Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam, men se je zgodilo prvič pa imam že tretjo Mazdo, če ne štejem še fotrove. Tko, da s štekanjem bremz do zdaj nimam slabih izkušenj. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Sem oddal delovni nalog za fizioterapijo (jebiga mlajši DeSUS postajam, hehe) in danes prejel datum; 13. Februar 2024. WTF? :)

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 15 minutami je Z M A J napisal:

Sem oddal delovni nalog za fizioterapijo (jebiga mlajši DeSUS postajam, hehe) in danes prejel datum; 13. Februar 2024. WTF? :)

Ej to je še hitr :D

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Dobr si to dobu - dejansko kr hitra zadeva.

OK, se pravi bi moral pisati v Hvalilnik? (zadnje čase vedno zamešam, heh) 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam res: zakaj si to napisal v Jamralnik?

 

Al si le hotel pojamrat, da si že v tistih letih, ko že rabiš napotnico, da te ena pošteno zmasira...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Zamenjano v sredo in zdaj ne šteka več - sem pa previden in kar preverjam po vsaki vožnji 🤪

 

slika.png

33112_1.png

Napisano

Dizajn platišč je pa brutalen. No sicer verjetno stvar okusa, ampak res nekaj posebnega. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo čeljust si pa potem dobil novo. Pa dejmo spregledati, da si plačal nove zavore po nepotrebnem 😂

  • Všeč 4
  • Haha 2
Napisano
pred 15 urami je Scr3am napisal:

Samo čeljust si pa potem dobil novo. Pa dejmo spregledati, da si plačal nove zavore po nepotrebnem 😂

 

Enostavno nisem imel volje se zapenjat, ker v tej zgodbi lahko vsak trdi svoje. Oni, da so ploščice in diski potrošni materjal - jaz pa, da bi ostali celi še za nekaj časa, če jih ne bi zjebal del, ki je v garanciji.

 

Če bi se to zgodilo v prvih dveh letih bi se šel pregovarjat, tako pa enostavno nisem imel volje pa čeprav bi verjetno imel prav.

 

Mogoče so se odkupili s tem, da so me preko vrste vzeli obakrat takoj in da sem bil že naslednji dan v obravnavi - ponudili so mi ta prvič, da lahko kar pustim avto tam, sam sem imel obveznosti pa sem pripeljal naslednji dan.

33112_1.png

Napisano
pred 22 urami je Z M A J napisal:

Dizajn platišč je pa brutalen. No sicer verjetno stvar okusa, ampak res nekaj posebnega. :)

 

Hehe, ampak roko na srce tud tale tvoj ni bil glih barvno vizualni presežek 🤪

 

dne 20. 6. 2022 ob 19:43 je Z M A J napisal:

Nekako se projekt lakiranja platišč ni izšel po željah in je zdaj vizualno velikost platišča 'padla' z 19 na 16-palcna, heh 

IMG_20220617_152110.jpg

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Enostavno nisem imel volje se zapenjat, ker v tej zgodbi lahko vsak trdi svoje. Oni, da so ploščice in diski potrošni materjal - jaz pa, da bi ostali celi še za nekaj časa, če jih ne bi zjebal del, ki je v garanciji.

 

Če bi se to zgodilo v prvih dveh letih bi se šel pregovarjat, tako pa enostavno nisem imel volje pa čeprav bi verjetno imel prav.

 

Mogoče so se odkupili s tem, da so me preko vrste vzeli obakrat takoj in da sem bil že naslednji dan v obravnavi - ponudili so mi ta prvič, da lahko kar pustim avto tam, sam sem imel obveznosti pa sem pripeljal naslednji dan.

Mislim,da si nekje globoko v sebi ocenil,da za spremembo tokrat nimaš prav in si lepo popustil...😉 Kolikor mi je znano pa pri Mazdi ni neke gužve, vsaj na našem koncu je tako.....😉

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Mislim,da si nekje globoko v sebi ocenil,da za spremembo tokrat nimaš prav in si lepo popustil...😉

 

No zdej, ko pa si napisal mi pa razloži zakaj nimam prav? Res tole razlago bi pa rad slišal. Kaj sem jaz naredil narobe, da je samo ena čeljust, en disk in ploščice na eni strani šle v kurac. Ne najdem razlage sem pa prepričan, da boš mi znal tko bolj po kmečko objasnit, da bom razumel. Hvala v naprej.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Hocem rect, da ce bi ze v startu menjali samo celjust bi bila zadeva resena. Diski sigurno niso bili tako slabi, da nebi prisel cez tehnicnega. Te pa cist razumem in je pregovarjanje z  uradnim servisom, kot bi se boril z mlini na veter.

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Hocem rect, da ce bi ze v startu menjali samo celjust bi bila zadeva resena. Diski sigurno niso bili tako slabi, da nebi prisel cez tehnicnega

 

 

Ne vem, ti mi povej.

 

slika.png

33112_1.png

Napisano

To k celjust zamenjas ti po hitrem postopku popuca tisto "rjo", ker ploscica spet zagrabi tako, kot se zagre. Imel ze 10x takole :)

Napisano

Po moje bi moral podrejat, ker rja je bila na debelo in se na sliki ne vidi najbolje. Tam, kjer je pa delno prijelo pa je bil disk precekj razbrazdan in izdolbljen. Verjetno tudi od pregrevanja. Žal ploščic nisem videl ampak sumim da če je že nekaj časa takole občasno zagrabil (ni bilo skos, ker bi opazil) ploščice pobere kar hitro.

 

Je pa tko, ko ima človek čas, se mu ne mudi zaradi registracije, tehničnega pa da ima nekje ogrevano delavnico oziroma bi bilo v toplejšem delu leta bi se lotil sam.

 

Aja pa za bremze in gume ter podvozje nekako ne šparam. To mora štimat in zato tudi pocenskih gum pri meni ni.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Vazno, da imas sedaj reseno 👍. Je pa kar malo huda cena za diske in ploscice, ampak ja uradni servis... A celjust je sla pa potem pod garancijo ?

Popravljeno od Scr3am
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ne vem, ti mi povej.

 

slika.png

Jaz sem na Alfi v takem primeru imel zapikano vodilo. Z segrevanjem je popustilu. Smo zbrusli namazali in gor. Seveda za mene ni druge, kot hkrati novi diski in pakne.

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Ne vem, ti mi povej.

 

slika.png

Temu jaz pravim malomarnost,tole je bilo že nekaj časa tako in ti tega nisi opazil 🤭

No važno,da je zdaj ok pa srečno vožnjo z dobrimi gumami in novimi zavorami....😉👍

  • Všeč 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Temu jaz pravim malomarnost,tole je bilo že nekaj časa tako in ti tega nisi opazil 🤭

 

Avto je bil na rednem servisu tri tedne prej pa tudi oni niso nič opazili. Čeprav je v seznamu del tole opisano, da je treba preverit. Tudi redni servis sem plačal pa bi človek pričakoval da bi vsaj oni opazili. Pri zaviranju je bila razlika, ki se je opazila šele na valjih pa še to ne drastična, da se bi pri samem zaviranju poznalo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.