Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Iskal sem po forumu pa nisem na?el. Katero olje se najbolj?e obnese v M6 diesel 136KS l. 2004 (ni DPF). Gre za razmerje cena/kvaliteta - najmanj?a poraba olja.

 

Ali Castrol txt softec 5w-40 ustreza tem kriterijem?

 

lp

Napisano
:bravo: meni je to olje cist vredi,ampak yavar pravi da castrol se ni olja naredu,tak da mislim da bo kaki valvoline priporocal :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Najmanj?a poraba olja je odvisna od tvoje noge, ker ?e se bo? vozil z 3000 in ve? obrati, bo? imel porabo okoli 3-4 litre na servisni interval, ?e pa bo? vozil z malimi obrati, pa bo poraba minimalna, to je od 0,5-1,5 litra.

Olje z viskoznostjo 0w je preredko, tak da 5-30 ali 5-40 je vredu. Za proizvajalca pa se sam odlo?i.

lp

Napisano

Najmanj?a poraba olja je odvisna od tvoje noge, ker ?e se bo? vozil z 3000 in ve? obrati, bo? imel porabo okoli 3-4 litre na servisni interval, ?e pa bo? vozil z malimi obrati, pa bo poraba minimalna, to je od 0,5-1,5 litra.

Olje z viskoznostjo 0w je preredko, tak da 0-30 ali 0-40 je vredu. Za proizvajalca pa se sam odlo?i.

lp

 

3-4 litre na interval ?zmeden? , pol raje zamenjam avto in ne samo olja in filtra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najmanj?a poraba olja je odvisna od tvoje noge, ker ?e se bo? vozil z 3000 in ve? obrati, bo? imel porabo okoli 3-4 litre na servisni interval, ?e pa bo? vozil z malimi obrati, pa bo poraba minimalna, to je od 0,5-1,5 litra.

Olje z viskoznostjo 0w je preredko, tak da 0-30 ali 0-40 je vredu. Za proizvajalca pa se sam odlo?i.

lp

 

Verjetno si mislil 5w-30 ali 5w-40 :P

 

Sicer pa sam pri olju nebi ?paru. OK, razn ?e bi mel neko po?re?no kripo.

 

Sicer sem se pa ravno vrnil s popotovanja po ?paniji, naredil 6000 km, pa s tem oljem (C TXT Softec 5w-40) ni nivo padel sploh B) Ker avta nimam dolgo, pa je to mal z rezervo za jemat.

Prej je blo not verjetn skoz original Mazdino (Dexelia), ker je bil avto od lizing hi?e.

 

 

Drga? pa, kaj pravite na tole: (Dexelia)

 

http://www.motornoolje.com/index.php?page=...=1&Itemid=1

 

Sicer nimam DPF-ja, sam bi vseen pri naslednji menjavi probu z originalom.

Predvsem se mi zdi, da je s Castrolom pri hladnem motorju ta bolj glasn (okol 1500 o/m se bolj ?ujejo ventili - moje lai?no zaznavanje). Pa da vidim, ?e bo kaj druga?e potem.

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Ne vem katero olje je sedaj not, ker sem kupil rabljen avto. Naredil sem 14000 km, pa je ?e vedno skoraj na max. (na 3000 km mi je popila 1l olja lancia 2.0 bencin).

 

 

Verjetno bom dal magnatec 10w-40. Cena se mi zdi ugodna - okrog 10?/l.

 

Kje kupujete material za servis - filtre, zavorne plo??ice?

 

lp

Napisano

Ne vem katero olje je sedaj not, ker sem kupil rabljen avto. Naredil sem 14000 km, pa je ?e vedno skoraj na max. (na 3000 km mi je popila 1l olja lancia 2.0 bencin).

Verjetno bom dal magnatec 10w-40. Cena se mi zdi ugodna - okrog 10?/l.

 

Kje kupujete material za servis - filtre, zavorne plo??ice?

 

lp

 

Na servisu :D

Jst sm kr enmu serviserju iz ?martnega ob Paki pelu, pa je tud material nabavu. Je dost pocen, da se mi ne spla?a zajebavat ?e s tem.

 

AJA, PAZI:

10w xx naj bi bilo pregosto za sodobne turbine, kot pravijo nekateri serviserji (za samo ma?ino niti nebi bil problem). Dr?i se tistih specifikacij, ki so zapisane v servisni knji?ici!!!

Lp,

D

Napisano

Daj noter Mobil 1 (0-40).Takega imam jaz noter in med intervali ne popije ni? olja.

 

 

Napisano

Na?eloma bi se strinjal, razen da je 0w zelo viskozno > posledi?no redkeje, tanj?e (pri ma?ini z manj km ali bolj ohranjeni ni? narobe, sicer pa naj bi bil pri tem tanj?i za??itni sloj).

Sicer pa 2 ?lanka na to temo, ?e se komu ljubi brat, razlo?i pa marsikaj:

 

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

 

http://micapeak.com/info/oiled.html

 

Aja, ve?ji kot je razpon ?tevilk, ve? ima olje primesi (beri - ve?ji ciljni temp. razponi olja), kar pomeni pogostej?o menjavo.

Toliko na grobo.

 

lp,

D

 

PS: Tale bi bil mogo?e primernej?i tem motorjem (samo ugibam iz dosedanjih spoznanj): http://www.mobil1.com/USA-English/MotorOil...ance_5W-30.aspx

 

In pa Dexelia je dejansko blagovna znamka firme ELF (z Mazdo so partnerji): http://209.85.135.104/search?q=cache:RauyS...;cd=6&gl=de

Lp,

D

Napisano

Ne vem katero olje je sedaj not, ker sem kupil rabljen avto. Naredil sem 14000 km, pa je ?e vedno skoraj na max. (na 3000 km mi je popila 1l olja lancia 2.0 bencin).

Verjetno bom dal magnatec 10w-40. Cena se mi zdi ugodna - okrog 10?/l.

 

Kje kupujete material za servis - filtre, zavorne plo??ice?

 

lp

 

Poz!

 

za 10?/l se ?e da dobiti TXT-ja 5W40. Sicer pa imam samo v moji m3 benz. 10W60 (se ukvarjam z nabavo olja pa sem ga dobil za đabe) in morem re?t da je to to. Motor te?e ti?je, poraba je itaq tu tu, tro?i pa isto kot dexelia 5W40. To olje so mi na mojo ?eljo nalili noter na original mazdinem servisu in ni bilo nekih komplikacij. Avto je pogosta gnan do konca, zato mi tega olja ni ?al ker vem, da slu?i namenu.

Filtre, plo??ice ipd, naj ti nabavi nekdo, ki ?e ima kak?en po?ten rabat v kak?ni avto trgovini, pa raj njemu da? za kaki pir, pa pride? tut do 30% ceneje skoz. Kar na 150? materiala ni ve? tako malo.

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Poz!

 

za 10?/l se ?e da dobiti TXT-ja 5W40. Sicer pa imam samo v moji m3 benz. 10W60 (se ukvarjam z nabavo olja pa sem ga dobil za đabe) in morem re?t da je to to. Motor te?e ti?je, poraba je itaq tu tu, tro?i pa isto kot dexelia 5W40. To olje so mi na mojo ?eljo nalili noter na original mazdinem servisu in ni bilo nekih komplikacij. Avto je pogosta gnan do konca, zato mi tega olja ni ?al ker vem, da slu?i namenu.

Filtre, plo??ice ipd, naj ti nabavi nekdo, ki ?e ima kak?en po?ten rabat v kak?ni avto trgovini, pa raj njemu da? za kaki pir, pa pride? tut do 30% ceneje skoz. Kar na 150? materiala ni ve? tako malo.

lp, Ale?.

 

10W-60 je velik razpona za moje pojme (dost aditivov, ki poslab?ujejo trajnost oz. stabilnost olja > potrebne pogoste menjave), poleg tega to NI olje za CD motorje > 10W naj bi imel "predebel" sloj za turbine!!

 

lp,

D

Lp,

D

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Ali lahko dam v mojo 6, ki nima DPF filtra, to olje? Po moje ne bi smelo bit problem...Je ugodno, ker na servisu so mi rekli, da je 23EUR.... :( Tu pa 15 EUR...

LP

 

http://www.motornoolje.com/index.php?optio...=1&TreeId=7

 

Zakaj pa ne da? noter tega.Jaz ga uporabljam-non DPF filter M6.letnik 2004 in je ful v redu. ;)

 

http://www.motornoolje.com/index.php?page=...rt&Itemid=1

 

 

Napisano

Pozdravljeni!

 

Ali lahko dam v mojo 6, ki nima DPF filtra, to olje? Po moje ne bi smelo bit problem...Je ugodno, ker na servisu so mi rekli, da je 23EUR.... :( Tu pa 15 EUR...

LP

 

http://www.motornoolje.com/index.php?optio...=1&TreeId=7

 

No, ne morem re?i, da imam ravno veliko izku?enj s tem oljem, vendar do sedaj (10k km) mi ma?ina ?e ni zaribala :P;) In tudi moja 6-ka ?e nima DPF-ja B)

 

Zakaj pa ne da? noter tega.Jaz ga uporabljam-non DPF filter M6.letnik 2004 in je ful v redu. ;)

 

http://www.motornoolje.com/index.php?page=...rt&Itemid=1

 

Edino, kar lahko re?em je, da ?e ?elite biti "sigurni" v tip olja za svojo makino, je kot prvo to, da se dr?ite specifikacij proizvajalca v servisni knji?ici (knji?ica z navodili). Nadaljni experimenti pa so v domeni in odgovornosti vsakega posameznika. Tudi prakti?ni "rezultati kakovosti" (doma?e ugotovitve bazirajo ve?inoma na poorabi olja, nekoliko tresljajih in glasnosti motorja ter pogojno porabi goriva in ostalih faktorjih) olj so lahko razli?ni od motorja do motorja, nekateri verjamejo tudi, da ?e bolj od znamke olja.

Obi?ajno pa vsak svoje hvali ;)

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

moja izku?nja...

v stari 6ki dizel, je bilo skoz neki od castrola , txt ali pa softtec..

to so na servisu nalival..

in prav enako olje tudi v mx5 , ki je ,kot veste, bencinar..

in kaj lahko re?em ?

le da ni noben ribnil ali pretirano olje ?rl..

 

kaj pa trenutno ma?e novo 6ko ,pa pojma nimam.. :whatever:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne razumem zakaj se ?para na olju, pol pa je samo jamranje kak veliko ga porabi. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Eno vpra?anje: katero olje je bolj primerno za 6 diesel?

 

To:

http://www.motornoolje.com/index.php?page=...rt&Itemid=3

 

ali

 

to:

http://www.motornoolje.com/index.php?page=...rt&Itemid=3

Verjetno drugo, ker ima iste specifikacije kot dexelia (5W-30).

 

LP

 

malo vi?je sem pisal nekaj o teoriji olja, preberi, je uporabno!

Lp,

D

Napisano

Ne razumem zakaj se ?para na olju, pol pa je samo jamranje kak veliko ga porabi. <_<

 

 

Nisem spra?eval za razliko med tema dvema zaradi cene (razlika 1?) ampak oznak. Klical sem pa tudi na servis in so rekli, da ni va?no kak?no da? not samo da je 5W-30! :blink: Zato sem pa? pogledal ?e kak?ne druge znamke razen dexelije...

 

Ali je dexelia res toliko bolj?a, kot recimo ta mobil 1 5w-30? Verjetno je, ker je narejena prav za mazdine motorje... bwo, nisem mehanik zato spra?ujem...

 

lp

Napisano

porabo okoli 3-4 litre na servisni interval,

[/ quote]

 

Ta avto ne bo videl servisnega intervala....... :unsure:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem spra?eval za razliko med tema dvema zaradi cene (razlika 1?) ampak oznak. Klical sem pa tudi na servis in so rekli, da ni va?no kak?no da? not samo da je 5W-30! :blink: Zato sem pa? pogledal ?e kak?ne druge znamke razen dexelije...

 

Ali je dexelia res toliko bolj?a, kot recimo ta mobil 1 5w-30? Verjetno je, ker je narejena prav za mazdine motorje... bwo, nisem mehanik zato spra?ujem...

 

lp

 

Po moje ni nekih ogromnih razlik, je pa, sploh v tehleh mrzlih ?asih, 5w-30 najprimerjen?e z najmanj kemikalijami za doseganje velikega razpona delovanja, katere poslab?ujejo trajnost olja.

Poleti pa malo bolj "gosto"(5-10w 40) tudi ne bo ?kodilo, ?e ima avto ?e kaj ve? kot samo 100k km.

Moje mjenje ;)

Lp,

D

Napisano

DEXELIA druga?e polni ELF...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ko sem bil na izpopolnjevanju v Belgiji so mi lepo povedali zaposleni,da prihaja vse olje v Belgijska pristani??a.

Tam jim dodajo pa? nekaj dodatkov(po specifikaciji proizvajalcev dolo?enih avtomobilov) in zapakirajo v razli?ne embala?e( po viskoznosti) in proizvajalcev.Zato je lahko enako olje pod razli?nimi znamkami in je ve? ali manj vsako dobro-seveda z pravo viskoznostjo za na? avto.

 

 

Napisano

Joj kaj govori? ..kak?na blasfemija,neresnca..la?..

 

Edino res je, da za svoje visokotehnolo?ke motorje,bisere tehnike,?vicarski urarji so se u?ili pr njih,

mazda sama dela svoje olje!

Za tako vrhunsko tehniko je edino dovolj dobro njihovo sveto olje ,driskelia...

Pridobivajo pa ga po tajnem receptu ?aolinskih menihov z maceracijo, destilacijo ,felacijo sinjih kitov

 

Zato tud japonci no?ejo prenehat s kitolovom..

 

Driskelio smejo uporabljat le ?e v rimu za poslednje olje umrlih pape?ev in po starih evropskih dvorih

za maziljenje prvorojencev ,prestolonaslednikov.

 

In res je, da ostala olja,ka?trol recimo,nikakor ne sodi v mazdine motorje,takoj zaribajo..

Zarad peska v olju,jasno ,saj ga pridobvajo iz zemeljsih vrtin,v arizoni in teksasu..

tam pa je pu??ava ,en sam pesek...

 

Edini ki ga poznam, da redno uporablj ka?trol ,je sosed Magirusov Miha,

pravi da ni bolj?ega olja za regrat z jajci..

 

Pa ga bo zvilo slejkoprej , sem zihr, pesek se mu bo nabral v slepi?u..

 

;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.