Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

v?eri je bil moj petek trinajsti, pa ni bil ne petek ne trinajsti.

Se peljem po avtocesti iz maribora proti bistrici in malo pred bistrico nekaj po?i, potem mi za?nejo padat obrati in na koncu se avto ustavi. pravijo, da je pri mazdi zadnja stvar za ktero bi se moru sekirat ma?ina, no men je ?la po gobe. ?ist vso ole mi steklo, sm tri litre not dolil preden mi je lu?ka nehala svetit ampak ni kaj pomagal.

 

nebi reku, da bi avto teru pa furu pod blokado, tko pa nikol do rde?ga na obratomeru, redko ve? kot 160km/h, redno menjano in dolito olje...

 

mehanik mi je reku, da se mi ne spla?a dat rihtat ma?ine, ampak, da je najbolj? da novo nabavim, sam mene skrbi, da ?e drugo nabavim, da nebi blo spet isto, sj nikol ne ve? kako ma?ino dobi?.

 

ma kdo kak nasvet?ma kdo kako 1.8 v6 ma?ino, help me

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kak?no oljed pa si dajal noter ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jst mam eno v6, sam ni 1.8 :D

 

?e je motor bil dobro vzdr?evan in je z njim delal nekdo, ki ve kaj dela, potem ne more crknit :bravo: verjem...

 

V svojo sem dal motor v6 s 300k km in je bil vsak dan na 8k rpm, pa ni spustil du?e. Vedno pa je imel na voljo hlajenje, sve?e olje, vedno je bil ogret itd...

 

:( upam da te to ne odvrne od mazde <_<

:)
Napisano

So?alje :(

Kaj se je pa zgodlo? Kako, kje ti je olje steklo?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kak?no oljed pa si dajal noter ?

 

tako kot so mi rekli na servisu: 5w 40 castrol txt

 

 

So?alje :(

Kaj se je pa zgodlo? Kako, kje ti je olje steklo?

 

vidno ni kje bi naj steklo, jasno pa je da je steklo ker sm not tri litre dolil preden mi je lu?ka nehala goret.

pa? pelal sm se po avtocesti, pospe?eval, pol je pa neki po?l (pr ene 150km/h) in avto je za?el zavirat, obrati za?eli padat, in je ugasnu

 

je pr?u en mehanik gledat, sam mi je bil bol tak, ne preve? zanesljiv, pa je reku, da je ma?ina hin in da se mi najbolj spla?a drugo nabavit, sicer ?e ?akam, da pride en znanec pogledat k se mal bol na ma?ine spozna, pol bomo pa vidli kako in kaj.

 

avto sm kupu pred slabim letom( ?ez en mesec mam registracijo), takoj ko sm ga kupu sm ?ov menjat olje pa filter. skos sm gledu, da je dovol vode in olja, naredu sm dobrih 10k km z njim, pol pa neki takega...

 

prodat se ne spla?a, pa niti no?em prodat, ker sm predolgo isku tak avto, tko da me zanima, ka kj mislite kok bojo stro?ki popravila, tk okvirno

Napisano

Odvisn...?e bo? delal sam, te pride min. 500?, ker je dost materiala (jermeni, vodna pumpa itd), tak da ponavad ?e material (z motorjev vred) nanese cca. 700-800?. ?e ti dela drug, pa ?e tist zraven ?tej. <_<

 

?al...

:)
Napisano

?al mi je za tvoje te?ave...

 

Jaz sem enkrat sam krat dal castrola v mojo biv?o mazdico pa mi ga je po?u?ala v 5.000km, valvoline v 10-12.000km, Q8 olje pa je zdrzalo vseh 15.000 km.

 

Sem ti prav moral to napisat, ker sem prebral, da si dajal not castrola. Sicer ne vem ce ima kaj veze....

Upam, da bos hitro in ugodno resil zadevo.

 

lp

 

Luka

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

tako kot so mi rekli na servisu: 5w 40 castrol txt

 

Servis je moral bit res 1A :bravo: , ?e na vedo da je treba v V6 motorje dajat popolnoma sinteti?no olje in neko polsintetiko :rolleyes: , tak je tovarni?ki predpis.

 

Pa BTW Castrol ?e nikol ni naredu olja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no, dans smo kon?n nalo?l avto na prikolco in odpeljal do enga mojstra. pogledu, vzel ma?ino narazen in poglejte kaj je na?el Objavljena slika

 

kot sem ?e v rubriki malih oglasi napisal, kupujem nov motor za moj avto. ?e ma kdo kaj ustreznega prosim naj mi sporo?i na zs ali pa na chercco@hotmail.com

Napisano

Zagrabil je lezaj na glavni gredi in je utrgalo ojnico. Ponavadi posledica slabega mazanja z oljem. Ta motor je verjetno umel kar "zanimivo" zgodovino pomanjkanja olja. Se preden si ga ti kupil.

Napisano

Zagrabil je lezaj na glavni gredi in je utrgalo ojnico. Ponavadi posledica slabega mazanja z oljem. Ta motor je verjetno umel kar "zanimivo" zgodovino pomanjkanja olja. Se preden si ga ti kupil.

 

kakor ka?e bo dr?alo :(
Napisano

Lahko pa je bilo prej ok, pa je "mojster" nalil napa?no olje in je lepo vse skupaj ?lo v ku.., :( ker V6 motor je ob?utljiv na kvaliteto in vrsto olja :( .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ali kdo mogo?e pozna ta motor, oziroma ?loveka, ki je vozil mazdo s tem motorjem, ker grem v soboto do ?loveka po ma?ino(gre mehanik z mano) link

 

prav tako me zanima, ?e kdo ve kaj o teh dveh mazdah(glede na to, da sta na fotkah dve mazdi razli?nih barv sklepam, da gre za dva avtomobila), ker bi nabavu kak?en rezervni del link

Napisano

no, dans smo kon?n nalo?l avto na prikolco in odpeljal do enga mojstra. pogledu, vzel ma?ino narazen in poglejte kaj je na?el Objavljena slika

 

Huh znana slika. Smo pri meni en tak motor potegnili ven iz avta. ?eprav na tistem motorju je bilo v bisvu ?e huje. Polomljena glavna gred, ojnica (?rauf je bil cel, le zakrivljen - le zakaj ni cel motor iz istega materiala kot ?rauf? :hohoho: ), luknja v karterju. Aja ?lo se je pa za Nissana 1.8t ki je laufal na cca 220 konjih kaj to?no je bilo pa zdajle ne vem.

 

Sicer pa le v premislek, preden menja? motor, mogo?e bi si kupil 2.5 V6, ki pa?e ?rauf na ?rauf? Srebrna pa lepo pa?e na MX3ke. Una rde?a mi pa deluje bolj bordo rde?a. Zanimiva. Original feltne se ti spla?a, ?e so cele. zadnje lu?i, ?e si tak tip. :P ?tevec v rde?i.... Pa? nabere? si dele. ;)

Napisano

okej dans smo ?li po ma?ino. po servisni knji?ici je mela prevo?enih malo pod 120k km sicer pa je letnik 1998, zdj me pa zanima ena stvar.ktero olje dat v novo ma?ino, ker sem bil pri dveh serviserjih in celo poobla??enemu mazdinemu serviserju pa so mi vsi rekli 5w 40, tle pa ste mi vsi rekl, da to olje nikako ni za v6. help me

Napisano

okej dans smo ?li po ma?ino. po servisni knji?ici je mela prevo?enih malo pod 120k km sicer pa je letnik 1998, zdj me pa zanima ena stvar.ktero olje dat v novo ma?ino, ker sem bil pri dveh serviserjih in celo poobla??enemu mazdinemu serviserju pa so mi vsi rekli 5w 40, tle pa ste mi vsi rekl, da to olje nikako ni za v6. help me

 

 

Gradiacija je ?e prava samo mora biti full sintetic, ne kak?en semi sintetic

Napisano

Gradiacija je ?e prava samo mora biti full sintetic, ne kak?en semi sintetic

 

torej ?e gremo na konkretne zadeve, gradiacija ?tima 5w 40, firma po mnogih na temu forumu nikakor castrol, pa mora bit full sintetic. ktero olje bi blo potem najbolj??
Napisano

Jaz ?e 7 let uporabljam valvoline 5w - 50, full syntethic. So pao imenom valvoline racing ali pa syn power.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
<_< elf velja samo za renaulte,valvoline bo kar dober za tebe se posebej ce yavar tak pravi :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

no da mal poro?am kako napredujemo. torej ma?ina bo kmal not (olje je valvoline syn power 5w 30). poleg ma?ine pa smo ?e menjal levo polosovino, ker mi je kon?nik nagajal, polosovino pa sem dobil od tipa pr ktermu sm kupu motor za 20 ? :D . menjal smo spredne plo??ice, ker so zavore ble mal po?asne z reakcijskim ?asom, zdj pa smo ?e pri?li do ugotovitve zakaj ima volan preve? lufta. oba kon?nika volana naj bi bla hin ?zmeden? . zdj ?e to zamenjat, pol nardit optiko, ?e par lepotnih popravkov v notranjosti (drugi sede?i, novo stikalo, ki za funkcioniranje ne potrebuje 5 cm dolgega ?ravfa v sredini :D ) pa bo po?asi neki iz moje lubice. sicer bom la?ji za kr par 100 eurov (pa ?e drug mesec mam registracijo :blink: ), ampak bo pa avto kon?no tak?en kot mora bit( posebej ?e mi ga ?e rata pre?pricat v kratkem)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.