Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

@Slivka, naj le to navdu?enje in ne mine niti takrat, ko bo? imel kak?en "tapravi dizelski" servis oz. kot Pelko re?e; "?e Mazda ne bi imela dizlov, bi lahko ?e zdavnaj zaprl delavnico, ker na bencincih nimam kaj menjati, razen olja, filtrov in sve?k"  :cheers:

 

Bomo videli.

 

Glede na to, da sem BTjko kupil novo torej ni "prilagojenih" kilometrov. In glede na to, da sem lastnik tega vozila ?e od prvega dne, to?no vem, kaj je BTjka dala skozi in kaj je delala ter kako se je z njo delalo ( sramezljiv ). In bomo videli, kdaj bo pri?el kak?en "tapravi dizelski" servis. Osebno mislim, da so Mazde precej trpe?ne in zanesljive in da ko bo ?as za kak?en tak servis, bo dizela? ?e toliko dizelskega dela opravil, da bo upravi?en do "tapravega dizelskega" servisa...

 

V ?estih letih do sedaj je bilo samo nekaj ?arnic, semering na sprednjem diferencialu in stikalo za pomik elektri?no nastavljivih ogledal (tu ne ?tejem faliad kvazi mojstrov iz Kromberka, ki nimajo ve? servisa). Mislim, da ni? od tega ni vezano na gorivo in bi popravljal tudi, ?e bi bil bencinar...

 

Bomo videli.

Napisano

@Slivka, naj le to navdu?enje in ne mine niti takrat, ko bo? imel kak?en "tapravi dizelski" servis oz. kot Pelko re?e; "?e Mazda ne bi imela dizlov, bi lahko ?e zdavnaj zaprl delavnico, ker na bencincih nimam kaj menjati, razen olja, filtrov in sve?k"  :cheers:

vse je res, samo poglej koliko dizlov je na cestah in koliko benzincev....

Napisano

To je zato ker prodajalci forsirajo dolocen model...zadnje case so npr spet benzinci v modi.

Sam ce ti gre kaj narobe z dizlom pride kr strosek...ce ne bi blo garancije bi bil ob slabih 3000 eur zaradi 2x menjane verige.

Benzinc pa nima tega problema npr.

 

Prva sestka pa je bla itak poglavje zase :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se strinjam, veliko je forsiranja s strani trgovcev. Saj je tud tista famozna veriga ki je kao bolj?a, sforsirana od strani tr?nikov. Pri zucukiju in pri macdi sem imel jermen, z vsakim avtom sem naredil prek 300Kkm. In ko se jermen zamenja naslednjih 120Kkm tud pomisli? ne nanj, medtem ko pri veri?ici ima? skos ?anse, da gre kaj narobe. Ni mazda edina firma s te?avami okol verige, vse znamke so imele te probleme. In ?e ni v garanciji, potem ? $ ? ?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zanimivo. Doma imam Fiatovo Pando z 0,9 litrskim motorjem, ki ima ravno tako verigo. Pa ima ?e preko 330.000 km in do zdaj ni bilo nobenih te?av. No, saj z motorjem ?e zdaj ni nobenih te?av. Te?ava je s plo?evino, ki je... No, pravzaprav je marsikje ni ve?...

 

Da ti pa trgovec forsira bencin ali pa dizel? No, ja, mogo?e pri kak?nih ?enskah, ki se ne spoznajo dosti na avtomobile, pa so same in nimajo koga vpra?at in pa? vpra?ajo trgovca v salonu... Druga?e pa ?lovek pride v salon pregledat ponudbo, potem se pa sam odlo?i, kaj je tisto pravo in gre kupit. Ravno, ko sem kupoval BTjko, sem prve informacije nabiral okoli Novega leta. In mi je trgovec ponujal 2000? Novoletnega popusta. Potem sem ?el gledat ?e k Nissanu, pa Toyoti in k Mitsubishiju. Pa nato malo premi?ljevanja in odlo?anja in sem se vseeno odlo?il za Mazdo. In ko sem jo konec junija ?el vpla?at, sem dobil 2000? popusta. Sicer ni bil Novoletni, imajo pa itak vedno neke akcije, tako da ni bistvene razlike, kdaj gre? po novi avto...

Napisano

Da ti pa trgovec forsira bencin ali pa dizel? No, ja, mogo?e pri kak?nih ?enskah, ki se ne spoznajo dosti na avtomobile, pa so same in nimajo koga vpra?at in pa? vpra?ajo trgovca v salonu...

Ne samo ?enske, po moje vsaj 80% mo?kih ni glih obsedenih s spremljanjem dogajanj na podro?ju avtomobilske industrije, nimajo zadosti podatkov in njih so trgovci precej bolj veseli. Je pa vsak trgovec pa? trgovec, meni je nekdo pred kratkim pri zimskih gumah poizkusil prodajat bu?ke.

 

Zanimiv primer je bil v na?i firmi pred kratkim, ko so za nas kupovali nove avte. Kar naenkrat so bili vsi ekonomisti in pravniki glavni strokovnajki tako s podro?ja avtomobilizma, kot tudi z na?ega strokovnega podro?ja. In so kupili avte kakr?ne ne rabimo, na na?in ki bo po prevo?enem kilometru hudi?evo drag in s pogodbo ki ne omogo?a da vgradimo za na?e delo nujno opremo. In na avtih se v gara?i veselo nabira prah, ekonomisti in pravniki se pa ?e vedno hvalijo kako dober posel so naredili.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nacrtno gre trend v bencin, ker je 'cistejsi' tudi cene goriv bodo zaceli tako oblikovati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nacrtno gre trend v bencin, ker je 'cistejsi' tudi cene goriv bodo zaceli tako oblikovati

 

 

Koliko je "cistejsi" je pomoje odvisno od tega, kdo je tisti, ki dela primerjavo :) ... 

 

Tale link glede "cistosti" novih downsize-anih bencinskih motorjev sem pomoje ze enkrat nekje nalepil  :) >> http://www.motorevija.si/si/356/2482/Tezave_z_izpustom_trdnih_delcev_najsodobnejsih_bencinskih_motorjev.aspx

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je res ... kakor komu v dolo?enem trenutku pa?e. Je pa skrajni ?as, da nekdo pa? pove da je downsizing pa? "umazan" in da se da narest ?istej?i motor pri "normalnih" prostornih, ki je lahko zelo var?en. ?e ne vejo kako se lahko tud pri Mazdinih in?enirjih pozanimajo.

33112_1.png

Napisano

Matr, webasto s5 odpoveduje poslu?nost. O?itno menjava cevke za gorivo ni dovolj, spet se dogaja da se vmes ko dela restarta, v?asih potem spet dela naprej, v?asih je pa mrk .Grrrrr...

Napisano

Ti si to prekuru :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

Ej...to je pa super..samo a bo? imel potem kaj ?asa za SPAT...he he lp:-):-):-)

Napisano

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

In vajper bo dobil....kaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej...to je pa super..samo a bo? imel potem kaj ?asa za SPAT...he he lp:-):-):-)

Upajmo da bo ja :)

In vajper bo dobil....kaj?

..streho nad glavo, ker gre ob naslednjem poslab?anju vremena na zaslu?en po?itek v gara?o.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Fak sej res nov let bo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jap, zato pa je ?e 'zadnjih' 8 tednov v letu najbol delavnih :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

 

To denarja...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Sploh ?e bojo ra?uni redno pla?ani in ne bo treba spet izvr?b na sodi??a po?iljat..jeb***o ta slovenistan

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zgleda, da noben ne jebe moje Mazde. Ne odgovori mi ne g. ?gajner in ne A-Cosmos (poslala povpra?evanje za original DVD navigacijo)

Napisano

Mislim da si bom mogu novega zobarja najt. Ajde bi reku da se mu ne da ker bi delal na koncesijo. Ampak grem samopla?ni?ko. 

Napisano

Razmisljam da bi si kupu roadsterja.

Neki manjka v lajfu.....mam super zeno, familijo, sluzbo, videl in naredil tudi reference skorajda v celi Evropi, kurac mi se stoji....

 

Ampak nekaj manjka, praznina je....po moje bi roadster pomagal k samozavesti...

 

Kaj menite?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.