Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A se komu sanja zakaj pri Xedos-u 6, 1.6 (79kW) motorju vedno ko pospe?uje? pri 2500 obratov cukne :ne vem: Sicer ?ist mal ampak vseeno.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

spet cukanje! :hohoho:

Ja glede cukanja in mo?nih vzrokih je bilo ?e mnogo napisanega mal pre?ikeri teme!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:D samo cukanje zadnje case,ko mene cukne grem na :cheers: pa laufa naprej nekaj casa :hohoho::hohoho:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D samo cukanje zadnje case,ko mene cukne grem na :cheers: pa laufa naprej nekaj casa :hohoho::hohoho:

 

hahahh :hohoho::hohoho:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

spet cukanje! :hohoho:

Ja glede cukanja in mo?nih vzrokih je bilo ?e mnogo napisanega mal pre?ikeri teme!

 

Ampak to se dogaja le pri 2500 obratih...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Imam popolnoma enako ma?ino v Xedosu - 1.6 16V 79 kW.

 

Pri mojem se to ne dogaja - mi pa cuka ko recimo po mestu v drugi pri 1500 obratih malo gas pohodim in rahlo pospe?ujem (sem to pa? re?il s tem, da ?altam v ni?jo in pospe?ujem ?ele od nekje 2200 obratih navzgor).... zdej pa sploh, ko ga ?e klima ekstra obremenjuje... <_<

 

 

Mi je v?asih kar ?al, da nisem Xedosa 2.0 vzel...

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

33112_1.png

Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

 

Ma pol bi tudi kdaj pri drugih obratih, tu pa cukne le pri 2500 obr. kadar pospe?uje? iz 2. v 3.

To mora bit nekaj drugega...MAF, ECU, al pa nek senzor, ... :ne vem: Mogo?e bo yavar kej vedu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ma pol bi tudi kdaj pri drugih obratih, tu pa cukne le pri 2500 obr. kadar pospe?uje? iz 2. v 3.

To mora bit nekaj drugega...MAF, ECU, al pa nek senzor, ... :ne vem: Mogo?e bo yavar kej vedu.

 

 

Ups sorry, Si?i nisem napisal, da je moj odgovor bolj theBillu namenjen.

33112_1.png

Napisano

men je isto delala xedoska

zamenji kable in sve?ke pa je stvar re?ena

men je pol nehu cukat

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Isto men, sam na f-ki... po menjavi kablov pa sve?k je nehu cukat...

sam zdj po treh mescih spet cuka... tokrat pa ?e nevem uzroka :) hehe

 

men je isto delala xedoska

zamenji kable in sve?ke pa je stvar re?ena

men je pol nehu cukat

 

Ja a tudi samo pri 2500 obratih, al kakor kdaj?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

ja pr men je blo tam okol 2300-2400 obratih pa tudi pri speljevanju od samega za?etka

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Zamenjaj avto, ni druge. :D

 

 

 

Lahk pa zamenja? samo v?igalne kable in bo verjetno mir. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

A se komu sanja zakaj pri Xedos-u 6, 1.6 (79kW) motorju vedno ko pospe?uje? pri 2500 obratov cukne :ne vem: Sicer ?ist mal ampak vseeno.

 

 

Danes sem ugotovil da se to dogaja tudi pri meni. Imam namre? Renault Megana Coupe 1.6 16v 79 kw. In ko pospe?ujem mi tudi cukne pri 2500 obratih. ?uti se predvsem v prvi in drugi prestavi. Pa ?e to komaj da. Toda pojma nimam kaj bi lahko bilo to. Mogo?e zaradi faaajn vro?ega motorja ter pri?gane klime? Ne vem, bom poskusil ?e s hladnim motorjem brez pri?gane klime.

Napisano

Fantje...

tri najbolj mo?ni vzroki:

 

-v?igalna tuljava

-kabli

-sve?ke

 

Ne more? to kar tak ugotovit kaj je. ?e nisi sve?k menjal ?e 100k km, potem so sve?ke...ddddddddddddd! :D

 

Za?nemo pa? raziskovati pri najcenej?ih stro?kih - sve?ke - kupimo. Potem na kablih (fajn si jih je prej sposodit in probat) - ?e je to to - kupimo KVALITETNE!!!, nato pa ?e tuljava, ki jo je tudi fain sprobat preden kupimo.

 

je ?e lahk kei druga? MAF? ?e bi bil MAF potem avto ne bi cukal...ampak ne bi vlekel...in bi nazaj sekalo, ali bi pa bil zalit...

 

benz filter in podobne zadeve bi se tudi druga?e kazale...

 

?e prav konkretno cukne (iz nenada na polno, ampak kratko) pol je vsekakor nekaj na v?igu <_<

:)
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".

 

Menjal kable in zdej je OK.

 

Se mi zdi da je avto tudi na splo?no bolj tih in lep?e laufa.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.