Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

Nejc sori odplaval si ti z omenjanjem "terencev" ki z malimi SUV nimajo veze. BTW Vitara 100% ni bolj resna od ostalih, na osnovi lastnih izkušenj tudi nekoč ni bila, Dusterjev prodajo v 2WD izvedbi več kot v 4WD. 

 

Tema je bila zakaj Slivka ki ni nek hrust, občuti utesnjenost v CX3. Razlog se ve - razvajen otrok. 

"Mogoče nek približek terencu" sem napisal za vitaro in dusterja. Vem, da so pravi terenci nekaj drugega,ne skrbi... Ampak ja... Odplaval sem... 😒

Napisano

haha, kolk je to zabavno brat, ko se fantje udarijo okoli SUV-ov... 🤪

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

haha, kolk je to zabavno brat, ko se fantje udarijo okoli SUV-ov... 🤪

Boss, tudi tvoj hatchback pride enkrat na vrsto. 

  • Haha 2
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Vsaj škatla od SUV-a ni in je vsaj normalnem avtu podoben. Se pa strinjam, da limuzinca bi bilo tisto pravo.

33112_1.png

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Vsaj škatla od SUV-a ni in je vsaj normalnem avtu podoben. Se pa strinjam, da limuzinca bi bilo tisto pravo.

Boss, bodi zadovoljen, da imaš najlepši karavan. Na drugem. mestu pa je  škoda... ups, je ni sploh. 😛

https://drivemag.com/red-calipers/the-6-most-attractive-estate-wagon-cars-you-can-buy-right-now

 

 

 

Napisano

Škoda v oblikovanju, ok spet bo nekdo rekel, da so okusi različni, pa vseeno. 1. generacija Yeti mi je simpatičen in najnovejši Superb sedan verzija, vse ostalo pa ... (Rapid je od zadaj še kar všečen in ne preveč tipično Škodilaćki, evo) :)

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 minuto je Z M A J napisal:

Škoda v oblikovanju, ok spet bo nekdo rekel, da so okusi različni, pa vseeno. 1. generacija Yeti mi je simpatičen in najnovejši Superb sedan verzija, vse ostalo pa ... (Rapid je od zadaj še kar všečen in ne preveč tipično Škodilaćki, evo) :)

Saj yeti je bila samo ena generacija, je pa bila všečna,ja... Malo premajhna edino... 

 

Meni je bila za svoje čase prva fabia ok.. res je bil preskok za škodo to.

 

Pa priznam , da mi je Octavia scout všeč, pa novi superb o obeh različicah.

 

Za rapida upam,da misliš spaceback varianto, ker tista dvojnica toleda ni ravno lepotica (niti ji ni to namen), Scala mi je pa mikoreceno čudna.

Napisano

Takratek rapid ja, tisti ki ima neko črno linijo zadaj okrog stekla. Ni tok češki dizajn :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

Takratek rapid ja, tisti ki ima neko črno linijo zadaj okrog stekla. Ni tok češki dizajn :D

Ja, tista je bila neka malo višja oprema. Z navadno opremo je bila malo drugačna :)

Napisano

Bodimo realni. Čehi delajo še kar dobre avte, uporabne, z velikimi prtljažniki (zato tudi ne morejo bit lepi) a oblikovno niso glih nek zgled za ostale, so bolj sivo povprečje. Všeč so ljudem, ki imajo radi bolj tradicionalno obliko in hkrati nevpadljivo. Takoj se vidi, da je vzhodnoevropski izdelek. Niti en češki izdelek ni znan po lepem dizajnu. V bistvu je cela vzhodna Evropa bolj boga v oblikovanju. Mi imamo na srečo Lešnika, da dela lepe Mercedese. Pa Elan, da dela lepe smuči. Pa Akrapoviča, da dela najboljše in najlepše izpušne cevi. Imamo tudi srečo, da mi tu gor vozimo najlepše avte. Mazde. 

  • Ljubim 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Alo...si resen? Lepi mercedrsi? Kaj je lepega na teh novih mercedesih? 

Recimo že A je lep. Še posebej amg  verzija. Pa še nekaj modelov. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ne vem, kako lahko potem vozite Mazde...kakšna je potem mazda, če je mercedes lep. 

 

Napisano
pred 54 minutami je Shrek napisal:

Ne vem, kako lahko potem vozite Mazde...kakšna je potem mazda, če je mercedes lep. 

 

Je lep, a je mazda lepša.In verjetno tudi kvalitetnejše kar se tiče vzdržljivosti. 

 

 

Napisano

huh tole vreme ...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 8 urami je Shrek napisal:

Ne vem, kako lahko potem vozite Mazde...kakšna je potem mazda, če je mercedes lep. 

 

Po resnici, predrag je! 🥴

Napisano

Mercedes je vedno bil drag, ni pa bil včasih kakor tudi Mazde preveč lep. Po lešnikom so oblikovno lepi, grejo se podoben minimalistični design. Lešnik pravi , da stalno da raje eno črto-prelom manj kakor več.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

Mercedes je vedno bil drag, ni pa bil včasih kakor tudi Mazde preveč lep. Po lešnikom so oblikovno lepi, grejo se podoben minimalistični design. Lešnik pravi , da stalno da raje eno črto-prelom manj kakor več.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Za novo S klaso bi bilo pa bolje,da ga nebi bilo kot pa,da je! Je kot Song yang nekdaj ali kako se že imenuje ta Korejec!:vskalo:

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Meni je bil Mercedes noro lep kakih 10let nazaj; prejšnji C ali prejšnji E, pa GLK...

 

Zdaj pa... Preveč klinasta, obla oblika... Edino "karvanski" E mi je od zadaj všeč. 

 

BMWji prav tako; za prejšnjo karavansko trojko ali petko se (še) vedno obrnem , o zdajšnjih ledvickah ki so postale ledvice,pa skoda besed.

 

Kakor mi včasih Audiji niso bil všeč , so mi zdaj še najbolj  všečni. 

Napisano
On 10/4/2020 at 5:48 PM, mazdaman said:

Mercedes je vedno bil drag, ni pa bil včasih kakor tudi Mazde preveč lep. Po lešnikom so oblikovno lepi, grejo se podoben minimalistični design. Lešnik pravi , da stalno da raje eno črto-prelom manj kakor več.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Fajn bi blo, da bi znotraj tist bruh od televizorja in "aluminjaste" zračnike za začetek zamenal z nečnim normalnim, potem pa ostalo :D 

Napisano
On 10/1/2020 at 7:44 AM, Slivka said:

Ko sem se vrnil domov, sem se najprej usedel na motokultivator in odpeljal malo po vasi - za dušo in telo...

 

Jaz sem se pred leti poskušal spraviti med jadralne pilote. Pa kljub veliki želji ni šlo zaradi financ. Vseeno pa sem bil toliko zraven, da vem, da pilot jadralnega letala ne gre v kabino ampak si kabino obleče kot zelo oprijete hlače... Enako je s CX-3. Nisem šel v kabino, ampak sem si jo oblekel kot presneto ozek kombinezon. Na srečo smo bili samo štirje, čeprav je registrirana za pet. Domnevam, da gre noter ena Japonska družina (oče ima 65 kg, žena 55, trije otroci pa majhni). Tukaj pa sem bil najbolj "šlang" jaz s svojimi 95 kg...

 

Za volanom nikakor nisem našel položaja. Sploh naslonjalo mi je glavo ves čas tiščal naprej, da sem cesto ves čas gledal izpod čela.

 

Avto je od tal dvignjen precej bolj kot npr. Mazda 5. Streha pa je nižja kot pri Mazdi 5. Torej je med tlemi in streho manj prostora kot v Mazdi 5...

 

Sedež je trd kot tisti na našem motokultivatorju - le da je motokultivator prostornejši in se zato lepše sedi. Proti sedežu v Mazdi CX-3 je tisti v BTjki pravi fotelj, tisti v Mazdi 5 pa cesarjev prestolj! Disti naslon za roke med sprednjima sedežema pa... Mah, sploh ne bom komentiral...

 

Ko smo končno krenili na pot, je tiste črtice za količino bencina v rezervoarju pobiralo skoraj hitreje kot seštevalo kilometre. Vajen sem dizelašev, kjer Mazda 5 kuri deci ali dva več kot 6 litrov na 100 km...

 

Menjalnik sem ves čas prekladal od druge do pete prestave. Od začetka sem sledil predlogom računalnika, kdaj naj kam prestavim, kasneje sem poskusil po svoje, ma ne eno ne drugo ni bilo dobro. Če sem sledil računalniku, sem več držal sklopko kot pa gas. Če sem pa po svoje, je pa na čase tulil kot zverina in poraba je narasla čez vse razumne mere... Vajen sem naše Mazde 5 in Mazde BT-50, kjer to pot opravim v veliki večini s 4. prestavo, občasno s 3.

 

Ko smo se pa spuščali v dolino, pa... Kot tisti stari Wartburgi z dvotaktnim motorjem. Dobro, da niso moje zavore, ker bi se zjokal...

 

Prtljažnik pa... Samo za eno pošteno gajbo piva, pa nič drugega. In vtata v prtljažnik so za odtenek večja od vrat v naš kurnik... Mislim, pri Mazdi 5 mi lahko viličat paleto noter postavi, vse ravno in široko, tu pa povsod neki robovi, ozko, nizko, majhno,...

 

Ko smo pa nekje parkirali in želeli izstopiti, je nastal pa velik problem z majhnostjo. Parkirni prostor majhen, avto širok, vrata pa presneto tolsta. Že tako se jih ni dalo odpret do konca, debela kot so pa tudi niso pustila velike špranje, in ni bilo druge, kot da sem se vrnil na cesto, da so možakarji izstopili in nato nazaj "v boks".

 

Vzvratne vožnje si pa brez tiste kamere sploh ne predstavljam. Je pa res, da je pa ta kamera zelo dobra, pokriva širok kot, dobra ločljivost, res lahko parkiraš dobesedno na centimeter. Se pravi, je avto za vzvratno vožnjo kot podmornica - brez periskopa ne vidiš nič.

 

In zdaj me že slabost prijema, pa po črevih me nekaj šravba ob spominu na včerajšnji dan... Grem, dokler je stranišče še prazno... V glavnem, s tem avtom nikakor ne bova prijatelja.

 

Hja @Slivka, ko se jaz iz velikega auta usedem v malega mi je tut vse čudno :D Ampak okej, da te povzamem. Opisal si avto za 2 človeka, pri čemer se s sedeži zadaj ne obremenjuješ ampak ti je pomembno samo to, da ti je spredaj udobno. V prtljažniku imaš plac za dovolj opreme, da lahko brez problema preživiš vikend v gozdu. Hkrati pa hočeš menjalnik, ki ga lahko brez problema prekladaš iz druge do pete in se zdraven smejiš atmosferskemu motorju, ki je z vsako stopničko vrtljajev bolj vesel. Kje kupim tak avto :D A navadno trojko si kdaj vozil? Ta prejšnji gen? :D Daj nam še tisto opiši prosim.

 

Napisano

Podnapise, prosim.

 

 

 

 

Če dobro prebereš moje objave, sem primerjal dva po zunanjih dimenzijah zelo podobna avta. Med njima je 23 cm razlike v korist Mazde 5, ampak ima pa 7 sedežev...

 

Z vsako stopničko vrtljajev bolj vesel? No, ja, če nadaljujem v tvojem stilu, je bilo toliko veselja kot na pogrebu... In tudi, ko sem plačeval "zapitek", je bilo bolj "pogrebno" vzdušje...

 

Ne, navadne trojke nisem vozil. Niti se nisem v njej vozil kot sopotnik. Torej jo ne morem opisat.

 

Glej, enostavno to ni zame. Kaj ti tu ni jasno? Nekateri tudi doživljajo orgazme, ko gledajo, kako je odštancana kakšna pločevina in jim hlače ratujejo preozke, ko gledajo, kateri avto je lepši, mene pa bolj prevzame kakšna brhka mladenka, avto pa tretiram kot stroj - oblike take ali drugačne, opravit mora naloge, ki jih od njega pričakujem in poskrbet za moje udobje na poti od točke A do točke Ž in vseh vmes. In to je vse.

 

Kar se pa Mazde CX3 tiče, sem porabil že preveč svojega časa glede na njeno vrednost, zato tega sranja na štirih kolesih ne bom več čisto nič komentiral. Edino, kar bom še dodal je: namesto rdeče bi morala biti drekasto rjava, tako kot Dacia Duster, bi ji še najbolj pasalo...

  • Haha 5
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Mater je ratal občutljiv ta Triglav Drive po novi posodobitvi. Se moraš zelo pazit na omejitve...  da si nad 90 točk. 

Je še kdo to opazil? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.