Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V Mazdo 5 poleg sedmih sede?ev v prtlja?nik brez te?av spravi? otro?ki vozi?ek tipa "marela". V Seatu z rezervno gumo in dizalco v prtlja?niku tega ne more?...

 

?koda, da Mazda ne dela ve? petice. Je ?e dovolj majhna, da tudi samo s sprednjim pogonom ?e kar precej dale? prileze, pa vseeno dovolj velika. ?e bi bila pa s ?tirikolesnim pogonom, bi bila pa sploh zadetek v polno.

 

Hja, ve?, mislim, da se bo to po?asi nehalo. Eno je bilo, dokler je bila ?ena ?e mlada. Zdaj pa, ?e je hladno, raje zakurimo centralno...

Super da sedaj kurite, so vsaj otroci na toplem, prej sta bila samo vidva ogreta.

 

S 7zici je tudi ?koda Kodiak. Ampak se mi zdi da je kar precej draga, pa tudi velikost prtla?nika ne vem kak?na je v 7 sede?ni izvedbi. Pomoje ne prav razko?na.

 

Pred skoraj 4desetletji so Evropejci izumili enoprostorce. Potem so pa Ameri?ani rekli da dru?inski avti so pa SUV-i. In cel svet je po?epnil kot koko?ka in jim prikimal. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred skoraj 4desetletji so Evropejci izumili enoprostorce. Potem so pa Ameri?ani rekli da dru?inski avti so pa SUV-i. In cel svet je po?epnil kot koko?ka in jim prikimal. 

 

Zato, ker so bili v ameriki enoprostorci ozna?eni za prevozna sredstva tako imenovanih soccer moms in pravi dedec se ne bo usedel v enoprostorca niti kot sopotnik. Za te so zato izdelali SUV-e. Ker seveda ?enske glede tega niso komplicirale so se pa? samo presedle v SUV-e in zato so monovolumni ?li rahlo v pozabo.

33112_1.png

Napisano

Lahko pa tudi ?kodo Kodiaq 4x4 7 sede?ev.

Nobenega placa....se posebej s sedmimi zici

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V Mazdo 5 poleg sedmih sede?ev v prtlja?nik brez te?av spravi? otro?ki vozi?ek tipa "marela". V Seatu z rezervno gumo in dizalco v prtlja?niku tega ne more?...

 

?koda, da Mazda ne dela ve? petice. Je ?e dovolj majhna, da tudi samo s sprednjim pogonom ?e kar precej dale? prileze, pa vseeno dovolj velika. ?e bi bila pa s ?tirikolesnim pogonom, bi bila pa sploh zadetek v polno.

 

Hja, ve?, mislim, da se bo to po?asi nehalo. Eno je bilo, dokler je bila ?ena ?e mlada. Zdaj pa, ?e je hladno, raje zakurimo centralno...

Jah ni? vsak svojo novo Mazdo pa gremo :)

Napisano

Lahko pa tudi ?kodo Kodiaq 4x4 7 sede?ev.

https://www.youtube.com/watch?v=Ax2FZFn0oJU

 

Nima drsnih vrat zadaj. Pa to smo ugotovili, da ?e gre petka od hi?e, da o?itno ne bomo ve? imeli drsnih vrat zadaj. Vsaj ne z elektri?nim pogonom...

 

?koda pa ima neke ?udne kombinacije in ko so za?eli sestavljati skupaj, je bila edina varianta dizela?a z avtomatskim menjalnikom... To pa spet ni ni?emur podobno. No, lahko kje v mestu, od semaforja do semaforja. Ne pa tu po teh hribih. Tisti, ki so bili na MPL takrat, ko smo imeli testno ?estico z avtomatskim menjalnikom bodo vedeli, o ?em govorim...

Jah ni? vsak svojo novo Mazdo pa gremo :)

 

Ni nove Mazde sploh ve? neke res uporabne. So samo neke kvazi spake, ki so primerne zgolj in samo za stat v salonu... Saj ne re?em, motorje zna Mazda narediti tako, kot se za gre. To je pa tudi vse. Avta pri Mazdi ne znajo ve? narediti...

Napisano

Nima drsnih vrat zadaj. Pa to smo ugotovili, da ?e gre petka od hi?e, da o?itno ne bomo ve? imeli drsnih vrat zadaj. Vsaj ne z elektri?nim pogonom...

 

?koda pa ima neke ?udne kombinacije in ko so za?eli sestavljati skupaj, je bila edina varianta dizela?a z avtomatskim menjalnikom... To pa spet ni ni?emur podobno. No, lahko kje v mestu, od semaforja do semaforja. Ne pa tu po teh hribih. Tisti, ki so bili na MPL takrat, ko smo imeli testno ?estico z avtomatskim menjalnikom bodo vedeli, o ?em govorim...

 

Ni nove Mazde sploh ve? neke res uporabne. So samo neke kvazi spake, ki so primerne zgolj in samo za stat v salonu... Saj ne re?em, motorje zna Mazda narediti tako, kot se za gre. To je pa tudi vse. Avta pri Mazdi ne znajo ve? narediti...

?e zalaufa? ?kodin konfigurator z lahkoto izbere? kombinacijo dizla in ro?nega menjalnika, edino kar mora? vzeti z dizlom je 4x4.

DSG je krasna stvar za v klance, bolj strmo je bolj je uporaben. Obratno je za navzdol, pri strmih spustih je najbolje preklopit na ro?no prestavljanje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Mogo?e ni uporabna ta nekoga, za vse ostale pa dovolj da jo kupijo. Ni vse za vse. Ampak zato ne more? re?t, da ne znajo avta naredit

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

?koda ima pa sploh svojevrstne cvetke...

 

?e izbere? Kodiaq z ro?nim menjalnikom in ?tirikolesnim pogonom in sedmimi sede?i, ima? na voljo samo sive barve (in eno rde?o) pa vle?ne kljuke ne more? gor montirat. Enostavno je ni v naboru serijske opreme. ?e ho?e? vle?no kljuko pri sedmih sede?ih, MORA biti avtomatik...

 

?e te kaj zanima, samo vpra?aj. V zadnje pol leta me je ?ena peljala po vseh avtosalonih na Gori?kem...

Napisano

Pa saj ne kupuje. :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes na poti Cerknica - Unec se je malo pred Uncem pri?gala lu?ka dpf (moj je lih ful na gas in prehitevanje). Smo se ustavili in je ugasnila...?li naprej do Postojne. Jaz sedaj vsa pani?na, kdaj bo spet a je to v povezavi s prej?njo napako....na servisu so mi rekli, da je DPF multifunkcijska lu?ka (tudi za verigo). A je kdo iz okolice Postojne in ima program za priklopit na ra?unalnik? Jutri moramo domov na Jesenice....Matr! Kaj naj:(

Napisano

Po moje ima? ti isti problem, kot sem ga imel jaz... prehitre regeneracije. ?e ra?unalnik zazna, da je med regeneracijama preteklo premalo ?asa, pri?ge lu?ko DPF. To pa se naredi ravno na AC, ko veliko km prevozi? v kratkem ?asu in ?e se je regeneracija spro?ila pri manj kot 100 prevo?enih km od zadnje fa?e? lu?ko DPF. A je me?ikala ali je samo gorela?

33112_1.png

Napisano

Po moje ima? ti isti problem, kot sem ga imel jaz... prehitre regeneracije. ?e ra?unalnik zazna, da je med regeneracijama preteklo premalo ?asa, pri?ge lu?ko DPF. To pa se naredi ravno na AC, ko veliko km prevozi? v kratkem ?asu in ?e se je regeneracija spro?ila pri manj kot 100 prevo?enih km od zadnje fa?e? lu?ko DPF. A je me?ikala ali je samo gorela?

Ni bilo na AC ampak ob prehitevanju. Lu?ka je gorela. In kaj si naredil oz. kaj pravijo majstri? Ker so pa nam rekli na servisu zdej, ko so jo odvlekli, da je bila napaka prepogosta regeneracija DPFja. Moramo jutri klicat nazaj na A Cosmos kaj to pomeni

Napisano

To pomeni, da ga odpelji v Novo Mesto k Tunercu, ki ga bo odstranil in bo mir za vse ve?ne ?ase. Ampak tega ti nisem jaz povedal, tako da ne vem, kje si to zvedela...

 

Psssst!

 

:ninja:

Napisano

To pomeni, da ga odpelji v Novo Mesto k Tunercu, ki ga bo odstranil in bo mir za vse ve?ne ?ase. Ampak tega ti nisem jaz povedal, tako da ne vem, kje si to zvedela...

 

Psssst!

 

:ninja:

A je to nevidno ?rnilo, ki bo izginilo, ko to preberemo? :)

 

 

Napisano

To pomeni, da ga odpelji v Novo Mesto k Tunercu, ki ga bo odstranil in bo mir za vse ve?ne ?ase. Ampak tega ti nisem jaz povedal, tako da ne vem, kje si to zvedela...

 

Psssst!

 

:ninja:

Sam ta ?tos kar nekaj stane ane?

Napisano

Ni bilo na AC ampak ob prehitevanju. Lu?ka je gorela. In kaj si naredil oz. kaj pravijo majstri? Ker so pa nam rekli na servisu zdej, ko so jo odvlekli, da je bila napaka prepogosta regeneracija DPFja. Moramo jutri klicat nazaj na A Cosmos kaj to pomeni

Hja zdaj pa bo veselo... injektorji, turbina, egr ventil, maf senzor, pregled DPF filtra, senzorji na filtru... mah bolj? da neham in ti za?elim ?im manj stro?kov. Jaz sem po obnovi injektorjih, egr-ju, pregledu DPF-ja pa? obupal in upo?teval Slivkin nasvet. Enostavno bi bila menjava DPF in treh senzorjev stro?ek na nivoju tretjine vrednosti avta pa ?e to ne bi bilo zagotovilo, da bi bilo potem v redu.

33112_1.png

Napisano

Vceraj se vrnem iz moto fure in me v tacnu skorajda kap na semaforju. Se vstavim, cakam in kar naenkrat me nekaj za levo roko zgrabi.

Kolesar.....meni nic tebi nic: saj lahko a ne da se ne odpenjam....

 

Wtf? Ne recem da se vsaj za kufer a vseeno nek bonton. Po cudezu cudezev sem dal v ler, da nisem imel leve roke na sklopki, ce bi bi lahko jaz in on butnila v avto spredaj...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Haha. Neko? pred davnimi leti (desetletji) ko so bile ?e klipsne na pedalih take, da je bilo res neki dela z odpenjanjem, smo se v kri?i??u za kak?en avtobus prijeli. Zdaj avtobusi skorajda ne vozjo, so pa zgleda motoristi v ta namen.

Bodi ponosen da si opravil dru?beno koristno delo. :lol:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Hja zdaj pa bo veselo... injektorji, turbina, egr ventil, maf senzor, pregled DPF filtra, senzorji na filtru... mah bolj? da neham in ti za?elim ?im manj stro?kov. Jaz sem po obnovi injektorjih, egr-ju, pregledu DPF-ja pa? obupal in upo?teval Slivkin nasvet. Enostavno bi bila menjava DPF in treh senzorjev stro?ek na nivoju tretjine vrednosti avta pa ?e to ne bi bilo zagotovilo, da bi bilo potem v redu.

Kje je gumb ni mi v?e?:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.