Skoči na vsebino

AC in hitrostne prekora?itve

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jap sej moj post ni letel na bossovega

 

To s policaji je pa pri meni spet obratno: ko sem mel PR tablice so me skoraj dnevno ustavili...

S slo. tablicami pa v "zahodni" evropi pa niti enkrat do zdaj (tok tok :) )

 

No pa to ni problem...bolj je problem npr. srbski policaji, ko ta ustavijo in si izmisljujejo nek prekrsek...

 

Se pa strinjam glede Audija...pa ne vem kaj je s tem (vem pa, da mi je kot znamka najbolj "nagnusna")

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Fantje vse kar je dobrega v USA (poleg pocen cot in hrane), je kultura voznikov. Samo dokler ne proba? ne more? vrjet, da imajo tako dobro zrihtano.

V SLO je nemogo?e da bi kadjkoli bilo tako, tudi ?e kazni pomno?ijo z 10.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede Italijanskih avtocest imam kar OK izku?nje, relacija LJ-RIM, so bile pa vedno jutranje in ve?erne ter no?ne ure. No ?e ?tartamo kar iz LJ ob ene 03:00 se na poti do Italije neprestano blenda kamionarjem, da se jim preko ?pegla v glavo zasveti in se umakne iz ?rte med prehitevalnim in voznim pasom na svoj pas. Jest ne vem, zgleda da ?e napol spijo. To je pri meni standard in ve?kratno dejanje v teh zgodnjih urah. Glede Italije pa tako, zjutraj je vedno in tudi vedno bo gu?va, sploh okoli Venezie tako da itak skoraj da nima? ?ans gonit, se pa najdejo tudi tak?ni pacienti kot pri nas. Pono?i ko se je ?lo pa nazaj sem pa opazil nekaj. Vozi? 160-170-180 km/h, se ti Italijan nalima na rit, brez blendanja, se umaknem in ne prehiti, in potem jest spet pred njega..no in to je bilo tudi nekajkrat tako...ugotovil sem pa naslednje. Kljub temu da se ti zalima na rit in ?e ti ne poblenda oz. nima vklopljenega ?migavca, nekako pomeni da te no?e prehiteti in bo s ta?no hitrostjo lepo peljal za tabo. Ne bom trdil da to zdej velja za vse voznike, moja opa?nja so bila pa tak?na.

 

No pa ?e zanimivost, vozimo ?e kar uni?eni in lih tista jutranja zaspanost v okolici Toskane, zjutraj ob ene 09:00, hitrost s kombijem do daske cca. 170 km/h seveda po prehitevalnem in se mi nekaj zabliska v ?peglu, in pogledam zadaj pa policaj z Mareo in lu?kami in vklopljenim levim smernikom, blenda da se mu umaknem :hohoho: in lepo je pi?il mimo in se naslednjemu napopal in verjetno enako postopek. Me je prav presenetilo, prvo me je pa kar mal stisnl :whatever:

Napisano

Fantje vse kar je dobrega v USA (poleg pocen cot in hrane), je kultura voznikov. Samo dokler ne proba? ne more? vrjet, da imajo tako dobro zrihtano.

V SLO je nemogo?e da bi kadjkoli bilo tako, tudi ?e kazni pomno?ijo z 10.

 

Zakaj imajo pa potem V ZDA ve? mrtvih na milijon prebivalcev kot v Sloveniji? ?e so tako superiorni potem bi moralo biti logi?no, da je smrtnih ?rtev manj. Sploh pa pri dejstvu, da imajo strahotno ?iroke avenije in da prakti?no ozkih cestic je samo za vzorec. ?e se res vozijo strogo po pravilih, upo?tevajo hitrostne omejitve, ki so ni?je kot pri nas, imajo kultura vo?nje na vi?jem nivoju, je pri njih policija veliko bolj prisotna in je alkohol za volanom kaznivo dejanje (?uza) res ne vem kaj je potem narobe. :ne vem: :ne vem:

 

Pa se vrnimo domov.

 

V bistvu me najbolj jezi to, da na?e ustrezne in?titucije "skrbijo" samo zato, da ?imbolj dajejo v ni? povpre?nega slovenskega voznika, ?e? da je nevaren, nekulturen, divjak, kreten in egoist in to toliko ?asa govorijo in ?e dodatno podkrepijo s takimi drakonskimi kaznimi, da nato ?e sami dr?avljani mislimo o sebi in o sodr?avljanih vse najslab?e. Moj test je dokazal samo to, da nismo ni? bolj in ni? manj kriti?ni kot katerikoli drugi voznik iz katererkoli druge dr?ave, ki se vozijo po na?ih cestah.

 

Nikakor no?em s tem dokazati pa da smo bolj?i od drugih, ne nismo ampak tudi dosti slab?i nismo, ker vsepovsod imamo kretene in budale. Razlika je le v tem, da so drugod ZNALI in tudi ODSTRANILI take primerke iz svojih cest. Pri nas pa tega ne znajo oz. no?ejo in se poslu?ujejo najbolj enostavnih in neefektivnih re?itev kot je le pove?evanje kazni v nedogled. To je na?a najve?ja napaka poleg tiste o dolo?anju subjektivne in objektivne dodgovornosti.

 

 

@Grega - upam, da se strinja?, da limanje za rit in kakr?nokoli blendanje ni glih odraz ustrezne vozni?ke kulture ?e posebej, ?e se kaj takega po?ne brez razloga. Popolnoma pa razumem, da v?asih je to potrebno saj ?e se nalima nekdo na prehitevalni pas (linksfahrer) in se ne umakne navkljub praznem voznem pasu. Tudi v takem primeru je to zani?evalen egoisti?en odnos do ostalih in marsikdo tak "razume" ?ele takrat, ko se mu pribli?a? in poleg ?migavca si prisiljen uporabiti ?e dolgo lu?, da se umakne.

 

Kakorkoli ?e, ?e mi brez razloga blenda in rine v rit Italijan, Hrvat, Avstrijc, Bosanc, Albanc, Dolenjc, ?tajerc, Ljubljan?an al pa marsovec je zame en navaden prepotenten kreten in tukaj ni izgovorov. Nikoli pa nisem rekel, da tisti, ki vozijo hitro a varno in se zavedajo, da zaradi svoje ve?je hitrosti morajo biti toliko bolj previdni in ve?krat uporabiti zavoro, da spadajo v to kategorijo. Nikakor in nikoli ne, ?eprav na?a dr?ava ho?e to?no to dokazati in dokazati, da je hitrost glavni vzrok nevarnosti. Ne ni - je pa v povezavi s kretenoidnostjo, ve?vrednostjo, egoisti?nostjo, napihnjenostjo,...

33112_1.png

Napisano

Boss, seveda da se strinjam s tem karsi napisal glede limanja na rit, ko se meni nekdo nalima me bolj skrbi da ?e bom zabremzal, mi bo v rit priletel, ?e se mi ?e nalima se mi v gu?vi, odtod skrbi. Na avtocesti, obvoznici se vozim po voznem pasu, tako da se nima kdo kje limat, na prehitevalnem nisem za brezveze. Veliko jih tudi blenda iz lastne varnosti in zaradi tega da ga vidi? ko goni po prehitevalnem, tudi ?e so vozila na vozne, vsi imamo ?e izku?nje da se k?n kreten?ek najde da se vozi po prehitevalnem oz. da sko?i ven iz kolone pri 100 km/h, in ?e ti pelje? 130 km/h in ve?, itak da se ti scufa ker kreten ni pogledu v ?pegel ?e kdo prehiteva. Jest osebno malo blendam, itak se ve? ali manj xenonu vsi odmaknejo ker mislijo da gre k?n Porsche, potem pa zelenc lih za lih mimo pade :hohoho: ?e pa vozim malo hitreje, nad 150 km/hm, po voznem pasu pa vozi kolona cca. 100-110 km/h (to so k?ne nedelje popoldan ipd.), oz. ob slabem vremenu, temi pa imam vklopljen smernik za prehitevanje. Priznam da se pa nalimam pa svetim ko zme?an samo kretenu na prehitevalnem pasu, ki prehiteva nikoga i ni?ta. Pa ?e ?ele po tem ko vozim za njem k?nih 10-15 sekund, ?e spremlja promet se pa hitro umakne.

Napisano

No,ker vozim veliko po Italiji,da ?e jaz napi?em moja opa?anja tam.Kot prvo,so tam najbolj nevarni kamionarji,ki jih je v?asih skoraj nepretrgana kolona do Venezie.In se me?ejo ven(ve?inoma kaki Romuni ali Ukrajinci...) kar,ko si ?e vzporedno z njimi. :angry: Zato rahlo razumem italijan?ke,ki poblendajo,preden prehitevajo-tega se kmalu privadi? tudi sam.In po predpisih tam vozijo v manj?ini(kaki stari puntoti in podobno).

?e se mi kak audi?ek z telefoninom v roki zalima odzadaj(in takih ni dosti ;) ) in vozim recimo 160+ se mu sploh ne umaknem takoj,ampak ga pustim malo,da trpi.Potem ponavadi zaklju?i na hitro z telefoninom in se osredoto?i na vo?njo.Ko gre mimo je smeha,ko se repen?i in mu poka?em prst v njihovem stilu.

Tudi z policaji je smeh,ko pripi?ijo z pri?ganimi lu?mi z kako Alfo,se vsi samo umikajo,nobeden pa skoraj ne zmanj?a hitrosti na omejitev.Jih ne jemljejo resno preve?...

In kot je napisal Labi je zelo utrujajo?e vozit tam(?e posebej pred kakimi velikimi mesti),kjer je 4- pasovnica in te prehitevajo z leve in desne in en za tabo ti blenda,pred tabo zmedarijo in mora? res imet o?i na ?tirih straneh.

 

 

Napisano

Kakorkoli ?e, ?e mi brez razloga blenda in rine v rit Italijan, Hrvat, Avstrijc, Bosanc, Albanc, Dolenjc, ?tajerc, Ljubljan?an al pa marsovec je zame en navaden prepotenten kreten in tukaj ni izgovorov. Nikoli pa nisem rekel, da tisti, ki vozijo hitro a varno in se zavedajo, da zaradi svoje ve?je hitrosti morajo biti toliko bolj previdni in ve?krat uporabiti zavoro, da spadajo v to kategorijo. Nikakor in nikoli ne, ?eprav na?a dr?ava ho?e to?no to dokazati in dokazati, da je hitrost glavni vzrok nevarnosti. Ne ni - je pa v povezavi s kretenoidnostjo, ve?vrednostjo, egoisti?nostjo, napihnjenostjo,...

:bravo: Bolj se nebi mogel strinjat.

 

?e nekdo po prehitevalnem pasu s hitrostjo 130 km/h prehiteva po?asnej?a vozila na voznem pasu, mu nima nih?e karkoli blendat, trobit ali se mu lepit na rit. Za do konca ti?at na avtocesti ne potrebuje? biti nevemkako sposoben voznik niti ne potrebuje? kak?nega posebno visokega IQ-ja. Najbolj pacienti semi pa zdijo vozniki, ki jokajo, da jih je nekdo pri 200++ izsilil.

 

Labi, res je, stereotipe bi bilo potrebno prese?i. Jaz sem ?e vedno prepri?an, da je ravno med vozniki audijev dale? najve? tak?nih, ki bi potrebovali strokovno pomo?.

 

Boss zanimivo temo si odprl in pravo vpra?anje postavil. Zakaj nas na?a draga oblast :rispekt: poizku?a prikazati kot divjake na cestah. Ja zakaj je pa katoli?ka cerkev izumila izvirni greh. Zbujanje ob?utka krivde je zelo u?inkovito orodje za manipulacijo z ljudmi :angry:

 

Pa po pamet :P

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

 

?e nekdo po prehitevalnem pasu s hitrostjo 130 km/h prehiteva po?asnej?a vozila na voznem pasu, mu nima nih?e karkoli blendat, trobit ali se mu lepit na rit.

 

 

To?no tako in nikakor druga?e.....pa ni va?no al je slovenc, italijan, hrvat, kanad?an al pa zimbabvijec.

 

Jaz naprimer ko pri 130-140 prehitevam po?asnej?a vozila, pa mi za?ne ?e kakih 200m prej blendat, limat na rit in nevem kaj ?e vse po?et kak?en schumacher wannabe, ponavadi zanala?? ?e kak?en avto ali pa kamjon ve? prehitim kot sem sprva nameraval, samo da "?ivina" za mano trpi, in v tem ne vidim prav ni? narobe.

?e pa me dohiti "normalno", se pa vedno potrudim ?imprj prehiteti in mu sprazniti pas.

Vse je v odnosu! ;)

Napisano

To?no tako in nikakor druga?e.....pa ni va?no al je slovenc, italijan, hrvat, kanad?an al pa zimbabvijec.

 

Jaz naprimer ko pri 130-140 prehitevam po?asnej?a vozila, pa mi za?ne ?e kakih 200m prej blendat, limat na rit in nevem kaj ?e vse po?et kak?en schumacher wannabe, ponavadi zanala?? ?e kak?en avto ali pa kamjon ve? prehitim kot sem sprva nameraval, samo da "?ivina" za mano trpi, in v tem ne vidim prav ni? narobe.

?e pa me dohiti "normalno", se pa vedno potrudim ?imprj prehiteti in mu sprazniti pas.

Vse je v odnosu! ;)

 

To?no tako.Lepo si napisal. :bravo: Ko sem bil recimo pred par leti v ?vici in so vsi lepo zgledno vozili in se dr?ali predpisov(skoraj vsi,ker tudi tam so ob?asni ?umaherji),sem tudi sam za?el voziti lepo po predpisih.

In to zato,ker ni bilo nobene agresije na cesti-povsod te lepo z gesto roke spustijo z stranske na prednostno,?e "u?pi?i?" kako malo neumnost na cesti se ti ve?ina nasmehne(brez gestikuliranj in podobne folklore).

In predvsem so dr?ali vsi varnostno razdaljo in noben se mi ni lepil za rit.?ez teden dni se mi je taka vo?nja zdela super.In nikjer v tem ?asu nisem videl niti enega policaja ob cesti.Razen enkrat,ko sem hotel parkirat"po na?e" na plo?nik pred hi?o,kjer smo stanovali takrat.

Pogledal je tablico na mojem avtu in mi lepo lepo razlo?il,da plo?niki pri njih niso namenjeni avtomobilom,ampak samo za pe?ce.In me je napotil na parkiri??e kakih 500 m stran.

V glavnem,tam je bil u?itek vozit. :D

 

 

Napisano

Boss zanimivo temo si odprl in pravo vpra?anje postavil. Zakaj nas na?a draga oblast :rispekt: poizku?a prikazati kot divjake na cestah. Ja zakaj je pa katoli?ka cerkev izumila izvirni greh. Zbujanje ob?utka krivde je zelo u?inkovito orodje za manipulacijo z ljudmi :angry:

 

Bravo vsaka ?ast :rispekt: , v dveh stavkih si razlo?il poanto zakaj sem se lotil tega testa. Ne zaradi Audijev in BMW-jev in ne zaradi tujcev ampak zaradi nas normalnih ljudi in davkopla?evalcev. Da vidim s svojim o?mi ali je res to za kar nas ?rtijo in krivijo ali ni. In ali si z na?im obna?anjem res "zaslu?imo" take kazni ali ne.

33112_1.png

Napisano

Najbolj je seveda bilo zanimivo ?tetje prekora?iteljev glede na znamko avtomobila. ?eprav sem bil skoraj prepri?an, da bodo "zmagali" bavarski avti se je na koncu izkazalo, da so vozniki Audijev tisti, ki s seboj nosijo ve?vrednostni sindrom.

 

Najprej pohvala, ker si se lotil take zadeve. Imam pa eno repliko. Logi?no, da BMW-ja?i, AUDI-jevci in podobni vozijo hitreje, ker so te avtomobili delani za autobane, kot je ?e nekje nekdo rekel. Tudi sam sem skoraj vsak dan na relaciji LJ-KK in ?e grem s svojim pugijem se peljem lepo po omejitvah, ker prvo 90KM dizel ni namenjen neki hitri vo?nji (je sploh ni sposoben), ?e pa vzamem doma bavarijo, ki ima 177KM pa peljem konstantno 160-180, ker je toliko potovalna hitrost, in ne rabi? biti toliko skoncentriran kot pri pugiju.

 

ko si omenil bele dostavnike :bravo: z vivacity sma se (z sodelavcem ko sem delal pri firmi in pomagal poleti) pri firmi peljala po enem odseku malo ve? kot 180 in gledala za?udene frise voznikov malo bolj "zmogljivih" avtomobilov :D enga tipa je prav v bad vrgl da je njegovo BMW 5ko prehitel bel vivacity :hohoho:

 

A ni vivacity skuter?!? Druga?e pa samo poglejte v Nem?iji razne sprinterje. Tam te zadeve letijo 200km/h bp, ker je spet tak avto delan za autoban.
Napisano

Najprej pohvala, ker si se lotil take zadeve. Imam pa eno repliko. Logi?no, da BMW-ja?i, AUDI-jevci in podobni vozijo hitreje, ker so te avtomobili delani za autobane, kot je ?e nekje nekdo rekel. Tudi sam sem skoraj vsak dan na relaciji LJ-KK in ?e grem s svojim pugijem se peljem lepo po omejitvah, ker prvo 90KM dizel ni namenjen neki hitri vo?nji (je sploh ni sposoben), ?e pa vzamem doma bavarijo, ki ima 177KM pa peljem konstantno 160-180, ker je toliko potovalna hitrost, in ne rabi? biti toliko skoncentriran kot pri pugiju.

A ni vivacity skuter?!? Druga?e pa samo poglejte v Nem?iji razne sprinterje. Tam te zadeve letijo 200km/h bp, ker je spet tak avto delan za autoban.

 

To je zdej tako sli?at kot da so nem?ki avti edini delani za hitrosti 180+ ...... mislim ej, nevem no :whatever:

 

A ni ?udno, da je Bossa prehitel (?e me spomin ne vara) samo en francoz (laguna) ki jih je pomojem ?e malo ve? po cestah kot pa ?vabotov, pa samo en japonc (honda), itd.....pa cel kup ?vabotov.......ja zgleda da so res nemci delani za noret vse ostalo pa za lepo "penzionisti?no" vo?njo po omejitvah......ma dejte no bu?ke prodajat komu drugemu <_<

 

Problem je v ?oferjih doti?nih avtov, in ni? me nebo prepri?alo druga?e.

 

Ni ?e nekaj, kar nih?e ni napisal pa si jih veliko naskrivaj misli........?vabski avti so od venomer bili mokre sanje ju?njakov ergo. veliko lastnikov tovrstnih vozil je tovrstnega porekla......in njihov odnos na cesti je pove?ini enak odnosu povsod drugje.......imam Audija/bmw/passata itd. i nemo?e mi niko ni?ta!

 

Se pa opravi?ujem vsem ki sem jih po krivici vrgel v napa?en ko?.

Napisano

Zelo zanimiva debata in ne morem si kaj, da ne bi mal povzetka naredil, kaj smo ugotovili:

 

1. Slovenci ve?inoma nismo taki na cestah kot se zdi, zato se nam pove?anje kazni ne zdi pravi?no.

Problem je v dolo?eni vrsti kr?iteljev, ki jih policija ne zna izlo?it iz cest, kot to storijo marsikje v tujini. Oblast nas pa stra?i, prepla?en in la?en ?lovek je vodljiv.

 

2.Ko prehiteva? s 130 km/h na AC ti zadaj nimajo kaj blendat. Vendar se dogaja da ve?inoma vozniki Audijev imajo nek ve?vrednostni kompleks, kar potrjuje kar nekaj postov. Priznati je pa treba da so potovalne lastnosti luksuznih nem?kih avtov po AC bolj?e od ve?ine drugih avtov in z njimi se la?je in varneje vozi hitreje.

 

3. Kamionarjev se vsi bojimo zaradi izsiljevanja, in nas ?ivcirajo z dolgimi prehitevanji. Nevarni so tudi mulci z belimi dostavniki. Nevarni so tudi upokojenci (na Japonskem so voznike starej?e od 70 let pozvali naj vrnejo vozni?ke, je bila nekje novica).

 

4. Slovenci bi morali ve? po svetu, biti bolj tolerantni, do sebe in drugih in vedeti da avto ne naredi ?loveka.

 

5. Na koncu se vpra?a? kam hiti ta svet? Avto je le prevozno sredstvo, komaj ?akam lepo vreme ko se bom v slu?bo odpeljal z biciklom.

Napisano

pa le nismo bmw fahreri najhuj?i :P

 

pa dobro priznam, tudi meni se v?asi zme?a na AC in se nesem kot nor... samo to ponavadi zato, da se znebim kakega ?udaka pred mano. Npr. 2tedna nazaj sta 2 avtomobila zaporedoma vijugala po vseh treh pasovih(10000% nista bla sama za volanom). Potem 2km naprej en specialist ki je mel voljo se mi lepit na rit kolko se le da.

 

Dejstvo je tudi, da BMW,Audi in MB v ve?ini delajo mo?nej?e avtomobile, kateri zlahka dose?ejo 200km/h in se pelje enako lepo kot pri 150km/h, le da si "malo" hitrej?i

 

v 98% pa v glavnem vozim nekje 140km/h po ?tevcu

Napisano

Serpentin?ek pravi "Gonit se spla?a !"

:bravo:

Na vpra?anje koliko vozi po avtocesti pa pravi "Kukr da !" :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je zdej tako sli?at kot da so nem?ki avti edini delani za hitrosti 180+ ...... mislim ej, nevem no :whatever:

 

Dale? od tega. Samo ?e se greva peljati Lj - Berlin z laguno ali pa bavarijo po avtobanu 200km/h, se bo bavarija veliko lep?e peljala kot laguna. Smo imeli doma ?e toliko avtomobilov, v slu?bi sem vozil vse ?ivo, tako, da prili?no vem kako se temu stre?e. Ravno danes sem krstil BMW-ja 330Ci in naredil prvih 400km (predvsem po AC) in moram re?i, da je to poezija. ?e mi ponudi? laguno sem raje doma.

 

A ni ?udno, da je Bossa prehitel (?e me spomin ne vara) samo en francoz (laguna) ki jih je pomojem ?e malo ve? po cestah kot pa ?vabotov, pa samo en japonc (honda), itd.....pa cel kup ?vabotov.......ja zgleda da so res nemci delani za noret vse ostalo pa za lepo "penzionisti?no" vo?njo po omejitvah......ma dejte no bu?ke prodajat komu drugemu <_<

 

Govorim o temu, da nemc je delan za visoke potovalne hitrosti - 180+, laguna&co se pa najbolje po?uti malo nad omejitvami.

 

Problem je v ?oferjih doti?nih avtov, in ni? me nebo prepri?alo druga?e.

 

Kam bi pa potem mene uvrstil, ko redno vozim tako BMW-je kot Peugeote? :D

 

P.S. Nimam ni? proti mazdi. Smo jo imeli doma, vozil sem novo 6ko, ampak me nekako ni prepri?ala. Je pa res, da ?e je 6ka 30k?, BMW 50k?, da se mora nekje poznati razlika.

Napisano

Govorim o temu, da nemc je delan za visoke potovalne hitrosti - 180+, laguna&co se pa najbolje po?uti malo nad omejitvami.

 

Tu se pa strinjam. Kdorkoli je vozil kak?en pravi ameri?ki avto lahko potrdi, da kljub visoki kubika?i avto ni narejen za hitrosti nad 150km/h. In tudi ve?ina ?portnih japoncev se bolje po?uti na zavitih progah kot na AC.

In logi?no, da bo nekdo z nem?kim avtom ?isto mirno peljal 180 razni Clioti te pa ne bodo kar tako prehitevali po AC. :P Izmed ve?jih limuzin je pri nas po moje itak najve? nemcev. In poznam kar nekaj ljudi z nemci, ki jih nekako ne bi metali v ta ko? kamor jih me?ete sedaj.

 

Je pa res, da ima veliko prepotenih sve?ih "poslovne?ev" nem?ke avtomobile in ga uporabljajo kot podalj?ek uda in morajo kazati svojo ve?vrednost z blendanjem ?e na 200m. :blink::whatever: Isto kot ima dosti 18letnikov Civice in dostikrat blatijo znamko zaradi svojega obna?anja in odnosa na cesti. Ljudje pa radi posplo?ujemo. ;)

Napisano

Tu se pa strinjam. Kdorkoli je vozil kak?en pravi ameri?ki avto lahko potrdi, da kljub visoki kubika?i avto ni narejen za hitrosti nad 150km/h. In tudi ve?ina ?portnih japoncev se bolje po?uti na zavitih progah kot na AC.

In logi?no, da bo nekdo z nem?kim avtom ?isto mirno peljal 180 razni Clioti te pa ne bodo kar tako prehitevali po AC. :P Izmed ve?jih limuzin je pri nas po moje itak najve? nemcev. In poznam kar nekaj ljudi z nemci, ki jih nekako ne bi metali v ta ko? kamor jih me?ete sedaj.

 

Je pa res, da ima veliko prepotenih sve?ih "poslovne?ev" nem?ke avtomobile in ga uporabljajo kot podalj?ek uda in morajo kazati svojo ve?vrednost z blendanjem ?e na 200m. :blink::whatever: Isto kot ima dosti 18letnikov Civice in dostikrat blatijo znamko zaradi svojega obna?anja in odnosa na cesti. Ljudje pa radi posplo?ujemo. ;)

 

To?no to.

Peljat se 160 z audijem a4 in mazdo 6 ni isto. Mogo?e glede obvladljivosti avta je podobno, glede udobja oz. hrupa pa sigurno ne.

Napisano

To?no to.

Peljat se 160 z audijem a4 in mazdo 6 ni isto. Mogo?e glede obvladljivosti avta je podobno, glede udobja oz. hrupa pa sigurno ne.

 

Glede na to pa razlika u ceni opravi?i to razliko ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to pa razlika u ceni opravi?i to razliko ? ?zmeden?

 

?e gleda? rabljene so cene tle nekje. Novi so pa definitivno precenjeni. Nova ?estka je pa itak :bravo:. Tam kjer se cena pri audiju za?ne, se pri mazdi dobi ?e vsa oprema.

Napisano

To?no to.

Peljat se 160 z audijem a4 in mazdo 6 ni isto. Mogo?e glede obvladljivosti avta je podobno, glede udobja oz. hrupa pa sigurno ne.

 

Ne vem ampak nad A4 (letnik 2003) sem bil strahotno razo?aran oziroma vsaj glede na tisto, kako visoko so ga cenili in kolk imajo ljudje dobrega za povedat. Ampak Ok to ni poanta... verjetno je veliko resnice (?e ne celo vsa) da pri bistveno cenej?em avtu odpusti? ali pa celo namerno spregleda? kako pomanjklivost. :P

33112_1.png

Napisano

Ne vem ampak nad A4 (letnik 2003) sem bil strahotno razo?aran oziroma vsaj glede na tisto, kako visoko so ga cenili in kolk imajo ljudje dobrega za povedat. Ampak Ok to ni poanta... verjetno je veliko resnice (?e ne celo vsa) da pri bistveno cenej?em avtu odpusti? ali pa celo namerno spregleda? kako pomanjklivost. :P

 

...predvsem utesnjenost v stariem A4... ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.