Jamralnik v2
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Naša Mazdica potuje na ene 2 tedna na dalejnsku, tako da ja, boljše met zimske. 😊
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
Ne s turbo levo niti s turbo desno ni priporočivo veliko vozit v turbo načinu v smislu življenjske dobe baterije. Pa sprazniti je ni pametno pod 20% pa napolniti je ni pametno nad 80%. Uporabne kapacitete je tako 60%. Kot pri električnih avtih. Če grem na kakšno pot z avtom z biciklom na prtljažniku, potem dopolnim baterijo proti 100% med vožnjo v avtu - Škodilak ima 220voltno vtičnico. Tako skrajšam čas, ko je baterija 100%polna. Za shranjevanje je itak bolje če je pod 70%. ˙ Pa polnjenje v mrazu tudi ni dobro. Ko pade temperatura v garaži pod 10°C, odnesem baterijo v stanovanje da se najprej pogreje, potem polnjenje. Alex, a tale tvoj turbak ima možnost odstranjevanja baterije iz gištela da jo nosiš filat v stanovanje? -
Ni to mislil. Glede na to, da malo printaš, je irelevatna cena tonerja, ker ga nikoli ne boš menjal.
-
Saj ni nujno, da jih kupi kitajc... Električni Twingo je plod razvoja s kitajskim partnerjem ... https://www.reuters.com/business/autos-transportation/renault-develop-twingos-priced-under-20000-euros-with-chinese-partner-2024-05-30/ Renault brings a Chinese partner on board for electric Twingo - electrive.com WWW.ELECTRIVE.COM Renault says it is partnering with a Chinese engineering firm to develop its upcoming electric Twingo. The goal is to create a Twingo with a base price of less than 20,000 euros. Renault will develop new electric Twingo with Chinese partner WWW.AUTONEWS.COM Renault will develop its sub-€20,000 battery-powered Twingo city car with a Chinese engineering company. Earlier talks to partner with VW on the car collapsed. ...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.