Skoči na vsebino

Turbo?!?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

Mene nekaj zanima!

 

Za zra?nim filtrom je merilec pretoka zraka, ki javi ra?unalniku koliko zraka je steklo v ma?ino, kak?ne temperature, da ta izra?una, kolko bencina spustit skozi loputico, za maksimalni izkoristek in manj?o porabo ma?ine in da se ta ne zaliva!

 

V ma?ini pa je indikator izgorevanja, ki pa spet ta podatek javi ra?unalniku, ?e je to izgorevanje dovolj veliko glede na gorivo in ali je ?e potrebno dovajati gorivo ali zapirati!

 

Bistvo:

?e da? noter turbota, ta pove?a dotok zraka prisilno!

Ni potrebno menjat ?e elektronike (?ipa, ker ima le ta blokado in ne bo dovolil ve?jega pretoka bencina) :blink::whatever:

 

In kaj vse je potrebno zamenjat, da bo ta napor pol ma?ina vzdr?ala, ?e gre na primer za 1.5 F-kino ma?ino (90 km)?!

Napisano

sm sli?al da obstajajo prov tuurbo kit-i, stanejo nekje 1500E v tem kompletu dobi? turbino in vse ostale zadeve ki jih rabi? za predelavo, pa ?e garancijo ti dajo. na motor. to naj bi se dobilo v zda, ?e se da dobiti v evropi ?e ne vem

lahko pa mal pogleda? tuki

lahko si pa neki pogleda? o tem tuki

pa tuki

Napisano

ne lih s turbino ampak z enim mocnim ventilatorjem je en tip neki poskusal, ravno na podlagi takega misljenja....ma na koncu je opustil misel...

 

ne vem...sej v principu je ok ma mislim, da v koncni fazi se ti nebi obneslo, ker motor ni predviden in procesor ni sprogramiran za tako delovanje...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat.

Napisano

Ma kdo kak?no stran ali sliko z tem ventilatorjem kako se to naredi je narejeno?

 

Dajte mi prosim povedat kaj je razlika pri koni?nih filtrih da imajo eni dvojni konus eni pa enojni, kaj je bol?e sploh zakaj je tako?

 

Hvalla!

Napisano

razlika je samo da pri isti velikosti filtra se dose?e ve?ja povr?ina in s tem lahko gre ve? zraka.Samo to pri velikih ma?inah ko je filter z enojnim konusom ?e premajhen.Tu pri nas za na?e avte pa je samo kot opti?no in da se na dalj ?asa puca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ti bom jst povedu ker sm dau v avto turbino in imam problem.

Ko das turbino moras menjati merilec pretoka zraka! zakaj?

zato ker preden se turbina odpre, merilec dela prakicno v vakuumu, ka pa odpre, gre skozi merilec prevelika kolicina zraka in ga zmoti. pri recimo 3000 obratov ima senzor podatke kot pri 6000 obratov pri atmosferskem motorju. in tu ga zjebe. motor vec pije, se pregreva, cez 4000 pa nikamor ne gre in je racunalnik totalno v kurcu!!

zato pa merici za turbo motorje stanejo od 120 tisocakov naprej.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat.

V bistvu je naredu slab pribli?ek kompresorju kot jih imajo Mercedesi, kjer zrak dodatno stiska v valje kompresor namesto turbine gnane na izpu?ne pline.

 

Vsaj turbo luknje nima :D:P

33112_1.png

Napisano

Samo dejstvo je, da ?e se ?eli ustvariti tak nadtlak, ki ga ustvari turbina (ali vsaj pribli?no tak, je potreben res mo?aaaaaaaaaaaan elektromotor, kaj od modelarstva bi ?e dalo kak efekt, samo dejstvo je, da te zadeve pri recimo 7.2V papajo tudi po 100A!!! To je recimo 1200W in tako bi z ustrezno ''vetrnico'' dobili vlek oz. tlak povpre?nega sesalca, da si malo predstavljate.

In potem smo zopet pri te?avah, ki jih je ?e opisal DonFilipo. Tako da... :whatever:

Napisano

No ja.... hmmmm

 

bom jst se neki dodal.

 

mimixtz tukaj imas prow, a tudi ne vse (tokrat te ne zalim, ce tako razumes). Vsaj v praksi to ne bi delovalo, ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak (tudi sesalec nima ventilator) ampak za to treba biti kompresor (rootsov, severov, ali kateri podoben princip...)

Je pa res da bi bil potreben zelo mocen elektromotor.

 

Ne mislim se spet tukaj kregat. Skratka mimixtz imas prow, vendar sm malo izboljsal tvojo teorijo tako, da bi v praksi dala kaksne rezultate.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

ej... stari, a bi ti bil tok dober, pa da pove? kva za ena burgola je na sliki ?

 

za nas tiste ki smo bolj laiki ? :)

 

;)

 

eh... sem ?e prebral... to ni ni? posebnega...

 

tista finta za okrog 4 jurje dolarjev je bolj zanimiva :)

 

+ dober izpu?ni sistem, pa je +100HP se pravi okrog 136 uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zgleda kot trije elektromotorji, katerih mo? je zdru?ena z zobni?kimi prenosi.

 

 

ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak

Ja, pride do izgub na ''vle?ni'' strani, slab?i izkoristek same elise oz. propelerja od kompr..

 

Sam za tele motor?ke bi ?e skoraj mogel poseben aku. imet. Ko bi to potegnilo vse ampere, bi se ?e malo altenator zbunil pomoje. Bi bil pa zanimiv zvo?ni efekt. :blink:

Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. :D:lol:

Napisano

Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. :D:lol:

:D:D:D:D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

pa cenej te pride turbina na izpu?ne pline, pa da? kako T4 ali T5 gor ,pa je zadosti.Tisto zgoraj na sliki pa ima tako ceno da te normalne turbine ceneje pridejo, edino prednost je da ni turbo luknje.Samo ?e ima? malo turbino se ta turbo luknja skoraj nebo poznala.Pa zdaj po na?ih novih zakonih tako nima smisla sploh kaj takega delati,voziti se tako skoraj ne more? kaj ve?, edino porabo zvi?a? zaradi konjev ki so potem neizkori??eni.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še to.   Velika večina vožnje bo mestna vožnja. Recimo 70-80%. In za to res ne potrebujem 186 konjičkov.
    • Hotel sem imeti baby dinozavra. 😅 Nima vsak... 😛   Res je cena igrala vlogo. 30K je bila zgornja meja, še bolje veliko manj. X186 bi skupaj z vlečno kljuko prišel 31,3K , preveč za mene.   Pa nekdo je naredil izračun, da se 2K razlike v ceni povrne pri cca 170K km, če se prav spomnim. 20 let za mene...   Sicer ni ravno primerljivo, ampak Captur z nekaj manj opreme bi stal 25K.    
    • Vesel in ponosen Jakov Fak s popolno predstavo slavil na Pokljuki WWW.RTVSLO.SI Jakov Fak je mojstrsko opravil s skrajšano posamično tekmo na 15 km svetovnega pokala na Pokljuki. Najboljši slovenski biatlonec v...  
    • Res je te continental conti7 so TOP GUME po mokrem in suhem 😉👍👍👍
    • Za poletje mi je najbolj sedla Dunlop sportmax TT ali pa Yokohama Advan Fleva v701, najmanj pa Toyo Proxes.   @akla Sem prosil direkt za komentar: Majo ogromno gripa v suhem in mokrem. Dobro zavorno pot. So pa glasne, ko se segrejejo so malo tišje. Nič povratnih informacij, sploh v primerjavi z PS4 in Eagle 1 Pa men so premehke okoli centralne lege oz. volan je relativno mehki, ne vleče gum toliko v centralno lego. Isto je volan malo premehki na AC. Za povprečnega voznika dobre gume, za mene ne preveč. Aha, pa trša bočnica kot pri PS4. PS4 prej čutiš, da zvije bočnico, tu ne takoj, se pa bolj čuti
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.