Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

Nam je danes Mazda 6 karavan, 2004, 2.0 D 136KM, pri 130000km zaribala :(

 

Avto je bil kupljen pri Hondinem poobla??enem prodajalcu, pred dobrima dvema mesecema. Ob nakupu so nam zagotovili 3 mesece garancije na motor in menjalnik, obenem pa svetovali naj opravimo veliki servis, ker je avto bil pri njih vzet v ra?un in ni imel servisne knjige.

Kot so nam svetovali smo opravili veliki servis (pri privatnem mehaniku-tudi to so nam svetovali oni, ker je ob?utno ceneje)

V glavnem, avto je bil kompletno servisiran in danes kar iznenada puf.... Pri?gala se je lu?ka za olje, avto sem takoj zapeljal na stran in ustavil, a je bilo ?e prepozno.

 

Vzrok naj bi bil v zama?enem kanalu za olje, kar naj bi bila serijska hiba na tem modelu.

 

Zanima me kaj naj storim. Glede na to da naj bi bila napaka serijska, bi stro?ke lahko krila tovarna. Ali pa??

Trgovec, pri katerem je bil avto kupljen? (saj menjava jermena nima nobene zveze z napako ki se je pojavila)

 

Prosim za konkretne odgovore in morebitne izku?nje.

 

LP, Sa?o

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tole pa prvi? sli?im, da bi imele ?estke diesel tak?en serijski problem. Imam ob?utek, da bi te radi prepeljali ?ejnega ?ez vodo.

 

Tukaj je kar nekaj "?udnih " dejstev.

 

1. Ni servisne knji?ice - tipi?no ?e ho?ejo skriti ?tevilo realnih kilometrov

2. Veliki servis je na 120.000km. Se pravi naslednji bi moral biti ?ele na 240.000km in ?e so ti predlagali veliki servis si lahko prepri?an, da je v igri mnogo ve? kot 130.000km.

3. Sumljiv je tudi predlog nepoobla??enega servisa - zaradi cene? Ne verjamem, po moje je vzrok v tem, da bi ti na uradnem servisu lahko razkrili pravo servisno zgodovino avta in realnega stanja km.

4. Vpra?anje je ali mehanik sploh ve kak?no olje je treba dati v tega diesla. To ni olje iz ?para ampak je olje, kjer liter stane 15-20?. Ne re?em, da je vzrok olje ampak vseeno je preve? ?udno naklju?j, da ti avto, ki je naredil ?e toliko kilometrov nato ribne par mesecev po velikem servisu in to s popolno atipi?no napako.

 

Na tvojem mestu bi naredil naslednje:

1. Najprej bi se pozanimal o dejanski servisni zgodovini avta na uradnem servisu - ?koda da to nisi naredil ?e pred nakupom.

2. Avto bi dal pregledat na uradni servis in naj ti oni povedo kaj je bil vzrok tega dogodka.

3. Odvisno od ugotovitev in morebitne krivde prodajalca (kilometri) in serviserja (neustrezen poseg) bi zahteval od enega ali drugega, da ti brezpla?no odpravijo nastalo ?kodo.

33112_1.png

Napisano

EJ ! ne me stra?it, majkemi !

 

tole pa ni ?ala... so?alje !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mojster zarad zama?enega kanala se lu?ka za olje ne pri?ge, apak ostane pri?gana motor pa zariba, tako da so to bu?e. Lu?ka ponavadi posveti ko tlak olja pade in ne ko naraste, tako kot ?e se ti kak kanal zama?i, tlak naraste, ker olje ne more odtekat-mazat dovolj hitro.

 

Druga stvar pa je, imel si napa?no olje, pao?teno povej kolkokrat si ga preveril ? <_<

 

 

Tretja zadeva pa je avo ima sigurno preko 200 kkm, zato so tudi "izgubili" servisno knjigo, pa ?e se ne motim ima mazda ?e digitalno, tako da tudi to nebi smel bit nek problem preverit. povrh vsega so ti tudi dali nekam kratko garancijo. <_<

 

 

 

Pa ne me narobe razumet ne zagovarjam servserjev in ne nakazujem da si ti karkoli zaje..., samo glede na vse skupaj, se je zgodil Murphy, ?e lahko gre kaj narobe potem bo tudi ?lo :( .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ogromno mazda?ov na forumu nas ma ?estice in kolkim od nas je zaribal motor? Nobenemu.

Kolega dela na Kia-Mazda servis v Grazu v Avstriji ?e pet let, pa ?e niso meli zaribanega motora pri 6ki, razen pri eni 3ki, ker so sami nredli napako.

Ne vem kaj je krivo blo pri tvoji 6ki, ampak sigurno to ni bla serijska napaka.

Brez zamera ampak na foumu bi moglo pisat kaj ve? o tem, ?e bi to blo serijsko.

Napisano

?e bi usi motorji serijsko zaribal, bi bla pol nekam slaba prodaja Mazd, se vam ne zdi? :whatever:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mojster zarad zama?enega kanala se lu?ka za olje ne pri?ge, apak ostane pri?gana motor pa zariba, tako da so to bu?e. Lu?ka ponavadi posveti ko tlak olja pade in ne ko naraste, tako kot ?e se ti kak kanal zama?i, tlak naraste, ker olje ne more odtekat-mazat dovolj hitro.

 

Verjetno si mislil ugasnjena ;)

33112_1.png

Napisano

ne bom komentiral nekaterih na pol jasnovidnih odgovorov, grem pa ju3 do njih in javim kaj sem se uspel dogovoriti... sicer nimajo kaj mutit:

 

 

37.a ?len

 

(1) Potro?nik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, ?e o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potro?nik mora v obvestilu o napaki natan?neje opisati napako in prodajalcu omogo?iti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potro?nik prodajalcu sporo?i osebno, o ?emer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga po?lje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

37.b ?len

 

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se poka?ejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izro?ena.

(2) ?e je predmet pogodbe med prodajalcem in potro?nikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se poka?ejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izro?ena.

(3) ?teje se, da je napaka na stvari obstajala ?e v ?asu izro?itve, ?e se pojavi v roku ?est mesecev od izro?itve.

 

37.c ?len

 

(1) Potro?nik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

? odpravi napako na blagu ali

? vrne del pla?anega zneska v sorazmerju z napako ali

? blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

? vrne pla?ani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potro?nik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev ?kode, zlasti pa povra?ilo stro?kov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prej?njega odstavka tega ?lena.

(3) Pravice potro?nika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

 

?e bo ?epin kaj dosti mutil, bomo pa? obvestili ustrezni in?pektorat in najmanj?a zagro?ena kazen za neupo?tevanje zakona je 5000 EUR, poleg tega pa bo vseeno moral izpolniti obveznost!

 

 

VIR:

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...p;stevilka=4288

s servisom in oljem je bilo vse OK, zgleda pa da gre za posledico slabega vzdr?evanja iz ?asa pred na?im nakupom...

 

 

glede serijske napake je informacija pri?la iz poobla??enega servisa ?erbinek v MB...

 

in pred kratkim se je prodajala enaka mazda z novim motorjem, ki je bil menjan pod garancijo.. ko sem lastnika spra?eval kaj je bilo, je rekel da je preprosto izdahnil in da se ni kaj dosti zanimal o vzroku, ker so mu ga itaq zamenjali pod garancijo...

 

 

glede tlaka olja sem jaz tudi mislil, da bi moral biti povi?an, a baje ni temu tako.. :ne vem:

Napisano

...vse lepo in prav,samo ta o serijski napaki je pa res bosa. :whatever:

 

Smo ?e parkrat omenili tu gor,da se avta brez servisne knji?ice ne kupuje,ker znajo nekateri ?ez "mlatit"

tudi po 50-60000 km/leto.In si lahko sam izra?una?,koliko km oma lahko v resnici ta Mazda.

In ?e je sploh bil narejen v preteklosti kak?en redni servis na poobla??enem servisu?

Tudi,?e bi bila serijska napaka (recimo),ti brez ser. knji?ice z dokazili o opravljenih rednih servisih tovarna ne bi priznala ni?...

 

 

Napisano

?e je jasnovidnost 26 let prakse, tudi prav. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je jasnovidnost 26 let prakse, tudi prav. :rispekt:

 

pridem do tebe - mi bo? mal ?logal :danzoman:

33112_1.png

Napisano

pridem do tebe - mi bo? mal ?logal :danzoman:

 

Zmenen, pa :pepsi: prpel sabo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zmenen, pa :pepsi: prpel sabo. :D

 

A bo? ?logal iz :pepsi: ??? ?zmeden?

Neka nova tehnika... :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Treba je v korak s ?asom in novo tehnologijo. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dejte poskusit raj? kaj svetovat kaj naj ?lovek ukrene, ne pa ... :whatever: :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dejte poskusit raj? kaj svetovat kaj naj ?lovek ukrene, ne pa ... :whatever: :ne vem:

 

Zaenkrat nimamo/jo kaj svetovati saj:

 

ne bom komentiral nekaterih na pol jasnovidnih odgovorov, grem pa ju3 do njih in javim kaj sem se uspel dogovoriti... sicer nimajo kaj mutit:

 

Bomo najprej videli kaj bodo tam rekli. Najbr? se bodo posku?ali izmotati, da ni njihova krivda. :whatever:

Napisano

Dejte poskusit raj? kaj svetovat kaj naj ?lovek ukrene, ne pa ... :whatever: :ne vem:

 

No pa ti daj kak nasvet da nebo? dobil ?uljev od :whatever: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Here we go again... B)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Kdor i??e ta najde. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

da smo na jasnem... brezveze smetit temo in se prepri?evat v nepokvarljivost Mazde

 

ena srebrna 6ka se je pred letom dni dolgo prodajala na internetu, in je imela v oglasu napisano, da je motor menjan za novega v garanciji...

 

eno tako ?estko sem sam lastnoo?no videl na servisu, je bla rde?a karavanka sicer z ?ez 220k km, in je motor zaribal (zakaj, ?al ne vem)

 

in tale njegov primer je tretji, za katerega sem sli?al...

 

je pa res, da kaj konkretnega ?e nisem prebral o tem, da bi bila to serijska napaka

 

100 mu gromova, pa ne rabite takoj ?loveka obto?evat, da je nemarno ravnal z avtom, pa tudi ?e pri vsakem tankanju ola ne pogleda, to ni ni? nenavadnega ( navada pa je lepa, ?e tako dela?)

 

je mel pa? smolo, pa verjetno ni edini :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pa saj ga nih?e ne obto?uje... se pa vsi spra?ujemo, kaj je bilo kle narobe, ker cela zadeva je ena sama megla. V glavnem cel kup nerazumljivo ?udnih dejstev (servisna, neuradni servis, kilometri, napaka takoj po servisu, neprepri?ljivo pojasnilo servisa (zama?en kanal po menjavi olja :blink: )...)

 

V glavnem, to so stvari, ki so ?udne in ?e prebere? moj prvi odgovor sem tudi napisal, kaj bi jaz storil na njegovem mestu. Ampak to je le predlog, odlo?il se bo/je pa? sam.

33112_1.png

Napisano

100 mu gromova, pa ne rabite takoj ?loveka obto?evat, da je nemarno ravnal z avtom, pa tudi ?e pri vsakem tankanju ola ne pogleda, to ni ni? nenavadnega ( navada pa je lepa, ?e tako dela?)

Ne samo, da je to lepa navada, pri m6 je to celo zelo priporo?ljiva navada. :(

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.