Jamralnik v2
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Studio (tvoja ima izgleda še znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči:
-
Dva bolnika sta hkrati odšla k zdravniku z istim zdravstvenim problemom. Oba sta imela resne težave s hojo. Zdi se, da bo pri obeh potrebna zamenjava kolka. Prvi pacient je bil pregledan z rentgenom v rednem delovnem času. Po preučitvi slik je bila odrejena operacija. Termin: v enem tednu. Drugega bolnika je ambulantni zdravnik poslal k specialistu. Naročen je bil čez osem mesecev. Po preučitvi slik je specialist odredil operacijo. Termin: čez 18 mesecev. V čem je razlika? Prvi pacient je nemški ovčar Runo, drugi pa slovenski upokojenec... P.S.: napisano je kot vic in naj se tako tudi obravnava. Vsaka podobnost z resničnostjo je zgolj naključna. Sploh, ker nemškemu ovčarju ni ime Runo, "slovenski upokojenec" pa tudi ni upokojenec, ampak ženska pri 55ih...
-
Ko se vozim v službo in nazaj (Grosuplje-Ljubljana center-Grosuplje), blizu 20 km v eno smer, pri običajno kar gostem prometu (na avtocesti 10 - 100 km/h), vendar ne v ekstremno gostem in ne pri zelo prazni cesti, je povprečna poraba pri Mazdi 3 G120 med 5,5 in 6 litri, pri Mazdi 6 G165 ene 3 dcl več, pri G194 AT je še nekaj dcl več. Če pa je prazna cesta in zmerna noga, pa je treba dodat dober liter, ki ga povzroča predvsem višja (130 km/h) hitrost na avtocesti (torej od 7-7,5 litra). Pri bolj dinamični in hitri vožnji bi bila poraba 7,7-8,5 litra. Nekaj let nazaj sem šel na testno vožnjo VW Polota z 1.0 motorjem in 115 KM in hitro ugotovil, da tak mlinček ni zame oziroma daleč od užitka, ki ga nudijo Mazdini 2.0 ali 2.5 bencinski atmosferci.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.