FuManchu Napisano 24. februar Prijavi Napisano 24. februar pred 17 minutami je Shrek napisal: Uf. Bi bla kr kriza... E jebiga. Še novim avtom se prižigajo lučke. Moj SAAB pa bo kmalu polnoleten 😁 3 Citiraj
g.Wankel Napisano 24. februar Prijavi Napisano 24. februar pred 12 minutami je FuManchu napisal: E jebiga. Še novim avtom se prižigajo lučke. Moj SAAB pa bo kmalu polnoleten 😁 Moja tudi 2 Citiraj
MazdaBoy Napisano 24. februar Prijavi Napisano 24. februar Sami oldtimerji 😉 Uf to so stroji k delajo na polno in dolgo 😊 3 Citiraj
FuManchu Napisano 24. februar Prijavi Napisano 24. februar pred 2 urama je MazdaBoy napisal: Sami oldtimerji 😉 Uf to so stroji k delajo na polno in dolgo 😊 Bog jih požegnaj, da bodo še dolgo delali 4 Citiraj
Slivka Napisano 24. februar Prijavi Napisano 24. februar Zato imamo pa tudi FucksWagne in podobno ropotijo, da ta tema ne zamre... 3 Citiraj
Slivka Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat... Naša Mazda 5 je imela povprečno porabo 6,3 litra na 100 km. V to so vštete tako vožnje po avtocestah kot tudi vleka počitniške prikolice in zraven prevoz sedmih potnikov. Tovora praviloma ni prevažala, ker je pri hiši BTjka. Je pa bila "s hribu doma", tako da so bile vožnje zmerno do pretežno po hribovskih cestah (gas do ovinka, pred ovinkom popustit gas, da hitrost pade, iz ovinka gas do podna, da dobi hitrost, popustit gas toliko, da drži hitrost do naslednjega ovinka). No, ko je bilo konec hribovske vožnje, je bila pa mestna vožnja na vrsti. Razen, če smo kam dlje šli, potem je bilo vsaj kakšnih 120 km avtoceste. Vožnja pa po omejitvah (od Nove Gorice do Razdrtega je hitra cesta, kar pomeni tempomat na 110, naprej je avtocesta, kar pomeni tempomat na 130. Razen, kadar je bila zadaj kamp prikolica, takrat je tempomat na 100)... In pri vsem skupaj je bila poraba zgolj 6,3 litra na 100 km. Mazdin dvolitrski turbo dizel je dobro opravljal nalogo, za katero je bil narejen, to je treba priznati. Danes malo preštejem porabo od FucksWagna. Za 13.157 kilometrov smo porabili 828,50 litra nafte. Ampak prvih 10.000 km smo vozili zelo umirjeno - utekanje motorja pa to. Počitniške prikolice še ni imel pripete. Enkrat samkrat je imel pripeto tovorno prikolico (lastna teža 220 kg), v kateri je bilo sedem parov smuči in sedem parov pancerjev. To je bila največja obremenitev tega voziloida do sedaj. Kaj bo zdaj, ko bo "v polni operativni uporabi"? Gotovo bo poraba vsaj še kak liter večja. In to naj bi bil razvoj in napredek in bolj ekološko? Ja, pa vsej tisti nafti je treba prišteti še tri litre motornega olja... Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat... No, je pa pri vsem nekaj dobrega. Taka izkušnja z novim voziloidom me je prepričala, da bomo BTjko vozili, dokler se ne razpade, potem jo bomo pa popravili in vozili dalje - ekologija, razvoj in napredek naj gredo pa v ku#$c in pi&%o in j€#em Greto in vse njene kompanjonke... In j€#em mater tudi Martinu Winterkornu in Billu Fordu in vsej ostali bandi tam na Švabskem in v Ameriki... 1 5 1 Citiraj
FuManchu Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec Prodaš in greš naprej. Simpl kot pasulj. 4 Citiraj
Z M A J Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec Slivka, žal na boljše s temi jajci ne bo šlo več, kakorkoli obrneš naj bi bil avto, takrat kadar je NOV, naj bi bil NAJBOLJŠI. Če je že zdaj klump, potem reees ne želiš vedeti kako se je postarati z njim!!! 3 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
godlike Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec Polo, ki je bil na garanciji v prvem letu 18x, se je do 10 leta malo umiril. Tak 1-2x je bil na leto na izrednem servisu in med intervalom 15.000km, je želel še 1l dodatnega olja. Vedno. Slivka za tvoje brege je treba kupit najboljmočnega dizla v ponudbi. Ker ostalo se mantra in če diha na škrge je pač žejn po gorivu in olju. Alfi sem tudi samo 1x olje dolival med intervali in to po vožnji na končni v Nemčiji. 220 km/h je le bil tak napor, da je kar nekaj olja mimo batnih pobegnilo. 3 Citiraj
Slivka Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec pred 9 urami je FuManchu napisal: Prodaš in greš naprej. Simpl kot pasulj. Grem naprej kako? Peš? Ker smo dve leti iskali in med iskanjem obiskali preko 20 salonov različnih znamk in to je bil še najbolj približno podobno tistemu, kar smo želeli. In še to je šara, da bi najboljše naredili, ko bi jo sprešali takoj, ko pride iz tovarne. Ne, sprešat bi morali kar tekoči trak v tovarni, da jih niti ne delajo... pred 4 urami je godlike napisal: ... ... ... ... ... Slivka za tvoje brege je treba kupit najboljmočnega dizla v ponudbi. Ker ostalo se mantra in če diha na škrge je pač žejn po gorivu in olju. ... ... ... ... ... ... ... Dvolitrski turbo dizel je v tej ponudbi največ, kar lahko dobiš. Pri konkurenci je pa še slabše, tam pa več kot liter in pol sploh ne premorejo... 2 1 Citiraj
Slivka Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec pred 6 urami je Z M A J napisal: Slivka, žal na boljše s temi jajci ne bo šlo več, kakorkoli obrneš naj bi bil avto, takrat kadar je NOV, naj bi bil NAJBOLJŠI. Če je že zdaj klump, potem reees ne želiš vedeti kako se je postarati z njim!!! Glej, tak motivacijski nagovor lahko tudi zamolčiš... 2 1 Citiraj
dvorjan Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec Jah, glede na to, da tudi tvoja Mazda 5 ni imela pogona 4x4, ne vem, čemu si toliko vztrajal na njem in si posledično po nepotrebnem zožil izbiro. bi verjetno kak potniški kombi z 2.0 HDI dizlom bolje opravljal nalogo ... 1 Citiraj
AmpeR Napisano 3. marec Prijavi Napisano 3. marec Moje 2.0 tdi 177 konjev + čip + AT + 4x4 + za 7 potnikov vaginalno vozilo pije točno 8.87l/100 km. Pa strešni kovček, zadaj 4 bicikli, pa en kp prtljage, Pohorje, Krvavec, Rogla, Nanos, ... edino prikolice ne vlečem... 1 Citiraj
Bini Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec Ima baje preozko cesto v tiste "hribe".... 😔 Citiraj
Slivka Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec pred 9 urami je dvorjan napisal: Jah, glede na to, da tudi tvoja Mazda 5 ni imela pogona 4x4, ne vem, čemu si toliko vztrajal na njem in si posledično po nepotrebnem zožil izbiro. bi verjetno kak potniški kombi z 2.0 HDI dizlom bolje opravljal nalogo ... Ker sem se postaral in se mi ne da več nekajkrat na leto verige montirat. Sploh, ker imajo zdaj vsi montirane pnevmatike, ki so široke skoraj 20 cm, med pnevmatiko in blatnikom pa premalo prostora, da porineš roko mimo in z zadnje strani zapneš verigo. Zato sem vztrajal na 4x4 pogonu. Ne živimo vsi na nadmorski višini tja do 320 metrov nad morjem. Nekateri smo kar 3x višje... Kombi 2.0 HDI? A se hecaš? 1.) Kje pa dobiš 2.0 HDI? Ali imaš 1,5 litrski MutiJet3 (npr. Fiat Scudo), Ali pa samo še štromarje (npr. Citroën)... 2.) Po teh naših hribih ni avtocest. Ta kolovoz, ki ga imamo, je sicer asfaltiran, ampak je širok 3,6 metra. Precej prometa predstavljajo gozdarski tovornjaki, ki so široki 2,5 metra. Če mi nabavimo en kombi, kot je na primer Renault Trafic, je širok 2,3 metra. Cesta po planoti pa ima na eni strani škarpo gor in nato hrib nad cesto, na drugi strani pa škarpo dol in dolino pod cesto. Kako si zdaj ti predstavljaš to vožnjo in srečevanje nasprotnega prometa? Že Mazda 5 je široka za po#$%dit, tale FuksWagen, ki ga imamo, je še širši, da pa s kombijem pridem... Poleg tega, ko peljemo otroke na primer v Novo Gorico na bazen, je to treba nekje v Novi Gorici parkirati. Nova Gorica je precej novo mesto in so za vzorce parkirnih mest vzeli Fiat Topolino in Zastavo 750 - to, kar se je leta 1960 prevažalo po cestah... In tako imamo parkirišča dolžine 4,3 metra in širine 2,5 metra. Saj ni problem parkirat (čeprav je kombi mimo grede daljši od 4,3 m - pa kaj, saj je BTjka tudi...), problem je odpreti vrata. Sploh tako, da ne rukneš v tistega zraven. In poleg tega upaš, da bo tisti zraven tudi tako uvideven... Da se pa vsakodnevno vozim v službo in nazaj s kombijem... 3.) Kdo bo to tankal? Mislim, nafta ni več pod 1,5€ za liter. In takle kombi ima po tovarniških podatkih porabo 8 litrov na 100 km. Pa vsi vemo, koliko se lahko zanesemo na tovarniške podatke o porabi in kaj to potem pomeni na cesti... 4.) Pri nas so vzponi. To pomeni 12%. Ko pade malo snega, se kombi kar ustavi. Pogon je spredaj, zadeva pa velika. In enostavno ne gre. Po ravnem še, v hrib pa nikakor. Že Mazda 5 je bila prevelika. In so me prehitevali tako z Mazdo 2 kot z Opel Corso in Renaultom Modusom. Vsi ti malčki so šli mimo nas brez težav. Vsi večji smo pa montirali verige. Ker fizika dela svoje ne glede na znamko vozila... 4 Citiraj
Slivka Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec Ja, FucksWagen... Danes moram do Kranja. Pa mi je žena splela BTjko. In mi FucksWagen zaželi "dobro jutro" na svoj način: Sicer je samo opozorilo za pregorelo žarnico zadaj desno, ampak vseeno... 6 2 Citiraj
sportman333 Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec (urejeno) Imaš v Kranju Savo, ki je kar globoka, še bolje pa Kokra ki ima globok kanjon...... Popravljeno 15. marec od sportman333 1 1 1 1 Citiraj
godlike Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec In to zaradi pregorele žarnice? Tudi na Mazdi je žarnica crknila. Samo Mazda ni bila toliko prijazna, da bi opozorila. 1 Citiraj
Boss Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec Ampak avto je nov... pa kako kurac ima že pregorelo žarnico. Fak jaz sem na prejšnji šestki v 11 letih in skoraj 300kkm menjal samo eno za tablico in eno pozicijo. Ksenonke sem pa preventivno tam nekje na 220kkm, k sem imel en tak čuden filing, da že malce vijolično svetijo. Se pravi menjano predno so sploh crknile. 5 Citiraj
godlike Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec Na M2 je pozicija šla na 2-3 leta. Kratka 1x na leto. Tablica pozicija pri 10 letih. Žal so žarnice vedno slabše kvalitete. Na skrinji mi drži majn kot pol leta. Zdaj je tretja šla. Pred tem pa delala od vedno. 1 Citiraj
Boss Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec pred 40 minutami je godlike napisal: Na skrinji mi drži majn kot pol leta. Zdaj je tretja šla. Pred tem pa delala od vedno. Mogoče pa hodiš prevečkrat na prigrizke in se lučka vžiga in ugaša k žmigavc. 1 1 Citiraj
Janez007 Napisano 18. marec Prijavi Napisano 18. marec (urejeno) Malo brskam po spletu ... povprečna bruto plača na zaposlenega v "naši firmi" v letu 2022 je bila 4.501,11 €. Jasno, zakaj je tako težko uveljaviti garancijske napake, če so zaposleni motivirani ... dodana vrednost na zaposlenega 120.000€. https://www.companywall.si/podjetje/mms-doo/MM5JBlY0 Popravljeno 18. marec od Janez007 2 1 Citiraj
AmpeR Napisano 18. marec Prijavi Napisano 18. marec @Slivka danes pa moj fakwagen. Pravi lightshow.... Razlog prazna bat.... Pozabil sem izklopit razsmernik 12 na 230V🤣. Zanimivo, da potem, ko smo avto prižgali z busterjem so me kontaktirali iz avto hiše oz. servisa, da jim je javilo napake in, da kaj je narobe. Vse spremljajo... 1 1 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.