Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Segreti diski bolj primejo kot hladni? WTF? ?zmeden?:notworth:

 

Keramika pa to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Keramika pa to.

 

Jah mogo?e je pa un stric v boksih od F1 dobil informacije :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Segreti diski bolj primejo kot hladni? WTF? ?zmeden?:notworth:

 

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

 

Mislim,da se morajo nekatere plo??ice segret,da primejo bolje.To za diske,razen kerami?nih ?e nisem sli?al. :whatever:

Za jih ??istit pa to stori? ob prvem rahlem bremzanju.

 

 

Napisano

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

 

Oprosti, ampak druga?e kot narobe te pa res ne morem razumet ... :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Vse to je res, ampak brez ogretih zavor v kriticni situaciji ne prezivis, enako na ovinkasti cesti, oprema mora biti pripravljena na situacije

 

In na kak na?in to izvede? v praksi, re?mo da mora? na eni ravnici naenkrat zabremzat ?

 

 

Ups, nisem prebral druge strani sramezljiv .

Napisano

Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako.

Kter ?alabjzar ti je to reku ?

 

 

torej mazda nima kvalitetnih diskov... vsaj 6 ne.

 

mehanik na m servisu :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

torej mazda nima kvalitetnih diskov... vsaj 6 ne.

 

 

To?no tako. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To?no tako. :angry2:

 

 

Bo pa? treba EBC kupt... al pa kej. ?eprav zanimivo, ob menjavi so mi rekli, da so ful malo diskov zamenjali... zanimivo....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Bo pa? treba EBC kupt... al pa kej. ?eprav zanimivo, ob menjavi so mi rekli, da so ful malo diskov zamenjali... zanimivo....

 

Statisti?no gledano mogo?e res malo.Samo kaj pa je to malo?Kakor za koga.?e vsak je pri prvi generaciji imel z diski probleme in so mu jih morali menjat v garanciji-?e je imel sre?o in je imel ?e garancijo. ;)

 

 

Napisano

?e bolje kot EBC pa ljudje hvalijo Ferodo. ;) Original pa kolikor vidim res ne morejo biti ne vem kak?ne kvalitete, ?e imate same te?ave. :unsure:

 

Po mojem so oboji v redu.Dobra kombinacija naj bi bila Brembo gladki diski +Ferodo plo??ice. :ne vem:

 

 

Napisano

Po mojem so oboji v redu.Dobra kombinacija naj bi bila Brembo gladki diski +Ferodo plo??ice. :ne vem:

 

Ja tudi ja. Predsvem za plo??ice pa vem, da vsi pravijo, da ko so ?li enkrat na Ferodo so ugotovili, da so EBC slab?e. Govorim za redstuff, greenstuff in Feodo DS2500, torej malo agresivnej?e. :blush:
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

?e trese.. :D

 

Adijo pamet, Tale moja ?estka ima ?e "malce" preve? problemov.. sploh ne vem ?e se mi ?e da to rihtat.. samo mislim da ?e zrihtam zdaj ?e diske potem razen sklopke mi tako nima kaj ve? za crknat :P

 

Trese pa ob sami vo?nji, odvisno od hitrosti / frekvence osciliranja diskov, in ?uti se tresenje ob zaviranju.

 

V mislih imam menjavo zadnjih diskov -> ?e berem http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2457&st=0

Napisano

Da ti diski tolk opletajo, da med vo?njo ?uti? tresenje? Kaj pa gume pa centriranje le teh? A ma? ?e letne al si ?e na zimakih?

 

Kdaj pa se je to zgodilo - ponavadi disk zvije, ?e je recimo kako hudio bremzanje recimo na AC in ravno takrat zapelje? v lu?o tako, da na hitro ohladi disk, ki ostane zvit.

 

Pri moji prej?nji ?estki je trajalo cca 40.000km, da so se za?eli tresti nato pa do 140.000km nisem imel ve? te?av.

33112_1.png

Napisano

?e trese.. :D

 

Adijo pamet, Tale moja ?estka ima ?e "malce" preve? problemov.. sploh ne vem ?e se mi ?e da to rihtat.. samo mislim da ?e zrihtam zdaj ?e diske potem razen sklopke mi tako nima kaj ve? za crknat :P

 

Trese pa ob sami vo?nji, odvisno od hitrosti / frekvence osciliranja diskov, in ?uti se tresenje ob zaviranju.

 

V mislih imam menjavo zadnjih diskov -> ?e berem http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2457&st=0

 

A si ti drejal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si ti drejal?

 

?e so mu drejali pol je pa itak logi?no, ker to je samo zelo kratkotrajna re?itev za nekaj tiso? km in ?koda vsakega truda in denarja vlagat.

 

Je pa najbolj?a re?itev kake dobre aftermarket diske kupit pa ima? mir.

33112_1.png

Napisano

Drejal je servis ob menjavi zavornih ?eljusti.

 

Danes sem dal gor letne.. in zadeva se je precej umirila :blink: zgleda sem zgubil ute?i z felne.. ali pa so se razmajale ratkape.. mogo?e je po?kodba na gumi.. bom zve?er pregledal gume :blink:

Napisano

Drejal je servis ob menjavi zavornih ?eljusti.

 

Danes sem dal gor letne.. in zadeva se je precej umirila :blink: zgleda sem zgubil ute?i z felne.. ali pa so se razmajale ratkape.. mogo?e je po?kodba na gumi.. bom zve?er pregledal gume :blink:

 

?e si drejal vseeno pri?akuj to.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo.  
    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.