Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

gre se za mazdo mx-3 1.6 Dohc.zamenjala se je ma?ina,zdej pa ni iskre :(

napredn se je ma?ina zamenala,se je ma?ina probala in je delala.zdej pa no?e dat iskre,ko da? kontakt,je iskra na razdelilci,ko pa zavergla?,pa ni?.mogo?e kdo ve kaj bi lahko blo?

tut za gajbo pira dam ?e kir ve :D

Napisano

WTF

 

kako lahk ve? da je iskra ko da? kontakt! Ko pa vergla? je pa ni?

Sj iskra rukne takrat ko se motor za?ne vrtet(ko za?ne? verglat)

 

Morda ste kaj pozabli priklopit kako elektronko ,morda ste napa?no prklopli,ali pa enostavno kaka stvar nima mase!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ko da? kontakt ti vr?e eno iskro na frtajlerji,ko pa zavergla? pa tema(n? iskre) :(

celo napeljavo sm ?e enkrat pregledu,vse je priklopljen,zadnja mo?nost je da ga peljem na servis de ga prklopjo na komp.,sam to pa ne bo glih pocen <_<

Napisano

meni sicer je malo ?udno da bi ob kontaktu kar vrglo siskro ampak bo ?e!

 

Preveri da je z rotorjem vse uredu da je v razdelilcu vse kul skratka probaj malo pokombinirati s starim motorjom!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

menjava je bila iz soch na doch,menjana je bila pa vsa in?talacija okrog motorja z ra?unalnikom vred.

upam de bo jutr(mislm danes :D )stvar zalaufala <_< ?e bi prej vedu kolk j dela(zajbancije) s to menjavo nebi ?ou nikol delat ,?koda ?asa.Uklopko z razdelicem je vse "kul" z rotorjem isto,rotor se zavrti,iskre pa ne vr?e :( ,rotor,pa razdelilec pa zihr delata,sprobano..

Napisano

Kaj pa instalacija v avtu - pod armaturko? Ima? iz vsakega boka po en ?op kablov ki gre noter.

 

?e pa?e na konektor ni nujno da so vsi kabli na isti poziciji kot so bili prej

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • In čez 1 kilometer se mu na rdečmu semaforju pripelješ spet za rit. Pol pa vidi kolk je profitiral 😄
    • Malo bolje bo, nebo pa veliko bolje. Bi moral vzeti avto na test pa poskusit, to je najboljša rešitev.... 
    • Ker bo premalo elektrike bo posledično manj avtomobilov in problem zastojev na cestah bo rešen brez gradenj novih cest!  Polnili in vozili se bodo samo previligiranci visoko po družbeni lestvici in izjemoma še tisti, ki bodo samooskrbni s svojo sončnico.  Upam, da bo to šele čez kakih 20 let, da me  nebo bolela glava.... 
    • A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest? A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h.
    • Moja nova G140. 😁   Čaka, da jo poplavi. 🤣    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.