Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Spet se obra?am na glas ljudstva in sicer rabim pomo?. Med pogovorim s prijatli je kolega na?el temo v zvezi s sondo na pokrovu ventilov, ki skrbi za to, da v primeru pre nizkega tlaka motor crkne. In seveda sem moral zadevo demonstrirati. Ugotovili smo, da sonda slu?i svojemu namenu. Ko pa sem se hotel odpeljati proti domu mi je po parih prevo?enih metrih motor ponovno crknil. Odstranil sem klemo s akumulatorja in ?ez nekaj ?asa sem ponovno probal avto pri?gati in avto samo vergla v prazno. Vsaki?, ko dam kontakt je bencinjska pumpa tiho (lahko da nima dovolj podtlaka), tako da je lahko to krivo oziroma imam na sumu tudi ?e omenjeno sondo. ?e ima kdo kaker?no koli mnjenje je ve? kot dobrodo?lo.

 

......Ja moja napaka! Pardon-zabitek! Ugl. Imam mx-3 1.8 V6 letnik 1992. Med prostim tekom, sem odvil pokrov?ek od olja, in kot sem ?e zgoraj napisal, je avto crknil. To naj bi se zgodilo zaradi tega "nepovratnega ventila". Ki je vpet na cevko, ki pa je vpeta v pokrov ventilov ter del motorja za luftmeserjem oz. za loputo za zrak. Sicer navadno to naj ne bi na ni? vplivalo, ali pustilo kakr?njih koli posledic. Avto bi moral v?gati normalno. Razen v primeru, da so me nategnili <_<

Lep pozdrav

Alja?

Napisano

Pri meni je bil (podobn opis kot pri tebi) kriv alarm oz. blokada motorja. ?eprav je to zaj tak...

 

Zrihtaj pa le B)

Icewoman is here!
Napisano

Pozdravljeni!

 

Spet se obra?am na glas ljudstva in sicer rabim pomo?. Med pogovorim s prijatli je kolega na?el temo v zvezi s sondo na pokrovu ventilov, ki skrbi za to, da v primeru pre nizkega tlaka motor crkne. In seveda sem moral zadevo demonstrirati. Ugotovili smo, da sonda slu?i svojemu namenu. Ko pa sem se hotel odpeljati proti domu mi je po parih prevo?enih metrih motor ponovno crknil. Odstranil sem klemo s akumulatorja in ?ez nekaj ?asa sem ponovno probal avto pri?gati in avto samo vergla v prazno. Vsaki?, ko dam kontakt je bencinjska pumpa tiho (lahko da nima dovolj podtlaka), tako da je lahko to krivo oziroma imam na sumu tudi ?e omenjeno sondo. ?e ima kdo kaker?no koli mnjenje je ve? kot dobrodo?lo.

 

......Ja moja napaka! Pardon-zabitek! Ugl. Imam mx-3 1.8 V6 letnik 1992. Med prostim tekom, sem odvil pokrov?ek od olja, in kot sem ?e zgoraj napisal, je avto crknil. To naj bi se zgodilo zaradi tega "nepovratnega ventila". Ki je vpet na cevko, ki pa je vpeta v pokrov ventilov ter del motorja za luftmeserjem oz. za loputo za zrak. Sicer navadno to naj ne bi na ni? vplivalo, ali pustilo kakr?njih koli posledic. Avto bi moral v?gati normalno. Razen v primeru, da so me nategnili <_<

Lep pozdrav

Alja?

 

Majstr ti pa si stru?ko.

Najprej ta ni sonda ampak je samo povratni vod ki gre iz obeh glav nazaj za loputo od gasa in spet v motor, ?e to med v?ganim motorjem sname? dol potegne preve? zraka in in enostavno ugasne, s tem nima? tud kaj zajebat, tako da brez skrbi.

Bencinska pumpa dela samo ko se motor vrti in ne ko da? kontakt, tako imajo nissani.

Najverjetneje nima? iskre, upam da ni to ker potem je to kar nekaj stro?ka, je treba menjat razdelilec v?iga ker je to standarad pri 1.8 in 2.5 V6 motorjih. Ni pa poceni. :(

 

Lahko pa pogleda? samo varovalke, mejbi je kak?na slabo vtaknjena ali pa je pregorela, ker ima tudi pumpa svojo zna bit tudi to.

 

Ce bi tocno razlozil kaj si delal (nisem slisal se za kaksno tako sodno in to kar naj bi pocela) in napisal za kateri motor se gre, bi se dalo kaj pomagat.

 

Vse je napisal, samo prebrat je treba. :D

 

Pa V6 ali navadna?

 

Preberi. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je bilo naknado editirano B)

 

Ej nebivedu. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ej nebivedu. <_<

 

Dan,

ja sem naknadno dopisal, ker se mi je skorja utrgalo in ?e med pisanjem vpra?anja me je zmotil en "mehankar", ki mi je zadevo malo bolj zares razlo?il. Ja, naknadno sem sam ta ventil potegnil iz motorja in sem ugotovil, da ne gre za nikaker?no sondo kot so mi pametovali "pravi mehaniki". Varovalke so vse cele, naj bi bili tudi releji celi, tako da sumim ra?unalnik oz. ali mogo?e kdo ve, ali ima slu?ajno kak?no ra?unalni?ko blokado, da mi ne "spusti" napetosti pri v?igu...

Napisano

Dan,

ja sem naknadno dopisal, ker se mi je skorja utrgalo in ?e med pisanjem vpra?anja me je zmotil en "mehankar", ki mi je zadevo malo bolj zares razlo?il. Ja, naknadno sem sam ta ventil potegnil iz motorja in sem ugotovil, da ne gre za nikaker?no sondo kot so mi pametovali "pravi mehaniki". Varovalke so vse cele, naj bi bili tudi releji celi, tako da sumim ra?unalnik oz. ali mogo?e kdo ve, ali ima slu?ajno kak?no ra?unalni?ko blokado, da mi ne "spusti" napetosti pri v?igu...

 

Iskro ima? na sve?kah, ?e ne potem v?igalna tuljava - oziroma v?igalna elektronika v razdelilcu v?iga.

?e pa je iskra potem pa probat pumpo direkt priklopit in zaverglat in ma da prime.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ne da iskre je 100% razdelilnik v?iga, kar je pogosta okvara pri V6 motorjih.

P.S. Imam enega na zalogi :P

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kaj si pa probal? :)

 

 

Ro?no sem izklju?il alarm in s tem sem tudi "onesposobil" blokado motorja, tako da to naj ne bi bil razlog za nev?iganje.

Napisano

No, ne bom trdila...ampak tudi jaz sem ro?no izklju?ila alarm, ampak s tem ?e nisem izklju?ila blokade...vsaj tako mi je potem rekel avtoelektri?ar, ki je potem res nekaj izkju?il, da je avto v?gal...v glavnem, alarm mi je je ?el po gobe, zdaj ne dela spljoh :(

 

No, upam, da zrihta? ?imprej. :)

Icewoman is here!
Napisano

No, ne bom trdila...ampak tudi jaz sem ro?no izklju?ila alarm, ampak s tem ?e nisem izklju?ila blokade...vsaj tako mi je potem rekel avtoelektri?ar, ki je potem res nekaj izkju?il, da je avto v?gal...v glavnem, alarm mi je je ?el po gobe, zdaj ne dela spljoh :(

 

No, upam, da zrihta? ?imprej. :)

 

 

Aha, zanimivo. Sicer je kolega tudi nekaj odklaplajl za alarmom, ampak nisem ve? popolnoma prepri?an, ?e je naredil vse tako kot mora biti. Bomo ?e enkrat to probali.

Hvala za nasvet

Napisano

?e ne da iskre je 100% razdelilnik v?iga, kar je pogosta okvara pri V6 motorjih.

P.S. Imam enega na zalogi :P

 

 

Zdravo! Glede na to, da moj avto ne da iskre in o?itno ima? prav,ker naj bi mi prav odprlo fertajler kapo, me zanima kako je s tvojo zalogo? je naprodaj?

Napisano

Zdravo! Glede na to, da moj avto ne da iskre in o?itno ima? prav,ker naj bi mi prav odprlo fertajler kapo, me zanima kako je s tvojo zalogo? je naprodaj?

 

Je ;)

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

pumpa za benz dela ko jo metor samo pod el. kontaktom :zvizga: zan? ena demio mazda ni hotla v?gat pa re?e model dej cevko za benz dol pa jz ok.. pa se iz preventive umaknem in je dal sam kontakt pa je benz za?el okol ?pricat po avtu :lol: un pa sam u madona marija ka je pa to blo :whatever::lol:

If in doubt, flat out... 

Napisano

pumpa za benz dela ko jo metor samo pod el. kontaktom :zvizga: zan? ena demio mazda ni hotla v?gat pa re?e model dej cevko za benz dol pa jz ok.. pa se iz preventive umaknem in je dal sam kontakt pa je benz za?el okol ?pricat po avtu :lol: un pa sam u madona marija ka je pa to blo :whatever::lol:

 

Nebo povsem dr?alo, starej?i modeli po?enejo bencinsko ?rpalko ?ele ko ?tarter po?ene motor oziroma se motor obrne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nebo povsem dr?alo, starej?i modeli po?enejo bencinsko ?rpalko ?ele ko ?tarter po?ene motor oziroma se motor obrne.

 

tista demio pa ni nwm kolk stara... tko da ti povsem vrjamem :bravo: v glavnem klu? je obrnil pa je ?prical benz ko iz vodne pi?tolce :hohoho:

 

EDIT: idejo sm dobil: flamethrower :D

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.