Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

Dobro, da nisi uničil še te ta nove diske in ploščice.

Če je zacvrčalo, je že zvit

Napisano

Ma ja. Kak maš srečo. Zadnji na Focusu so ravni, pa so bli marca po vožnji iz Rogle vijolčni in modri.

Je pa res, da sem imel vožnjo do doma in so se enakomerno shladili.

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

Hja diski in ploščice so potrošna roba, čeljusti pa ne. Tko da... pustimo se presenetit kaj bo na programu.

Diski in ploščice bi zdržali še 50000km če nebi čeljust štekala .V takšnem primeru gre vse pod garancijo Možno pa da bodo 2x pokasirali

  • Všeč 1
  • Žalosten 2
  • Jezen 1
Napisano

Poznam podoben primer.

Pooblaščenec je računal stranki in povedal, da to ne gre pod nemško garancijo.

Drugi, ki je imel isti primer, je šel k drugemu pooblaščencu in je šlo na nemško garancijo.

In je prvi preveril pri nemcih in so plačali zahtevek. In tako je ta prvi pooblaščenec 2x zaslužil.

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Zdajle ugotovil zakaj so na servisu mislili, da je čeljust OK. Ko je avto hladen zavora lepo spušča, ko pa grem na AC pa sem namenoma ene 2x malce pritisnil na zavoro, da so se mal ogrele pa je spet zaštekala. Tko, da upam, da dobijo jutri novo čeljust pa da rešijo zadevo. Ampak še dobro, da imam občutek za avto, ker kaka tetica bi tole gladko ignorirala.

Pravim ti. Čeljust :D. Mazda to nezna narediti in pika.

Napisano
pred 3 minutami je Scr3am napisal:

Pravim ti. Čeljust :D. Mazda to nezna narediti in pika.

Žalostno, že 3. generacija 6-ke, vedno isto. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Scr3am napisal:

Pravim ti. Čeljust :D. Mazda to nezna narediti in pika.

Groza.

 

Kdo pa je proizvajalec?

M2 je imela Lucas sprednje čeljusti.

Giulietta Ate/Brembo zadaj pa TRW.

 

Pri Focusu pa nisem 100%, zdi pa se mi da je vse ATE.

Napisano
Pred eno uro je Scr3am napisal:

Pravim ti. Čeljust :D. Mazda to nezna narediti in pika.

 

Bremze nikoli niso bile svetla stran japonskih avtomobilov. Ne verjamem, da ne znajo. Šparajo tam kjer nebi smeli. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 13 urami je Jest napisal:

Pa si dejansko imel probleme ze z rocno sedaj pri novem avtu? ... ... ... ... 

 

Ravno danes zjutraj, če že vprašaš...

 

In potem je šlo vse narobe. Pa težava je še v tem, ker pri novem (zaradi garancije) še nisem odklopil peder-bremze, FuksWagnov AWD je pa samo za po odpadu se vozit, pa mogoče po posebej prirejenem poligonu. Rezultat: razbit spredaj desno: odbijač, meglenka, tudi na platišču je "oznaka",...

 

Nekoč so govorili, da se dve stvari vidita iz vesolja: Kitajski zid in Fordov odpad. Kasneje so astronavti, ki so se vračali z misij, povedali, da se Kitajskega zidu ne vidi iz vesolja. Zanimivo, a za Fordov odpad pa niso rekli, da se ga ne vidi iz vesolja...

 

Vedno bolj premišljujem, da bi ga zakuril in uveljavil kasko. Znebil bi se... ... ... ... tega, karkoli že je, z zavarovalnino bi pa poiskal malo manjšo šaro. Ker Ford ni niti š od škarta, kaj šele, da bi bil vozilo. O avtu pa sploh ni, da bi razmišljali...

 

Kljub vsemu sem danes šel s FuksWagnom v Ljubljano. Po 330 km sem bil bolj uničen kot v Mazdi 5 po 1000 km. Sedeži so... Ma kot iz starega Zetorja...

 

In tako zdaj še niti hiše nisem do konca skupaj spravil, ko FuksWagen spet zahteva pozornost in ukvarjanje z njim...

Napisano

Slivka, glej, res mogoče da tvoj avto res ni ravno biser tehnike. Ampak je tvoj, in imej ga rad. Ker bodočnost naše mobilnosti se vse bolj kaže, da bo LD12. (levadesnaenadva)

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

@Slivka Mene pa bolj moti to da pljuvaš po Fordu, kupil pa si VW-ja.

 

Kot da lahko ladyBoy-u na tajskem rečeš, ženska. Ne glede na fasado, je tam spodaj ded in tu spodaj VAG.

 

Pa brez heca. Kaj je peder-bremza? 🤔

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 34 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Bremze nikoli niso bile svetla stran japonskih avtomobilov. Ne verjamem, da ne znajo. Šparajo tam kjer nebi smeli. 

Tudi Ford špara. Moj ima krepko večje diske, kot 150 konjski, pa isto 1.5 mašina. Je zadnje znucal pri 45k km.

Moje bojo verjetno do 90k km.

Verjetno vsaki firma nekje optimizira za svoje cente.

 

No i20n ima zadaj tolko mesa, kot da je imajo avti po navadi spredaj.

Napisano
pred 2 urama je Scr3am napisal:

Pravim ti. Čeljust :D. Mazda to nezna narediti in pika.

Prva stvar, ki mi je guznila takoj po nakupu na NBjki 🙂 

Podpis.png

 

Napisano

Tud jst sm že na švedu zadnje čeljusti menjal. Tudi hiba teh avt.

Sploh če je uvožen severnjak, kot moj.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jest se glede celjusti sploh vec ne sekiram. Diske in ploscice sem vedno imel ATE in kljub temu, da mi jih je zaradi celjusti ze dostikrat fajn pregrelo se dosedaj diski niso nikoli zvili in odlicno zavirajo. Rocne pa sploh vec ne uporabljam in je "problem solved".

Napisano

Najslabše za ročno je ravno ne uporaba le te. Jaz jo tudi na ravnem zategnem. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Ja tudi te bucke sem ze slisal in sem jo veselo zategoval. Rezulat je bil ta da mi je se bolj pogosto stekala (nova) celjust. No nato sem vse razdrl namazal in jo sedaj pustim pri miru, ce res ni potrebe po zategovanju - pusti lava dok spava. Sem pa takrat menjal komplet obe celjusti in zajlo. Jest sem na prvi generaciji zamenjal vsaj 2-3 pare celjusti in 3 pare celjusti pri drugi generaciji in ni razlike al je celjust original, aftermarket obnovljena ali jo zategujem ali ne. Use po hitrem postopku zaribajo oz. stekajo. Vprasanje je samo kdaj se bo to zgodilo. Aja pa tudi zavorno olje se je redno menjalo na max. 1 leto, ker tudi staro olje ima veliko vlogo pri stekanju celjusti.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Mogoče bi morala Mazda razmišljati o opustitvi ročnih zavor🤣

in raje zraven opreme dala dve klocni za pod kolesa.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

@Slivka Mene pa bolj moti to da pljuvaš po Fordu, kupil pa si VW-ja.

 

Kot da lahko ladyBoy-u na tajskem rečeš, ženska. Ne glede na fasado, je tam spodaj ded in tu spodaj VAG.

 

Pa brez heca. Kaj je peder-bremza? 🤔

 

Ravno tu na tem forumu so me podučili, da je vozilo tiste znamke, ki jo ima na znaku na volanu in ne tiste, kjer je bil narejen. Zdaj, ko sem se to navadil, pa spet ni prav...

 

Peder-bremza? Tisti sistem, ki skrbi, da zavore ne zavirajo in tipa pred seboj nabiješ v rit. Baje, da se na širokem poligonu zaradi peder-bremze lahko tipu pred seboj izogneš, ampak cesta ni poligon. In očitno nekaterim paše, če jih kdo nabije v rit - ali pa da oni koga nabijejo v rit (ker drugače bi peder-bremze prepovedali). Ampak jaz nisem od tega. In čim avto ni več v garanciji, odklopim ta sistem. FuksWagen pa je še preveč nov, da bi to lahko naredil. Imam pa občutek, da ima FuksWagen precej slab sistem. Moji avti so itak zadnjih 10 let brez tega sistema, ker sem ga odklopil, ma tudi službena Rena Megan karavan bolje zavira (vsaj zdi se mi) na spolzki podlagi kot FuksWagen - ki ga nihče ne mara (Fordovci trdijo, da je VW, VWjevci trdijo, da na njemu piše Ford, jaz sem ga pa sit do vrh glave, ker za moje pojme je avto stroj, ki služi, ne pa šara, ki ves čas potrebuje neko pozornost in če je ne dobi, jo zahteva preko nekih lučk in obiskov servisa...In po mojem mnenju FuksWagen ni niti š od škarta, ne pa da bi bil vozilo. Do avta mu pa sploh manjka...).

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 10 urami je Mraušk Mčk napisal:

Slivka, glej, res mogoče da tvoj avto res ni ravno biser tehnike. Ampak je tvoj, in imej ga rad. Ker bodočnost naše mobilnosti se vse bolj kaže, da bo LD12. (levadesnaenadva)

 

Le kdo ima rad kamenček v čevlju? 

In ta šara je kar kamenček v vsakem čevlju...

Napisano
pred 49 minutami je Slivka napisal:

 

Le kdo ima rad kamenček v čevlju? 

In ta šara je kar kamenček v vsakem čevlju...

Kamenček dobiš in odvržeš brezplačno. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 10 urami je Shrek napisal:

Ne žali zica od zetorja...

 

Se opravičujem. 

Res je, stari Zetorji niso imeli tako slabih zicev. Mogoče je boljša primerjava, če primerjam s klopjo na lojtrniku...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 14 urami je godlike napisal:

Groza.

 

Kdo pa je proizvajalec?

M2 je imela Lucas sprednje čeljusti.

Giulietta Ate/Brembo zadaj pa TRW.

 

Pri Focusu pa nisem 100%, zdi pa se mi da je vse ATE.

Nemške M6 imajo zadaj TRW, ne vem pa kakšne imajo za ostali trg, vem pa da je razlika!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.