Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne moreš lih neki z ročno ustavljat, ker če se malce hitreje premikaš ti tipka ne zagrabi:) Lahko jo pa pač uporabljaš za to kar je namenjena :)

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Ja to je pa lastnost oz posledica dobrega vnaprej predvidevajočega voznika..jbg 🙂

Prekleto res - tolk mal bremze uporabljam, da lahko celo EV-jem konkuriram. Ni kej mi je pa vseeno čudno, da je to prvi avto zadnjih 30 let, da ni šel čez tehničnega zarad bremz oziroma celo prvi, da je v tem času sploh padel na tehničnem. :nevem:

 

Sem bil tolk zmeden, da sem moral unga na tehničnem vprašat, kaj moram sploh zdaj narest, če avto ni tehnično ustrezen. A sploh smem se peljat na servis al moram avtovleko klicat. V glavnem, kot otroški vrtec sem verjetno izpadel. 🤣

pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Ne moreš lih neki z ročno ustavljat, ker če se malce hitreje premikaš ti tipka ne zagrabi:) Lahko jo pa pač uporabljaš za to kar je namenjena :)

Mislim, da lahko do ene 10km/h... zgleda pa totalno debilno, ker bremza zagrab do konca.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Padel na tehničnem - ena bremza zadaj ni Ok. Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj.

Auč

 

Pelji na pooblaščenca naj ščistijo in na novo namažejo vodila v čeljusti

Napisano

Na šestkah... :nevem:

pred 2 urama je Boss napisal:

Padel na tehničnem - ena bremza zadaj ni Ok. Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj.

Je velika ali mala razlika ali sploh ne prime🤔

Napisano

V lastni režiji delam izolacijo podstrešja. Ure in denarci mi kar hitro letijo, kvadratni metri pokritosti pa KURCKEJ. :)

  • Všeč 2
  • Haha 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Padel na tehničnem - ena bremza zadaj ni Ok. Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj.

S tvojo 6-ko?? 

 

 

Napisano

Uf...ne vem, kak zgleda električna ročna. Jem z leseno žlico. Jaz velikokrat z ročno zaviram...ne ustavljam, ampak uporabljam z občutkom....

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Auč

 

Pelji na pooblaščenca naj ščistijo in na novo namažejo vodila v čeljusti

Menda pa zna to sam narediti al? 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Uf noro lep dan za v planine, jaz jih pa le opazujem iz pisarne. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Menda pa zna to sam narediti al? 

 

To že, ampak avto je še v garanciji.Ker nekaj je da je treba disk in ploščice menjat, kot potrošni materjal, čeljust pa pač ne sme štekat.

pred 20 urami je NevLado napisal:

Auč

 

Pelji na pooblaščenca naj ščistijo in na novo namažejo vodila v čeljusti

 

Je avto že tam in čakam, da me pokličejo, da pridem iskat.

33112_1.png

Napisano
pred 22 urami je Boss napisal:

 Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj.

 

res čudno, ker vseeno mora kar nekaj mase ustavit

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kakorkoli obrnem in rečemo da je malenkost (kar zavore v resnici niti niso), se mi zdi za skoraj novo vozilo precej žalostno. Kot referenca domači Gecko, star 17 let, ki opravi tehničnega z odliko.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

To že, ampak avto je še v garanciji.Ker nekaj je da je treba disk in ploščice menjat, kot potrošni materjal, čeljust pa pač ne sme štekat.

 

Je avto že tam in čakam, da me pokličejo, da pridem iskat.

A si šel v BETECE

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Z M A J napisal:

Kakorkoli obrnem in rečemo da je malenkost (kar zavore v resnici niti niso), se mi zdi za skoraj novo vozilo precej žalostno. Kot referenca domači Gecko, star 17 let, ki opravi tehničnega z odliko.

Problem je, da ima mazda 6 ene in iste celjuste ze od prve generacije dalje. 90% sem da mu steka batek in bo dobil novo celjust. No upam da mu jo bojo "priznali".

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Niso enake čeljusti gor, ker te novejše imajo električno ročno. Ki pa verjetno tudi zasteka, če ni v uporabi.

 

Zal Mazda nima možnosti vklopa Auto stop stalo, ker potem bi ročno tudi gibalo stalno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Verjamem, da lastniku precej morala pade, da se tako nobel avtom dobiš kajlo na tehničnem. :(

 

Fajn zrihtaj, potem pa le brž po zavori. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto nazaj, tud tehnični zdaj Ok in opravljeno podaljšanje registracije.

 

V glavnem, bil na Interclass cars, kjer so ugotovili, da je s čeljustjo vse Ok in so mi zamenjali le diske in ploščice. Cena? Sitnica, le 520€. 🤣

 

Kako naprej? Hja verjetno bom več uporabljal vsaj ročno, ki je pri meni v večini bila bolj kot ne za okras. Pa bolj bo treba divjat, da bom imel vzrok močneje bremzat. Jebat ga, poraba bo višja, ampak bom not prinesel pri servisu bremz. :hudicek:

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 2

33112_1.png

Napisano

Verjetno je bilo z notranje strani diskov vse rjavo in ni bilo druge kot menjat.

Da pa Mazda Slovenija ne prizna garancije, je pa tudi žalostna zgodba.

Cena kompleta je pa tudi ubitačna, upam, da je vsaj kvaliteta boljša od prvovgradnje. Sam sem iz tega razloga zadaj dal Ate komplet.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 7 urami je jacques33 napisal:

Verjetno je bilo z notranje strani diskov vse rjavo in ni bilo druge kot menjat.

Da pa Mazda Slovenija ne prizna garancije, je pa tudi žalostna zgodba.

Cena kompleta je pa tudi ubitačna, upam, da je vsaj kvaliteta boljša od prvovgradnje. Sam sem iz tega razloga zadaj dal Ate komplet.

Kolikor sem jaz Bossa razumel je bilo to narejeno pod garancijo... 🤔😉

pred 8 urami je Boss napisal:

Avto nazaj, tud tehnični zdaj Ok in opravljeno podaljšanje registracije.

 

V glavnem, bil na Interclass cars, kjer so ugotovili, da je s čeljustjo vse Ok in so mi zamenjali le diske in ploščice. Cena? Sitnica, le 520€. 🤣

 

Kako naprej? Hja verjetno bom več uporabljal vsaj ročno, ki je pri meni v večini bila bolj kot ne za okras. Pa bolj bo treba divjat, da bom imel vzrok močneje bremzat. Jebat ga, poraba bo višja, ampak bom not prinesel pri servisu bremz. :hudicek:

Ja glej bo treba dati tisti strašni dizelski navor na cesto😁😉

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 8 urami je jacques33 napisal:

Verjetno je bilo z notranje strani diskov vse rjavo in ni bilo druge kot menjat.

Da pa Mazda Slovenija ne prizna garancije, je pa tudi žalostna zgodba.

Cena kompleta je pa tudi ubitačna, upam, da je vsaj kvaliteta boljša od prvovgradnje. Sam sem iz tega razloga zadaj dal Ate komplet.

2017 so novi diski z novim materialom, sepravi je itak že mel te na svoji 2019 letnik

 

pred 14 urami je mazdaman napisal:

Niso enake čeljusti gor, ker te novejše imajo električno ročno. Ki pa verjetno tudi zasteka, če ni v uporabi.

 

Zal Mazda nima možnosti vklopa Auto stop stalo, ker potem bi ročno tudi gibalo stalno.

Tole je razlog pomoje

Napisano
pred 19 minutami je NevLado napisal:

2017 so novi diski z novim materialom, sepravi je itak že mel te na svoji 2019 letnik

 

 

Jaz imam 2018 letnik in so bili zadnji diski vsako leto bolj rjasti. Dva ali tri servise nazaj sem uveljavljal garancijo, pa ni šlo skozi.

Kvaliteta zadnjih diskov je bila pri prejšnji generaciji 6-ke sigurno boljša, tam sem pri 90k km zamenjal samo ploščice in je vse skupaj špilalo vsaj do 170k km, ko sem avto prodal. Pri aktualni pa mi ni preostalo drugo, kot da sem pri istih kilometrih menjal cel komplet. Način vožnje pa isti.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 3

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

520eur, pa sej to ni bmw???

 

Ej no... pa pust mi mal veselja, da se vsaj nekoliko premium počutim. 😁

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.