Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

huh sre?a, vsaj v tem primeru nisem kriv :hudicek:

 

Ma, ne vem. Napisal sicer nisi ni? takega, lahko pa da si si mislil. Zagotovo si si mislil. To?no tako: ti si kriv! To si mislil in mi ?elel kratke no?i in se je zgodilo! Samo da te dobim! Ali gre? na grmado (zdaj se je ?e odtalila) ali pa v brezno! Tiralico so ?e prebrali. Te bo ?e na?el kdo, ki ti bo kos.

Napisano

Potem je najbolje, da se zaklene? v jazbino in vsaj nekaj mesecev ne pride? ven...

 

a do piknika? :unsure:

33112_1.png

Napisano

a do piknika? :unsure:

 

ne marca te bomo pri?li vpra?ati ali bo ?e dolga zima......pa ?e se zla?e? lahko ?e ovadbo MO Nova Gorica fa?e?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne marca te bomo pri?li vpra?ati ali bo ?e dolga zima......pa ?e se zla?e? lahko ?e ovadbo MO Nova Gorica fa?e?

 

Kerga marca? a drugo leto? :(

 

 

 

 

33112_1.png

Napisano

Napolnil rezervar BTjke do vrha. In se?tel vse litre, ki sem jih kdaj nato?il v Mazdo BT-50 4x4 DC. Pa me je kar nekam pognalo...

 

Za prevo?enih 50553 km sem porabil 8339,75 litrov nafte :wacko: . Po trenutni ceni je to 11442,14 ? :aaaaa:. Ko bo prevo?enih kak?nih 120000 km, bom dal za nafto toliko, kot sem dal za ko?ijo... :o

Napisano

Tiralica nanj je ?e razpisana. Samo, ?e upa iz svoje jazbine pa da ga kdo ulovi in mi ga pripelje - ?ivega ali mrtvega - pa gre na grmado...

 

 

Kak?na je pa nagrada?

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Ma glede na to, da se ga o?itno vsi bojijo, sem se pripravljen o nagradi tudi pogajati. Kaj bi rada v zamenjavo za Bossa - ?ivega ali mrtvega?

Napisano

.. se normalno zaparkiram pred gospodarcam, ko prideva nazaj, pritisnem sklopko in lepo pedal ostane na dnu :angry: po?la je hidravli?na cevka. Pol sva ?akala na prevoz do Medvod, ga je g. Pelko zrihtal in prijazno pri?el ?e v delavnico da smo mazdo spravl na varno, ter da sva z na?o dobila nadomestni avto ... hvala g. Simon! :rispekt:

Napisano

Dans me je vreme parkrat ?e tolk kvalitetno na?ponu, da sem se odlo?u da do ju3 zju3 ne grem ve? iz bajte. :angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma glede na to, da se ga o?itno vsi bojijo, sem se pripravljen o nagradi tudi pogajati. Kaj bi rada v zamenjavo za Bossa - ?ivega ali mrtvega?

 

 

Ma kdo se ga boji? On je res ena taka dobra du?ca,...odkar je bla tale mazda mafia na obisku (slikca je nekje na forumu) se ne dereta ve? :party0035:

 

 

Tko da js ti predlagam, da ga ne vr?e? na grmado, ampak pridobi? na svojo stran, da ti bo delal v korist svoje "?arovnije" :P

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Ma kdo se ga boji? On je res ena taka dobra du?ca,...odkar je bla tale mazda mafia na obisku (slikca je nekje na forumu) se ne dereta ve? :party0035:

 

Ja, si mislita: "Bemti?, raje bodiva tiho, kot pa da naju spet kaznuje s tem tipom..."

Saj sem videl, kak?ne o?i so imeli... Vsi trije...

Napisano

Dans vozil V6 turbo in kasnej se usedu v svoje var?ne 4 cilindre. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa je ?la, moja ?ebela :(

 

Na ?trihanje? :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Na ?trihanje? :ninja:

 

In ravnanje :)

 

Popravljanje rje, barvanje, barvanje feltn, ravnanje vezne stene, pa ?e koloteki bojo mal po?vasani...ni da ni :D

Podpis.png

 

Napisano

Konkurenca bordonu B)

 

Ne pozabt spotoma ?e blatnikov zrihtat, ?e bi res enkrat ?iroke feltne z nizkim ETjem montiru, da ne bo pol drgnl in blo treba spet ?trihat..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pa je ?la, moja ?ebela :(

 

Zdaj mas zascito s strani EU

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.