Don Napisano 25. april, 2008 Avtor Prijavi Napisano 25. april, 2008 Model brez zamere, samo malo heca pa mora bit. Vedno se vsak odlo?i kakor mu najbolj pa?e in ustreza, tudi finan?no. Upam da bo? zadovoljen z rezultati in bo? potem delil izku?nje z drugimi ki bodo v prihodnosti na tvojem mestu. Ej, ne sorry, nism tko mislu k si ti razumel. Sej zato sem spra?eval da mi poveste, kar vi veste. Itak, hec pa more bit. Zdej bom pa pa? poskusni zaj?ek VOGKLANDA ... Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Don Napisano 26. april, 2008 Avtor Prijavi Napisano 26. april, 2008 so kvalitetne vzmeti... Se spet norca dela?? Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Don Napisano 29. april, 2008 Avtor Prijavi Napisano 29. april, 2008 Evo kon?no smo zrihtal. Zaenkrat sm kr zadovoljen, morm re?t da sm presene?en kr niti ne buta tko mo?no k se ?ez luknje pelje? in pa tut ni pretirano nizka. Kok se dr?i, ?e, zahvaljujo? vremenu ne vem ... Upam da bom lahk pri?el na naslednjue sre?anje da boste mal pokomentiral (marko ti sploh, k ve? kko priblji?no more bit) Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Marko_mx-3 Napisano 29. april, 2008 Prijavi Napisano 29. april, 2008 No ?e bo vse po sre?i se vidimo v nedeljo Citiraj
Tich Napisano 5. maj, 2008 Prijavi Napisano 5. maj, 2008 Zakaj bi se delal norca? Doskrat sem ?e zasledil to ime vzmeti in mislim, da ne bi smele bit slabe. Glede nabijanja in poskakovanja...Vse "zni?ane" vzmeti delujejo progresivno. Kaj to pomeni? Da se ji s pritiskom oz. hodom spreminja sama trdota vzmeti. Ko je stinjena 5cm ima X N/cm, ko pa je na 10cm pa ima recimo 3X N/cm. Tako nekako. Bolj ko je avto obte?en itd, bolj trda je fedra. To pomeni, da ne bo? ?utu poskakovanja dokler se ne bo? konkretno peljal po neravninah, ko se bo vzmet v trenutku dovolj stisnila in potem "iztrelila" avto v nebo. Ve?inoma so vse te fedre dober nakup, ki bi jih ?e moral imeti vsak serijski avto (po mojem mnenju). Ampak pogoj so dovolj dobri bla?ilniki, ki fedro "umirijo". Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 6. maj, 2008 Prijavi Napisano 6. maj, 2008 Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi... Pol pa feltne trpijo in se upogibajo, ali pa poden drsa...., sam va?no da ql zgleda. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Don Napisano 6. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 6. maj, 2008 Zakaj bi se delal norca? Doskrat sem ?e zasledil to ime vzmeti in mislim, da ne bi smele bit slabe. Glede nabijanja in poskakovanja...Vse "zni?ane" vzmeti delujejo progresivno. Kaj to pomeni? Da se ji s pritiskom oz. hodom spreminja sama trdota vzmeti. Ko je stinjena 5cm ima X N/cm, ko pa je na 10cm pa ima recimo 3X N/cm. Tako nekako. Bolj ko je avto obte?en itd, bolj trda je fedra. To pomeni, da ne bo? ?utu poskakovanja dokler se ne bo? konkretno peljal po neravninah, ko se bo vzmet v trenutku dovolj stisnila in potem "iztrelila" avto v nebo. Ve?inoma so vse te fedre dober nakup, ki bi jih ?e moral imeti vsak serijski avto (po mojem mnenju). Ampak pogoj so dovolj dobri bla?ilniki, ki fedro "umirijo". Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi... Ja morm re?t da j kr neki "bouncing-a", glede na prvotno stanje pa je veliko bolj?e, sploh pri "hitrih zavojih levo desno" ni treba avtomobila ?akat da se umiri k puding. Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Don Napisano 8. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2008 http://www.hondaclub-si.com/forum/viewtopi...p=683009#683009 :ne vem: A je ni?anje ? kej v planu? Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Symon Napisano 9. maj, 2008 Prijavi Napisano 9. maj, 2008 Loool tak?na vpra?anja je tud Marko ?e dobil. In jaz tudi za NXa. Citiraj
Don Napisano 9. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 9. maj, 2008 No sej ne re?em. Tut jst sm mel Hondo, pa mislem da je bla ?e stock ni?i k zdej mx-3 spu??ena ... ampak kle jst se matram pol pa tkole Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Don Napisano 10. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 10. maj, 2008 Kaj pa lega Mazda vs. Honda? Mojo misli? verjetno ne? Jah, morm re?t da tut honda ni bla ?voh, sploh za tistih bogih 90 konjev pa 8 ventilov, SOHC ... (dol je dala recimo megane-a 1.4 16V) Mela je bolj kvalitetne tapete recimo po tleh, kar se je zlo poznalo pri sesanju. Pila mi je nekje 6 l. (rekord je bil celo 5.6 l.) tudi servis je bil cenej. Mazda recimo od 7.5 l. do 9 l. Sej bi reku tut, da je mela obilo prostora, sam to je ?e druga zgodba in avto narejen drugim potrebam ... Veliko la?je si dobil dele kot za MX-3, ki so bli tudi cenej?i ... In pa, kakor sem zvedu je mela ?e nekje 300.000Km, in morm re?t da je delala k urca! karoserija je bla veliko bolj ?vrsta kot pri mazdi (recimo da jo parkiram tako, da je prednje kolo na hrib?ku, se vrata kr postrani zaprejo) O.K. sej zastopm da je kupe, in da ma vrata dolga ?ez cel avto, ampak k sm prvi? to vidu me je kr zmrazilo ... Pri mazdi pa se najbolj pozna pri ?portni vo?nji tukaj jih ne mor? primerjat, mogo?e samo to: Honda je ?la v 2. 100km/h, v 3. 150Km/h, 4. 190Km/h, 5. 210Km/h po klancu seveda. Pri MX-3 me recimo moti ker 2. ne gre do 100Km/h, so pa bolj?i pospe?ki - 3, gre nekje do 130Km/h, 4. 165Km/h, ?e se ne motim ... Bolj je "tiha" pri visokih hitrostih, in se veliko hitreje ustavi? Ma OGROMNO ve? navora kot honda (pod 2500RPM ni ?la dejansko nikamor in ?e nisi z drugo z zaletom prigonu v hrib nad 2500 si moral obvezno menjat v 1. da ne govorim ?e so bli v avtu 4 osebe) isti "problem" je nastajal na AC, ko je morala velikokrat 4. pomagat kar se pri MX-3 nikoli ?e ni zgodilo ... K sm jo kupu sm ?e sumu da je dizl in pa ZooM - ZooM je!! P.S. Pa nekatere ?enske bolj na MX-3 padejo k na civica ... ?e se pa ?e kej spomnim pa napi?em, al pa vpra?te kr verjamem da sm velik pozabu napisat. Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Don Napisano 10. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 10. maj, 2008 aja, pa ?e slikce moje biv?e. Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Marko_mx-3 Napisano 10. maj, 2008 Prijavi Napisano 10. maj, 2008 pomota, ?enske bolj padajo na ri?aste honde kot na kerokol mazdo Citiraj
Tich Napisano 11. maj, 2008 Prijavi Napisano 11. maj, 2008 Mislim, da faktor pubeca notr tut mal odtehta Sicer pa ?e ?e, potem niso ve? tak "butaste" in padajo na dnar in ne stare avte. Se pravi pridejo v po?tev nove korvete, bmw itd... Citiraj
Don Napisano 11. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2008 Vse kar sm hotu povedat je samo to da je veliko lep?a kt honda Aja, pa moja se zmeri tko svet da vsi mislijo da je nova Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
icewoman12 Napisano 12. maj, 2008 Prijavi Napisano 12. maj, 2008 Bom spet tukaj vpra?ala... Imam te?avico z zadnjim amortizerjem. Pred kratkim sem menjala vzmeti (-30mm) in po 14 dnevih mi je odpovedal zadnji desni amortizer. Ful nabija in ob?aso tudi "ostane v luftu". Ker vem da to ni varno in tudi vozne lastnosti niso tak?ne kot bi morale biti, morem nekaj ukreniti . Mi lahko kdo svetuje kaj bi blo najbolj?e za neko normalno ceno. Avto ima okoli 280kkm in ?e niso bili menjani amortizerji - vsaj tak mi je blo re?eno. Na amortizerju v lj so mi rekli, da mi jih obnovijo, str?ajo ipd...Sam je taka kr neprijazna cena . Bi blo vredu, ?e menjam kar nazaj z originali? Hvala za nasvete lp Citiraj Icewoman is here!
Symon Napisano 12. maj, 2008 Prijavi Napisano 12. maj, 2008 Hehe v vsem ima? prav edino nekaj me zanima. Ali si se pozanimala koliko stanejo novi? Obnavljanje je ponavadi cenej?e pa ?e kak?no leto ali dve ima? garancije. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 12. maj, 2008 Prijavi Napisano 12. maj, 2008 kako to misli? ostane v luftu? Citiraj
Don Napisano 12. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 12. maj, 2008 kako to misli? ostane v luftu? to pol ni amortizer verjetno ... Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
icewoman12 Napisano 12. maj, 2008 Prijavi Napisano 12. maj, 2008 Recimo tako: ko "rukne", amortizer ostane v poziciji kot da nebi bil avto ni? zni?an. Pa vidi se odznotraj ko je una guma preko kak je poknila in tam vmes nastane 2-3 cm razmaka. :ne vem: Citiraj Icewoman is here!
Marko_mx-3 Napisano 12. maj, 2008 Prijavi Napisano 12. maj, 2008 Pa je bil dober mojster, ki je menjal fedre? Da ni kaj narobe skupaj dal? Citiraj
icewoman12 Napisano 12. maj, 2008 Prijavi Napisano 12. maj, 2008 Ja, je bil. Ker ni meni prvi menjal. Pa samo desni zadnji je tak Pa z fedro ne zgleda ni? narobe, je lepo tak na?timana ko more bit. Citiraj Icewoman is here!
zemir Napisano 12. maj, 2008 Prijavi Napisano 12. maj, 2008 Recimo tako: ko "rukne", amortizer ostane v poziciji kot da nebi bil avto ni? zni?an.Pa vidi se odznotraj ko je una guma preko kak je poknila in tam vmes nastane 2-3 cm razmaka. :ne vem: To mora biti feder, ker z fedrom vi?amo-ni?amo avto ne z amortizerjem. :ne vem: Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.