Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem rekel, da ne bom prej pisal , dokler se zadeva ne zaključi... žal je tako, da kvaliteta storitev je kot kaže v prostem padu in servisi niso nobena izjema.

 

V glavnem zgodba o montaži klime:

 

Sredi aprila sem se odločil, da naročim hišno klimo in da ne bi to bil nek cheap poceni shit sem naročil na Enaa klimo Mitsubishi tam nekje 4kW. Zadeva z montažo je nekje v rangu 1700 EUR tako, da temu primerno človek pričakuje, da ne bo zapletov. No in se je začelo.

 

1.) Klimo plačam na Enaa, nakar mi čez par dni sporočijo, da klime ni na zalogi in če hočem drugo. Emmm, kako je to torej, naročim, plačam Mazdo 6 dobim pa CX-30. Ma sej je isto, avto je pač avto.

 

2.) Po cca 10 dnevih pogovor na najvišji ravni uvoznik le najde klime in veselo sporoči, da ni panike, da zdaj jih pa imajo.

 

3.) tri dni kasneje klima prispe.

 

4.) monterji se tudi najavijo, da pridejo čez en teden. Ni treba noret, kr počasi fantje lepo v miru, da se vam ja ne bo preveč mudilo in boste kaj zašuštrali.. Vročine tudi še ni saj je šele začetek maja.

 

5.) začetek maja je klima postavljena in pri prvem testu je izgledalo vse OK. Žal je bilo pa še dokaj hladno in se ni dalo ugotovit a je vse OK.

 

6.) do srede junija je bilo vreme normalno toplo, da klime nismo prižigali in takrat pa šok - klima ne hladi in samo meža zrak.

 

7.) kličem tele monterje in podam reklamacijo ter nevsiljivo namignem, da verjetno je nekje na povezovalni napeljavi spustil plin.

 

8.) čez kak teden pride druga ekipca monterjev v kateri je bil en vsevedni mladi nadebudni monter, kateri se je zapodil po lojtri do zunanje enote. Priklopil vakum in ugotovil, da vse deluje in da nikjer nič ne spušča. Ok, našiba not plin do ustrezne meje. Ampak zadeva ne hladi. Previdno namignem, da bo verjetno težava nekje na napeljavi oziroma tam, kjer so narejeni stiki. A gospod to pa ne, vse je OK, to bo nekaj narobe z zunanj enoto. Kot kaže je pokvarjena in me vabi na lojtro naj grem poslušat, da se sliši, da notri nekaj pušča. Ok, ker pač sam nisem stručko to vljudno odklonim in rečem, da so konec koncev oni strokovnjaki in da že vedo kaj delajo.

 

9.) nakar me model razveseli še s podatkom, da oni niso uradni serviserji za Mitsubishi in da bodo sporočili naprej uradnemu, da naj oni preverijo. Men je bilo to čudno in sem povedal, da je uvoznik zraven dal list in da so tam oni navedeni kot uradni servis. Ok whatever naj uredijo.

 

10.) 10 dni kasneje, me kliče ta pooblaščeni serviser, če lahko pride čez 15 minut. Ker sem v službi na hitro organiziram, da mu nekdo odpre. Model premeri vse, nato je pobral dol parapet in ugotovil, da pušča klima točno na spoju (gl. tč. 7.). Dobil tudi sliko kako je milnica lepo delala mehurčke. Model pravi, da on sicer lahko to zrihta, ampak da bo zaračunal in naj raje to naredijo v garanciji monterji, ki so zašuštrali. On bo pa oddal poročilo uvozniku.

 

11.) ok spet kličem monterje in povedo, da bodo imeli čas čez en teden v petek ob 14 uri. Zdaj sem že dokaj resigniran in hvala bogu, da je vreme hladno in nisem težil, da naj se mi takoj nalimajo.

 

12.) pride petek in nek mali črviček mi je namignil naj pokličem, da ne bom na vrat na nos hitel iz službe domov. Pokličem ob enih pa se mi opravičijo, da se jim je montaža zavlekla in da pridejo med tretjo in pol četrto.

 

13.) Ok pridejo mal čez četrto in to je že tretja različna ekipa. Pokažem sliko in monter se strinja, da nekaj ni bilo v redu zategnjeno. A bejš Sherlock. Ok zategne pol mi pa reče, da ima problem - men se je dobesedno zmračilo. Pove, da nima plina, da bi napolnil. Eeee what, resno, se hecaš model. Pa ti montiraš klime pa nimaš plina. Mi reče, da ni panike, da bo naslednji dan v soboto ob 11.uri prletu, da preveri tesnost in da nafila.

 

13.) evo sobota, ostanemo doma in ne gremo na izlet, ker pridejo monterji popravit sranje, ki se vleće že en mesec. Ure minevajo monterjev od nikoder. Enostavno odložim telefon in si rečem, da boljš, da ne kličem, ker bo pizdarija.

 

14.) ponedeljek, seveda nihče ne pokliče in se tudi ne pojavi. Nekako logično, a ne? Ob poldne pokličem in se predstavim ter jih vprašam, če se mal hecajo. Tetica na drugi strani se hiti opravičevat, da bi morali priti v soboto, ampak da jim časovno ne znese, ker imajo predvideno dve uri za montažo. Jo vljudno vprašam a naj ta primer predam inšpekciji in če sprožim pri zastopniku stvarno napako, ker ne znate zrihtat? Mi tetica reče, zakaj sej še ni zmontirano. Pol meni kliker upali, da jaz govorim o mojem primeru ona pa o nekem drugem (očitno imajo prakso nesolidnosti in šalabajzerizma). Ji še 1x razložim kdo sem in da ne rabim montaže, ker je bila narejena dva meseca nazaj in da imam samo en tak mali majcen problemček, da stvar sicer zgleda lepo ampak da ne deluje. No, obljubi da pokliče svoje monterje.

15.) pokliče monter, da pride v roku pol ure, jaz skoordiniram spet, da jim nekdo odpre, tetica me kliče, da pridejo fantje, monter me spet kliče, da so zdaj vse zategnili in preverili, da ne pušča. Nato me spet kliče čez 15 minut, da je plin notri in da zdaj pa res hladi. Wow zmagali smo...

 

Upam, da se je komu uspelo prebiti do konca, ampak sem rekel, da tole moram delit z drugimi, ker človek skoraj ne more verjet, da se to dogaja.

 

Jaz bom pa verjetno še kar nekaj časa s strahom vklapljal klimo in preverjal ali hladi. Razni tajmerji in remote WiFi vklopi klime torej vsaj za enkrat odpadejo.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano

Saj je fino, če imaš dizelaše, navor in krivuljo. Ampak so me svarili, da znajo biti z dizelaši hudi stroški. Pa nisem verjel. Zdaj pa imam...

 

Najprej sem na naši Mazdi razbil katalizator. Nato je navor po trinajstih letih odtrgal cev servo volana. Zdaj nam je zmanjkalo elektrike in vžgem agregat - pa mi na pralnem stroju skuri elektroniko. Dizel-power...

 

 

 

No, na pralnem stroju se je po petnajstih letih staknil en konektor, padel dol in se naslonil na en vijakec - ter naredil stik na ohišje in je zasmodilo...

Napisano
pred 49 minutami je Boss napisal:

Sem rekel, da ne bom prej pisal , dokler se zadeva ne zaključi... žal je tako, da kvaliteta storitev je kot kaže v prostem padu in servisi niso nobena izjema.

 

V glavnem zgodba o montaži klime:

 

Sredi aprila sem se odločil, da naročim hišno klimo in da ne bi to bil nek cheap poceni shit sem naročil na Enaa klimo Mitsubishi tam nekje 4kW. Zadeva z montažo je nekje v rangu 1700 EUR tako, da temu primerno človek pričakuje, da ne bo zapletov. No in se je začelo.

 

1.) Klimo plačam na Enaa, nakar mi čez par dni sporočijo, da klime ni na zalogi in če hočem drugo. Emmm, kako je to torej, naročim, plačam Mazdo 6 dobim pa CX-30. Ma sej je isto, avto je pač avto.

 

2.) Po cca 10 dnevih pogovor na najvišji ravni uvoznik le najde klime in veselo sporoči, da ni panike, da zdaj jih pa imajo.

 

3.) tri dni kasneje klima prispe.

 

4.) monterji se tudi najavijo, da pridejo čez en teden. Ni treba noret, kr počasi fantje lepo v miru, da se vam ja ne bo preveč mudilo in boste kaj zašuštrali.. Vročine tudi še ni saj je šele začetek maja.

 

5.) začetek maja je klima postavljena in pri prvem testu je izgledalo vse OK. Žal je bilo pa še dokaj hladno in se ni dalo ugotovit a je vse OK.

 

6.) do srede junija je bilo vreme normalno toplo, da klime nismo prižigali in takrat pa šok - klima ne hladi in samo meža zrak.

 

7.) kličem tele monterje in podam reklamacijo ter nevsiljivo namignem, da verjetno je nekje na povezovalni napeljavi spustil plin.

 

8.) čez kak teden pride druga ekipca monterjev v kateri je bil en vsevedni mladi nadebudni monter, kateri se je zapodil po lojtri do zunanje enote. Priklopil vakum in ugotovil, da vse deluje in da nikjer nič ne spušča. Ok, našiba not plin do ustrezne meje. Ampak zadeva ne hladi. Previdno namignem, da bo verjetno težava nekje na napeljavi oziroma tam, kjer so narejeni stiki. A gospod to pa ne, vse je OK, to bo nekaj narobe z zunanj enoto. Kot kaže je pokvarjena in me vabi na lojtro naj grem poslušat, da se sliši, da notri nekaj pušča. Ok, ker pač sam nisem stručko to vljudno odklonim in rečem, da so konec koncev oni strokovnjaki in da že vedo kaj delajo.

 

9.) nakar me model razveseli še s podatkom, da oni niso uradni serviserji za Mitsubishi in da bodo sporočili naprej uradnemu, da naj oni preverijo. Men je bilo to čudno in sem povedal, da je uvoznik zraven dal list in da so tam oni navedeni kot uradni servis. Ok whatever naj uredijo.

 

10.) 10 dni kasneje, me kliče ta pooblaščeni serviser, če lahko pride čez 15 minut. Ker sem v službi na hitro organiziram, da mu nekdo odpre. Model premeri vse, nato je pobral dol parapet in ugotovil, da pušča klima točno na spoju (gl. tč. 7.). Dobil tudi sliko kako je milnica lepo delala mehurčke. Model pravi, da on sicer lahko to zrihta, ampak da bo zaračunal in naj raje to naredijo v garanciji monterji, ki so zašuštrali. On bo pa oddal poročilo uvozniku.

 

11.) ok spet kličem monterje in povedo, da bodo imeli čas čez en teden v petek ob 14 uri. Zdaj sem že dokaj resigniran in hvala bogu, da je vreme hladno in nisem težil, da naj se mi takoj nalimajo.

 

12.) pride petek in nek mali črviček mi je namignil naj pokličem, da ne bom na vrat na nos hitel iz službe domov. Pokličem ob enih pa se mi opravičijo, da se jim je montaža zavlekla in da pridejo med tretjo in pol četrto.

 

13.) Ok pridejo mal čez četrto in to je že tretja različna ekipa. Pokažem sliko in monter se strinja, da nekaj ni bilo v redu zategnjeno. A bejš Sherlock. Ok zategne pol mi pa reče, da ima problem - men se je dobesedno zmračilo. Pove, da nima plina, da bi napolnil. Eeee what, resno, se hecaš model. Pa ti montiraš klime pa nimaš plina. Mi reče, da ni panike, da bo naslednji dan v soboto ob 11.uri prletu, da preveri tesnost in da nafila.

 

13.) evo sobota, ostanemo doma in ne gremo na izlet, ker pridejo monterji popravit sranje, ki se vleće že en mesec. Ure minevajo monterjev od nikoder. Enostavno odložim telefon in si rečem, da boljš, da ne kličem, ker bo pizdarija.

 

14.) ponedeljek, seveda nihče ne pokliče in se tudi ne pojavi. Nekako logično, a ne? Ob poldne pokličem in se predstavim ter jih vprašam, če se mal hecajo. Tetica na drugi strani se hiti opravičevat, da bi morali priti v soboto, ampak da jim časovno ne znese, ker imajo predvideno dve uri za montažo. Jo vljudno vprašam a naj ta primer predam inšpekciji in če sprožim pri zastopniku stvarno napako, ker ne znate zrihtat? Mi tetica reče, zakaj sej še ni zmontirano. Pol meni kliker upali, da jaz govorim o mojem primeru ona pa o nekem drugem (očitno imajo prakso nesolidnosti in šalabajzerizma). Ji še 1x razložim kdo sem in da ne rabim montaže, ker je bila narejena dva meseca nazaj in da imam samo en tak mali majcen problemček, da stvar sicer zgleda lepo ampak da ne deluje. No, obljubi da pokliče svoje monterje.

15.) pokliče monter, da pride v roku pol ure, jaz skoordiniram spet, da jim nekdo odpre, tetica me kliče, da pridejo fantje, monter me spet kliče, da so zdaj vse zategnili in preverili, da ne pušča. Nato me spet kliče čez 15 minut, da je plin notri in da zdaj pa res hladi. Wow zmagali smo...

 

Upam, da se je komu uspelo prebiti do konca, ampak sem rekel, da tole moram delit z drugimi, ker človek skoraj ne more verjet, da se to dogaja.

 

Jaz bom pa verjetno še kar nekaj časa s strahom vklapljal klimo in preverjal ali hladi. Razni tajmerji in remote WiFi vklopi klime torej vsaj za enkrat odpadejo.

Ja žal je taka realnost, jaz se v primeru kaj večjih zadev apriori ne odločam za neke mix variante, ker kolikor privarčuješ, imaš s potrncialnimi težavami in predvsem izgubo časa ogromno stroškov....podobno imam jaz izkušnjo s Telekom majstri, ko sem delal hišo in priklapljal internet 😉😁, javil sem jim 1.teden pred predvideno montažo, da naj me en dan prej pokličejo, ker nimam 5min iz službe do doma, no zgodilo se je kot pri tebi...klicali so me ob 10ih dopoldne in "mi smo tukaj , a nam lahko kdo odpre?!?🤔😉"....in tudi tista točka je znana "pridemo ob 7ih zjutraj" pol se pa primajejo ob 10ih...vesel sem, da sem s temi posegi zaključil, sicer se pa resno vprašaš, da je zadeve, ki jih lahko (znaš) narediš sam,najbolje urediti sam/s pomočjo kolegov.....p.s. ko si pisal ravno o klimi , sem imel jaz izkušnjo, ko so sicer vse bp naredili, ampak ko so priklapljali zunanjo enoto na elektriko, sem jih gledal in rekel, da naj kable ustrezno izolirajo in vsi so me pogledali, en me je vprašal "vi ste sigurno električar?🤔"...fantje ne, jaz sem vam plačal 2k eur za montažo in želim, da je narejejo bp in korektno.....tega zavedanja dandanes ni več....žal.

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Sem rekel, da ne bom prej pisal , dokler se zadeva ne zaključi... žal je tako, da kvaliteta storitev je kot kaže v prostem padu in servisi niso nobena izjema.

 

V glavnem zgodba o montaži klime:

 

Sredi aprila sem se odločil, da naročim hišno klimo in da ne bi to bil nek cheap poceni shit sem naročil na Enaa klimo Mitsubishi tam nekje 4kW. Zadeva z montažo je nekje v rangu 1700 EUR tako, da temu primerno človek pričakuje, da ne bo zapletov. No in se je začelo.

 

1.) Klimo plačam na Enaa, nakar mi čez par dni sporočijo, da klime ni na zalogi in če hočem drugo. Emmm, kako je to torej, naročim, plačam Mazdo 6 dobim pa CX-30. Ma sej je isto, avto je pač avto.

 

2.) Po cca 10 dnevih pogovor na najvišji ravni uvoznik le najde klime in veselo sporoči, da ni panike, da zdaj jih pa imajo.

 

3.) tri dni kasneje klima prispe.

 

4.) monterji se tudi najavijo, da pridejo čez en teden. Ni treba noret, kr počasi fantje lepo v miru, da se vam ja ne bo preveč mudilo in boste kaj zašuštrali.. Vročine tudi še ni saj je šele začetek maja.

 

5.) začetek maja je klima postavljena in pri prvem testu je izgledalo vse OK. Žal je bilo pa še dokaj hladno in se ni dalo ugotovit a je vse OK.

 

6.) do srede junija je bilo vreme normalno toplo, da klime nismo prižigali in takrat pa šok - klima ne hladi in samo meža zrak.

 

7.) kličem tele monterje in podam reklamacijo ter nevsiljivo namignem, da verjetno je nekje na povezovalni napeljavi spustil plin.

 

8.) čez kak teden pride druga ekipca monterjev v kateri je bil en vsevedni mladi nadebudni monter, kateri se je zapodil po lojtri do zunanje enote. Priklopil vakum in ugotovil, da vse deluje in da nikjer nič ne spušča. Ok, našiba not plin do ustrezne meje. Ampak zadeva ne hladi. Previdno namignem, da bo verjetno težava nekje na napeljavi oziroma tam, kjer so narejeni stiki. A gospod to pa ne, vse je OK, to bo nekaj narobe z zunanj enoto. Kot kaže je pokvarjena in me vabi na lojtro naj grem poslušat, da se sliši, da notri nekaj pušča. Ok, ker pač sam nisem stručko to vljudno odklonim in rečem, da so konec koncev oni strokovnjaki in da že vedo kaj delajo.

 

9.) nakar me model razveseli še s podatkom, da oni niso uradni serviserji za Mitsubishi in da bodo sporočili naprej uradnemu, da naj oni preverijo. Men je bilo to čudno in sem povedal, da je uvoznik zraven dal list in da so tam oni navedeni kot uradni servis. Ok whatever naj uredijo.

 

10.) 10 dni kasneje, me kliče ta pooblaščeni serviser, če lahko pride čez 15 minut. Ker sem v službi na hitro organiziram, da mu nekdo odpre. Model premeri vse, nato je pobral dol parapet in ugotovil, da pušča klima točno na spoju (gl. tč. 7.). Dobil tudi sliko kako je milnica lepo delala mehurčke. Model pravi, da on sicer lahko to zrihta, ampak da bo zaračunal in naj raje to naredijo v garanciji monterji, ki so zašuštrali. On bo pa oddal poročilo uvozniku.

 

11.) ok spet kličem monterje in povedo, da bodo imeli čas čez en teden v petek ob 14 uri. Zdaj sem že dokaj resigniran in hvala bogu, da je vreme hladno in nisem težil, da naj se mi takoj nalimajo.

 

12.) pride petek in nek mali črviček mi je namignil naj pokličem, da ne bom na vrat na nos hitel iz službe domov. Pokličem ob enih pa se mi opravičijo, da se jim je montaža zavlekla in da pridejo med tretjo in pol četrto.

 

13.) Ok pridejo mal čez četrto in to je že tretja različna ekipa. Pokažem sliko in monter se strinja, da nekaj ni bilo v redu zategnjeno. A bejš Sherlock. Ok zategne pol mi pa reče, da ima problem - men se je dobesedno zmračilo. Pove, da nima plina, da bi napolnil. Eeee what, resno, se hecaš model. Pa ti montiraš klime pa nimaš plina. Mi reče, da ni panike, da bo naslednji dan v soboto ob 11.uri prletu, da preveri tesnost in da nafila.

 

13.) evo sobota, ostanemo doma in ne gremo na izlet, ker pridejo monterji popravit sranje, ki se vleće že en mesec. Ure minevajo monterjev od nikoder. Enostavno odložim telefon in si rečem, da boljš, da ne kličem, ker bo pizdarija.

 

14.) ponedeljek, seveda nihče ne pokliče in se tudi ne pojavi. Nekako logično, a ne? Ob poldne pokličem in se predstavim ter jih vprašam, če se mal hecajo. Tetica na drugi strani se hiti opravičevat, da bi morali priti v soboto, ampak da jim časovno ne znese, ker imajo predvideno dve uri za montažo. Jo vljudno vprašam a naj ta primer predam inšpekciji in če sprožim pri zastopniku stvarno napako, ker ne znate zrihtat? Mi tetica reče, zakaj sej še ni zmontirano. Pol meni kliker upali, da jaz govorim o mojem primeru ona pa o nekem drugem (očitno imajo prakso nesolidnosti in šalabajzerizma). Ji še 1x razložim kdo sem in da ne rabim montaže, ker je bila narejena dva meseca nazaj in da imam samo en tak mali majcen problemček, da stvar sicer zgleda lepo ampak da ne deluje. No, obljubi da pokliče svoje monterje.

15.) pokliče monter, da pride v roku pol ure, jaz skoordiniram spet, da jim nekdo odpre, tetica me kliče, da pridejo fantje, monter me spet kliče, da so zdaj vse zategnili in preverili, da ne pušča. Nato me spet kliče čez 15 minut, da je plin notri in da zdaj pa res hladi. Wow zmagali smo...

 

Upam, da se je komu uspelo prebiti do konca, ampak sem rekel, da tole moram delit z drugimi, ker človek skoraj ne more verjet, da se to dogaja.

 

Jaz bom pa verjetno še kar nekaj časa s strahom vklapljal klimo in preverjal ali hladi. Razni tajmerji in remote WiFi vklopi klime torej vsaj za enkrat odpadejo.

Res smola. Drugič kupi daikin klimo in 20 let ne boš imel problemov. To je rolce royce med klimami. 

 

 

Napisano

Hja, lahko je Rolce-Royce, ampak, če ti ga Kitajci sestavijo, je še vedno Kitajska roba. In če ti jo prideta zmontirat Pat in Mat, tudi ne bo dobička ne glede na kvaliteto same klime...

Napisano
pred 31 minutami je Slivka napisal:

Hja, lahko je Rolce-Royce, ampak, če ti ga Kitajci sestavijo, je še vedno Kitajska roba. In če ti jo prideta zmontirat Pat in Mat, tudi ne bo dobička ne glede na kvaliteto same klime...

Ni made in china. Zaenkrat so še made in Indonesia. 

 

 

Napisano

Saj tukaj pomoje ni problem v proivajalcu klime... ampak prej v salabajzerskih monterjih... Vejretno tudi ce bi vzel Daikin, bi spet prisli lahko isti kekci in naredili enako štalo :D 

  • Všeč 5
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Res smola. Drugič kupi daikin klimo in 20 let ne boš imel problemov. To je rolce royce med klimami. 

Past tense.

Je čist tapravo kupil

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Doma smo imeli klimo gorenje 17 let. Med prvimi inverter klimami na trgu.

Delala na polno vedno. Res huda klima.

Sedaj so pa naši menjali, ker je crknla in kupili neka italijanska jajca. Je pa crknla po enem mesecu.

 

Z mojo pa sva lani vzela LG. Zaenkrat zadovoljna. 

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Sem rekel, da ne bom prej pisal , dokler se zadeva ne zaključi... žal je tako, da kvaliteta storitev je kot kaže v prostem padu in servisi niso nobena izjema.

 

V glavnem zgodba o montaži klime:

 

Sredi aprila sem se odločil, da naročim hišno klimo in da ne bi to bil nek cheap poceni shit sem naročil na Enaa klimo Mitsubishi tam nekje 4kW. Zadeva z montažo je nekje v rangu 1700 EUR tako, da temu primerno človek pričakuje, da ne bo zapletov. No in se je začelo.

 

1.) Klimo plačam na Enaa, nakar mi čez par dni sporočijo, da klime ni na zalogi in če hočem drugo. Emmm, kako je to torej, naročim, plačam Mazdo 6 dobim pa CX-30. Ma sej je isto, avto je pač avto.

 

2.) Po cca 10 dnevih pogovor na najvišji ravni uvoznik le najde klime in veselo sporoči, da ni panike, da zdaj jih pa imajo.

 

3.) tri dni kasneje klima prispe.

 

4.) monterji se tudi najavijo, da pridejo čez en teden. Ni treba noret, kr počasi fantje lepo v miru, da se vam ja ne bo preveč mudilo in boste kaj zašuštrali.. Vročine tudi še ni saj je šele začetek maja.

 

5.) začetek maja je klima postavljena in pri prvem testu je izgledalo vse OK. Žal je bilo pa še dokaj hladno in se ni dalo ugotovit a je vse OK.

 

6.) do srede junija je bilo vreme normalno toplo, da klime nismo prižigali in takrat pa šok - klima ne hladi in samo meža zrak.

 

7.) kličem tele monterje in podam reklamacijo ter nevsiljivo namignem, da verjetno je nekje na povezovalni napeljavi spustil plin.

 

8.) čez kak teden pride druga ekipca monterjev v kateri je bil en vsevedni mladi nadebudni monter, kateri se je zapodil po lojtri do zunanje enote. Priklopil vakum in ugotovil, da vse deluje in da nikjer nič ne spušča. Ok, našiba not plin do ustrezne meje. Ampak zadeva ne hladi. Previdno namignem, da bo verjetno težava nekje na napeljavi oziroma tam, kjer so narejeni stiki. A gospod to pa ne, vse je OK, to bo nekaj narobe z zunanj enoto. Kot kaže je pokvarjena in me vabi na lojtro naj grem poslušat, da se sliši, da notri nekaj pušča. Ok, ker pač sam nisem stručko to vljudno odklonim in rečem, da so konec koncev oni strokovnjaki in da že vedo kaj delajo.

 

9.) nakar me model razveseli še s podatkom, da oni niso uradni serviserji za Mitsubishi in da bodo sporočili naprej uradnemu, da naj oni preverijo. Men je bilo to čudno in sem povedal, da je uvoznik zraven dal list in da so tam oni navedeni kot uradni servis. Ok whatever naj uredijo.

 

10.) 10 dni kasneje, me kliče ta pooblaščeni serviser, če lahko pride čez 15 minut. Ker sem v službi na hitro organiziram, da mu nekdo odpre. Model premeri vse, nato je pobral dol parapet in ugotovil, da pušča klima točno na spoju (gl. tč. 7.). Dobil tudi sliko kako je milnica lepo delala mehurčke. Model pravi, da on sicer lahko to zrihta, ampak da bo zaračunal in naj raje to naredijo v garanciji monterji, ki so zašuštrali. On bo pa oddal poročilo uvozniku.

 

11.) ok spet kličem monterje in povedo, da bodo imeli čas čez en teden v petek ob 14 uri. Zdaj sem že dokaj resigniran in hvala bogu, da je vreme hladno in nisem težil, da naj se mi takoj nalimajo.

 

12.) pride petek in nek mali črviček mi je namignil naj pokličem, da ne bom na vrat na nos hitel iz službe domov. Pokličem ob enih pa se mi opravičijo, da se jim je montaža zavlekla in da pridejo med tretjo in pol četrto.

 

13.) Ok pridejo mal čez četrto in to je že tretja različna ekipa. Pokažem sliko in monter se strinja, da nekaj ni bilo v redu zategnjeno. A bejš Sherlock. Ok zategne pol mi pa reče, da ima problem - men se je dobesedno zmračilo. Pove, da nima plina, da bi napolnil. Eeee what, resno, se hecaš model. Pa ti montiraš klime pa nimaš plina. Mi reče, da ni panike, da bo naslednji dan v soboto ob 11.uri prletu, da preveri tesnost in da nafila.

 

13.) evo sobota, ostanemo doma in ne gremo na izlet, ker pridejo monterji popravit sranje, ki se vleće že en mesec. Ure minevajo monterjev od nikoder. Enostavno odložim telefon in si rečem, da boljš, da ne kličem, ker bo pizdarija.

 

14.) ponedeljek, seveda nihče ne pokliče in se tudi ne pojavi. Nekako logično, a ne? Ob poldne pokličem in se predstavim ter jih vprašam, če se mal hecajo. Tetica na drugi strani se hiti opravičevat, da bi morali priti v soboto, ampak da jim časovno ne znese, ker imajo predvideno dve uri za montažo. Jo vljudno vprašam a naj ta primer predam inšpekciji in če sprožim pri zastopniku stvarno napako, ker ne znate zrihtat? Mi tetica reče, zakaj sej še ni zmontirano. Pol meni kliker upali, da jaz govorim o mojem primeru ona pa o nekem drugem (očitno imajo prakso nesolidnosti in šalabajzerizma). Ji še 1x razložim kdo sem in da ne rabim montaže, ker je bila narejena dva meseca nazaj in da imam samo en tak mali majcen problemček, da stvar sicer zgleda lepo ampak da ne deluje. No, obljubi da pokliče svoje monterje.

15.) pokliče monter, da pride v roku pol ure, jaz skoordiniram spet, da jim nekdo odpre, tetica me kliče, da pridejo fantje, monter me spet kliče, da so zdaj vse zategnili in preverili, da ne pušča. Nato me spet kliče čez 15 minut, da je plin notri in da zdaj pa res hladi. Wow zmagali smo...

 

Upam, da se je komu uspelo prebiti do konca, ampak sem rekel, da tole moram delit z drugimi, ker človek skoraj ne more verjet, da se to dogaja.

 

Jaz bom pa verjetno še kar nekaj časa s strahom vklapljal klimo in preverjal ali hladi. Razni tajmerji in remote WiFi vklopi klime torej vsaj za enkrat odpadejo.

Super napisano, samo stvarno napako pa se uveljavlja pri prodajalcu oz. izvajalcu storitve. Za razliko od garancije, ki se jo uveljavlja pri garantu, ki je ponavadi zastopnik.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 14 urami je Jest napisal:

Saj tukaj pomoje ni problem v proivajalcu klime... ampak prej v salabajzerskih monterjih... Vejretno tudi ce bi vzel Daikin, bi spet prisli lahko isti kekci in naredili enako štalo :D 

Točno tako, hči ima Michubishi pa je vse bp. in dela krasno in tiho!😊 To je ena med najboljšimi klimami na trgu👍

Napisano (urejeno)

Pa Toshibe so tudi znane kot vzdržljive in zanesljive. Sistem zunanje in 2 notranjih enot (inverter) nam dela že 18 let brez kakršnihkoli težav, servisov,... samo vsako leto operem filtre in malo posesam notranji enoti.

Kupil sem jo po priporočilu renomiranega monterja, čeprav bi dobil ekvivalenten sistem Panasonica za pol nižjo ceno.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Pa Toshibe so tudi znane kot vzdržljive in zanesljive. Sistem zunanje in 2 notranjih enot (inverter) nam dela že 18 let brez kakršnihkoli težav, servisov,... samo vsako leto operem filtre in malo posesam notranji enoti.

ali notranjo enoto tudi kaj čistiš/našpricaš s kakšnim čistilom (če da kaj uporabljaš?)

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je sportman333 napisal:

ali notranjo enoto tudi kaj čistiš/našpricaš s kakšnim čistilom (če da kaj uporabljaš?)

Ja, po 15-ih letih sem s preventive poklical monterja, ki mi jo je montiral. Preveril je pritisk plina in je bil še poln.

 

Potem pa je vzel sesalec in krpico in presesal/prebrisal dostopne dele, predvsem hladilna rebra notranje enote. Filtre sem splaknil pod tušem.

 

Opozoril me je, da je najbolj pomembno, da enoti očistim jeseni, preden jih začnem uporabljati za gretje (s prahom zamašena rebra lahko onemogočijo zadostno  cirkulacijo zraka in se sistem lahko pregreje).

 

Rebra je našprical z rastopino Asepsola. Koncentrat sem potem tudi sam kupil v lekarni in ga uporabljam tudi za razkuževanje avtomobilske klime (nekaj % raztopino nalijem v pršilno posodo).

 

Še to. Tudi zunanjo enoto se lahko očisti, tudi s curkom vode, paziti pa je treba, da voda ne pride v ležaj ventilatorja in seveda tudi ne v elektroniko.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 18 urami je Boss napisal:

Sem rekel, da ne bom prej pisal , dokler se zadeva ne zaključi... žal je tako, da kvaliteta storitev je kot kaže v prostem padu in servisi niso nobena izjema.

 

V glavnem zgodba o montaži klime:

 

Sredi aprila sem se odločil, da naročim hišno klimo in da ne bi to bil nek cheap poceni shit sem naročil na Enaa klimo Mitsubishi tam nekje 4kW. Zadeva z montažo je nekje v rangu 1700 EUR tako, da temu primerno človek pričakuje, da ne bo zapletov. No in se je začelo.

 

1.) Klimo plačam na Enaa, nakar mi čez par dni sporočijo, da klime ni na zalogi in če hočem drugo. Emmm, kako je to torej, naročim, plačam Mazdo 6 dobim pa CX-30. Ma sej je isto, avto je pač avto.

 

2.) Po cca 10 dnevih pogovor na najvišji ravni uvoznik le najde klime in veselo sporoči, da ni panike, da zdaj jih pa imajo.

 

3.) tri dni kasneje klima prispe.

 

4.) monterji se tudi najavijo, da pridejo čez en teden. Ni treba noret, kr počasi fantje lepo v miru, da se vam ja ne bo preveč mudilo in boste kaj zašuštrali.. Vročine tudi še ni saj je šele začetek maja.

 

5.) začetek maja je klima postavljena in pri prvem testu je izgledalo vse OK. Žal je bilo pa še dokaj hladno in se ni dalo ugotovit a je vse OK.

 

6.) do srede junija je bilo vreme normalno toplo, da klime nismo prižigali in takrat pa šok - klima ne hladi in samo meža zrak.

 

7.) kličem tele monterje in podam reklamacijo ter nevsiljivo namignem, da verjetno je nekje na povezovalni napeljavi spustil plin.

 

8.) čez kak teden pride druga ekipca monterjev v kateri je bil en vsevedni mladi nadebudni monter, kateri se je zapodil po lojtri do zunanje enote. Priklopil vakum in ugotovil, da vse deluje in da nikjer nič ne spušča. Ok, našiba not plin do ustrezne meje. Ampak zadeva ne hladi. Previdno namignem, da bo verjetno težava nekje na napeljavi oziroma tam, kjer so narejeni stiki. A gospod to pa ne, vse je OK, to bo nekaj narobe z zunanj enoto. Kot kaže je pokvarjena in me vabi na lojtro naj grem poslušat, da se sliši, da notri nekaj pušča. Ok, ker pač sam nisem stručko to vljudno odklonim in rečem, da so konec koncev oni strokovnjaki in da že vedo kaj delajo.

 

9.) nakar me model razveseli še s podatkom, da oni niso uradni serviserji za Mitsubishi in da bodo sporočili naprej uradnemu, da naj oni preverijo. Men je bilo to čudno in sem povedal, da je uvoznik zraven dal list in da so tam oni navedeni kot uradni servis. Ok whatever naj uredijo.

 

10.) 10 dni kasneje, me kliče ta pooblaščeni serviser, če lahko pride čez 15 minut. Ker sem v službi na hitro organiziram, da mu nekdo odpre. Model premeri vse, nato je pobral dol parapet in ugotovil, da pušča klima točno na spoju (gl. tč. 7.). Dobil tudi sliko kako je milnica lepo delala mehurčke. Model pravi, da on sicer lahko to zrihta, ampak da bo zaračunal in naj raje to naredijo v garanciji monterji, ki so zašuštrali. On bo pa oddal poročilo uvozniku.

 

11.) ok spet kličem monterje in povedo, da bodo imeli čas čez en teden v petek ob 14 uri. Zdaj sem že dokaj resigniran in hvala bogu, da je vreme hladno in nisem težil, da naj se mi takoj nalimajo.

 

12.) pride petek in nek mali črviček mi je namignil naj pokličem, da ne bom na vrat na nos hitel iz službe domov. Pokličem ob enih pa se mi opravičijo, da se jim je montaža zavlekla in da pridejo med tretjo in pol četrto.

 

13.) Ok pridejo mal čez četrto in to je že tretja različna ekipa. Pokažem sliko in monter se strinja, da nekaj ni bilo v redu zategnjeno. A bejš Sherlock. Ok zategne pol mi pa reče, da ima problem - men se je dobesedno zmračilo. Pove, da nima plina, da bi napolnil. Eeee what, resno, se hecaš model. Pa ti montiraš klime pa nimaš plina. Mi reče, da ni panike, da bo naslednji dan v soboto ob 11.uri prletu, da preveri tesnost in da nafila.

 

13.) evo sobota, ostanemo doma in ne gremo na izlet, ker pridejo monterji popravit sranje, ki se vleće že en mesec. Ure minevajo monterjev od nikoder. Enostavno odložim telefon in si rečem, da boljš, da ne kličem, ker bo pizdarija.

 

14.) ponedeljek, seveda nihče ne pokliče in se tudi ne pojavi. Nekako logično, a ne? Ob poldne pokličem in se predstavim ter jih vprašam, če se mal hecajo. Tetica na drugi strani se hiti opravičevat, da bi morali priti v soboto, ampak da jim časovno ne znese, ker imajo predvideno dve uri za montažo. Jo vljudno vprašam a naj ta primer predam inšpekciji in če sprožim pri zastopniku stvarno napako, ker ne znate zrihtat? Mi tetica reče, zakaj sej še ni zmontirano. Pol meni kliker upali, da jaz govorim o mojem primeru ona pa o nekem drugem (očitno imajo prakso nesolidnosti in šalabajzerizma). Ji še 1x razložim kdo sem in da ne rabim montaže, ker je bila narejena dva meseca nazaj in da imam samo en tak mali majcen problemček, da stvar sicer zgleda lepo ampak da ne deluje. No, obljubi da pokliče svoje monterje.

15.) pokliče monter, da pride v roku pol ure, jaz skoordiniram spet, da jim nekdo odpre, tetica me kliče, da pridejo fantje, monter me spet kliče, da so zdaj vse zategnili in preverili, da ne pušča. Nato me spet kliče čez 15 minut, da je plin notri in da zdaj pa res hladi. Wow zmagali smo...

 

Upam, da se je komu uspelo prebiti do konca, ampak sem rekel, da tole moram delit z drugimi, ker človek skoraj ne more verjet, da se to dogaja.

 

Jaz bom pa verjetno še kar nekaj časa s strahom vklapljal klimo in preverjal ali hladi. Razni tajmerji in remote WiFi vklopi klime torej vsaj za enkrat odpadejo.

O kristus bog pomagej. Ne bom pa sploh komentirou karkoli glede tega, bom ti pa dal samo nasvet. Jaz imam doma skos na auto cool 23....in dela kot avto klima. Izklopil sem jo enkrat lani, ko se je 14 dni po montaži uscal kondenz dol po steni. Tako je najboljše in boš izgubljal najmanj energije. Priporočam pa tudi to, da filtre spucaš tako kot je @Janez007 povedal pred in po zimi...ker se res zafilajo.. Serviser/montažer je ob montaži rekel naj ne skrbim glede filtrov, če jih ne pucam pri hlajenju. Če pa grejem pa nujno nujno pogledat vsake 3 mesce če želim dolgo življenjsko dobo klimatske naprave.

 

Aja pa še to: za čiščenje ga pač ne bom klical, ker ko sem videl kaj je s tisto lojtro na steni gor delal in filtre potegnu vn kot da je zadnjič me je minilo do lajfa :(

 

Napisano

Nam je serviser 1x računal 20€ za čiščenje filtrov. Sem bil zraven in videl to čudo... No prvič in zadnjič je pucal serviser:lol:

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Nam je serviser 1x računal 20€ za čiščenje filtrov. Sem bil zraven in videl to čudo... No prvič in zadnjič je pucal serviser:lol:

To je 👍 Meni je računal (pa še dober znanec je) 3 leta nazaj samo 70€ - za tisto urico sesanja in brisanja s krpico). 🙃

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Tole je resnična zgodba z leta 2015, ko sem v spletni trgovini naročil dva telefona:

 

Začelo se je v sredo, ko me pokliče dostavljalec in me vpraša, kje se nahajamo, da ima za dostavit paket, ker ne boste verjeli, v avtu ni imel GPS naprave. Potem nekako najde naš naslov, pa ne najde paketa, čeprav ga ima na seznamu. Po kakšnih 15 minutah, ko sva skupaj 3 x preiskala kombi je po naknadnih večih tel. razgovorih s svojimi sodelavci pojasnil, da je težava v tem, da jim spletna trgovina še ni dostavila paketa in da ga bomo dobili v petek. Ko sem ga vprašal, zakaj ima paket na spisku, pa je rekel da se to pač zgodi ...

V petek me pokliče spet isti dostavljalec in me spet vpraša, kje se nahajamo, ker ima za dostavit eno pošiljko. Ko mu povem, da je bil pri nas že v sredo mi pojasni, da me je poklical samo za to, da me obvesti, da bomo paket dobili šele v ponedeljek, ker naj bi spletna trgovina imela težave - telefone naj bi želel ukrasti nekdo od zaposlenih in imajo sedaj okrog tega frko.

Potem me čez 5 minut še enkrat pokliče in me spet vpraša, kje se nahajamo, ker ima za dostavit eno pošiljko. Naredil sem se neumnega in mu še enkrat povedal navodila za pot. Samo nekaj minut kasneje še enkrat pokliče in sprašuje po nekom tretjem. Žena mu pojasni koga je poklical, ta pa ženi še enkrat pojasni zgodbo, da so naša telefona ukradli v spletni trgovini in naj za več informacij pokliče njih. Čez nekaj minut na dvorišče pripelje njegov kombi in dostavi pošiljko. Tokrat je bila težava samo še v tem, da na spisku dostavljenih telefonov ni bilo, zato sem mu napisal potrdilo o prejemu.


 

Napisano

Servis zadnji 40€/klimo. To se mi zdi realna cena za servis. Odvisno, kaj serviser naredi in na kakšen način. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Alex napisal:

Servis zadnji 40€/klimo. To se mi zdi realna cena za servis. Odvisno, kaj serviser naredi in na kakšen način. 

Pri meni za 70€ sta bili 2 notranji enoti ...

Napisano

Meni je firma, ki mi je montirala klime, poslala ponudbo za redni letni servis - 200 € za 4 klime. Seveda sem za ta denar raje kupil 8 platojev pira, ki so hladili mnogo bolje, kot micke.

 

Vsak strošek v zvezi z rednim servisom klim s strani "pooblaščenega" servisa, je metanje denarja stran. S cunjo znam tudi jaz prah pobrisat!

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Servisa ne rabiš(če je klima pravilno inštalirana), prah v notranji enoti pa zna vsak ki nima dveh levih spucat.

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

Meni je firma, ki mi je montirala klime, poslala ponudbo za redni letni servis - 200 € za 4 klime. Seveda sem za ta denar raje kupil 8 platojev pira, ki so hladili mnogo bolje, kot micke.

 

Vsak strošek v zvezi z rednim servisom klim s strani "pooblaščenega" servisa, je metanje denarja stran. S cunjo znam tudi jaz prah pobrisat!

 

 

 

Pravi servisiranje ni brisanje prahu. 

Resni serviser ima posebno vrečo, v katero ovije klimo. Nato z kerherjem in posebnim čistilom spere satovje, da je kot novo. Enako naredi na zunanji enoti. Čiščenje s sesalcem opravljajo otroci. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Je pa tudi res, da če predpisane servise ne opraviš gre garancija adijo..... :nevem:

Zato pa je fino, da imaš kvalitetno in preverjeno ter vzdržljivo znamko😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.