Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

gre se za mazdo mx-3 1.6 Dohc.zamenjala se je ma?ina,zdej pa ni iskre :(

napredn se je ma?ina zamenala,se je ma?ina probala in je delala.zdej pa no?e dat iskre,ko da? kontakt,je iskra na razdelilci,ko pa zavergla?,pa ni?.mogo?e kdo ve kaj bi lahko blo?

tut za gajbo pira dam ?e kir ve :D

Napisano

WTF

 

kako lahk ve? da je iskra ko da? kontakt! Ko pa vergla? je pa ni?

Sj iskra rukne takrat ko se motor za?ne vrtet(ko za?ne? verglat)

 

Morda ste kaj pozabli priklopit kako elektronko ,morda ste napa?no prklopli,ali pa enostavno kaka stvar nima mase!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ko da? kontakt ti vr?e eno iskro na frtajlerji,ko pa zavergla? pa tema(n? iskre) :(

celo napeljavo sm ?e enkrat pregledu,vse je priklopljen,zadnja mo?nost je da ga peljem na servis de ga prklopjo na komp.,sam to pa ne bo glih pocen <_<

Napisano

meni sicer je malo ?udno da bi ob kontaktu kar vrglo siskro ampak bo ?e!

 

Preveri da je z rotorjem vse uredu da je v razdelilcu vse kul skratka probaj malo pokombinirati s starim motorjom!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

menjava je bila iz soch na doch,menjana je bila pa vsa in?talacija okrog motorja z ra?unalnikom vred.

upam de bo jutr(mislm danes :D )stvar zalaufala <_< ?e bi prej vedu kolk j dela(zajbancije) s to menjavo nebi ?ou nikol delat ,?koda ?asa.Uklopko z razdelicem je vse "kul" z rotorjem isto,rotor se zavrti,iskre pa ne vr?e :( ,rotor,pa razdelilec pa zihr delata,sprobano..

Napisano

Kaj pa instalacija v avtu - pod armaturko? Ima? iz vsakega boka po en ?op kablov ki gre noter.

 

?e pa?e na konektor ni nujno da so vsi kabli na isti poziciji kot so bili prej

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Važno da ti prodajo avto. Ga boš pa na agregat filal🤣
    • Hja, izraelska vohunska oprema se namesti v telefon 😉
    • Na vsak način nas hočejo prisiliti v EV, samo ne vem, kje bodo dobili toliko elektrike. Če vsi sedaj preklopimo na EV, bi najprej morali zgraditi še par jedrskih elektrarn in drugih (poleg tisoče polnilnic in transformatorjev..), v vsakem primeru na sedanje stanje kolaps elektro sistema. Odločajo na žalost politiki 😡 (ki jih nismo mi izvolili, npr. evropske komisije mi ne volimo, oni se sami določijo in sploh ne rabijo biti evroposlanci in potem odločajo v našem imenu... ). Večina teh verjetno sploh ne ve kaj je elektrika, od kod pride in kako to funkcionira. Vse skupaj bi moralo temeljiti na razvoju in postopnemu uvajanju novih tehnologij (brez groženj z dead-line roki, ker v bistvu s tem sami sebi uničujejo evropsko industrijo; pa v čigavem interesu je to, nas sigurno ne ?) 
    • To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...
    • Bomo vidli kako bo po par dirkah. Mclaren pa suvereno da p1 in p2
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.