Guest BrainLess Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 Mene nekaj zanima! Za zra?nim filtrom je merilec pretoka zraka, ki javi ra?unalniku koliko zraka je steklo v ma?ino, kak?ne temperature, da ta izra?una, kolko bencina spustit skozi loputico, za maksimalni izkoristek in manj?o porabo ma?ine in da se ta ne zaliva! V ma?ini pa je indikator izgorevanja, ki pa spet ta podatek javi ra?unalniku, ?e je to izgorevanje dovolj veliko glede na gorivo in ali je ?e potrebno dovajati gorivo ali zapirati! Bistvo: ?e da? noter turbota, ta pove?a dotok zraka prisilno! Ni potrebno menjat ?e elektronike (?ipa, ker ima le ta blokado in ne bo dovolil ve?jega pretoka bencina) In kaj vse je potrebno zamenjat, da bo ta napor pol ma?ina vzdr?ala, ?e gre na primer za 1.5 F-kino ma?ino (90 km)?! Citiraj
apcih Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 sm sli?al da obstajajo prov tuurbo kit-i, stanejo nekje 1500E v tem kompletu dobi? turbino in vse ostale zadeve ki jih rabi? za predelavo, pa ?e garancijo ti dajo. na motor. to naj bi se dobilo v zda, ?e se da dobiti v evropi ?e ne vemlahko pa mal pogleda? tukilahko si pa neki pogleda? o tem tukipa tuki Citiraj
mazda-mx3 Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 ne lih s turbino ampak z enim mocnim ventilatorjem je en tip neki poskusal, ravno na podlagi takega misljenja....ma na koncu je opustil misel... ne vem...sej v principu je ok ma mislim, da v koncni fazi se ti nebi obneslo, ker motor ni predviden in procesor ni sprogramiran za tako delovanje... Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Mazda323 Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 ?e se vgradi turbo se ponavadi menja tudi elektronika Citiraj
apcih Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat. Citiraj
Mazda323 Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 Ma kdo kak?no stran ali sliko z tem ventilatorjem kako se to naredi je narejeno? Dajte mi prosim povedat kaj je razlika pri koni?nih filtrih da imajo eni dvojni konus eni pa enojni, kaj je bol?e sploh zakaj je tako? Hvalla! Citiraj
torstorm Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 razlika je samo da pri isti velikosti filtra se dose?e ve?ja povr?ina in s tem lahko gre ve? zraka.Samo to pri velikih ma?inah ko je filter z enojnim konusom ?e premajhen.Tu pri nas za na?e avte pa je samo kot opti?no in da se na dalj ?asa puca. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Mazda323 Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 Torej bi bil tale od a3m dober dvojni konus od Speed-Performance?http://www.a3m.si/home.php?s=catalog&parent=119 Ima? mogo?e tudi kak?ne druge slike kako ima? narejeno tisto pregrado okoli filtra da bi bolje videl in ?e je mo?no videti spodnjo stran...? Hvala! Citiraj
DonFilipo Napisano 2. januar, 2005 Prijavi Napisano 2. januar, 2005 ti bom jst povedu ker sm dau v avto turbino in imam problem. Ko das turbino moras menjati merilec pretoka zraka! zakaj? zato ker preden se turbina odpre, merilec dela prakicno v vakuumu, ka pa odpre, gre skozi merilec prevelika kolicina zraka in ga zmoti. pri recimo 3000 obratov ima senzor podatke kot pri 6000 obratov pri atmosferskem motorju. in tu ga zjebe. motor vec pije, se pregreva, cez 4000 pa nikamor ne gre in je racunalnik totalno v kurcu!! zato pa merici za turbo motorje stanejo od 120 tisocakov naprej. Citiraj voli vas Don _______________________________ Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
Boss Napisano 3. januar, 2005 Prijavi Napisano 3. januar, 2005 sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat. V bistvu je naredu slab pribli?ek kompresorju kot jih imajo Mercedesi, kjer zrak dodatno stiska v valje kompresor namesto turbine gnane na izpu?ne pline. Vsaj turbo luknje nima Citiraj
mimixtz Napisano 8. januar, 2005 Prijavi Napisano 8. januar, 2005 Samo dejstvo je, da ?e se ?eli ustvariti tak nadtlak, ki ga ustvari turbina (ali vsaj pribli?no tak, je potreben res mo?aaaaaaaaaaaan elektromotor, kaj od modelarstva bi ?e dalo kak efekt, samo dejstvo je, da te zadeve pri recimo 7.2V papajo tudi po 100A!!! To je recimo 1200W in tako bi z ustrezno ''vetrnico'' dobili vlek oz. tlak povpre?nega sesalca, da si malo predstavljate. In potem smo zopet pri te?avah, ki jih je ?e opisal DonFilipo. Tako da... Citiraj
DonFilipo Napisano 8. januar, 2005 Prijavi Napisano 8. januar, 2005 No ja.... hmmmm bom jst se neki dodal. mimixtz tukaj imas prow, a tudi ne vse (tokrat te ne zalim, ce tako razumes). Vsaj v praksi to ne bi delovalo, ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak (tudi sesalec nima ventilator) ampak za to treba biti kompresor (rootsov, severov, ali kateri podoben princip...) Je pa res da bi bil potreben zelo mocen elektromotor. Ne mislim se spet tukaj kregat. Skratka mimixtz imas prow, vendar sm malo izboljsal tvojo teorijo tako, da bi v praksi dala kaksne rezultate. Citiraj voli vas Don _______________________________ Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
din Napisano 9. januar, 2005 Prijavi Napisano 9. januar, 2005 ?e ?e, potem to TKT , tiste fene za lase su?it pa kar pozabite Citiraj
KAALman Napisano 9. januar, 2005 Prijavi Napisano 9. januar, 2005 ej... stari, a bi ti bil tok dober, pa da pove? kva za ena burgola je na sliki ? za nas tiste ki smo bolj laiki ? eh... sem ?e prebral... to ni ni? posebnega... tista finta za okrog 4 jurje dolarjev je bolj zanimiva + dober izpu?ni sistem, pa je +100HP se pravi okrog 136 uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Citiraj LP KAALman
mimixtz Napisano 9. januar, 2005 Prijavi Napisano 9. januar, 2005 Zgleda kot trije elektromotorji, katerih mo? je zdru?ena z zobni?kimi prenosi. ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlakJa, pride do izgub na ''vle?ni'' strani, slab?i izkoristek same elise oz. propelerja od kompr.. Sam za tele motor?ke bi ?e skoraj mogel poseben aku. imet. Ko bi to potegnilo vse ampere, bi se ?e malo altenator zbunil pomoje. Bi bil pa zanimiv zvo?ni efekt. Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. Citiraj
DonFilipo Napisano 10. januar, 2005 Prijavi Napisano 10. januar, 2005 Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. Citiraj voli vas Don _______________________________ Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
torstorm Napisano 10. januar, 2005 Prijavi Napisano 10. januar, 2005 pa cenej te pride turbina na izpu?ne pline, pa da? kako T4 ali T5 gor ,pa je zadosti.Tisto zgoraj na sliki pa ima tako ceno da te normalne turbine ceneje pridejo, edino prednost je da ni turbo luknje.Samo ?e ima? malo turbino se ta turbo luknja skoraj nebo poznala.Pa zdaj po na?ih novih zakonih tako nima smisla sploh kaj takega delati,voziti se tako skoraj ne more? kaj ve?, edino porabo zvi?a? zaradi konjev ki so potem neizkori??eni. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.