Skoči na vsebino

pomikanje elektri?nih stekel brez klju?a oz. kontakta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ahoj,

 

Ne vem, ?e je ?e bla tema na?eta, sam ?e bi se to dal kak elegantno re?it, bi blo pa zlo uporabno.

Namre?, nonstop se mi dogaja, da ugasnem avto, preden zaprem / odprem ?ipe. Potem mi je pa sitno, klju? nazaj not, kontakt do kraja, pa pol ?ipe sem in tja.... <_<

 

Aja, M6 CD 2005, SPC.

 

 

PS: pri novej?ih VW dela tk, da ko zaklepa? avto, dr?i? dlje ?asa gumb zaklepanja, nakar za?ne zapirati ?ipe - podobno za odklepanje / odpiranje ?ip.

 

Dobr je tud pri Xsedosu (mi je Bo?tjan pokazu :P ), kjer deluje ?trom ?e 10 min po tem, ko vzame? klju?e ven (res bi lahk to pustil tud pri novej?ih modelih, gumpci japonski).

 

Bolje bi ?e blo, ?e bi ?lo z delnim kontaktom, kjer se tudi radio pri?ge; ?e bolje pa, ?e bi kr oboje deloval brez klju?a :rolleyes:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

 

Dobr je tud pri Xsedosu (mi je Bo?tjan pokazu :P ), kjer deluje ?trom ?e 10 min po tem, ko vzame? klju?e ven (res bi lahk to pustil tud pri novej?ih modelih, gumpci japonski).

 

tko je tudi pri moji...

pogoj je seveda, da ne odpres vrata

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

PS: pri novej?ih VW dela tk, da ko zaklepa? avto, dr?i? dlje ?asa gumb zaklepanja, nakar za?ne zapirati ?ipe - podobno za odklepanje / odpiranje ?ip.

Tudi pri moji Mazdi 5 (letnik 2008) to deluje tako - ?estica tega nima?

Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.

Napisano

Tako ima faceliftana ?estica, kjer samo dr?i? gumb za odklep pa grejo vse ?ipe dol oz. gumb za zaklep pa se vse ?tiri spet zaprejo.

33112_1.png

Napisano

tko je tudi pri moji...

pogoj je seveda, da ne odpres vrata

 

Em, kater letnik je tvoja, Labi?

 

Sem pa pravkar na hitro testiral; dejansko gre SAMO voznikova ?ipa gor/dol ?e ene pol minute po tem, ko vzame? kontakt (pri meni lahko prej odpre? vrata ali tudi vzame? klju? iz kontaktne klju?avnice, ?e se ne motim). Ostale ?ipe o?itno ne palijo na to foro. No ja, vsaj nekaj.

 

?eprav tista varjanta, da zapre? ?ipe z daljincem, bi bla pa zlo dobra B) Sam verjetn bi blo to prekompliciran izvest na tem letniku. :whatever:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Zgleda da dela to sam na Xedosih 9, ker sem dones probu na svojmu pa ne pali.

 

 

Pa dober, sej to ni neki kar bi blazno pogre?u.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Je pa zlo annoying, sloh ?e si navajen ?ipe met odprte, ko ni nuje za klimo <_<

Sicer mi pa zdej spet ni ve? uspel isti postopek kot zadnji?... sej se mi je zan? zdel, da ni vedno tako delel. Zgleda delajo te ?ajbe glih kokr se jim zdi :angry:

Lp,

D

Napisano

No, o?itno voznikovo steklo deluje nekaj ?asa, vendar samo dokler ne odpre? vrat (klju? v klju?avnici nima veze).

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.