Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam pa slede?i problem na mazdi 323f. V?asih motor poteram (okol 5k obratov) ?e predn dose?e svojo delovno temperaturo in se mi najprej segreje krepko preko svoje normalne temperature nato pa se zni?a na normalno (cca. 90°C). Potem pa tudi, ?e ga teram tudi do 6k obratov se ne pregreva. Pozanimal sem se in sem zvedu, da bi se mogo?e pojavila nekak?na zakasnitev termostata (ne odpre dovolj hitro)??

 

Pa ?e neki me zanima ali ima ta mazda ventilator za hlajenje motorja, ki se vklopi po kon?ani vo?nji recimo tako kt reno clio, ko ga ugasne? se vklopi ventilator?

Napisano

Ventilator, dela samo ko ima? kontakt. Tebi mogo?e nagaja samo kazalec v ?tevcu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Termostatski ventil je lahko ?e bolj bogi. ?e daje? navadno vodo v sistem za hlajenje se lahko zgodi, da se nabira kamen in ventil te?ko odpira. Lahko pa da ima? tak?nega, ki odpira pri vi?ji temperaturi kot bi po specifikacijah moral. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

VSekakor priporo?ljiva menjava termostata, tok drag pa spet ni :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ne ne dajem navadne vode avto je bil do letos redno servisiran (na poobla??enem servisu). To se mi je pa za?elo pojavljati ka?ne 3 mesece nazaj. Kok pa je prbli?na cena tacga termostata? A mi loh zarad tega slu?ajno zakuha avto? :blink:

Napisano

Lahko pa zakuha ja ?e zablokira zaprt, ?e pa odprt pa ni panike :D

 

Poleti res ni sile, ampak pozimi bo pa problem :P

33112_1.png

Napisano

Poleti res ni sile, ampak pozimi bo pa problem :P

 

Ni panike, malo dlje ga bo zeblo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uglavnm dons sm se oglasu na servisu u BTCju in so mi rekli da pride z ddv termostat pa tesnilo 46 ? + ?e delo cca. 1 ura. Sm se pa ustavu ?e pr Motomatu mi je reku pa okrog 20? za termostat delo pa od pou urce do eno urco. Zdj me zanima a se mi ?e spla?a dat originalen termostat na tok star avto al naj raj? kar na Motomatu kupm??

Napisano

Zanima me ?e od kerga letnika naprej imajo mazde 323f filter za klimo?? A BA tipi majo filter al ne?

Napisano

Uglavnm dons sm se oglasu na servisu u BTCju in so mi rekli da pride z ddv termostat pa tesnilo 46 ? + ?e delo cca. 1 ura. Sm se pa ustavu ?e pr Motomatu mi je reku pa okrog 20? za termostat delo pa od pou urce do eno urco. Zdj me zanima a se mi ?e spla?a dat originalen termostat na tok star avto al naj raj? kar na Motomatu kupm??

 

Ne vem :ne vem: , te?ko je tole odgovorit <_<

 

P.S. upam, da bo? ?imprej re?il zadevo.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Važno da ti prodajo avto. Ga boš pa na agregat filal🤣
    • Hja, izraelska vohunska oprema se namesti v telefon 😉
    • Na vsak način nas hočejo prisiliti v EV, samo ne vem, kje bodo dobili toliko elektrike. Če vsi sedaj preklopimo na EV, bi najprej morali zgraditi še par jedrskih elektrarn in drugih (poleg tisoče polnilnic in transformatorjev..), v vsakem primeru na sedanje stanje kolaps elektro sistema. Odločajo na žalost politiki 😡 (ki jih nismo mi izvolili, npr. evropske komisije mi ne volimo, oni se sami določijo in sploh ne rabijo biti evroposlanci in potem odločajo v našem imenu... ). Večina teh verjetno sploh ne ve kaj je elektrika, od kod pride in kako to funkcionira. Vse skupaj bi moralo temeljiti na razvoju in postopnemu uvajanju novih tehnologij (brez groženj z dead-line roki, ker v bistvu s tem sami sebi uničujejo evropsko industrijo; pa v čigavem interesu je to, nas sigurno ne ?) 
    • To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...
    • Bomo vidli kako bo po par dirkah. Mclaren pa suvereno da p1 in p2
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.