SpEkTr Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 Ne moreš lih neki z ročno ustavljat, ker če se malce hitreje premikaš ti tipka ne zagrabi:) Lahko jo pa pač uporabljaš za to kar je namenjena 1 Citiraj
Boss Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 pred 2 minutama je SpEkTr napisal: Ja to je pa lastnost oz posledica dobrega vnaprej predvidevajočega voznika..jbg 🙂 Prekleto res - tolk mal bremze uporabljam, da lahko celo EV-jem konkuriram. Ni kej mi je pa vseeno čudno, da je to prvi avto zadnjih 30 let, da ni šel čez tehničnega zarad bremz oziroma celo prvi, da je v tem času sploh padel na tehničnem. Sem bil tolk zmeden, da sem moral unga na tehničnem vprašat, kaj moram sploh zdaj narest, če avto ni tehnično ustrezen. A sploh smem se peljat na servis al moram avtovleko klicat. V glavnem, kot otroški vrtec sem verjetno izpadel. 🤣 pred 3 minutami je SpEkTr napisal: Ne moreš lih neki z ročno ustavljat, ker če se malce hitreje premikaš ti tipka ne zagrabi:) Lahko jo pa pač uporabljaš za to kar je namenjena Mislim, da lahko do ene 10km/h... zgleda pa totalno debilno, ker bremza zagrab do konca. 4 Citiraj
NevLado Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 Pred eno uro je Boss napisal: Padel na tehničnem - ena bremza zadaj ni Ok. Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj. Auč Pelji na pooblaščenca naj ščistijo in na novo namažejo vodila v čeljusti 4 Citiraj
Scr3am Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 Klasika pri mazdi. Zadnja celjust steka. 5 Citiraj
Bini Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 Na šestkah... pred 2 urama je Boss napisal: Padel na tehničnem - ena bremza zadaj ni Ok. Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj. Je velika ali mala razlika ali sploh ne prime🤔 Citiraj
Z M A J Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 V lastni režiji delam izolacijo podstrešja. Ure in denarci mi kar hitro letijo, kvadratni metri pokritosti pa KURCKEJ. 2 2 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Alex Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 pred 3 urami je Boss napisal: Padel na tehničnem - ena bremza zadaj ni Ok. Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj. S tvojo 6-ko?? 1 Citiraj
Shrek Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 Uf...ne vem, kak zgleda električna ročna. Jem z leseno žlico. Jaz velikokrat z ročno zaviram...ne ustavljam, ampak uporabljam z občutkom.... Citiraj
FuManchu Napisano 22. november, 2023 Prijavi Napisano 22. november, 2023 pred 4 urami je NevLado napisal: Auč Pelji na pooblaščenca naj ščistijo in na novo namažejo vodila v čeljusti Menda pa zna to sam narediti al? Citiraj
Z M A J Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 Uf noro lep dan za v planine, jaz jih pa le opazujem iz pisarne. 3 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 pred 16 urami je FuManchu napisal: Menda pa zna to sam narediti al? To že, ampak avto je še v garanciji.Ker nekaj je da je treba disk in ploščice menjat, kot potrošni materjal, čeljust pa pač ne sme štekat. pred 20 urami je NevLado napisal: Auč Pelji na pooblaščenca naj ščistijo in na novo namažejo vodila v čeljusti Je avto že tam in čakam, da me pokličejo, da pridem iskat. 3 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 pred 22 urami je Boss napisal: Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj. res čudno, ker vseeno mora kar nekaj mase ustavit 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Z M A J Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 Kakorkoli obrnem in rečemo da je malenkost (kar zavore v resnici niti niso), se mi zdi za skoraj novo vozilo precej žalostno. Kot referenca domači Gecko, star 17 let, ki opravi tehničnega z odliko. 4 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
NevLado Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 pred 1 uro je Boss napisal: To že, ampak avto je še v garanciji.Ker nekaj je da je treba disk in ploščice menjat, kot potrošni materjal, čeljust pa pač ne sme štekat. Je avto že tam in čakam, da me pokličejo, da pridem iskat. A si šel v BETECE Citiraj
Scr3am Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 (urejeno) pred 4 urami je Z M A J napisal: Kakorkoli obrnem in rečemo da je malenkost (kar zavore v resnici niti niso), se mi zdi za skoraj novo vozilo precej žalostno. Kot referenca domači Gecko, star 17 let, ki opravi tehničnega z odliko. Problem je, da ima mazda 6 ene in iste celjuste ze od prve generacije dalje. 90% sem da mu steka batek in bo dobil novo celjust. No upam da mu jo bojo "priznali". Popravljeno 23. november, 2023 od Scr3am 1 Citiraj
mazdaman Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 Niso enake čeljusti gor, ker te novejše imajo električno ročno. Ki pa verjetno tudi zasteka, če ni v uporabi. Zal Mazda nima možnosti vklopa Auto stop stalo, ker potem bi ročno tudi gibalo stalno. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 Verjamem, da lastniku precej morala pade, da se tako nobel avtom dobiš kajlo na tehničnem. Fajn zrihtaj, potem pa le brž po zavori. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 Avto nazaj, tud tehnični zdaj Ok in opravljeno podaljšanje registracije. V glavnem, bil na Interclass cars, kjer so ugotovili, da je s čeljustjo vse Ok in so mi zamenjali le diske in ploščice. Cena? Sitnica, le 520€. 🤣 Kako naprej? Hja verjetno bom več uporabljal vsaj ročno, ki je pri meni v večini bila bolj kot ne za okras. Pa bolj bo treba divjat, da bom imel vzrok močneje bremzat. Jebat ga, poraba bo višja, ampak bom not prinesel pri servisu bremz. 3 2 1 2 Citiraj
jacques33 Napisano 23. november, 2023 Prijavi Napisano 23. november, 2023 Verjetno je bilo z notranje strani diskov vse rjavo in ni bilo druge kot menjat. Da pa Mazda Slovenija ne prizna garancije, je pa tudi žalostna zgodba. Cena kompleta je pa tudi ubitačna, upam, da je vsaj kvaliteta boljša od prvovgradnje. Sam sem iz tega razloga zadaj dal Ate komplet. 1 Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Bini Napisano 24. november, 2023 Prijavi Napisano 24. november, 2023 pred 7 urami je jacques33 napisal: Verjetno je bilo z notranje strani diskov vse rjavo in ni bilo druge kot menjat. Da pa Mazda Slovenija ne prizna garancije, je pa tudi žalostna zgodba. Cena kompleta je pa tudi ubitačna, upam, da je vsaj kvaliteta boljša od prvovgradnje. Sam sem iz tega razloga zadaj dal Ate komplet. Kolikor sem jaz Bossa razumel je bilo to narejeno pod garancijo... 🤔😉 pred 8 urami je Boss napisal: Avto nazaj, tud tehnični zdaj Ok in opravljeno podaljšanje registracije. V glavnem, bil na Interclass cars, kjer so ugotovili, da je s čeljustjo vse Ok in so mi zamenjali le diske in ploščice. Cena? Sitnica, le 520€. 🤣 Kako naprej? Hja verjetno bom več uporabljal vsaj ročno, ki je pri meni v večini bila bolj kot ne za okras. Pa bolj bo treba divjat, da bom imel vzrok močneje bremzat. Jebat ga, poraba bo višja, ampak bom not prinesel pri servisu bremz. Ja glej bo treba dati tisti strašni dizelski navor na cesto😁😉 1 2 Citiraj
SpEkTr Napisano 24. november, 2023 Prijavi Napisano 24. november, 2023 520eur, pa sej to ni bmw??? 3 Citiraj
NevLado Napisano 24. november, 2023 Prijavi Napisano 24. november, 2023 pred 8 urami je jacques33 napisal: Verjetno je bilo z notranje strani diskov vse rjavo in ni bilo druge kot menjat. Da pa Mazda Slovenija ne prizna garancije, je pa tudi žalostna zgodba. Cena kompleta je pa tudi ubitačna, upam, da je vsaj kvaliteta boljša od prvovgradnje. Sam sem iz tega razloga zadaj dal Ate komplet. 2017 so novi diski z novim materialom, sepravi je itak že mel te na svoji 2019 letnik pred 14 urami je mazdaman napisal: Niso enake čeljusti gor, ker te novejše imajo električno ročno. Ki pa verjetno tudi zasteka, če ni v uporabi. Zal Mazda nima možnosti vklopa Auto stop stalo, ker potem bi ročno tudi gibalo stalno. Tole je razlog pomoje Citiraj
jacques33 Napisano 24. november, 2023 Prijavi Napisano 24. november, 2023 pred 19 minutami je NevLado napisal: 2017 so novi diski z novim materialom, sepravi je itak že mel te na svoji 2019 letnik Jaz imam 2018 letnik in so bili zadnji diski vsako leto bolj rjasti. Dva ali tri servise nazaj sem uveljavljal garancijo, pa ni šlo skozi. Kvaliteta zadnjih diskov je bila pri prejšnji generaciji 6-ke sigurno boljša, tam sem pri 90k km zamenjal samo ploščice in je vse skupaj špilalo vsaj do 170k km, ko sem avto prodal. Pri aktualni pa mi ni preostalo drugo, kot da sem pri istih kilometrih menjal cel komplet. Način vožnje pa isti. 1 3 Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Boss Napisano 24. november, 2023 Prijavi Napisano 24. november, 2023 pred 2 urama je SpEkTr napisal: 520eur, pa sej to ni bmw??? Ej no... pa pust mi mal veselja, da se vsaj nekoliko premium počutim. 😁 1 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.