasta (ali pa ?arnici, ?e ti je la?je) in potem bo? videl, kam se in ?e se napaka preseli. Lp M sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 30. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi. Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 30. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 Z menjavo se bo? moral malce potruditi. Na desni sname? posodo od teko?ine za ?pricanje ?ip na levi pa komplet ?katlo od filtra. Ko je to dvoje ven pa ima? dovolj prostora. Potem pa menjaj samo svetilki. Balast oz. krmilna elektronika pa mislim, da se nahaja pod samo lu?jo in je verjetno treba odstranit celo lu?, da pride? zraven tako, da je varjanta z menjavo svetilk veliko bolj enostavna. Verjetnost, da je kriva svetilka je kar velika (vsaj sode? po odzivih ljudi, ki se jim je zgodilo podobno) tako, da mogo?e ni neumno (ko, bo? avto ?e ieml razstavljen) da zamenja? obe svetilki (zaradi enake barve svetlobe). So pa to Philips Osram D2S svetilke in se jih da dobiti marsikje. Prodaja jih recimo tudi tale fant http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3681 Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli. A ni tako, da je notri neka programska koda, ki mora biti prilagojena modelu avtomobila. Se pravi ni enaka za sedana al pa karavana, diesla al pa bencinarja... In je treba pred menjavo cele lu?i skupaj s krmilno elektroniko tudi ali najprej shraniti stare nastavitve in nato ponovno nalo?iti na novo lu? ali pa nalo?iti kodo iz ustreznega modela avta. ?e to ne naredi? avto nivelacija lu?i ne deluje oziroma, ?e je od napa?nega modela potem snop lu?i ni pravilno usmerjen. :ne vem: Daj Yavar malo nas podu?i, da ne bomo ostali neumni Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 30. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. Buooo... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 30. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. Buooo... To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a. Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en. Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 30. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a. Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en. Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega. Ja,to bo pa verjetno res-razlika med benzinarjem i dieslom(te?a),pa tudi med karavanom in 5 vratnim. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
PeGo Napisano 30. marec, 2008 Avtor Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 Pa kdo bi si mislil, da je menjava ene ?arnice danes cela znanost. ?ez par let ?e tankat ne bomo mogli sami. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 30. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. marec, 2008 Pa kdo bi si mislil, da je menjava ene ?arnice danes cela znanost. ?ez par let ?e tankat ne bomo mogli sami. Brez skrbi... trend oz zakonodaja se vra?a na stara pota. Lu?i crkujejo in uporabnik bi jih zaradi varnosti moral enostavno zamenjati ne pa da mora? pol avta narazen dat. Potem pa ?loveku zadeva crkne v petek zve?er in se mora vozit brez ene lu?i do ponedeljka, ko se servisi odprejo. V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno. Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ? Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem: V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el A pralizatorje pa se lahko uprablja ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 No kolegi... pa sem mel ?e jaz ?rn vikend z mazdo.... Najprej mi je v petek priletel kamen v vetrobransko steklo na avtocesti.... in poka..... mam "?epek" v ?ipi.... Pol so mi ?le zadnje plo??ice od zavor brez opozorila.... in mi zbruslo disk... Pol pa ?e ksenon... Torej... zadeva je taka.... leva ?arnica je crknila.... oziroma.... ko jo pri?gem dela cca 2 minute... al pa manj.. in za?ne bliskat.... pol crkne.... ?e jo ?e enkrat ugasnem in pri?gem je zadeva spet ista..... Sem pa opazil da je o?itno nekaj s ?tromom.... ker mi tudi pozicijska ?miga...... dolge lu?i in ?migavci pa delajo ok.... Kak predlog.... ajvar??? Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 No kolegi... pa sem mel ?e jaz ?rn vikend z mazdo.... Najprej mi je v petek priletel kamen v vetrobransko steklo na avtocesti.... in poka..... mam "?epek" v ?ipi.... Pol so mi ?le zadnje plo??ice od zavor brez opozorila.... in mi zbruslo disk... Pol pa ?e ksenon...Torej... zadeva je taka.... leva ?arnica je crknila.... oziroma.... ko jo pri?gem dela cca 2 minute... al pa manj.. in za?ne bliskat.... pol crkne.... ?e jo ?e enkrat ugasnem in pri?gem je zadeva spet ista..... Sem pa opazil da je o?itno nekaj s ?tromom.... ker mi tudi pozicijska ?miga...... dolge lu?i in ?migavci pa delajo ok.... Kak predlog.... ajvar??? Zamenjaj avto. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 Zamenjaj avto. Jp.... o?itno je ?e ?as..... ?e kak mesec bo pre?ivela z mano.... Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
poky Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 Ja,samo xenonk se pa ne bo? znebil. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno. Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ? Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem: Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani. Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve. ?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne. Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen A pralizatorje pa se lahko uprablja ? Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani. Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve. ?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne. Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo. Ok, ok, zdej se razumeva. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
PeGo Napisano 31. marec, 2008 Avtor Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 Tudi jaz vaju razumem Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 31. marec, 2008 Prijavi Deli Napisano 31. marec, 2008 Jap,mo?ki pogovori... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godisevil666 Napisano 17. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2009 Pozdrav, Glede na to, da vidim na to temo veliko govora sklepam, da bom dobil pravi odgovor. In sicer tudi jaz imam te?ave s temi xsenonkami. Najprej mi je desna xsenonka ob?asno bliskala, ko sem jo ugasnil in nazaj pri?gal je spet delovala normalno. ?ez nekaj ?asa se je to isto dogajalo z desno. No zdaj za konec je pa desna ugasnila za vekomaj, medtem ko leva obratuje normalno. Poskusu sem zamenjati ?arnice in varovalke iz desne strani na levo, in lej ga ?menta na levi strani delujeta obe ?arnici med tem ko na desne ne deluje. Kolega, ki je sicer serviser na Renoju pravi, da pri 150.000 km ponavadi gredo falit balasti od xenon. No zdaj me pa zanima, ?e je to res,.. kje je mo? dobit balast, za zmerno ceno. Kako odmontiram komplet lu?i, da lahko sam popravim? Ker na Mazdinem servisu v Novi Gorici so zelo dragi, namre? nabivajo mar?o na mar?o od mar?e z mar?o pri mar?i + delo + mar?a na delo + DDV. primer: zamenjava olja in filtra 300Euro.. itd. Dajte pomagat, Lep dan. Citiraj www.vetoband.net www.myspace.com/vetoband Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 18. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 18. junij, 2009 Lahko zmontira? tudi balaste od neoriginalnih sistemov, in bo? pri?el za kakih 150? ?ez. Vse ostale funkcije kot je avto nivelacija in ?pricanje vode na lu?i pa stanejo nedotaknjene tako, da ni panike. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 18. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 18. junij, 2009 Model glede xenona ima? ZS. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godisevil666 Napisano 18. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 18. junij, 2009 Pozdrav, Fantje hvala za dane iformacije,... Se sli?imo po telefonu. Lep dan. Citiraj www.vetoband.net www.myspace.com/vetoband Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 18. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 18. junij, 2009 Pozdrav, Glede na to, da vidim na to temo veliko govora sklepam, da bom dobil pravi odgovor.In sicer tudi jaz imam te?ave s temi xsenonkami. Najprej mi je desna xsenonka ob?asno bliskala, ko sem jo ugasnil in nazaj pri?gal je spet delovala normalno. ?ez nekaj ?asa se je to isto dogajalo z desno. No zdaj za konec je pa desna ugasnila za vekomaj, medtem ko leva obratuje normalno. Poskusu sem zamenjati ?arnice in varovalke iz desne strani na levo, in lej ga ?menta na levi strani delujeta obe ?arnici med tem ko na desne ne deluje. Kolega, ki je sicer serviser na Renoju pravi, da pri 150.000 km ponavadi gredo falit balasti od xenon. No zdaj me pa zanima, ?e je to res,.. kje je mo? dobit balast, za zmerno ceno. Kako odmontiram komplet lu?i, da lahko sam popravim? Ker na Mazdinem servisu v Novi Gorici so zelo dragi, namre? nabivajo mar?o na mar?o od mar?e z mar?o pri mar?i + delo + mar?a na delo + DDV. primer: zamenjava olja in filtra 300Euro.. itd. Dajte pomagat, Lep dan. Autorent je najdrazji servis v EU Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
brezy Napisano 21. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 21. junij, 2009 Jaz sem isto te?vo na levi strani (utipanje in uga?anje) pa mi je Yavar zamenjal ?arnici ampak se je po 1 dnevu za?elo isto. Tko da mi je Yavar potem zrihtal vse tako kot se zagre... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.