Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Boss, eno pra?anje zate (ni mi?ljeno provokativno) in sicerr, a je mo?no, da ?e bi ti kupu novga kakega Renoja dizla, re?mo Megana, pa ?e bi ga primerno vzdr?eval (servisi na 15Kkm in ne na 30!!!), da bi ti ta v redu slu?il, al je ta kripa useen tok pod nivojem, da ne bi zneslo! :P

 

Kokr pa tle po forumu prebiram, se pravi, ?e italjanske 6ke kar zajebavajo, kaj bi bilo potem ?ele z uvo?enim Renojem? :blush::D

 

?ist v redu vpra?anje, ki zaslu?i normalen odgovor.

 

Rabljenega Renaulta ne bi nikoli kupil, kot ne bi Peugeota, Citroena, Fiata, Alfe pa ?e kaj bi se na?lo na tem seznamu. Sploh ?e bi ?lo za diesla.

 

?e pa bi kupoval nov avto in bi bil Renojc cenovno ugoden pa bi kupil tudi diesla - nov Megan je recimo oblikovno zelo lep avto medtem, ko nova Laguna mi pa ne sede.

 

Ampak, ker renojc ne bo nikol tako zelo cenovno ugoden me sploh ne skrbi, da bi kdaj zabredel v kako tako dilemo :hudicek: . Aja pa ne gre za to, da bi avto bil pod nivojem sploh ne pod kakim statusnim nivojem, ker tud Mazda ni glih status, gre za duge stvari pa mislim, da ni treba ?e enkrat razlagat katere.

 

Na evo, ker preve? goflam in se hvalim, da nimam predsodkov me je pa? ?trafnilo - dva dni sem se naokoli vozil s tanovim Meganom 1.6 bencinarjem in zelo hitro ugotovil zakaj v uni reklami, ko tip?ka vpra?a prodajalec "a sploh potrebujete tak avto" odgovori " z ne, ho?em ga" ta tip?ek avto samo ogleduje od zunaj in se o?itno sploh ni z njim peljal, ker bi bil druga?e odgovor verjetno nasproten.

 

Kaj naj re?em avto je bil skoraj nov ampak filing med vo?njo pa za moje pojme obupen (?e Astra, ki sem jo prej spljuval se pelje bistveno lep?e) - kaj me je motilo?

 

-volan: je nekako ?udno direkten in bistveno preve? servo oja?an, tako da sem v ovinkih imal ogromno problema, kolk obrnt volan pa a mam pod kolesi sploh stik z asfaltom, ker je bilo vse tako mehko.

 

-sklopka: izredno dolga in 3/4 hoda ni prijela ni?, na koncu v zadnji ?etrtini pa zelo na hitro. Povrhu je bila ?e tako mehka in vmes z enim takim hecnim "kolenom" upora na stopalki, da sem izredno te?ko lepo ujel motorne vrtljaje s spu??anjem sklopke. V glavnem te?no za popizdit, avto pa mi je kr naprej poskakoval pri ?tartu kot, da bi bil voznik za?etnik. :blush: ?ele pri odlo?nem gasu in hitrih pospe?kih je nekako ?lo mi je bilo pa najbolj grozna vo?nja v komaj premikajo?i koloni. Mislim, da tistih 20minut nisem z avtom ?e nikoli tako trpel kot s tem.

 

-motor: 110KM a ?al bencinskih, ki za?ivijo ?ele visoko v vrtljajih tam nekje pri 5.000. To ne bi bilo niti toliko narobe, ?e ne bi bil motor nad 3.000 obrati in naprej tako bobne?e glasen in zoprn, da te zelo hitro mine pritiskat. Ravno tako je vo?nja pri 130km/h po GPS-ju kljub 6 prestavam bistveno preglasna za moj okus, ?e sre?a, da se da radio lahko dovolj na glas. O porabi pa raje ne bi, ker mi ni ?isto ni? v ?ast. :blush:

 

-pedalke: pedalka za gas ima tako malo prostora, da so moji zimski ?evlji (ne niso pancerji niti gojzerji - so le ?tevilka 45) za v slu?bo bili enostavno pre?iroki in se gasa ni dalo pritisnit brez, da bi pritisnil zavoro. Tudi, ko sem dvignil nogo z gasa se je ?evelj na eni strani zataknil ob tunel sredinske konzole in druga stran ob zavorni predal. To je ne samo zoprno ampak tudi nevarno. Zadevo sem re?il tako, da sem s sabo vozil superge in se pred vo?njo preobul - kdor me je videl med preobuvanjem si je ziher mislil kak?en debil sem.

 

-sede?i: enostavno kljub matranju nisem na?el pravega polo?aja tako, da je to ?e en minus. Prostora na zadnji klopi za noge je tako malo, da se sam enostavno nisem uspel vsesti na zadnjo klop brez, da bi se namu?il s pospravljanjem nog - se pravi zadaj je le za male otroke.

 

-armaturka in notranjost: armaturka je butasta z analognim obratomerom in digitalnim preve? vpadljivim merilcem hitrosti. Tudi ?tevec za temperaturo je bil digitalen s samo dvema oznakam - ena ?rtica za malo ogret in druga za ogret na optimalno temperaturo pol pa ?e en katero no?e?, da se pri?ge. Ravno tako je bil digitalen tudi ?tevec za gorivo, ki je bil sestavljen iz osmih ?rtic, kar je elegantno, da te nategnejo saj kljub temu, da je kazalo polno je v avtu majkalo vsaj cca 5 litrov do polnega tanka. To mi je bilo takoj sumljivo in sem ?el tankat po 100km pa sem notri nato?il 15 litrov goriva, ko je pi?tolo prvi? vrglo ven.

 

Najbolj mote?e pa mi je bilo, da dnevnega ?tevca kilometrov enostavno nisem znal resetirat brez da bi pogledal v navodila. ?e nekaj funkcij vklju?no z tempomatom je bilo ?isto neintuitivnih in bi moral pogledati navodla. To je skrajno neresen pristop k enostavnostui upravljanja avtomobilskih funkcij, ki bi morale biti priro?ne brez razmi?ljanja in dodatnega ukvarjanja na ra?un varnosti med vo?njo.

 

-napake: Renault ne bi bil Renault, ?e ne bi imel napak - zati? za zadnji levi varnostni pas ni deloval tako, da je bilo potrebno vtakniti pas v zati? za srednji pas. Kot drugo napako pa je bil gumb ro?ne zavore, ki je bil tako trd, da ga neka dama sploh ne bi mogla pritisnit. Ro?no sem zato potegnil samo enkrat in se nato nazafrkaval, da mi je ratalo pritisnit gumb in sprostiti ro?no. V glavnem ?isti handbrake wrestling.

 

-bottomline: ta Megane je ?e en dokaz zakaj na primerjalnih testih vedno zmaguje Golf. Golf je sicer dra?ji ampak neprimerno bolj?i od Renaulta in res ne vem zakaj bi nekdo pri zdravi pameti kupil ta avto razen, ?e ga kupujejo samo u?ki.

 

Da pa ne bo samo kritika pa ?e nekaj zadev, ki so mi bile v?e?. Podvozje je bilo ?isto nefrancosko trdo kar je vsaj malo kompenziralo nenatan?en volan, funkcija za predlog ustrezne prestave je zanimiv dodatek, ?eprav, ?e se vozi? po teh nasvetih si najve?ja cokla v prometu in da ne boste preve? jezni na nekoga pred vami v Meganu, ki ne zna potegnit - pa? samo sledi navodilom o var?ni vo?nji :hudicek: .

 

Tank brez ?toflca, sam umakne? pokrov in porine? pi?tolo notri in ?e tanka? - odli?no za ?iste roke. Sem ga pa imel premalo ?asa, da bi na?el ?e kak plus mi je pa bilo na koncu vseeno najbolj v?e? dejstvo, da avto ni moj in da nisem jaz ta lolek, ki sem ga kupil in bil zaradi tega slabe volje. Je pa vseeno mo?no, da zaradi lahkotnosti upravljanja bo v?e? predvsem nezahtevnim ?enskam, ker za prave dece, ki radi avto peljemo ne pa da avto pelje nas, je to izredno slab izbor.

 

nov megan sux, se od nobenga avta me koleno ni tok bolelo kot s to kanto neumno. fuj.

 

Takrat, ko si to napisal tega nisem mogel komentirat, se pa strinjam in sama se?a, da nisem imel kak?ne dalj?e poti, ker me je ?e po 50km v kosu kar malo hecno nerviralo v hrbtu in na spodnjem delu stegen.

33112_1.png

Napisano

U?eri sm se sre?u najprej s kolegom iz Rusije, zve?er pa ?e z drugim, iz Anglije, no in dans me nekak glava boli, kokr da bi mev - mijaaaav! <_<:hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

boss, ti si peljal bencinarja, ki je ocitno prava katastrofa, moj je bil dizel pa je bil motor cist ok (sploh za 1.5 prostornino, poraba nizka, dost tih (6 prestava)...

 

jaz sem naredil v dveh dneh neki cez 1200km, ti pa precej manj ampak s slabim in zivce parajoce motorjem tko da suma sumarum, na koncu sva isto trpela :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

boss, ti si peljal bencinarja, ki je ocitno prava katastrofa, moj je bil dizel pa je bil motor cist ok (sploh za 1.5 prostornino, poraba nizka, dost tih (6 prestava)...

 

jaz sem naredil v dveh dneh neki cez 1200km, ti pa precej manj ampak s slabim in zivce parajoce motorjem tko da suma sumarum, na koncu sva isto trpela :D

 

res je - hvala bogu, da nisem dolg trpel :jupiii:

 

Sam res tale Megan je za zelo zelo nezahtevne, ki ne pri?akujejo od avta skoraj ni?, se jim ne mudi in radi kruzajo tam nekje med 1500-2000 obrati. To od njih celo (v prid porabe) zahteva indikator menjave prestav.

33112_1.png

Napisano

Sam res tale Megan je za zelo zelo nezahtevne, ki se jim ne mudi in radi kruzajo tam nekje med 1500-2000 obrati. To od njih celo (v prid porabe) zahteva indikator menjave prestav.

 

Hehe no vidi? mene je prijatelj peljal v Meganu RS 250 in nisem opazil nobenih na?tetih minusov. :P Verjamem pa, da so ta?voh ?isto druga?ni, pa po francosko mehki. <_<
Napisano

Hehe no vidi? mene je prijatelj peljal v Meganu RS 250 in nisem opazil nobenih na?tetih minusov. :P Verjamem pa, da so ta?voh ?isto druga?ni, pa po francosko mehki. <_<

 

Hehe, rad verjamem, da je to Megan za dece :blush:

33112_1.png

Napisano

sej to majo zdaj skor vsi...celo kia..zadnjic sem peljal novo pro ceed 1.4 in ima tale indikator

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je itak ena dost brezvezna zadeva, naj za?nejo raj? Avtopilote vgrajevat, to bi bolj koristlo! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A nis ti iz tega posla? :ne vem: :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sm dans krepko ve? gnara pognal, kt bi si zelu! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri nas na obali se ne kupujejo ve? avti z klimo...ampak morajo imeti obvezno meglenke. :aaaaa:

 

 

Napisano

Kok je pa mrtu forum dans, zgleda ga je megla zajela! <_<:harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pred slabima dvema urama izvedli, vsi sodelavci na kupu, da nas bo v treh dneh 10-12 izgubilo slu?bo, ni va?no nedolo?en,dolo?en ?as...oz. tisti ki so za dolo?en, jim ne bodo podalj?ali :whatever::whatever: ...sledijo te?ki dnevi komu bo zazvonil telefon da se oglasi pri ?efu. :whatever:

Napisano

Pred slabima dvema urama izvedli, vsi sodelavci na kupu, da nas bo v treh dneh 10-12 izgubilo slu?bo, ni va?no nedolo?en,dolo?en ?as...oz. tisti ki so za dolo?en, jim ne bodo podalj?ali :whatever::whatever: ...sledijo te?ki dnevi komu bo zazvonil telefon da se oglasi pri ?efu. :whatever:

 

Izklopi telefon :angry: in sre?no.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pred slabima dvema urama izvedli, vsi sodelavci na kupu, da nas bo v treh dneh 10-12 izgubilo slu?bo, ni va?no nedolo?en,dolo?en ?as...oz. tisti ki so za dolo?en, jim ne bodo podalj?ali :whatever::whatever: ...sledijo te?ki dnevi komu bo zazvonil telefon da se oglasi pri ?efu. :whatever:

 

Vem, da ti ni v tola?bo ampak pri nas bo v naslednjih dveh letih slu?bo izgubilo cca 500 ljudi. :(

33112_1.png

Napisano

Upam da nisem jest, samo nobenemu se ne sanja po katerih kritetijih so gledal. Je pa zadeva ?e napisana. Boss, samo kolkr sem bral, bodo pri vas tudi bolj mehka odpu??anja?upokojitve, potem glede prostorov sem nekaj sli?al, da vas bodo malo tla?li ipd.? Pri nas ni nobenega za v pokoj med 240 zaposlenimi, mlad kolektiv, res kam nas je vse to pripeljalo. Najbolj bedno mi je ker sem to ?e dajal ?ez na wwi -vega 070. Jaoooo.

Napisano

Tole je res beda, da te kar naenkat na?enejo! :(<_<

 

Jaz sem se pa zdele imel ?ast vozit od Vodic pa do LJ - Koseze, v vzporedni koloni (mi kao na prehitevalnem na AC) cca. 100 kmh uni na voznem pa ista brzina, kera bedna scena, to je noro! :hudicek::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Upam da ma? pogodbo za nedolo?n ?? in ne pa?? med une k jim bodo pogodbo ukinl.

 

Imam ja, ampak nima veze. Odpoved iz poslovnih razlogov s strani delodajalca. Tisti ki imajo za dolo?en ?as (pri nas jih ni veliko, ker se je zaposlovalo ve? ali manj za nedolo?en ?as s poskuno dobo), jim ne bodo podalj?ali ko jim prete?e. We will see, vzdu?je je nikakvo. :whatever:

Napisano

A ti pripada vsaj kak?na konkretna odpravnina v tem primeru (nedolo?en cajt)? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.