Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Koliko "obožujem" FucksWagna, to si misliti ne morete. Tisti trikotniček je ugasnil sam od sebe. In nihče ne ve, zakaj se je prižgal in nihče ne ve, zakaj je ugasnil...

Skoraj kot Opel...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Zmeden 2
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)

Forda sem imel v življenju samo enega, kakšnih 20 let nazaj. Zafrkaval vžig toplega, popravilo 20% vrednosti avta. Nikoli več Forda.

 

Sem pred kratkim nekaj ur vozil Dacio Duster s komaj nekaj 1.000 km. Dokler se ni ogrela (pol ure vožnje), je bilo ves čas na armaturki 5 obvestil. Avto je šel na servis, kjer so ugotovili, da je vse OK. Naslednji dan ista zgodba, spet 5 opozoril + obvestilo, da je treba ponastaviti tlak v pnevmatikah. Ko sem ga uspešno ponastavil, spet sledi obvestilo, da je treba ponastaviti tlak v pnevmatikah. To naredim ene 10x, dokler se tudi jaz ne naveličam. Da ne govorim, kako slabo deluje prezračevanje in klima (v kotih praviloma zarošeno vetrobransko steklo, sploh pa stranske šipe, še posebej zadnje), usmerniki zraka šob ne ostanejo v nastavljeni poziciji, ampak sami zlezejo navzdol, tekočina za brisanje stekel pride ven šele po nekajkratnem pritiskanju, ... če nisi navajen, misliš, da ni tekočine, ... Jaz nikoli ne kupim Dacie, če ne bo res nujno.

 

Mogoče sem se pa samo z Mazdo preveč razvadil? :)  

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 42 minutami je Slivka napisal:

Koliko "obožujem" FucksWagna, to si misliti ne morete. Tisti trikotniček je ugasnil sam od sebe. In nihče ne ve, zakaj se je prižgal in nihče ne ve, zakaj je ugasnil...

Skoraj kot Opel...

Ni res. Opel ti bi med tem časom že zarjavel 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Mogoče sem se pa samo z Mazdo preveč razvadil? :)  

 

To je definitivno glavni razlog. Jaz mam namreč zdaj velke težave s službeno Octavio. Ta avto je vsaj dva razreda pod Mazdo in zgleda res borno. Si nisem mislil, ker nekoč ni blo tolk razlike med Octavio II in prvo generacijo Mazde 6.

 

Tole zdajle pa žal in ni mi jasno kako je bila SLO avto leta 2021. :nevem: Ja sem kritičen, ampak verjetno zato ker sem lastnik Mazde in ocenjujem druge glede na njeno kvaliteto in ne samo kvalitetno temveč tudi vozniško izkušnjo. Tko da ja - bo pač treba prežvet.

  • Všeč 1
  • Žalosten 2

33112_1.png

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

 

To je definitivno glavni razlog. Jaz mam namreč zdaj velke težave s službeno Octavio. Ta avto je vsaj dva razreda pod Mazdo in zgleda res borno. Si nisem mislil, ker nekoč ni blo tolk razlike med Octavio II in prvo generacijo Mazde 6.

 

Tole zdajle pa žal in ni mi jasno kako je bila SLO avto leta 2021. :nevem: Ja sem kritičen, ampak verjetno zato ker sem lastnik Mazde in ocenjujem druge glede na njeno kvaliteto in ne samo kvalitetno temveč tudi vozniško izkušnjo. Tko da ja - bo pač treba prežvet.

Pri naši službeni 2022, ki ima cca. 18.000km, se vsak mesec dolije liter motornega olja, pa vmes ne naredi več kot 2 ali 3 tisoč km. Kakšno sranje od avta; 2.0 TDI 150 KS.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja mi mamo tud že lučke pa kljub temu, da smo z Božičem že zaključili. Mah kolikor je WV pomagla v 90-ih, da se je Škoda dvignila imam občutek, da jo ravno VW (beri VAG) zdaj dol vleče v poskusu zniževanja stroškov in višanja konkurenčnosti. Ampak žal se to fejst vidi v kvaliteti. Škoda za Škodo.

33112_1.png

Napisano

O kako sem "lep" račun dobil za Bob telefon, ko sem bil okrog novega leta 4 dni v Bih, za tistih par pogovorov, v trajanju nekaj minut. Skratka, cene kot da sem klical z vrha Everesta ali sredine oceana, preko satelitskega telefona, hehe.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 20 minutami je Z M A J napisal:

O kako sem "lep" račun dobil za Bob telefon, ko sem bil okrog novega leta 4 dni v Bih, za tistih par pogovorov, v trajanju nekaj minut. Skratka, cene kot da sem klical z vrha Everesta ali sredine oceana, preko satelitskega telefona, hehe.

Ja Bosna je blizu, cene minut pa kot v Australiji.... 🫣

Napisano
pred 7 urami je Slivka napisal:

Koliko "obožujem" FucksWagna, to si misliti ne morete. Tisti trikotniček je ugasnil sam od sebe. In nihče ne ve, zakaj se je prižgal in nihče ne ve, zakaj je ugasnil...

Skoraj kot Opel...

Na Alfi je lučka vgasnila po 100km vožnje in povnome zagonu, ali pa po 24h, če ni bilo ponovitve težave, ostala pa je še vedno v računalniku.

 

Pri Oplih, pa izginejo, in se ne hranijo v zgodovini.

 

Ford v 47.000 km še ni prižgal druge lučke kot v snegu, da ne dela samodejno zaviranje ali pa opozorilo, da je špric tekočine zmanjkalo.

 

Pa si ziher, da ni poleg trikotnika napisal kaj ga tare?

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

O kako sem "lep" račun dobil za Bob telefon, ko sem bil okrog novega leta 4 dni v Bih, za tistih par pogovorov, v trajanju nekaj minut. Skratka, cene kot da sem klical z vrha Everesta ali sredine oceana, preko satelitskega telefona, hehe.

460€ za tri dni... 

  • Začuden 2
  • Ni všeč 1
Napisano
dne 3. 2. 2024 ob 13:19 je Janez007 napisal:

Forda sem imel v življenju samo enega, kakšnih 20 let nazaj. Zafrkaval vžig toplega, popravilo 20% vrednosti avta. Nikoli več Forda.

 

Sem pred kratkim nekaj ur vozil Dacio Duster s komaj nekaj 1.000 km. Dokler se ni ogrela (pol ure vožnje), je bilo ves čas na armaturki 5 obvestil. Avto je šel na servis, kjer so ugotovili, da je vse OK. Naslednji dan ista zgodba, spet 5 opozoril + obvestilo, da je treba ponastaviti tlak v pnevmatikah. Ko sem ga uspešno ponastavil, spet sledi obvestilo, da je treba ponastaviti tlak v pnevmatikah. To naredim ene 10x, dokler se tudi jaz ne naveličam. Da ne govorim, kako slabo deluje prezračevanje in klima (v kotih praviloma zarošeno vetrobransko steklo, sploh pa stranske šipe, še posebej zadnje), usmerniki zraka šob ne ostanejo v nastavljeni poziciji, ampak sami zlezejo navzdol, tekočina za brisanje stekel pride ven šele po nekajkratnem pritiskanju, ... če nisi navajen, misliš, da ni tekočine, ... Jaz nikoli ne kupim Dacie, če ne bo res nujno.

 

Mogoče sem se pa samo z Mazdo preveč razvadil? :)  

 

image.png

Ko užgeš klimo...se more cela šajba orisit, nikjer ne sme bit niti flekca... namreč če so flekci pomeni da se klima užiga/ugaša

 

Ker ko klima enkrat potegne vn vlago nima zares veze, kam zrak piha, pri mazdi celo večino časa samo na noge...

 

Včasih se mi zdaj v mrzlih dnevih zjutraj prižge lučka da ne dela samodejno zaviranje v sili, defrog window first

 

Pa je sama klima tako neumna, da na polno šopa v noge...zakaj ne moraš dvignit v roke in sprednjo šajbo???

dne 3. 2. 2024 ob 19:15 je Z M A J napisal:

Pri naši službeni 2022, ki ima cca. 18.000km, se vsak mesec dolije liter motornega olja, pa vmes ne naredi več kot 2 ali 3 tisoč km. Kakšno sranje od avta; 2.0 TDI 150 KS.

A si se zatipkal? Pri 18 tisoč prevoženih bi moral dolit liter v celem intervalu od 0 do 18k....

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Pa je sama klima tako neumna, da na polno šopa v noge...zakaj ne moraš dvignit v roke in sprednjo šajbo???

Zato ker pozimi največ vlage v avto prinesemo prav preko obuval?

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Zato ker pozimi največ vlage v avto prinesemo prav preko obuval?

Normalno, ampak če mi na dashboard vržeš error, da je kamera na sprednji šipi zmrznjena... daj nabij na oboje majkicu :D 

Napisano

Nek prehlad me šlata, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 17 urami je NevLado napisal:

... ... ... ...

... ... ... ...

A si se zatipkal? Pri 18 tisoč prevoženih bi moral dolit liter v celem intervalu od 0 do 18k....

 

Ne, ni se zatipkal. Pri "Gas Auto" jim je zmanjkalo denarja za razvoj, ker so morali plačevat neke odškodnine. Pa so malo pobrskali po arhivu in našli neke dokumente, da so pri Wartburgu razvili nov motor, ki pa še ni šel v proizvodnjo. In so ga zdaj izdelali pod svojim imenom... In resnični je ta motor resna konkurenca starim Wartburgom in Trabantom - tako po porabi kot po zanesljivosti...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Nič čudnega da ima toliko ljudi vročino, saj jo ima tudi vreme 🤨🙄

 

 

IMG_20240206_054013.jpg

  • Všeč 1
  • Začuden 1

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
dne 2. 2. 2024 ob 9:24 je Bini napisal:

A ni ta lučka za vitrex.... 🤔

 

Danes imam malo več časa, pa odgovarjam za nazaj.

Ne, ta lučka ni za Vitrex. Ta lučka je opozorilo, da je nekaj narobe, da pa ni nič kritičnega in lahko nadaljuješ z vožnjo - do servisa. Torej, avto ni v redu, ni pa treba avtovleke klicat...

  • Všeč 1
  • Žalosten 2
Napisano

Pri Cliotu Storia letnik 2013 pri prevoženih 21.500 km v nedeljo počil sprednji desni feder (vzmet). Kovinski zvoki, pokanje, zato ga včeraj odpeljem na tehničnega, da pogledajo. Skoraj me je kap, ko mi pokažejo, da je odlomljena špica fedra visela 1 cm stran od gume, samo sreča, da se ni vanjo zapičila ....

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1
Napisano
dne 3. 2. 2024 ob 20:48 je godlike napisal:

Na Alfi je lučka vgasnila po 100km vožnje in povnome zagonu, ali pa po 24h, če ni bilo ponovitve težave, ostala pa je še vedno v računalniku.

 

Pri Oplih, pa izginejo, in se ne hranijo v zgodovini.

 

Ford v 47.000 km še ni prižgal druge lučke kot v snegu, da ne dela samodejno zaviranje ali pa opozorilo, da je špric tekočine zmanjkalo.

 

Pa si ziher, da ni poleg trikotnika napisal kaj ga tare?

 

Na Fiatu se mi je prižigala samo lučka, ki opozarja na prazen rezervoar.

 

Na Hondi prav tako.

 

Na Mazdi 5 se je tudi prižigala ta lučka, samo opazno bolj poredko - je imela precej večji rezervoar...

 

Na FucksWagnu mislim da ni lučke, ki se ne bi že prižgala... Če pa obstaja kakšna, da se do zdaj še ni prižgala, je pa to zato, ker nima stika in je v okvari...

 

 

Poleg trikotnika ne napiše nič. Če napiše, je to na tisti plazmi sredi armaturke. Če imaš med vožnjo čas gledat... Ostane pa zapisano, dokler je napaka aktivna. Če med vožnjo nimaš časa gledat na monitor in brat, lahko greš po vožnji skozi vse menije in preiščeš cel splet, kje bo kaj napisalo. Če je napaka še aktivna, če ne, ti bo povsod pisalo, da je vse v redu... In to se mi je zgodilo. Ko sem imel čas se ukvarjat z avtom, napake ni bilo več. In nihče ne ve, zakaj se je prižgala in nihče ne ve, zakaj je ugasnila in nihče ne ve, kaj je bilo in nihče ne ve, kdaj bo spet...

Napisano

Vzemi to s svetle strani - dolgčas ti pa s tem Fordswagom pa le ni.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Pri Cliotu Storia letnik 2013 pri prevoženih 21.500 km.

Upam da je kje napaka.

Saj je res pri malih km poknila. Samo 11 let in 21k km pa je rekord....

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Vzemi to s svetle strani - dolgčas ti pa s tem Fordswagom pa le ni.

Tudi tebi ne bo, ko bo brkati možak z lopato v roki za teboj korakal. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Upam da je kje napaka.

Saj je res pri malih km poknila. Samo 11 let in 21k km pa je rekord....

 

Ok, 21.600 km ... 

 

image.png

 

image.png

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

Pri Cliotu Storia letnik 2013 pri prevoženih 21.500 km v nedeljo počil sprednji desni feder (vzmet). Kovinski zvoki, pokanje, zato ga včeraj odpeljem na tehničnega, da pogledajo. Skoraj me je kap, ko mi pokažejo, da je odlomljena špica fedra visela 1 cm stran od gume, samo sreča, da se ni vanjo zapičila ....

Pričakuj, da bo v cca letu dni še druga šla, tako je bilo na taščinem 12 let starem  Twingecu in še enem Cliu....:nevem: Pazi! 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.