Jamralnik v2
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Kje se pojavi ta dim? Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo... Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...
-
Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉
-
Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju).
-
@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
-
Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.