Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Naj te potolažim, sem večji divjak s 12timi kilometri čez 50 in 60€kazni😁

Heh,jaz sem divjal z 44mh v coni 30.... Se kesam .

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Sami divjaki tu na forumu. 🤗 Kako boste pa pri teh hitrostih pravočasno zabremzali? 😬
 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Jaz bi se pritožil, da hočeš boljšo sliko in ne tako, k zgleda kot bi s krompirjem slikali.

  • Haha 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Ful bi se rad vključil v ta klub "hitri in predrzni"... a kazen za nepravilno parkiranje je zadost za bit zraven? 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Mazda gangsterji, a niso zapori v državi že zdaj prenapolnjeni, menda se ne boste še vi pridružili s temi zverinskimi prekoračitvami omejitev hitrosti? :))))

  • Všeč 1
  • Haha 4

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kje ti je pa uspelo dobiti RAV-4 hibrid? VIP (Veze In Poznanstva)? Predvidevam, da je slo za testno :) ... Jaz sem se sicer prijavil za testno voznjo na Toyotini strani... pa so me klicali, naj sporocim, pri katerem trgovcu bi zelel prevzeti... sem se potem odlocil za Kranj (Lovse)... pa me klice od tam, da bo tezka, ker jih nimajo za testne voznje ... In tako je RAV4 izpadla iz mojega seznama ob menjavi avtomobila... tako kot Hyundai (Ioniq 5) in Kia (EV6) :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

Kje ti je pa uspelo dobiti RAV-4 hibrid? VIP (Veze In Poznanstva)? Predvidevam, da je slo za testno :) ... Jaz sem se sicer prijavil za testno voznjo na Toyotini strani... pa so me klicali, naj sporocim, pri katerem trgovcu bi zelel prevzeti... sem se potem odlocil za Kranj (Lovse)... pa me klice od tam, da bo tezka, ker jih nimajo za testne voznje ... In tako je RAV4 izpadla iz mojega seznama ob menjavi avtomobila... tako kot Hyundai (Ioniq 5) in Kia (EV6) :D ... 

Pokliči Toyota center BTC, jaz imam z njimi top izkušnje.

Napisano

Se sploh nisem potem ubadal dalje ... Ob prijavi na testno voznjo sem izbral Toyota center Ljubljana in Lovse Kranj... in me klicejo iz Toyote, da naj se odlocim za enega in bodo posredovali. Ker mi je Kranj bolj od rok (po km je podobno, le v Kranj pridem trikrat prej, kot v Ljubljano) ... sem se odlocil za Lovseta, ker sem pri njih ze dobil pred parimi leti Priusa na test ... od Toyota Centra Ljubljana pa CH-R ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Suma sumarum je pa koliko potem na koncu ? 3 jurčke je dovolj?

 

Ja, ravno nekaj takega je moralo biti.

 

pred 19 minutami je Jest napisal:

Kje ti je pa uspelo dobiti RAV-4 hibrid? VIP (Veze In Poznanstva)?

 

Ne, to je pa kar lepo prvi avto v gospodinjstvu.

Napisano
pred 19 minutami je Jest napisal:

Se sploh nisem potem ubadal dalje ... Ob prijavi na testno voznjo sem izbral Toyota center Ljubljana in Lovse Kranj... in me klicejo iz Toyote, da naj se odlocim za enega in bodo posredovali. Ker mi je Kranj bolj od rok (po km je podobno, le v Kranj pridem trikrat prej, kot v Ljubljano) ... sem se odlocil za Lovseta, ker sem pri njih ze dobil pred parimi leti Priusa na test ... od Toyota Centra Ljubljana pa CH-R ... 

Razumem. Ampak če imaš res željo probat, ti svetujem da probaš še enkrat v BTC :) 

Napisano

Je ze prepozno :P ... Mogoce spet cez ene 5 let :P...

 

Sem pa prisel do spoznanja, da se v Sloveniji drugace, kot preko V.I.P. ocitno ne da normalno na test dobiti avtomobila ... Pred petimi leti ni bilo problema dobiti Priusa in CH-R brez kaksne "veze" ... Kar sem kasneje lahko testiral, je bilo pa vse malo preko kaksnega poznanstva ...  

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:

Je ze prepozno :P ... Mogoce spet cez ene 5 let :P...

 

Sem pa prisel do spoznanja, da se v Sloveniji drugace, kot preko V.I.P. ocitno ne da normalno na test dobiti avtomobila ... Pred petimi leti ni bilo problema dobiti Priusa in CH-R brez kaksne "veze" ... Kar sem kasneje lahko testiral, je bilo pa vse malo preko kaksnega poznanstva ...  

 

 

 

A SI NABAVU CX-60???? :ouje:

Napisano

Nic še nisem nabavil :P ... Še vedno se vozim s CX-5 :D ... še nekaj časa ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Zdaj bomo mi hodili k @Jest na testne vožnje, ne on k nam. 😃

Po moje bo edina tu na forumu, če jo bo res kupil. Za ta denar je jaz  ne bi nikoli kupil. Ni vredna

 

 

Napisano
40 minutes ago, dvorjan said:

 

Ja, ravno nekaj takega je moralo biti.

 

 

Ne, to je pa kar lepo prvi avto v gospodinjstvu.

 

Kako si pa sicer zadovoljen z RAV4? A to je 2.5 motor + dobre 4khw baterija? Ti uspe dosti časa voziti na električen način? Meni se to dopade, da ni tega vtikavanja kablov :)

Napisano
pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Zdaj bomo mi hodili k @Jest na testne vožnje, ne on k nam. 😃

 

 

Sej jest se nikoli nisem hodil "k vam" na testne voznje... samo k prodajalcem :P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

 

Kako si pa sicer zadovoljen z RAV4? A to je 2.5 motor + dobre 4khw baterija? Ti uspe dosti časa voziti na električen način? Meni se to dopade, da ni tega vtikavanja kablov :)

Ja, samopolnilni hibrid je.

 

Torej 2.5 bencinar + majhna 1,6 kWh baterija + CVT menjalnik. Vse dela samodejno ...

 

Na elektriko lahko vozi do nekje 2 km po ravnem, pa pač povsod, kjer gre navzdol. 😃

Preklapljanje med pogonoma je precej nežno, če se ravno ne zgodi "kick-down".

 

V glavnem največ časa na elektriko preživi v mestni vožnji in pri nizkih hitrostih, takrat ti tudi največ privarčuje. Ob ne preveč zahtevnih speljevanjih tudi speljuje na elektriko. Po avtocesti pa razen spuščanja plina pred kakšnimi tuneli in območjih z deli na cesti ves čas deluje bencinski motor, se pa na instrumentih vidi, da mu pomaga še električni. Sicer pa se lahko kratek čas tudi 100-110 km/h pelje na elektriko.

 

Mene, ki rad hitreje vozim, občasno jezi CVT menjalnik, ker se pač motor dere, ko želiš nekaj več od njega, ob normalni vožnji pa tega sploh ne opaziš (mogoče kakšno hitro vključevanje na AC in/ali odločno prehitevanje).

 

Je pa velik plus nizka poraba, ki je na letni ravni 5,9l/100 km (po računalniku, ki je precej natančen), kar se mi zdi odlično za tako "kravo od avta", ki čez palec 80 % kilometrov še vedno naredi po avtocesti.

 

Za razliko od večine drugih proizvajalcev ima celo gumb, s katerim mu vsiliš "EV mode", če je le dovolj polna baterija. To mi je recimo prišlo prav pri plezanju po grških makadamih - na poti do plaže (navzdol) se je lepo napolnil, nazaj (gor) pa počasi in na elektriko.

 

Napisano

Na fertig utrujen in neprespan na delovnem mestu. Sicer bi razlog sodil glih v obratno temo, ampak nima veze. :))

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V službi se sta se pred časom zamenjala vodja in predstojnik.

 

Sranje je, ko nadrejeni svojega spoštovanja ne doseže s svojo strokovnostjo ampak z ustrahovanjem podrejenih...

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 3
  • Ni všeč 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zaradi 'narave dela' sestankujem in srečavam ljudi iz elektro omrežja. Lepo so mi razložili stanje, ki ga imamo in kam gremo...   Trend sončnih elektrarn je prinesel energijo ampak s tem tudi velik velik problem preobremenitve omrežja. Na normalen sončen dan je omrežje popolnoma preobremenjeno zato se elektro omrežje mora nujno regulirati, ampak ne zaradi obremenitev porabe ampak obremenitev 'proizvodnje'. Sončne elektrarne pridelajo izjemno visoke nenadne špice, s prihodi/odhodi žarkov, nihanja so ogromna tudi v nekaj sekundah, in da se omrežje ne sesede je potreba regulacija visoke stopnje. To zahteva ogromen strošek, sredstva, infrastrukturo, avtomatiko...itd.   Po domače 10kw elektrarna na hiši  nenadno obremeni priklop in omrežje navadne hiše toliko kot en strojni obrat čez cel dan.   Danes: - Trenutna regulacija je prinesla zahtevo po omrežnini sončnih elektrarn, vendar ta niti malo ne pokriva potreb... - Iz tega naslova so šli v več tarifni sistem, ker je pozimi omrežje bolj obremenjeno že zaradi porabnikov, predvsem TČ, termopeči in podobnih električnih napravc, se pravi tarifni sistem poizkuša pokrivati večjo potrebo po regulaciji    Načrti: - ena izmed verjetnejših variant je spet povečanje omrežnine. Za vse...v obe smeri... - dovoljenja za sončne elektrarne strogo omejijo, težko bo dobiti soglasje, še posebej tam, kjer so v omrežju že sončne elektrarne - vzpostaviti sistem, kjer lahko uporabniki SE direktno porabljajo pridobljeno energijo. Ker je za to potreben lasten sistem za shranjevanje energije, vemo kaj to pomeni, tega se ne bo smelo zahtevati, ampak naj bi šlo v smer 'da ne bo izbire'. To je sicer skrajni izhod v sili, ki si ga nihče ne želi. - investicija v totalno posodobitev omrežja tudi s hranilniki in regulatorji, to se seveda 'povrne' s strani gospodinjstev in ppdjetij...   Ni problem dobava energije, ampak preobremenjenost in regulacija.   Bi kdo rekel, zakaj se pa potem ne poceni elektrika, da bi se mogoce 'pobralo spice'....vsak odjemalec je spet obremenitev omrezja.   Električni avti zaenkrat ne predstavljajo problema, ker so regulirani z DC konverterji z omrezja   Enostavno smo spet zabluzili s trendom brez da bi očitno mislili na to. Da mora tud omrežje temu slediti in podpirati...   
    • Pojma nimam... Tako me je podučil foto majster...
    • Kako ukrades nekaj kar ne obstaja? To je pa res za Oceans 14
    • To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem   Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'. Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss   Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.   Joj pa to so res osnove no Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
    • Še številke na števcu komaj preberem, kje da bi opazil prah. Sicer pa kaj bom pucal, če ga bom prodal. 😀   A domet si opazil ... 916 km 🙂   Ko natankaš ti pa? Je vsaj 700 km? 😁
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.