Skoči na vsebino

MX-3 Klima

Ustvari kratki URL


Don

Priporočeno sporočilo

Torej, zanima me zakaj se mi klima med vo?njo vklaplja in izklaplja. Sicer ni n? narobe, vse dela normalno, sli?i pa se rele in na gasu se ?uti kdaj je klima v?gana in kdaj ni.

 

Kak?en smisu ma to in kaj se pravzaprav dogaja?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko se avto ohladi do nastavljene temperature v kabini, je jasno, da stikalo izklopi nadaljno hlajenje, in ko zazna, da je potrebno zopet dohladiti, se vklopi.v?asih to poteka ful pogosto, na nekaj 10 sekund , ?e tako re?emo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko se avto ohladi do nastavljene temperature v kabini, je jasno, da stikalo izklopi nadaljno hlajenje, in ko zazna, da je potrebno zopet dohladiti, se vklopi.v?asih to poteka ful pogosto, na nekaj 10 sekund , ?e tako re?emo.

 

Klima v MX-3 letniku '98 ?e ni avtomatska :hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klima v MX-3 letniku '98 ?e ni avtomatska :hohoho:

 

Nimaveze princip je isti, samo da je avtomatska bolj komplicirana.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a se ti mogo?e izkljaplja ob pospe?evanju?

 

Ne, sm ?e probu. Sm tut mislu da se ob "naporu" ugasne. Ni va?no, ali se konstantno peljem, pospe?ujem ali stojim na mestu ... Ne vem, je mogo?e nekje umes prostor kjer se ta mrzel zrak nabere in ga po tem spusti v kabino??

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.

Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.

Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.

 

No vse lepo in prav. Zdej me moti pa to: Kompresor je "vezan" na jermen, je? Zdej pa, al se jermen skos vrti (in se samo kompresor vklaplja/izklaplja :blink: ) al pa jermen skos cuka, in kokr vem to glih ni najbol?.

 

Pa pri Civicu mi je kompresor delal neprestano, isto pri mazdi 323 sedan 98 ... Al se pri teh dveh avtomobilih tegfa ne ?uti? (sam ne verjamem ker sta oba ?vohnej in ko pristisne? gumb za klimo se ?e bolj pozna na izgubi mo?i kot pri MX-3

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jermenj se skoz vrti, v jermenici na klimi je el. sklopka katera se vklopi ko ti stisne? stikalo za klimo!

 

ne zastopmo se mi :P

se bomo na pikniku zmenl :mi pijemoo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No vse lepo in prav. Zdej me moti pa to: Kompresor je "vezan" na jermen, je? Zdej pa, al se jermen skos vrti (in se samo kompresor vklaplja/izklaplja :blink: ) al pa jermen skos cuka, in kokr vem to glih ni najbol?.

 

Pa pri Civicu mi je kompresor delal neprestano, isto pri mazdi 323 sedan 98 ... Al se pri teh dveh avtomobilih tegfa ne ?uti? (sam ne verjamem ker sta oba ?vohnej in ko pristisne? gumb za klimo se ?e bolj pozna na izgubi mo?i kot pri MX-3

 

Vidim da nisi neki jaki tehni?ar :unsure: , ko kompresor ne dela, se jermenica vrti v prazno, ko pa naraste temperatura v hladilnem kanalu(armatura), pa elektromagnet, potegne sklopko ki "zaklene" jermenico in os kompresorja da le ta za?ne delovat, tako imajo vsi avti pa neglede na firmo in ali je navadna klima ali pa avtomatska.

Kdaj dela kompresor in kdaj ne, jahko tudi vidi?, ko se vrti jermenica sama ali pa ?e neka "plo??ica z 3mi bulami" takrat dela, ?e pa tista plo??a stijo pol pa kompresor ne dela. Najla?je je ?e enega posede? v avto in ti vklaplja in izklaplja klimo pa ti bo takoj jasno. Pa ?e kompresor skozi laufa, potem ima? verjetno premalo plina v hladilnem sistemu.

 

Je sedaj kaj bolj jasno vse skupaj ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da nisi neki jaki tehni?ar :unsure: , ko kompresor ne dela, se jermenica vrti v prazno, ko pa naraste temperatura v hladilnem kanalu(armatura), pa elektromagnet, potegne sklopko ki "zaklene" jermenico in os kompresorja da le ta za?ne delovat, tako imajo vsi avti pa neglede na firmo in ali je navadna klima ali pa avtomatska.

Kdaj dela kompresor in kdaj ne, jahko tudi vidi?, ko se vrti jermenica sama ali pa ?e neka "plo??ica z 3mi bulami" takrat dela, ?e pa tista plo??a stijo pol pa kompresor ne dela. Najla?je je ?e enega posede? v avto in ti vklaplja in izklaplja klimo pa ti bo takoj jasno. Pa ?e kompresor skozi laufa, potem ima? verjetno premalo plina v hladilnem sistemu.

 

Je sedaj kaj bolj jasno vse skupaj ? ?zmeden?

 

Lej, to jst vse zastopm ?e ceu cajt. samo pravim, da pri 323 in pri civicu klima nikoli umes med vo?njo ne ugasne. Pri obeh avtomobilih dela klima super, mazda ma samo 80 000 prevo?enih kiolometrov. Samo zakaj se samo pri MX-3 pozna, in to zelo o?itno, dase je klima ugasnila oz. pri?gala.

 

Res nism neki jaki tehni?ar, samo pri navadnih klimah kompresor skos dela, razn ?e je bla montirana dodatno, in to mislim da je blo mo?no tudi pri meni. Mi boste lahko na pikniku povedal, kr se verjetno vidi al je original ali ne.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.