Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pelko v?eraj povedal, da je zaribana glavna gred in bi blo treba narazen vse dat, jo zravnat zbrusit,pomenjat kar je za pomenjat spodaj,zravn je ?e veriga raztegnjena in pride nova 300?, hkrati bi blo treba menjat ?e batne obro?ke in teflone ter seveda dihtngo in to vse popravlat bi pa bla ?ebularna d.o.o :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bo dr?al,pa da se ne govori samo o velikem servisu, npr. ?e menjava vztrajnika ki je nekak standard pri premogovniku pride dost dra?i kot menjava CELE bencinske ma?ine :)

Sorry no ampak tole pa ne bo dr?alo... Ne more? primerjat menjavo za nov vztrajnik z menjavo za staro ma?ino. Primerjaj novo-novo.

 

 

Aja sej res... pr kolk km gre vztrajnik? Sam spra?ujem, da bom vedel, ker tako kot eni razlagate, vsem crkne. :party0035:

33112_1.png

Napisano

To se strinjam, ampak js niti ne govorim o splo?nih zadevah, so to zgolj moji primeri in moje izku?ne s 1. Generacijo za ostale boste pa drugi ugotovil kaj se kej bol spla?a :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Seveda ne pride? do njega ker ga zarad verige niti nima :D

Bo dr?al,pa da se ne govori samo o velikem servisu, npr. ?e menjava vztrajnika ki je nekak standard pri premogovniku pride dost dra?i kot menjava CELE bencinske ma?ine :)

 

No ampak zdj ni ve? kej velik filozofirat,glavn da bo spet hmal zoomzoomanje.

ej stari glavno de se porihta strokovno ta Mazdurina :D in pol naprej...... :bravo:  lp ale?  B)

Napisano (urejeno)
Boss je 23 Jul 2014 - 13:22 napisal:Boss je 23 Jul 2014 - 13:22 napisal:

 

 

Aja sej res... pr kolk km gre vztrajnik? Sam spra?ujem, da bom vedel, ker tako kot eni razlagate, vsem crkne. :party0035:

 

Crkne tistim, ki ne znajo delat s sklopko. ?e meni na BTjki ?e ni pobralo vsega skupaj, pa se premika precej ve? te?e kot pri eni ?estici in v precej slab?ih pogojih. Potem je pa avto vsega kriv. Navor je navor. Ko se enkrat odlo?i?, potem gremo. ne pa cincat, potem se pa vse smodi... Pa parkrat tako in je ?alost, ker je krepalo. ?e nisi odlo?en, parkiraj Mazdo in se spravi sam s seboj. Ko bo? vedel, kaj bi rad, obrni klju? in gremo.

 

 

 

 

No, mogo?e sem tudi kaj zgre?il glede na doti?ni primer, a me je ravno danes ena Mazda 3 Celjskih tablic spravljala "na obrate", ko je vsako speljevanje v kri?i??u potekalo, kot da ima Trojane privezane zadaj... Vo?nja v hrib je bila pa sploh uspe?nica: po ravnem pognal in prestavil v tretjo. pred ovinkom zavrl in prestavil v drugo. Za ovinkom pognal in prestavil v tretjo. Pred ovinkom spet zavrl in prestavil v drugo... Pa ?e ta ne skuri sklopke na eni vo?nji, potem so pa res trpe?ne...

Popravljeno od Slivka
Napisano

Enkraten dan. Najprej na ?ihtu gu?va za znort, potem mislim da je banka odprta do 18, pa je sam do 17, za piko na i pa ?e kuplunga gre pri sodelavcu k me je u Kranj pelu... Enkraten dan

Napisano

Na?i so dolgo?asni, hribovski pa so, za druga, tretja, druga ja :) Tle bi tut men ?la sklopka :D

 

Ma, kaj jaz vem. Teli na?i so za drugo, pa obrati motorja od 1500 do 3500, mogo?e ?e kaj ?ez... Ne pa motor na 1500 do 2000 obratih, pa ves ?as menjalnik gonit. Ker v ?asu prestavljanja nima? pogona, pa avto v hrib ?e toliko bolj zgubi hitrost, potem pa prav posko?i, ko spet spusti? sklopko... ?e ti pri tem vsi potniki ne zbruhajo ?e tistega, kar so prej?nji teden pojedli, potem so dobri za akrobatske pilote... :D

Napisano

Slivka pa sej ve? da folk ?para in mislijo da bo poraba fullllll manj?a ?e ?alta na 2500 rpm.  Ne vem no, meni je jasno da je avto narejen da se varno zavrti do rde?ega polja in do blokade, zato pa je blokada....in ?e npr. na 4500 rpm (benzinar) tuli ma?ino ni to ?isto ni? narobe.

Napisano

Ma, ja, no, saj na?eloma ima? prav. A ?para? lahko kje po ravnini. Pa recimo v mestu, ko za speljevanje s semaforja ni potrebno pohodit gas, da cesto trga... V hribih pa ne more? ?parat.

 

 

Pravzaprav ?para?, ?e ga spravi? na obrate. Ker ?e ima? 1500 obratov v tretji in 10% vzpon, bo avto ve? porabil kot pa pri 2500 obratih v drugi... Pa ?e ostale dele vozila pri?para? (sklopka, menjalnik,...).

Napisano

Ja dobr, jzt sm mislu kk?ne ravnine...?e se cesta skoz vije, je logi?no da ma? obrate pripravljene :) No, enim ne...

Podpis.png

 

Napisano

Jest imam mazdico skos na 4500+ vsake toliko pa tudi sprobam ?e blokada ?e dela...haha. In avto dela tako kot mora.

Napisano

De? v ?asu zajtrka, malice, kosila in ve?erje ter ?e vse vmes, pa zdej mam pa res dost tega sranja, ki mi ?e po?teno mori.  :vskalo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ej pri nas de?uje kot da smo v tropskem gozdu...noro LP Ale??

Napisano

ahh men je pa ?ist cool

 

Druga? pa je danes citat dneva namenjen vsem dopustnikom.

 

?e vedno je mnogo bolje bit v de?ju na dopustu, kot delat nadure v slu?bi pri ?go?em soncu.

33112_1.png

Napisano

Tudi men je ?ist kul kar se temperatur ti?e, ?lovek lahko normalno funkcionira, le de?ja imam pa po?asi dovolj.

 

 

Napisano

ahh men je pa ?ist cool

 

Druga? pa je danes citat dneva namenjen vsem dopustnikom.

 

?e vedno je mnogo bolje bit v de?ju na dopustu, kot delat nadure v slu?bi pri ?go?em soncu.

tako! vreme je pravo za v sluzbi bit,tok da meni je odlicno 

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Pa za ploscice polagat je terna....pa pase ko menjas olje ob vrocem motorju, psu se ne da v dezju nikamor, ni prahu na makadamu pred bajto..

 

Sami plusi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e en gorenjsko obarvan plus..Mi bomo doma ?e na vodi pr?paral, ker se kr v avtu tu?iram :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Danes sem imel opravke v Ljubljani. In se je zlivalo. Sem ?e pomislil, da bi ?el na Mazdin servis vpra?at, ?e imajo ?e kak?en periskop na zalogi, da mi ga zmontirajo... Zdaj vsaj vem, kako se po?utijo podmorni?arji...

 

Dobro, vem, da je na Zemlji okoli 70% vode, ampak res ni treba, da prav vsa pade na Slovenijo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili.    Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi.    Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve,  notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.   Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.
    • Saj tudi mene stiska, če so kje getribi. Javim, ko bo kaj novega. Dejansko sem od kolega slišal same dobre stvari od Akvonija. 👍
    • sem imel kolega ki je imel podobno filozofijo in vozil 25let honde od prvega civica iz leta 90 naprej....nato je bilo pri hondi vse manj primernih avtomobilov, z zadnjo hibridizacijo je "obupal" in presedlal na vw , je še vedno fan honde, ampak tudi z vw je zelo zadovoljen (sicer resda ima r 4x4, ampak kljub vsemu, pravi da ni nikoli mislil, da bo zadovoljen z vw :)).
    • Sej to si se hecal, a ne?   ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.   In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.   Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.
    • Danes je pa pasal en sprehodek po okolici Zrejč (Brinjeva gora) ... 🫣😁😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.