uroš76 Napisano 15. april, 2008 Prijavi Napisano 15. april, 2008 oj! a je ?e kdo menjal zavorno ?eljust ma mazdi 6 karavan,dobil sem podatek da ta ?eljust stane ena 190 evrov. men je to kr dost, to mislim tisto k je povezana z ro?no zavoro in ima nek cilinder,nism glih mehanik tko da ne vem to?n kaj pa vi pravite na to ceno?????? Citiraj
Miska Napisano 15. april, 2008 Prijavi Napisano 15. april, 2008 Pozdravljeni Zavorne cilindre se da obnoviti! Zamenja se vse okvarjene dele v notranjosti in zavorne gumice in cilinder dela kod nov, ro?na pa prav tako. Tak?na obnova predstavlje od 50,00 do 72,00? stro?ek. Obnavlja jih mehanik na Lavrici ( 031-797-021 ) za vse tipe osebnih vozil. Lep pozdrav Citiraj
uroš76 Napisano 15. april, 2008 Avtor Prijavi Napisano 15. april, 2008 PozdravljeniZavorne cilindre se da obnoviti! Zamenja se vse okvarjene dele v notranjosti in zavorne gumice in cilinder dela kod nov, ro?na pa prav tako. Tak?na obnova predstavlje od 50,00 do 72,00? stro?ek. Obnavlja jih mehanik na Lavrici ( 031-797-021 ) za vse tipe osebnih vozil.Lep pozdrav hvala! za informacije Citiraj
JernejL Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Sicer stari topic o?ivljam, ampak danes so jih menjali na moji M6. 2x zadnje ?eljusti, nove zavorne plo??ice, ponovno (stru?enje/bru?enje?) diskov + delo = okoli 571? vse skupaj. Lp Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Kaj to folk stran dnar me?e, bru?enje-stru?enje je en kurac, prvi? ko jih bo? orng pogrel ti bodo za?eli trest in pol bo? stokal kako je to dragi in zani? in ne vem kaj ?e, seveda sledi menjava diskov in plp??ic ?e 1x. Upam da se ti ?imkasneje to zgodi,?e bolj pa upam da se ti sploh ne bo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Sicer stari topic o?ivljam, ampak danes so jih menjali na moji M6. 2x zadnje ?eljusti, nove zavorne plo??ice, ponovno (stru?enje/bru?enje?) diskov + delo = okoli 571? vse skupaj. Lp ?lovek, jaz sem za 4 komplete drilled and sloted sportne z novimi paknami za CX-7 dal manj???? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Marko_mx-3 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Mislim, da je bila tukaj poanta menjava ?eljusti. Diske so pa ?e postru?l/poravnal, ko so ?e plo??ice menjal. Ni? ni napisal, da bi kaj treslo ali pa kaj ne vem :ne vem: Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Mislim, da je bila tukaj poanta menjava ?eljusti. Diske so pa ?e postru?l/poravnal, ko so ?e plo??ice menjal. Ni? ni napisal, da bi kaj treslo ali pa kaj ne vem :ne vem: ?e prav, samo pa po stru?enju ZELO rado za?ne trest.Kar pa se ?eljusti ti?e ni potrebno menjat zadev, ?e se uporablja in vzdr?uje tako kot je treba. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
JernejL Napisano 7. januar, 2010 Prijavi Napisano 7. januar, 2010 Trese zaenkrat ?isto ni? ne, razlog za menjavo pa sumim da ker je "napa?na" oseba pred pol leta menjala plo??ice, in ni imela pravih navodil za menjavo. Pa? klasi?no.. popravljati / razstavljati gre ?e nekaj, kar sploh ni bilo potrebno, in od takrat je na desnem kolesu pri?ela zavora popu??ati in tak?en avto nebi ?el skozi T.P. YavarYe: bru?enje ni bila moja ideja, to so si sami "zmislili". Plo??ice pa so ?e zraven menjali, ker so stare zgledale kot da bi jih bober obglodal po robu. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 8. januar, 2010 Prijavi Napisano 8. januar, 2010 Trese zaenkrat ?isto ni? ne, razlog za menjavo pa sumim da ker je "napa?na" oseba pred pol leta menjala plo??ice, in ni imela pravih navodil za menjavo. Pa? klasi?no.. popravljati / razstavljati gre ?e nekaj, kar sploh ni bilo potrebno, in od takrat je na desnem kolesu pri?ela zavora popu??ati in tak?en avto nebi ?el skozi T.P. YavarYe: bru?enje ni bila moja ideja, to so si sami "zmislili". Plo??ice pa so ?e zraven menjali, ker so stare zgledale kot da bi jih bober obglodal po robu. Koliko ima? prevo?enih ?To obstaja ?Druga?e je v ?katlici poleg plp??ic vedno v sliki in besedi narisano in napisano kaj in kako je treba manjet plo??ice. Pa ?e so bile obglodane ni ni? narobe samo da imajo dovolj materijala to je bistvo.Za bru?enje-stru?enje in nove plp??ice so te pa lepo od odzadaj. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
JernejL Napisano 9. januar, 2010 Prijavi Napisano 9. januar, 2010 Tam nekje okoli 233K prevo?enih. Navodil zravem ni bilo v tistem kompletu. Upam da ne bo treslo kot to opisujete.. to bi naj treslo ob zaviranju? Citiraj
jures Napisano 9. januar, 2010 Prijavi Napisano 9. januar, 2010 Tam nekje okoli 233K prevo?enih. Navodil zravem ni bilo v tistem kompletu. Upam da ne bo treslo kot to opisujete.. to bi naj treslo ob zaviranju? dolgem in ali po ve?kratnih (ko se segrejejo) tipi?en primer je iz avtoceste z vecjo hitrostjo na izvoz pa dolgo bremzat Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
JernejL Napisano 9. januar, 2010 Prijavi Napisano 9. januar, 2010 dolgem in ali po ve?kratnih (ko se segrejejo) tipi?en primer je iz avtoceste z vecjo hitrostjo na izvoz pa dolgo bremzat Na AC se mi ne mudi.. zaradi porabe grem najve? 100 km/h, tako da na izvozu ne bremzam kot divjak. Citiraj
Boss Napisano 9. januar, 2010 Prijavi Napisano 9. januar, 2010 Na AC se mi ne mudi.. zaradi porabe grem najve? 100 km/h, tako da na izvozu ne bremzam kot divjak. ti bremz sploh ne rabi? Citiraj
JernejL Napisano 9. januar, 2010 Prijavi Napisano 9. januar, 2010 ti bremz sploh ne rabi? To?no.. saj so nas in?tuktorji u?ili.. zaviranje z motorjem.. Citiraj
Gustav Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
adormi11 Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske. Se pravi, ?e se pela? v Nem?ijo po AC s konstantno hitrostjo 130km/h mora? na vsakih 10km enkrat stisnit bremzo, da diske segreje?, ?eprav bermze mogo?e 50km sploh nebi trebalo. LARIFARI?e ti zavira? z motorjem, pol ?para? na gorivu in na zavorah, vstavit se pa ne more? na ta na?in.Za vsako kri?i??e, za vsako rde?o, ali nepredvidene situacije, pa bo? lahko segreval diske in to bi moralo zadostovati. Citiraj
jures Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Se pravi, ?e se pela? v Nem?ijo po AC s konstantno hitrostjo 130km/h mora? na vsakih 10km enkrat stisnit bremzo, da diske segreje?, ?eprav bermze mogo?e 50km sploh nebi trebalo. LARIFARI?e ti zavira? z motorjem, pol ?para? na gorivu in na zavorah, vstavit se pa ne more? na ta na?in.Za vsako kri?i??e, za vsako rde?o, ali nepredvidene situacije, pa bo? lahko segreval diske in to bi moralo zadostovati. Vse to je res, ampak brez ogretih zavor v kriticni situaciji ne prezivis, enako na ovinkasti cesti, oprema mora biti pripravljena na situacije Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske. Dejstvo je,da so original diski na M6,?e posebej prve generacije zani?.Pika.Pa jih lepo uporabljajte,da se ?im prej zvijejo in jih dokon?no zamenjajte z bilo katerimi aftermarket diski.Vsi so definitivno bolj?i od originalnih.pa ?e cenej?i. Citiraj
Aless Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Nevem kaj so ti lahko zjebali na celjustih ce so ti samo ploscice zamenjali?? To ze mores bit pacient da celjusti zjebes. Sem menjal ze dosti ploscic na razlicnih vozilih, pa mi to ni najbolj jasno kak bi ti unicili celjust. Edino ce ti je zrjavel bat v celjusti, pa je spuscalo zav tekocino. Do tega ponavadi pride ko se protiprasna gumica ki je na batu strga in pride umazanija, voda.... gor pol pa to zrjavi....... Sam tudi to se da zrihtat, drug bat, pa gumice pa je. Aja to da pa moras ves cas segrevat bremze pa so navadne buce. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
JernejL Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Nevem kaj so ti lahko zjebali na celjustih ce so ti samo ploscice zamenjali?? To ze mores bit pacient da celjusti zjebes. Saj sem napisal.. zgleda je ?lovek ?el razdirati nekaj okoli cilindra, mogo?e je ranil gumo od bata po nesre?i.. ampak od takrat je zadnja bremza delovala dosti slab?e. Citiraj
Danny Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 190? cisto normalna cena,samo sprednji ce je originalen stane cez 300? Citiraj
Boss Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Haha, kej tazga, da ti re?ejo, da mora? bremze ogrevat pa sej to ni dirkalnik s kerami?nimi diski. Sicer pa plo??ice ves ?as malenkostno drsajo po disku tako, da so deloma segrete ves ?as vo?nje. Najslab?e za diske pa je mo?no zaviranje na AC pol pa zapele? v lu?o in ti voda zalije vro? disk - posledica je zvit disk in tresenje pri zaviranju. Re?itev je edino menjava diskov Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Haha, kej tazga, da ti re?ejo, da mora? bremze ogrevat pa sej to ni dirkalnik s kerami?nimi diski. Sicer pa plo??ice ves ?as malenkostno drsajo po disku tako, da so deloma segrete ves ?as vo?nje. Najslab?e za diske pa je mo?no zaviranje na AC pol pa zapele? v lu?o in ti voda zalije vro? disk - posledica je zvit disk in tresenje pri zaviranju. Re?itev je edino menjava diskov Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako. Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske. Kter ?alabjzar ti je to reku ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako. dr?i v ve?ini primerov, ?eprav na to ne bi glih stavil, ampak se v de?ju in lu?ah raje izogibam mo?nih zaviranj pa sem najve? naredu Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.